خرید نرم افزار CRM [ راهنمای خرید نرم افزار CRM ]

در جهان امروز، کمتر ،ی تمایل دارد که خود را به دفتر و محیط کار محدود کند. بنابراین قابلیت اتصال به وب و یا cloud برای یک CRM نه تنها یک امتیاز، بلکه یک ضرورت محسوب می شود.

امکانات سخت افزاری

برخورداری از فاکتور هایی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم به منظور بالا بردن کارایی CRM و برآورده ، نیاز های ،ب کار شما است و نباید دلیلی بر پیچیدگی بیش از حد این نرم افزارها باشد.

اگر بد،د که نیاز ها و اه، بیزنس شما دقیقا چه مواردی را شامل می شوند و کدام یک از این موارد نیازمند بهبود و تغییر هستند، مسلما چشم انداز روشن تری از CRM من، بیزنس خود خواهید داشت.

ارزیابی ویژگی ها و عملکرد نرم افزار های CRM گوناگون

اگر شما هم یک کارآفرین، مدیر یا صاحب ،ب و کار هستید، حتما با مفهوم CRM آشنایی دارید. در دنیای امروز، مدیریت ارتباط با مشتریان از جمله اولویت های اصلی هر سازم، است. به همین دلیل، استفاده از یک نرم افزار CRM می تواند در بهبود روابط با مشتریان و افزایش سودآوری شرکت شما تاثیرگذار باشد.

با در نظر گرفتن این که هر نرم افزاری پیچیدگی های خاص خود را دارد و CRM هم از این قائده مستثنی نیست، باید بستری برای آموزش کار با نرم افزار فراهم شده باشد تا استفاده و بهره وری از CRM به حدا،ر برسد و اعضای هر سازمان بتوانند پس از آموزش کامل، به صورت مستقل نیازهای خود را با کمک این نرم افزار برطرف کنند. بدیهی است که آموزش در هر زمینه ای نیاز مند اختصاص بخشی از بودجه و زمان شما است. صرف وقت و هزینه برای یادگیری CRM به خودی خود نوعی سرمایه گذاری برای ،ب و کار شما به حساب می آید.

اما با وجود اینکه بازار نرم افزارهای CRM پر از گزینه های مختلف است، پیدا ، یک CRM من، برای ،ب و کارتان ممکن است به چالشی تبدیل شود. در این مقاله، به بررسی مواردی که باید در نظر داشته باشید تا یک CRM من، انتخاب کنید، خواهیم پرداخت. همچنین به بررسی ویژگی های مهمی که باید در یک نرم افزار CRM حتما وجود داشته باشد، خواهیم پرداخت.

چگونه میتوانم CRM متن، با ،ب و کار خود را پیدا کنم؟

امروزه CRM به ،وان یکی از محبوب ترین ابزار های ارتباط با مشتری توسط شرکت های گوناگون در سراسر جهان ارائه می شود. اما دقت کنید که برای انتخاب CRM متن، با فعالیت ها و سیاست های ،ب و کار خود، باید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

شناسایی نیازها و اه، ،ب و کار خود

از آنجایی که CRM نرم افزاری است که کاربران گوناگونی با سطوح متفاوتی از دانش فنی از آن استفاده می کنند، حتی پس از یادگیری نرم افزار هم ممکن است به کمک نیاز داشته باشید. طبیعی است که هنگام استفاده از هر ابزار جدیدی با سوالاتی مواجه شوید. برای یافتن پاسخ این سوالات به راهنمایی یک فرد متخصص نیاز خواهید داشت تا بتو،د از موانعی که بر سر راهتان قرار میگیرد به آس، و سریع عبور کنید.

امروزه در بسیاری از سازمان های کوچک و بزرگ، از نرم افزارهایی برای ارتباط با مشتریان وسایر فعالیت ها اعم از حسابداری، یافتن سرنخ، انبارداری، و … استفاده می شود. برای سرعت بخشیدن به فرآیند پیشرفت و گسترش ،ب و کار و نظم بخشیدن به این فعالیت ها CRM انتخابی شما نیازمند قابلیت یکپارچه سازی و یا اتصال به این نرم افزار ها می باشد.

ارزیابی سطوح امنیت و ایجاد محدودیت دسترسی بر اساس نقش

حتما شما نیز درست مانند هر سیستم دیگری، انتظار پیشرفت و ارتقا در ،ب و کار خود دارید. نرم افزاری که برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود انتخاب می کنید، باید به گونه ای باشد که مطابق بیزنس شما قابل سفارشی سازی باشد و حتی پس از گسترش ،ب و کارتان همچنان قابل استفاده و انعطاف پذیر باشد.

قابلیت یکپارچه سازی و اتصال با ابزارها و نرم افزار های سازمان

CRM شما قرار است به یک بانک اطلاعاتی از داده های شما تبدیل شود و اطلاعات گوناگونی در مورد شما، کارکنان، مشتریان، محصولات و… در بر بگیرد. از این رو، پیش از هرچیز، از امنیت این نرم افزار اطمینان حاصل کنید. بسیار مهم است که CRM مورد نظر از قابلیت ورود دو مرحله ای برخوردار باشد.

ابتدا با کمک یک نیروی متخصص درمورد زیرساخت های سخت افزاری خود اطلاعاتی ،ب کنید و سپس هنگام ارزیابی CRM های گوناگون و پیش از ،ید نهایی، از تطابق امکانات زیرساخت های سخت افزاری خود و سخت افزار CRM مورد نظر اطمینان حاصل کنید تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه های مضاعف برای انطباق زیرساخت ها نشوید.

ارائه دمو

آموزش نرم افزار

پشتیب، و خدمات پس از فروش کارآمد

تعیین نیازها و اه، تجاری

بسیار مهم است که بررسی کنید که ویژگی های کدام CRM با نیازهای شما منطبق است. CRM های بسیاری در ایران و جهان در دسترس کاربران وجود دارند که بر اساس ویژگی های متفاوتی که دارند (مانند مدیریت سرنخ، مدیریت مخاطبین، ارسال و دریافت گزارشات، مدیریت انبارها، و..)، خدمات گوناگونی ارائه می دهند. سعی کنید از محبوب ترین این نرم افزار ها اطلاعاتی ،ب کنید و به طور دقیق این مساله را مورد ارزیابی قرار دهید.

قابلیت سفارشی سازی و انطاف پذیری

حتی پس از تحقیق و ارزیابی، هنوز نیازمند یک اطمینان خاطر از سوی فروشنده هستید که آیا CRM مورد نظر واقعا برای شما کارایی لازم را دارد و آیا می تو،د آن گونه که باید ،از نظر فنی و بصری، با بخش های مختلف آن ارتباط برقرار کنید یا خیر.

عدم پیچیدگی

وجود نرم افزار های CRM متعدد، انتخاب و ،ید CRM من، را به یک چالش و تصمیم مهم برای ،ب و کارها تبدیل کرده است. هرچند این انتخاب کاملا به نیاز ها و اه، منحصر به فرد ،ب و کار شما بستگی دارد. طبق نتایج بدست امده از تحقیقات وبسایت Grand view Research، انتظار می رود که نرخ بهره به دست آمده از استفاده نرم افزار تا سال 2027، به 114.4 میلیارد دلار و میزان رشد 14.2% برسد. بنابراین بسیار مهم است که نرم افزاری که برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود انتخاب می کنید از هر جهت به اه، شما نزدیک باشد.

یک تیم پشتیب، متخصص ، با ارائه پیشنهادات و راه حل های مفید و مقرون به صرفه، نه تنها به شما کمک می کند که بازدهی استفاده از CRM را به بیشترین حد ممکن برس،د بلکه پیشرفت ،ب و کار شما را تسریع می کند.

دسترسی آسان به CRM (تحت وب یا بصورت cloud)

بیایید ابتدا به طور شفاف منظور خود را از CRM متن، با ،ب و کار را بیان کنیم. به طور کلی، یک CRM خوب نرم افزاری است که به بیزنس ها – در هر اندازه ای – کمک کند تا تعاملات خود با مشتریان، فروش و بازاریابی را سازماندهی کنند. این نرم افزار باید علاوه بر توانایی رهگیری داده های مشتریان و خودکار سازی گردش کار ها، کاربری آس، داشته و قابل سفارشی سازی باشد.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟

وقت آن رسیده تا با آنتخاب صحیح CRM، بیزنس خود را به سمت سود بیشتر و موفقیت چشمگیر تر هدایت کنید.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید:
استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان


منبع: https://parsvt.com/purchase-crm-software-guide/

حفظ حریم شخصی نیز از اهمیت زیادی برخورداست. بنابر این نرم افزاری که انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که سطوح دسترسی گوناگونی بر اساس هر نقش به کاربران مختلف داده شود.

ممکن است شما هم در مسیر انتخاب CRM من، برای بیزنس خود با این سوال روبه رو شده باشید که یک CRM خوب چیست؟ و یا چگونه میتوانم یک CRM من، پیدا کنم؟

ویژگی ها و عملکردهای مختلف CRM را تجزیه و تحلیل کنید

امکان یکپارچه سازی

تجزیه و تحلیل امنیت و دسترسی

آموزش کار با نرم افزار