خرید لپ تاپ گیمینگ Gaming ⭐ نمایندگی لپ تاپ گیمینگ ضمانت اصالت ارسال فوری

البته در ابتدای متن گفتیم که یکی از نکات قابل انتقاد در لپ تاپ گیمینگ هزینه های زیاد آن می باشد که البته دلایل قانع کننده ای از قبیل استفاده از سخت افزارهای پیشرفته و قدرتمند تر در آن می باشد . قیمت زیاد لپ تاپ گیمینگ را می توان یکی و یا مهم ترین دغدغه در انتخاب و خرید این دستگاه به شمار آورد . گرچه این قیمت نسبتا گران در مقایسه با سایر لپ تاپ ها بدون علت نیست , الان برو ولی یک گیمر حرفه ای برای انتخاب یک لپ تاپ مخصوص بازی باید سیستمی مناسب را انتخاب کند . اگر که شما قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید نیاز نیست آنچنان نگران این مورد باشید زیرا اکثر لپ تاپ ها بسته به قیمتشان از بهترین سخت‌افزار های همان سال استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌شود پیش از خرید لپ‌تاپ گیمینگ MSI، حتماً مقاله‌ی «بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Raider GE66 12UGS مدل 2022» را در زومیت بخوانید.

لپ‌تاپ 17 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F17 FX706HM – B

تتها مشکل لپ تاپ گیمینگ وزن آن‌ است که حمل و نقل دستگاه را نسبتا سخت می‌کند. این تصور که لپ تاپ قابل ارتقا نیست و رایانه رومیزی این ویژگی را دارد اشتباه است. برای تغییر پردازنده و خرید کارت گرافیک جدید تقریبا باید تمامی قطعات را تعویض کنید. قیمت لپ تاپ گیمینگ هم دقیقا همانند قیمت دیگر کالا های خارجی وابسته به نرخ دلار است. فروشگاه دیجی 63 همیشه سعی داشته است در نوسان های نرخ ارز نیز قیمت ها را ثابت نگه دارد، اما به هر حال قیمت ها و موجودی درون سایت کاملا به روز هستند و شما می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام بدهید.

  • لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی HP سری اومن OMEN برای بازی، طراحی، تدوین و سایر فعالیت‌های سنگین مناسب می‌باشند.
  • با این حال به دلیل استفاده از پردازنده گرافیکی GTX 1660 Ti به همراه ۶ گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 می توان عملکرد گرافیکی آن را در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان بی رقیب دانست.
  • اگر قبل از خرید نیز سوالی دارید می‌توانید با مطالعه مجله خبری لپ تاپ دیجی 63 اطلاعاتی کسب کنید.
  • بازه قیمتی و سخت افزار به کار رفته در لپ تاپ باعث شده است تا انتخاب دستگاه کمی مشکل باشد.
  • در قدیم عده ای اعتقاد داشتند که بهتر است برای بازی کردن مداوم باتری لپ تاپ خود را در بیاورید و مستقیم لپ تاپ را به برق وصل کنید.

و با راهنمایی هایی که ردبافت می کنید بتوانید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان مورد نیاز خود را خریداری کنید. از این سری از سیستم‌ها به عنوان غول لپ‌تاپ‌های گیمینگ یاد می‌کنند و برای اجرای انواع بازی‌ها و نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین مناسب هستند. هر کدام از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس ASUS سری راگ ROG مشخصات فنی متفاوتی دارند اما به طور کلی می‌توان گفت که نسبت به پردازنده قوی و باتری خوبی­شان، کاملاً مقرون به‌صرفه‌اند. شرکت ایسوس یکی از شرکت‌های با سابقه در زمینه تولید لپ تاپ و دیگر قطعات رایانه است.

خرید لپ تاپ گیمینگ Gaming ⭐ نمایندگی لپ تاپ گیمینگ ضمانت اصالت ارسال فوری

تمام بدنه لپ تاپ‌های سری زفیروس ایسوس از فلز آلومینیوم ساخته شده تا مقاوم و سبک باشد، کیفیت ساخت و مونتاژ این دستگاه با هواپیمای جنگنده برابری می‌کند. لپ تاپ‌های گیمینگ سری زفیروس به قدری زیبا است که ساخت یک لپ تاپِ زیباتر از آن را تقریبا غیر ممکن می‌دانیم. زمانی که لپ تاپ را روشن می‌کنید، سرعت عمل دستگاه در هر کاری شما را متعجب می‌کند. بررسی لپ تاپ‌ گیمینگ را از نگاه به ظاهر و بدنه دستگاه آغاز می‌کنیم؛ تمام لپ تاپ‌های ساخته شده برای بازی ضخامت زیادی دارند، قطر زیاد این گروه از لپ تاپ‌ها به دلیل ابعاد بزرگ سیستم خنک کننده آن‌ها است. تمام لپ تاپ‌های گیمینگ از کارت گرافیک مجزا قدرت می‌گیرند، یک کارت گرافیک که توسط شرکت انویدیا یا AMD ساخته شده است. در اکثر لپ تاپ‌های ساخته شده برای بازی از پردازنده‌های سری H استفاده می‌شود.

ام اس آی MSI سری ریدر RAIDER GE نیز از جمله لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده بالاست که وزن زیادی ندارد و بسیار خوش دست می‌باشد. برند دل انواع و اقسام لپ‌تاپ‌ها را در سری‌ها و رده‌های مختلف تولید می‌کند. حدود 95 درصد لپ تاپ های گیمینگ به همراه یک موس ساده و کیف به کاربر تحویل داده می شوند و جزء اقلام همراه آنها هستند. در مورد سوال دوم بله کیفیت لپ تاپ های ایسوس در مقایسه با لپ تاپ های لنوو بالاتر می باشد. همچنین داشتن یک مانیتور ایسوس با صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت لذت بازی را دوچندان می کند.

لپ تاپ ام اس ای Stealth 15M | 16GB RAM | 512GB SSD | i7 | 6GB VGA ا MSI Stealth 15M A11UEK

لپ تاپ‌های معمولی برای کارهای معمولی ساخته می‌شوند، آن‌ها نمی‌توانند برای ساعت‌های طولانی کارهای سنگین مانند اجرای بازی‌ها را ادامه دهند. در آن سوی میدان لپ تاپ‌های گیمینگ وجود دارند، این گروه از لپ تاپ‌ها به دلیل سیستم خنک کننده قدرتمند برای ساعت‌ها کار مداوم آماده می‌شوند. ایمالز به عنوان یک موتور جستجوی کاال، قیمت انواع لپ تاپ با برندهای مختلف را به صورت روزانه از فروشگاههای مختلف استخراج میکند و شما میتوانید از قیمت روز انواع لپ تاپ با برندهای مختلف در ایمالز مطلع شوید. اگر شما لپ تاپی داشته باشید که بتوانید به وسیله یک ماژول رم یا یک حافظه SSD، میزان حافظه رم و میزان حافظه داخلی آن را ارتقا بدهید می‌توانید در آینده به فکر ارتقای لپ تاپ خود نیز باشید. لپ تاپ های گیمینگ به دلیل اینکه شاید شما بخواهید در بازی های آنلاینی که انجام می‌دهید کمترین پینگ ممکن را داشته باشید، از درگاه پورت شبکه یا همان RJ45 نیز هم پشتیبانی می‌کنند. این در حالی است که اکثر لپ تاپ های مهندسی یا اُلترابوک ها چنین ویژگی ندارند.

در این بخش از مقاله با لپ تاپ گیمینگ شرکت‌های ایسوس، لنوو، HP و ایسر کم بیش‌تر آشنا می‌شویم. با توجه به مشخصاتی که ذکر کردید لپ تاپ ایسوس Asus ROG Zephyrus M16 GU603HR پیشنهاد می شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

این کیبوردها به لحاظ استقرار دکمه‌ها نیز کمی متفاوت با کیبورد لپ‌تاپ‌های معمولی و رندرینگ هستند تا افراد بتوانند راحت‌تر از کلیدهای اصلی در بازی‌ها استفاده نمایند. چرا که هم قادرند فاصله‌ی خود را با لپ‌تاپ بیشتر کنند و هم این که کیبورد اصلی در برابر ضربات محکم و مستمر مصون خواهد ماند. ما به لطف سیستم‌عامل‌های مختلف می‌توانیم از تکنولوژی‌های به روز امروزی استفاده نماییم. اگرچه مک و لینوکس کاربران و علاقه‌مندان خاص خود را دارند اما از گذشته تا کنون ویندوزها برای بازی‌های ویدئویی مناسب‌تر بوده‌اند.

شرکت لنوو را به ساخت لپ تاپ‌های با کیفیت، ارزان قیمت و قابل اعتماد می‌شناسیم. این شرکت سری لپ تاپ‌ گیمینگ 3 و لپ تاپ لجیون را برای بازی تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. لپ تاپ گیمینگ لنوو نیز مانند رقبای خود در مدل‌های مختلف با سخت افزار مختلف تولید می‌شود. امروز در آبان ماه 1401 که این مقاله را می‌خوانید، می‌توانیم یکی از محصولات لنوو را با محدوده قیمت 25 میلیون تومان تا حدود 60 میلیون تومان خریداری کنید. با توجه به این محدوده قیمتی خرید لپ تاپ لنوو در سری گیمینگ به این دسته از افراد با این میزان بودجه پیشنهاد می‌شود. یک لپ تاپ مخصوص بازی باید دارای سخت افزارهای قدرتمند و متناسب برای اجرای بازی های سنگین باشد .

به جز برند های معرفی شده در بازار لپ تاپ ایران برند های متفرقه و معروفی همانند MSI یا Dell نیز وجود دارند اما 4 برند معرفی شده در بالا اصلی ترین برند های عرضه کننده لپ تاپ در بازار ایران هستند. شما در بازار لپ تاپ سری های زیادی از کمپانی ایسوس که موجود هستند را می‌توانید پیدا کنید، سری TUF و Zephyros از معروف ترین سری های کمپانی ایسوس هستند. جدا از این موارد برای رقابت هر چه بیشتر بین لپ تاپ ها، کمپانی های سازنده روز به روز سعی بر ایجاد قابلیت های جدیدتر و به روز تر بر روی لپ تاپ های گیمینگ هستند. فرضا تا چند سال پیش 90% لپ تاپ ها با صفحه نمایشی با نرخ رفرش 60Hz عرضه می‌شدند اما امروزه لپ تاپ های گیمینگ صفحه نمایش هایی با نرخ رفرش 120، 144، 165 و 240 عرضه می‌شوند. در طی سال های اخیر که بازی ها یکی یکی پای خودشان را به لپ تاپ ها باز کردند و روز به روز بیشتر پا برجا شدند، فرصت های خوبی برای شرکت های تولید کننده لپ تاپ مثل کمپانی ایسر به وجود آمد. بعضی از مدل های لپ تاپ در حین داشتن سخت افزار قدرتمند قیمت مناسب و بهتری نیز نسبت به دیگر لپ تاپ ها دارند.