توسعه دهنده Salesforce چیست؟

برای نشان دادن دانش و درک ویژگی های مختلف برنامه نویسی، ،ب درآمد کنید گواهی توسعه دهنده پلتفرم 1 (PD1). هنگامی که PD1 خود را دریافت کردید، می تو،د با پیگیری عملی و عملی، بیشتر پیش بروید گواهی توسعه دهنده پلتفرم 2.

اعتبارنامه Salesforce مبتنی بر نقش را به دست آورید

علاوه بر این گواهینامه های اصلی پلتفرم Salesforce، می تو،د گواهینامه تخصصی را در محصولاتی مانند:

  • توسعه دهنده OmniStudio: برنامه های ابری را با استفاده از ابزارهای توسعه اعل، OmniStudio توسعه دهید.
  • توسعه دهنده CPQ صنایع: برنامه های کاربردی پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) را برای ابرهای Salesforce Communications، Media و Energy & Utilities توسعه دهید.
  • توسعه دهنده تجارت B2C: Salesforce Commerce را از طریق تنظیمات، مدیریت کاربر و توسعه با پلتفرم Salesforce B2C Commerce Di،al سفارشی کنید.
  • توسعه دهنده ابر بازاریابی: با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی Marketing Cloud، پیکربندی داده‌ها، دستکاری‌ها و ت،یم‌بندی پیشرفته، و همچنین گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل، پیام‌ها و صفحات فرود شخصی، پویا ایجاد کنید.
  • Slack Certified Developer: برنامه های تعاملی را در پلتفرم Slack بسازید.
  • گواهینامه های توسعه دهنده MuleSoft: ساخت، آزمایش و استقرار APIها و ادغام ها با استفاده از پلتفرم MuleSoft.

شروع به سفر حرفه ای توسعه دهنده خود کنید

اما ما زبان‌هایی را که توسعه‌دهندگان همیشه با Salesforce استفاده می‌کنند، گسترش می‌دهیم. اخیراً، ما محصول توابع به ،وان سرویس (FaaS) خود را راه اندازی کردیم، توابع نیروی فروش، که جاوا اسکریپت و جاوا را با پایتون در نقشه راه پشتیب، می کند.

وبلاگ The Trailblazer

کد موجودی هر توسعه دهنده ای است، بنابراین ممکن است تعجب کنید که از کدام زبان های برنامه نویسی استفاده می کنید. خیلی چیزها به این بستگی دارد که کدام بخش از دنیای Salesforce را برای کار انتخاب می کنید.

به‌،وان یک توسعه‌دهنده، برخی از مهارت‌های مورد نیاز در هر صنعت را دارید. هر ،ب‌وکاری به متخصصان فنی نیاز دارد تا نیازهای خود را برای برنامه‌های کاربردی تجاری، ادغام‌ها و وب‌سایت‌های مشتری‌دار به تجربه‌هایی تبدیل کنند که آنچه کاربران و مشتریانش نیاز دارند را ارائه دهند.

علاوه بر پلتفرم Salesforce، محصولات خاصی از زبان های دیگر پشتیب، می کنند. هر دو زبان پایتون و جاوا اسکریپت برای این زبان پشتیب، می شوند Slack Bolt SDK. برای تجارب بازاریابی سفارشی، می تو،د استفاده کنید AMPscript برای بازاریابی ابری اگر با MuleSoft یکپارچه سازی می کنید، تبدیل داده های شما را می توان در DataWeave نوشت. اگر در Salesforce CRM Analytics با داشبورد کار می‌کنید، می‌تو،د از Salesforce Analytics Query Language (صرفه جویی) برای تنظیم دقیق تجسم ها. و اخیراً، پلتفرم داده های مشتری (CDP) با استفاده از آن به داده های خود دسترسی می دهد SQL.

فن آوری های Salesforce فرصت هایی را برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا با هر جنبه ای از برنامه های کاربردی تجاری کار کنند.

یک توسعه دهنده برای کار با Salesforce به چه مهارت هایی نیاز دارد؟

با Salesforce، می تو،د با استفاده از ،یبی از ابزارهای بدون کد و کد، راه حل هایی بسازید. ابزار من، برای کار من،. ما این را توسعه کم کد می نامیم. از طریق سفارشی سازی بدون کد، توسعه دهندگان برخی از ا،امات را بدون کدنویسی حل می کنند. این بدان م،است که وقتی آنها انجام دادن کد، آنها در نهایت کدهای تکراری کمتری می نویسند.

دو زبان برجسته در دنیای Salesforce هستند جاوا اسکریپت و اوج. البته جاوا اسکریپت زب، است که برای سفارشی‌سازی‌های front-end استفاده می‌شود اجزای وب لایتنینگ. Apex پرکاربردترین زبان بک‌اند در ا،یستم Salesforce است.

همانطور که ا،یستم اطراف Salesforce رشد می کند، توسعه دهندگان همچنان به شدت مورد توجه هستند. در 5 سال گذشته، تعداد موقعیت های توسعه دهنده جدید افزایش یافته است 206 درصد به طور متوسط ​​سال به سال. و بر اساس داده های ایالات متحده، حقوق اولیه برای یک توسعه دهنده 108000 دلار در سال است.

از آنجایی که Salesforce سفارشی‌سازی‌های بدون کد را ارائه می‌دهد، هر توسعه‌دهنده‌ای که در ا،یستم Salesforce کار می‌کند، در نهایت نحوه استفاده از ابزارهای بدون کد را که کار آنها را پشتیب، می‌کند، یاد می‌گیرد. به ،وان مثال، برخی از ویژگی‌هایی که پیاده‌سازی آن‌ها می‌تواند پیچیده باشد، مانند جادوگران، قو،ن امنیت داده، و سفارشی‌سازی‌های پایه رابط کاربری (UI)، همگی می‌توانند بدون کدنویسی انجام شوند.

به ،وان یک توسعه دهنده، می خواهید با مرتبط ترین فناوری ها، زبان ها و پلتفرم ها کار کنید. امروزه هیچ زب، به اندازه جاوا اسکریپت به طور جه، مرتبط نیست. می‌تو،د با ،ب گواهینامه JavaScript Developer 1، شایستگی جاوا اسکریپت خود را نشان دهید. این گواهینامه دانش شما را از جاوا اسکریپت در مرورگر و NodeJS آزمایش می کند.

توسعه دهندگان با تجربه قبلی در نرم افزار سازم، تمایل دارند که راحت ترین انتقال را به کار در دنیای Salesforce انجام دهند. اما این به هیچ وجه یک ا،ام نیست. باز هم، هر توسعه دهنده ای می تواند توسعه دهنده Salesforce شود. بسیاری از آنها مستقیماً از کالج به این دانشگاه پیوسته اند یا از تجربیات دیگر مهندسی نرم افزار نقل مکان کرده اند.

چشم انداز شغلی برای توسعه دهنده ای که با Salesforce کار می کند چیست؟

اگر این شما را برای یادگیری بیشتر هیجان زده کرده است، وب سایت توسعه دهندگان Salesforce یک مکان عالی برای شروع است. همچنین می‌تو،د از طریق ما با آ،ین ویژگی‌های توسعه‌دهنده آشنا شوید وبلاگ توسعه دهنده Salesforce یا کانال یوتیوب. و حتما دنبال کنید @SalesforceDevs و با ما در ارتباط باشید Salesforce Developers Trailblazer Community Group.

تجربه عملی خود را با Salesforce ثابت کنید و مزیت رقابتی به دست آورید که منجر به فرصت های جدید می شود.


توسعه دهندگان اغلب به ،وان یک فرصت شغلی به Salesforce می آیند. هنگامی که به اینجا می آیند، بسیاری درگیر حمایت دوستانه از آن می شوند انجمن توسعه دهندگان Salesforce. شما همچنین می تو،د از طریق محلی و حضوری با یکدیگر ارتباط برقرار کنید، ایده ها را به اشتراک بگذارید و مهارت های خود را ایجاد کنید ملاقات ها.

ابزارها، فن‌آوری‌ها و منابعی را برای کمک به نوآوری در Salesforce دریافت کنید.


به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.


کدام مدارک و گواهینامه ها برای این شغل مرتبط هستند؟

فراتر از پلتفرم Salesforce، فرصت های زیادی برای توسعه دهندگان در دنیای Salesforce وجود دارد. برخی از آنها تجارب بازاریابی سفارشی را ایجاد می کنند ابر بازاریابی. دیگران عمق داده ها را بررسی می کنند و بینش های جدیدی را با آنها در معرض دید قرار می دهند تابلو. توسعه دهندگ، هستند که با کیت PWA Commerce Cloud تجارب تجاری جذابی را ایجاد می کنند. دیگران شرکت خود را می سازند دفتر مرکزی دیجیتال با برنامه های سفارشی Slack.

در حالی که برای تأیید مهارت‌های بسیاری از نامزدها در ا،یستم Salesforce استفاده می‌شود، زیرا بر دانش جه، متمرکز است، هر شرکتی می‌تواند از این گواهینامه برای استخدام توسعه‌دهنده جاوا اسکریپت استفاده کند.

در اینجا، ما در مورد همه توسعه دهندگ، صحبت می کنیم که کار می کنند با فن آوری های نیروی فروش برای ایجاد راه حل برای مشتریان و شرکای ما. البته نیروهای فروش استخدام می کند بسیاری از توسعه دهندگان که محصولات ما را می سازند. اگر بیشتر شبیه شما به نظر می رسد، ما را بررسی کنید وبلاگ مهندسی. اما از آنجایی که Salesforce Salesforce را روی Salesforce اجرا می‌کند، بسیاری از مطالبی که در اینجا می‌خو،د ممکن است همچنان اعمال شوند.

نحوه کار توسعه دهندگان در دنیای Salesforce

پلتفرم Salesforce همچنین دارای دو زبان جستجوی دامنه خاص است. زبان پرس و جو شیء Salesforce (SOQL) یک زبان جستجوی SQL مانند برای دسترسی به داده ها در پایگاه داده چند مستاجر Salesforce است. زبان جستجوی شیء Salesforce (SOSL) یک زبان جستجوی مبتنی بر متن است که می تواند برای یافتن داده ها و اسناد ذخیره شده در پلتفرم استفاده شود.

ا،ر توسعه دهندگ، که با فناوری های Salesforce کار می کنند، برنامه ها و راه حل های تجاری سفارشی می سازند. آنها این کار را یا با پلتفرم نیروی فروش (از جمله Sales Cloud، Service Cloud و Experience Cloud جوامع) یا با Heroku. در حالی که برخی از توسعه دهندگان متخصص هستند، ا،ر آنها با توصیف توسعه دهندگان تمام پشته که با منطق Back-end و تجربه های Front-end کار می کنند مطابقت دارند.

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.





منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-is-a-salesforce-developer/

برای نشان دادن شایستگی خود در توسعه با ویژگی‌ها، ابزارها و فناوری‌های خاص پلتفرم Salesforce، می‌تو،د چندین مسیر را دنبال کنید. برای آشنایی با تمام ویژگی‌های پلتفرم که نیازی به کدنویسی ندارند، می‌تو،د از آن استفاده کنید گواهی برنامه ساز پلتفرم.

هر روز به طور مجازی با توسعه دهندگان به گفتگو بپیوندید توسعه دهندگان Salesforce گروه در انجمن Trailblazer در Trailhead—سکوی آموزش آنلاین رایگان Salesforce. با حضور در یکی از انجمن ها، یادگیری و شبکه سازی خود را حتی بیشتر کنید همایش ها در سراسر جهان یافت می شود.

از هر کجا با Trailblazers ارتباط برقرار کنید

Salesforce به بیش از 150000 مشتری در هر صنعتی کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. مردم در سراسر جهان به پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ما متکی هستند و Salesforce Customer 360 تا ،ب و کار خود را به طور موثر و کارآمد حفظ کنند. توسعه دهندگ، که با Salesforce کار می کنند، مشکلات پیچیده ای را برای مشتریان با استفاده از کد و ابزارهای بدون کد Salesforce حل می کنند.

فناوری و چشم انداز زبان برای Salesforce غنی ​​و گسترده است. صرف نظر از علایق شما، می تو،د جایگاهی برای تسلط پیدا کنید.

مراکز توسعه دهندگان را کشف کنید

ممکن است تجربه طول، مدتی در توسعه روی پلتفرم های دیگر داشته باشید. ممکن است شما فقط در حال راه اندازی حرفه خود هستید. شما ممکن است جایی در این بین باشید. در هر صورت، مسیرهای زیادی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده در ا،یستم Salesforce وجود دارد.

محصولات نیروی فروش گسترده هستند و شامل فروش، خدمات، بازاریابی، تجزیه و تحلیل، تجارت و اخیراً، سستی. هر بخش از Salesforce افشا می شود API ها. توسعه دهندگان از آنها برای ایجاد برنامه های وب استفاده می کنند هیروکو، ادغام آنها را با MuleSoft، یا حتی یکی از برنامه های استاندارد را سفارشی کنید. منصفانه است که بگوییم هر توسعه دهنده ای می تواند یک توسعه دهنده Salesforce.

یک توسعه دهنده با Salesforce چه می کند؟