خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو | گلدلینک

بسیاری از افراد برای اینکه کسب و کار خود را گسترش دهند به استفاده از وب سایت ها می پردازند، اما ممکن است از بازاریابی دیجیتال بهره نبرند، چرا که با نحوه کار موتورهای جستجوگر آشنایی ندارند. در نتیجه اینجا اهمیت سئو و شناخت موتورهای جستجو را متوجه می شوید. موتورهای جستجو باعث موفقیت وب سایت ها می شوند، بنابراین با استفاده از موتورهای جستجو می توانید عملکرد وب سایت خود را تقویت نماید و در فضای اینترنت کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.

مثلا اگر ما روزانه هزار ورودی برای صفحه خرید لپ تاپ داشته باشیم و ۱۰۰ نفر از این افراد به خریدار تبدیل شوند؛ نرخ تبدیل صفحه خرید لپ تاپ؛ ۱۰٪ است که عدد بسیار خوبی است. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید ممکن است در یک جستجو؛ به قدری اسنیپت‌های اضافی در SERP وجود داشته باشد که حتی رتبه اول هم CTR بالایی نتواند کسب کند. گوگل توضیح می دهد که چگونه تغییر مکان میزبانی هاست سایت شما می تواند بر عملکرد آن در سئو تأثیر بگذارد. بنرهای بازشونده در سایت ها، می‌توانند اثر منفی بر فاکتورهای رتبه‌بندی CLS و LCP، Core Web Vitals داشته باشند. سئو با جذب ارگانیک و رایگان باعث زیادشدن فروش محصولات می‌شود.

سئو سایت به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد و شاید فقط یک کلمه سه حرفی باشد اما می تواند یک دنیا تفاوت در استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما ایجاد کند. ایندکس‌ها شامل تمام اطلاعاتی هستند که موتور‌های جستجو قادر به جمع آوری آن‌ها از وب سایت‌ها بوده‌اند. اگر محتوای سایتی در ایندکس موتور‌های جستجو نباشد، کاربران قادر به پیدا‌کردن و دستیابی به آن نخواهند بود.

  • من قبل از هر چیز سایت‌‌‌های رقیب این دوستمان را بررسی کردم و متوجه شدم یکی از سایت‌های رقیب برای هر رنگ؛ یک محصول دست کرده و در تمام صفحات محتوای کاملا تکراری قرار داده.
  • نویسندگان حرفه‌ای هنگامی که یک موضوعی را می‌خواهند توضیح دهند برای پر اهمیت جلوه دادن محتوایشان؛ احتیاج به آمارهای دقیقی دارند تا به آن استناد کنند.
  • زمانی که صحبت از سئو می‌شود، روش‌ها و تکنیک‌های بسیاری به عنوان مهم‌ترین موارد آن بیان می‌شود.
  • سئو خاکستری فرایندی مابین سئو سیاه‌وسفید است که صرفاً زمان بیشتری طول می‌کشد تا بعد از سئو گوگل متوجه شود که شما قوانین را دور زده‌اید.
خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند. در آکادمی آموزش سئو سعی میکنیم بهترین مطالب کاربردی توسط متخصصان سئو در ویرگول رو جمع آوری کنیم تا از تخصص تمامی عزیزان استفاده کنیم. آشنا شدید، امیدواریم تا بتونید به درستی ازین راهکار ها و روش های افزایش ترافیک استفاده کنید و باعث افزایش رتبه سایت خودتون بشید.ضمن اینکه نظراتتون رو میتونید در زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید. ارسال نظر در بلاگ ها و فروم ها نه تنها باعث افزایش ترافیک وب سایت شما میشوند بلکه باعث افزایش ارزش دامنه شما نیز خواهد شد. به هر حال شما باید همیشه نظرات واقعی ارسال کنید وگرنه گوگل شما را از سایت های اسپم معرفی خواهد کرد.

می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم. امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود. یادگیری اصول سئو احتمالا شش ماه تا یکسال از شما زمان خواهد گرفت اما بکارگیری نکات یادگرفته شده و مشاهده نتیجه و کسب تجربه در این زمینه مهم تر از آموزش است. اگر زمان کافی برای آموزش و انجام سئو سایت خود ندارید بهتر است آن را برون سپاری کنید. چیزی که قابل اندازه‌گیری نباشد را نمی‌توان بهبود داد.این جمله خود به تنهایی اهمیت تجزیه و تحلیل داده‌ها و استفاده از یک ابزار مناسب مثل گوگل آنالیتیکس را برای بررسی وضعیت بازدید و سئو سایت مشخص می‌کند. لینک سایت شما در سایت‌های دیگر همانند یک رای اعتماد به سایت شماست.

متادیسکریپشن، تایتل و تمامی توضیحاتی که قرار می دهید باید به زبان انگلیسی گذاشته شود و قرار دادن زبان های دیگر برای سئوی سایت انگلیسی ممنوع است. زبان مورد استفاده در سایت باید فقط زبان انگلیسی باشد و هیچ زبان دیگری در سایت نباید استفاده شود. البته زبان ها تفاوتی با هم ندارند، یعنی اگر قرار است سایت برای آموزش زبان فرانسه به زبان فرانسه ایجاد شود، باید اکثریت زبان مورد استفاده زبان فرانسه باشد مگر جاهایی که نیاز به ترجمه دارد. ورودی هایی که از سمت سرچ گوگل وارد سایت شما میشود را ارگانیک ترافیک میگویند. از اسمش مشخص هست نتایجی که طبیعی باشد در نتایج گوگل، نه اینکه نتیجه هایی که جزو تبلیغات گوگل هستند برای مثال در کنار برخی از نتایج گوگل علامت ad را مشاهده میکنید اینها جزو ارگانیک ریزالت ها نمیباشد. تو این بخش آموزش سئو رایگان قصد داریم اصطلاحات رایج سئو رو برای شما بگیم که اگر جایی دیدید و یا کسی به شما گفت بدانید چه معنایی را میدهد.

چک‌لیست سئوی داخلی سایت

اگر سرعت سایت شما پایین باشد باید کمی در مورد سئو آن نگران بوده یا حتی گاها بترسید!! موتورهای جستجو به شدت روی سرعت وب سایت شما حساس هستند و در صورتی که استاندارد آن را پایین تشخیص دهند، سعی میکنند وب سایت های معتبرتری را در نتایج جایگزین شما کنند. ساخت sitemap در وب سایت های وردپرسی به کمک افزونه هایی مثل yoast seo انجام میشود و عملا شما نیاز به فعالیت خاصی در قبال آن ندارید، پس نگران نام ترسناکش نباشید! در صورتی هم که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، به مقاله نقشه سایت در فرین آکادمی مراجعه کنید. نقشه سایت یا sitemap یک فایل MXL تشکیل شده از یک سری کدهای برنامه نویسی است. در اصل این فایل، آدرس تمامی صفحات سایت شما را در خود جای میدهد تا زمانی که ربات های موتورهای جستجویی مثل گوگل به سایت سر میزنند، با کمک آن، بهتر صفحاتتان را شناسایی کنند.

خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو | گلدلینک

یعنی حتما این تگ را داشته باشد و در صفحه بیشتر از یک تگ h1 نباشد. این عنوان باید دقیقا توضیح دهنده محتوای صفحه و دارای کلمه کلیدی هدف شما باشد. همچنین از نظر طراحی و ابعاد با سایر محتوای صفحه متمایز بوده و در اولین نگاه قابل شناسایی باشد.

Rendering به عملیات تبدیل محتوا‌ی کد‌نویسی شده در زبان HTML به محتوای قابل خواندن توسط کاربران گفته می‌شود. Server-Side Rendering یا تفسیر سمت سرور، به تبدیل فایل‌های HTML به اطلاعات قابل استفاده در مرورگرها، در سرور سئو چیست اطلاق می‌شود. هر زمان شما از وب سایتی بازدید می‌کنید، مرورگر شما در‌خواستی را که شامل محتوا‌ی آن وبسایت است، به سرور ارسال می‌کند. وقتی درخواست در عرض چند هزارم ثانیه مورد پردازش قرار گرفت، مرورگر شما کد‌های HTML تفسیر شده را از سرور دریافت کرده و محتویات وب‌سایت را بصورت مطالب قابل مشاهده برای شما (و نه کد) روی صفحه نمایش می‌دهد. اگر بخواهید صفحه دیگری را باز کنید، این عملیات مجددا صورت می‌گیرد و صفحه برایتان بارگذاری می‌شود.

توصیه گوگل در آپدیت جدید ۲۰۱۹: تولید محتوای با کیفیت را جدی بگیرید!

SERP به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که نتایج مربوط به عبارتی که کاربر جستجو کرده، در آن نمایش داده می‌شوند. در‌حقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره می‌شود. تنها تفاوت عمده وبلاگ با وبسایت این است که وبلاگ مرتبا با محتوای جدید بروز‌رسانی می‌شود و محتوا‌های آن به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می‌شوند (پست‌های جدید اول قرار می‌گیرند). علاوه بر اینکه وبسایت‌ها ماهیتی استاتیک (ثابت) دارند و مکررا بروز‌رسانی نمی‌شوند، محتوا‌های آن‌ها نیز در صفحات مختلف دسته بندی می‌شوند.

۱- قابلیت خزیدن (Crawlability): امکان دیده شدن صفحات توسط گوگل