توسعه دهنده Salesforce شوید | نیروی فروش

امروزه فرصت‌های زیادی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار وجود دارد که می‌تواند کمی طاقت‌فرسا به نظر برسد، به خصوص اگر تازه شروع به کار کرده باشید. چگونه می تو،د بفهمید چه چیزی برای شما من، است؟ این کمک می کند تا تمرکز خود را به اندازه ای محدود کنید تا یک تصویر کامل را تجسم کنید مسیر شغلی برای خودتان—و کاوش در ا،یستم Salesforce مک، عالی برای شروع است. بسیاری از توسعه دهندگان میان دوره ای نیز به توسعه Salesforce به ،وان راهی برای گسترش و تقویت مهارت های فنی خود و سوق دادن حرفه خود در جهت جدید هیجان انگیز تبدیل می شوند. اگر اصلاً کنجکاو هستید که چگونه یک توسعه‌دهنده Salesforce شوید، این پست به شما کمک می‌کند کمی عمیق‌تر شوید.

Salesforce چه چیزی می تواند به من به ،وان یک توسعه دهنده ارائه دهد؟

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.


مقالات پرطرفدار

لوئیز لاکی با هودی Trailblazer در کنار یک Astro مصور که روی لپ‌تاپ خود کار می‌کند

آزمون نیروی فروش بعدی شما: 5 نکته کلیدی

6 دقیقه مطالعه

زنی که با نمودارها در مقابل سرورها کار می کند

داده های بد مانند غذای ، برای هوش مصنوعی شما هستند

با کاوش در طیف وسیعی از منابع زیر، در مسیر آینده ای روشن شروع کنید.

منابع توسعه دهنده

وبلاگ The Trailblazer


منبع: https://www.salesforce.com/blog/become-a-salesforce-platform-developer/

هرگز زمان بهتری برای شیرجه رفتن و شروع ساختن بر روی Salesforce وجود نداشته است. در اینجا چند دلیل اصلی وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید شغلی را به ،وان یک توسعه دهنده Salesforce در نظر بگیرید.

  1. با یک رهبر صنعت مهارت داشته باشید– همانطور که توسط سهم بازار درآمد جه، IDC در سال 2022 ذکر شده است، Salesforce برنامه شماره 1 CRM است. ما به بیش از 150000 مشتری در سراسر صنایع و در سراسر جهان کمک می کنیم تا با فناوری و ا،یستم پیشرو در جهان پیشرفت کنند.
  2. از نوآوری جلوتر باشید منحنی– نیروی فروش متعهد است انتشار به روز رس، و ویژگی‌های جدید سه بار در سال، که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند با هوش مصنوعی + داده + CRM حدا،ر استفاده را از پلتفرم ما ببرند.
  3. به بازار کار پر رونق ضربه بزنید– توسعه دهندگان پلتفرم Salesforce در حال حاضر هستند تقاضای بالا; در سال 2021، 52300 پست شغلی * فقط در ایالات متحده و رشد شغلی 165٪ * در 5 سال گذشته (داده های ایالات متحده) وجود داشته است.
  4. از پتانسیل درآمد بالا لذت ببرید—توسعه دهندگان Salesforce معمولاً a متوسط ​​حقوق پایه بالا* 120000 دلار (داده های ایالات متحده).
  5. چندین مسیر شغلی را کاوش کنید-ا،یستم Salesforce دنیایی از فرصت ها را برای شما فراهم می کند حرفه خود را رشد دهید، از ،ب تخصص در چندین محصول گرفته تا حرکت به سمت نقش جدیدی مانند معمار فنی یا رهبر.
  6. به یک جامعه فعال و خوش‌آمد بپیوندیدSalesforce Developers Trailblazer Community مک، برای ملاقات با سایر توسعه دهندگان Salesforce و همکاری، یادگیری، حل مشکلات و ایجاد شبکه همتایان خود است.
  7. دسترسی به منابع و پشتیب،– هر زمان که نیاز به حل مشکل یا یادگیری چیز جدیدی دارید، منابع مختلفی از طریق آن در دسترس است وب سایت توسعه دهندگان Salesforceاز جمله اسناد، ابزارها، توصیه‌های تخصصی و نحوه استفاده از مواد.
  8. آموزش رایگان در صورت تقاضا دریافت کنیدبا Trailhead، Salesforce رایگان، زم، که برای شما راحت است، مهارت داشته باشید پلت فرم آموزش آنلاین. Trailhead طیف گسترده ای از دوره های فنی و سایر موضوعات مورد علاقه توسعه دهندگان. توسعه دهندگان همچنین می توانند برای یک ثبت نام کنند Salesforce Developer Edition رایگان برای شروع با پلتفرم امروز!
  9. گواهی پلتفرم Salesforce شویداعتبارنامه نیروی فروش اجازه صدور گواهینامه و رشد شغلی را می دهد و تجربه عملی شما را با انواع محصولات و فناوری ها نشان می دهد.
  10. در یک محیط انعطاف پذیر توسعه دهید-محیط توسعه خود را با ابزارهای اعلامی و برنامه ای پلتفرم Salesforce مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. پلت فرم ما بهترین گزینه های بدون کد و کد را بدون مصالحه ارائه می دهد.
  11. از یک پلت فرم من، API استفاده کنیداز دیگر محصولات ابری، راه‌حل‌های صنعتی و پلتفرم Salesforce، قابلیت‌هایی را به برنامه‌های خود اضافه کنید. ثروت API ها.
  12. از کارشناسان بپرسید—از طریق محتوای آنلاین با حامیان توسعه دهنده و کارشناسان محصول ارتباط برقرار کنید جلسات هر چیزی از من بپرسید، رویدادهایی مانند TrailblazerDX و Dreamforce و در Salesforce+.

*تحقیقات Lightcast: Jobs in the Salesforce Ecosystem، 2022

تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده پلتفرم Salesforce به شما فرصتی طلایی برای یادگیری مهارت‌های جدید ارزشمند، تبدیل شدن به یک متخصص در حوزه مورد علاقه‌تان، یا گسترش افق‌های خود و کشف فناوری‌ها و نقش‌های جدید – همه در ا،یستم متنوع و گسترده Salesforce ارائه می‌دهد. و شما به دور از تنهایی خواهید بود – توسعه دهندگان در سراسر جهان به طور فعال در حال توسعه در Salesforce در شرکت ها و صنایع هستند و هزاران نفر دیگر هر هفته وقت خود را در ما سپری می کنند. انجمن Trailblazer متمرکز بر توسعه‌دهنده، همکاری و کمک به یکدیگر.

12 دلیل اصلی برای ایجاد شغل در ا،یستم Salesforce

من یک توسعه دهنده با تجربه هستم. من از زمان دانشگاه برنامه نویسی کرده ام و در طول سال ها انواع زبان های برنامه نویسی مختلف را یاد گرفته ام. اما هفت سال پیش، من عاشق Salesforce شدم و از آن زمان به گذشته نگاه نکرده‌ام.»

دینکو سگو

توسعه دهنده Salesforce

نیون سینگ مدیر ارشد بازاریابی توسعه‌دهنده در Salesforce است و بر رشد و پذیرش Salesforce Customer 360 برای بیش از 11 میلیون توسعه‌دهنده در سراسر جهان تمرکز دارد. Niven با اشتیاق به افزایش تجارب و توانمندسازی توسعه‌دهندگان، از تخصص خود در استراتژی، پیام‌رس، و تعامل استفاده می‌کند تا توسعه‌دهندگان را توانمند کند تا با Salesforce، حرفه و زندگی خود را تغییر دهند و تأثیر م،اداری بر جهان بگذارند.

بیشتر توسط Niven

4 دقیقه مطالعه



نیون سینگ

آقای مدیر بازاریابی توسعه دهندگان

دلایل زیادی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده Salesforce وجود دارد، اما فقط به قول ما عمل نکنید. در جامعه بپرسید و مردم در مورد سفر خود به شما خواهند گفت. یکی از توسعه دهندگان، دینکو سگو، افکار خود را در پست وبلاگ خود به اشتراک می گذارد، چرا که من به Salesforce پایبندم: دیدگاه توسعه دهنده در پلتفرم با کد کم.