جدیدترین ویژگی های ابر بازاریابی نسخه بهار سال 23

این به‌روزرس، ویژگی می‌تواند به شما کمک کند داده‌های خود را برای پاسخ به سؤالات مهم کاوش، آزمایش و اعتبارسنجی کنید. اکنون می تو،د:

  • داده‌های خود را با جابه‌جایی بین ج، محوری دقیق و نمای ویجت انبوه کاوش کنید تا اطلاعات آماری و روندها را بهتر ببینید.
  • سازماندهی داده ها را ساده تر کنید و داده ها را با قابلیت ها و پیکربندی های جدید فیلتر بصری ارزیابی کنید
  • جداول محوری را مستقیماً از ویجت های داشبورد ایجاد کنید تا کیفیت داده ها را تأیید کنید


واتس اپ به ابزاری مهم برای ارتباط با مشتریان تبدیل شده است. نکته کلیدی این است که پیام های مرتبط، قابل اجرا و معتبر ارائه کنید. با Marketing Cloud، اکنون می تو،د:

  • ورود به پلتفرم تجاری WhatsApp تنها با چند کلیک، به شما کمک می کند سریعتر با مشتریان ارتباط برقرار کنید
  • با فعال ، واتس اپ در کنار ایمیل، اس ام اس، اعلان های فشار و تبلیغات، سفرهای مکالمه متصل را خودکار کنید. می‌تو،د در مورد مکالمات مرتبط اقدام کنید تا به مشتریان در کانال‌های دلخواه آنها دسترسی پیدا کنید.
  • از WhatsApp و Salesforce Data Cloud برای ارائه تجربیات شخصی و خودکار برای مشتریان استفاده کنید


نسخه ی نمایشی: مرکز کنترل جریان داده

هوش ابری بازاریابی: جداول محوری بصری

نسخه ی نمایشی: تبلیغات در ابر داده

هوش ابری بازاریابی: مرکز کنترل جریان داده

نسخه ی نمایشی: پیام رس، تجاری WhatsApp

تعامل ابر بازاریابی: داشبوردهای تاریخچه Journey Builder

یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرس،‌ها در این نسخه فصلی می‌تواند به شما کمک کند تبلیغات خود را در پلتفرم‌ها بهتر شخصی کنید. با Salesforce Data Cloud، اکنون می تو،د:

  • ادغام ایمن داده‌های شخص اول از Data Cloud با شرکای تبلیغاتی کلیدی برای بهبود نمایه‌های مشتری موجود، ایجاد بخش‌های هوشمندتر، و گسترش دسترسی به کانال‌های جدید – همه اینها در عین محافظت از حریم خصوصی مصرف‌کننده
  • تبلیغات شخصی سازی شده بسیار هدفمند را در دارایی های Google و Meta فعال کنید، هزینه های تبلیغاتی هدر رفته را کاهش دهید و بازگشت سرمایه را بهبود بخشید.
  • از داده های شخص اول یکپارچه از رابطه کامل با مشتری استفاده کنید تا هر تعاملی را متصل و شخصی کنید


فناوری عالی است، اما ،ب و کارها اگر بیش از حد از آن برخوردار باشند، می توانند با مشکل مواجه شوند. به آن می گویند فروشندگان پراکنده. نتیجه برنامه های زیاد و سیلوهای بسیار زیاد است. راه حل – یا شاید رویا؟ – این است که برنامه های خود را یکپارچه کنید و از اتوماسیون بیشترین بهره را ببرید. این می تواند به تیم شما کمک کند پول خود را صرفه جویی کند و کارآمدتر باشد. خبر خوب این است که با به‌روزرس،‌های جدید در انتشار بهار ویژگی‌های Marketing Cloud، به آنجا می‌رسیم.

مدیریت جریان های داده بی شمار چالش بزرگی را برای بازاریابان ایجاد می کند. برای بهبود شفافیت و نظارت داده ها، مرکز کنترل جریان داده جدید، بینش و مدیریت جریان داده را در یک نمای واحد متمرکز می کند. از این مرکز جدید، می‌تو،د فوراً متوجه شوید که چه جریان‌های داده به توجه شما نیاز دارند و کارایی شما را بهینه می‌کند.

اکنون که از آ،ین نسخه فصلی Marketing Cloud اطلاع دارید، شما را در مورد کارهایی که این به‌روزرس،‌ها می‌توانند برای ،ب و کار شما انجام دهند، توضیح می‌دهیم.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/marketing-cloud-features-spring-release/

سه داشبورد جدید به شما کمک می‌کند تا به طور مؤثرتری بر فعالیت‌های سفر خود نظارت داشته باشید و با فیلتر ، داده‌ها و ابزارهای مرتب‌سازی که به سرعت بینش‌ها را نشان می‌دهند، در زمان صرفه‌جویی کنید. با Marketing Cloud، اکنون می تو،د:


نسخه ی نمایشی: داشبوردهای تاریخچه Journey Builder

تبلیغات در ابر داده

یک تور کامل از ویژگی‌های انتشار در بهار سال 23 ما داشته باشید، که به شما کمک می‌کند بیشترین بهره را از Marketing Cloud ببرید.


بازاریابی ابری: پیام‌رس، تجاری واتس‌اپ

نسخه ی نمایشی: جداول محوری بصری

همه را در عمل ببینید

در اینجا نگاهی به پنج ویژگی جدید در انتشار بهار Marketing Cloud داریم که به شما کمک می کند داده ها، سیستم ها و گردش کار خود را یکپارچه و خودکار کنید. به این ترتیب می تو،د تمرکز بیشتری روی مشتریان خود داشته باشید.

تمام آنچه نیاز است بد،د

به‌روزرس،‌های جدید Marketing Cloud Intelligence وضعیت جریان داده‌ها، ارزیابی کیفیت داده‌ها و شناسایی مشکلات جذب را در یک نمای یکپارچه ارائه می‌کنند. اکنون می تو،د:

  • اطلاعات آماری مربوط به وضعیت جریان داده، حجم داده، و مدیریت ردیف را در یک مکان مشاهده کنید تا به شما در نظارت بر کیفیت و استفاده از داده ها کمک کند.
  • با شناسایی سریع ناهنجاری‌ها و رفع خطاها با بینش قوی‌تر، جذب داده را بهبود ببخشید.
  • دریافت ایمیل و اعلان‌های Slack زم، که تغییراتی در منابع و جریان‌های خاص رخ می‌دهد، بنابراین می‌تو،د فعال باشید و از عملکرد کمپین اطمینان حاصل کنید.