توصیه های شغلی برای خود جوان تر

او می‌خواست که ما کاملاً شفاف باشیم، حتی به چیزی که انتظار داشتیم معدل و ک، مورد علاقه‌مان باشد. وقتی نامه ام را به ،وان ارشد دریافت کردم، دیدم که نوشته بودم «می روم خارج از کشور تحصیل کنم». و در نهایت در کالج مطالعات بین المللی در اسپ،ا به تحصیل در خارج از کشور رسیدم. نوشتن آن باعث شد تا واقعاً آن را انجام دهم.

خود آینده شما

اگر از کار خود خسته شده اید چه کاری انجام دهید

درست است، به نظر می رسد بهترین شغل حل مسئله ای است که می تو،د داشته باشید؟! اگرچه ما از نظر فنی هرگز شیمی را تمرین نمی کنیم، اما هر روز از آن درس هایی که به ما آموخته استفاده می کنیم:

عشق،

آیری

با ما در مورد بازاریابی صحبت کنید

شما چندین شغل خواهید داشت. شما می‌چرخید زیرا احساس می‌کنید که آن مشاغل من، شما نیستند یا با مدیریت ارشد مشکل دارید، و اشکالی ندارد. در نهایت، شغل یا مشاغلی (چشمک) را پیدا خواهید کرد که شما را خوشحال می کند. اگر روزی برنامه را اجرا می کنید و کار خودتان را انجام می دهید، تعجب نکنید!

با عشق،

مایک کروزر، شراکت Pardot و ادغام API منجر، Sercante

انجمن هی،، مدیر بازاریابی محصول در Salesforce

به یاد داشته باشید که از صدای خود استفاده کنید. ،ن در فضای فناوری، به ویژه ،ن سیاه پوست، اغلب از صحبت ، می ترسند. به ما گفته شده است که مردم را نوازش کنیم و دیگران را خوب جلوه دهیم. شما آن را می شنوید و ممکن است استفاده از صدای خود را متوقف کنید و فقط دستور دهید.

وقتی دانشجوی سال اول دانشگاه بودم، یکی از استادانم از ما خواست که نامه ای برای خود آینده بنویسیم. ما تا سال آ،، درست در زمان فارغ التحصیلی، دیگر نامه را نخواهیم دید. او از ما می خواست که کلمات تشویق کننده بنویسیم و آنچه را که می خواستیم در طول چهار سال به دست آوریم، ترسیم کنیم. این می تواند مواردی مانند تحصیل در سطح بین المللی، گرفتن یک دوره کارآموزی عالی یا تمرکز بر یک رشته خاص باشد.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

فداکاری های شما م،ایی خواهد داشت

ارین دانکن، مدیر محصول Pardot در Sercante

عشق،

می دانم که باور نمی کنید این نامه مربوط به آینده است، اما لطفاً کمی به من اصرار کنید. زندگی سخت خواهد شد، و سقوط های زیادی وجود خواهد داشت (مقدار زیادی از آنها). با این حال، لحظات بسیار زیادی شادی نیز وجود خواهد داشت. لحظه های طلا، اگر بخواهید.

به ،وان یک [mostly] در بزرگسالی قادر به انجام کارهایی خواهید بود که ما هرگز تصورش را نمی کردیم. به ،وان مثال، شما در سراسر ایالات متحده سفر خواهید کرد و در هتل ها و موج سواری در تختخواب با چیزی جز یک چمدان و یک کوله پشتی خواهید رفت. همه اینها به این دلیل است که شما یک شغل فوق العاده عالی دارید. اساساً شما روزهای خود را در این سیستم به نام Salesforce می گذر،د که نقش شما این است که با استفاده از آن افراد را موفق تر کنید.

موضوعی را پیدا کنید و در آن موضوع متخصص شوید. آنچه را که می د،د با جامعه به اشتراک بگذارید، و انجمن در مورد چیزهایی که در آنها متخصص نیستید به شما کمک می کند. هیچ، نمی تواند همه چیزها را بداند، حتی همه چیز را نمی داند. همه چیز را تست کنید راه های جدیدی برای اشتباه ، پیدا کنید. مشکلی نیست. کارشناسان فقط راه سخت را سریعتر یاد گرفتند و بیشتر از افراد غیرمتخصص تکرار ،د.

چگونه در محل کار رضایت خود را پیدا کنیم

مار،

وقتی میخوای تسلیم بشی

هی دختر،

مار، عزیز،

باید برم!

مار، دوران، مدیر بازاریابی در Sercante

هی مایک، گوش کن!

بین 24 تا 32 سالگی خیلی به خودتان شک خواهید کرد، اما این کار را نکنید! شک منجر به نگر، می شود و شما چیزی برای نگر، ندارید! اجازه ندهید دیگران شما را از رویاها و آرزوهایتان منصرف کنند. شما فوق العاده سخت کار خواهید کرد و کار سخت شما در پایان نتیجه خواهد داد.

هرگز اخلاق خود را به فروش ندهید، اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات درست ، آن اهمیت کمتری نسبت به عملی ، آن دارد. “به اندازه کافی خوب” گاهی اوقات دقیقاً همین است و تنها چیزی است که لازم است. اما اجازه ندهید این بهانه ای برای ش،گی کار شود.

روی آنها تمرکز کنید و به جلو حرکت کنید. زندگی یک سفر باورن،ی است و مهم است که به جلو بروید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما ارائه خواهم داد:

  • جامعه را پیدا کنید برای پیدا ، افرادی که روی آنها کلیک می کنید، خیلی منتظر نم،د. شما نمی تو،د آن را به تنهایی انجام دهید.
  • تغییر را در آغوش بگیرید. تغییرات زیادی در زندگی شما رخ خواهد داد و در طول زندگی حرفه ای تان به حرکت رو به جلو ادامه دهید، ارزش آن را دارید.
  • اگر آن را شخصاً رضایت بخش می د،د، بله بگویید. نگران رزومه نباشید
  • زندگی خود را بکنید – کار را بهانه نکنید!
  • هنگامی که به دانشگاه می‌روید، «عملیات بازاریابی» را گوگل کنید. این همه چیز را برای شما تغییر خواهد داد.
  • روی رمزارز سرمایه گذاری کنید!
در طول زندگی، تسلیم شدن آسان خواهد بود، اما ادامه دهید. ارزشش را دارد

اما نکته اینجاست: این فقط در مورد نیست استفاده كردن صدای تو اما چگونه شما آن را انجام دهید رسیدهای خود را نشان دهید دستاوردهای خود را مشخص کنید. اجازه ندهید عدم آگاهی شما در مورد یک موضوع یا عدم اعتماد دیگران به شما مانع شما شود. اگر بتو،د خود را در حال انجام کاری ببینید، بیش از نیمی از نبرد را برده اید. اگر بتو،د خود را موفق ببینید، دیگران نیز شما را چنین می بینند. در نهایت، مهم نیست که چقدر در حرفه خود پیشرفت می کنید، همیشه صمیمی، متواضع و همدل باشید.

آیریل بریمن، معمار راه حل Salesforce در Di،al Science

کارمل جیمز، مدیر ارشد Salesforce (و رشته سابق شیمی)، Viz.AI

صنف عزیز،

کارمل عزیز،

ارین عزیز

از چند دوست از جامعه بازاریابی Trailblazer خواستم که برای جوان‌ترهای خود نیز نامه بنویسند. امیدواریم با انتشار این نامه‌ها، توصیه‌هایی را به دیگر، که تازه شروع کرده‌اند یا به‌دنبال الهام هستند، برس،م. ما می گوییم، این چیزی است که کاش می دانستم. امیدوارم این به شما در مسیرتان کمک کند.

نحوه استفاده از صدای خود در محل کار

گروه Marketing Cloud Trailblazers دوست دارد در مورد همه چیزهای بازاریابی صحبت کند. از این گروه برای بررسی منابع، پرسیدن سوال، کمک به یکدیگر و به اشتراک گذاشتن تجربیات استفاده کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/advice-for-younger-self/

در اینجا چند نکته از خود بزرگتر، شاید عاقل تر (شاید) شما آورده شده است:

  • از سندروم فریبنده خود غلبه کنید و آن کار را با رئیس وحشتناک و وحشتناک ، کنید. اگر کاری باعث گریه شما می شود، این شما نیستید، آنها هستند.
  • برای موفقیت لازم نیست در بازاریابی از هر کلاهی استفاده کنید. روی برتری در زمینه هایی که از آن لذت می برید تمرکز کنید و شغل بهتری برای خود ایجاد خواهید کرد.
  • به عشق خود به آموزش دیگران تکیه کنید – این فقط باعث می شود در کاری که انجام می دهید بهتر شوید.
  • اگر از شغلی خسته شدید، صحبت کنید! ابتدا به رئیس خود بگویید که می خواهید موقعیت شما چگونه تکامل یابد. آنها ممکن است شما را شگفت زده کنند.
  • و در نهایت، سعی نکنید سگ را پرورش دهید. شما همه آنها را حفظ خواهید کرد و در نهایت به تعداد بسیار زیادی خواهید رسید.

اکنون که چند سالی است به حرفه بازاریابی خود می گذرم، می خواهم این تمرین را تغییر دهم. آیا می تو،د برای خود راهنمایی فکر کنید جوان تر خود؟ البته چیزهایی هست که کاش می دانستم زندگی را آسان تر یا هموارتر می کرد.

خود آینده شما

حالا چرا اینو بهت میگم زیرا می خواهم بد، که فداکاری هایی که در جو، انجام دادی نتیجه داد.