تقویت پیشگامان جامعه کم نمایندگی ما

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/ask-the-trailblazer/

من دوست دارم ببینم مردم روی خودشان و رشد حرفه ای شان سرمایه گذاری می کنند. اشتراک‌گذاری این داستان‌ها در کانال‌های اجتماعی به ما امکان می‌دهد این رشد را ببینیم و جشن بگیریم. اگر متوجه نشده بودید، من دوست دارم با مردم ارتباط برقرار کنم، از آنها یاد بگیرم و ایده ها را تبادل کنم. با میزب، اصلی #AskTheTrailblazer در لینکدین، می‌تو،م این کار را در صنایع، مکان‌ها و تجربه انجام دهیم. چه جای بهتری برای میزب، برنامه ای متمرکز بر مهارت ها، تخصص، قرار گرفتن در معرض شغلی و ارتباط است.

تأثیر دیدن یک زن سیاه‌پوست که در حرفه‌اش ایمان دارد و موفق می‌شود، تنها عزم فردی را در موقعیت مشابه تقویت می‌کند.

به‌،وان فردی که به فناوری تبدیل شده است، تأثیری را که نمایندگی در پرورش ذهنیت رشد ایفا می‌کند، درک می‌کنم. در ابتدای کارم، از Trailhead – پلتفرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce – شبکه جه،، آموزش‌های بی‌شماری و کارگاه‌های آموزشی برای یادگیری در مورد Salesforce و نحوه تأثیرگذاری در بخش فناوری استفاده کردم.

نمایندگی مهم است

این چیزی است که الهام بخش است #AskTheTrailblazer سریال – ایجاد ارتباط با افرادی که کنترل حرفه خود را به روشی بسیار عمدی در دست می گیرند. #AskTheTrailblazer در طول #BlackHistoryMonth 2021 آغاز شد و به سرعت به یک برنامه ماهانه تبدیل شد که داستان ها و تجربیات متخصصان Salesforce را ارتقا می بخشد و آنها را به ،وان متخصص در صنعت مورد توجه قرار می دهد.

برای برنده شدن* 1 از 15 کوپن گواهینامه، تریل می، را بین 1 تا 28 فوریه 2023 تکمیل کنید تا قفل نشان انجمن را باز کنید.


الهام‌بخش مجموعه #AskTheTrailblazer

مجموعه #AskTheTrailblazer سه حوزه اصلی تمرکز را هدف قرار می دهد: توسعه شغلی، مشارکت جامعه و نمایندگی در فناوری.

هر ،مت به سؤالی که مستقیماً در انجمن Trailblazer ارسال می شود، پاسخ می دهد، که بر بهترین روش ها برای گذراندن یک متمرکز است صدور گواهینامه نیروی فروش امتحان، استفاده از منابع جامعه Trailblazer، و ایجاد شغل مورد تقاضا در فناوری. اما بهترین بخش از همه چیز این است که جامعه توصیه های تشویق کننده ای را در مورد نحوه انجام آن به دیگر Trailblazers به ​​اشتراک می گذارد.

،مت هایی از فصل 2022 را تماشا کنید

یک نمونه عالی از یک Trailblazer که با این طرز فکر رشد زندگی می کند، Shayla Mark است. اوایل سال گذشته، ما میزبان شایلا در #AskTheTrailblazer بودیم و در مورد سفر Salesforce او مطلع شدیم.

آیا گواهینامه یا نکات شغلی بیشتری برای Trailblazers دارید؟ ارسال الف درخواست سخنران مهمان برای نمایش در یک ،مت

تعهد شایلا به اهرم تریل هد، انجمن Trailblazer و پلتفرم هایی مانند #AskTheTrailblazer نه تنها فرصت قابل توجهی برای نمایندگی برای دیگران با سابقه و تجربه مشابه فراهم می کند، بلکه برای او نیز قرار گرفتن در معرض دید قرار می دهد. از طریق هر یک از این نقاط تماس، شایلا توانست نقش رویایی خود را در Salesforce به دست آورد.

به دنبال منابع شغلی بیشتری هستید؟ وارسی:

وبلاگ The Trailblazer

اما بزرگترین تأثیر برای من از رهبران سیاه پوست است که از طریق کار خود به دیگران الهام می بخشند، انگیزه می دهند و از آنها حمایت می کنند. ،، که با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود از رنگین پوست بودن در فناوری تأثیر می گذارند.

من قدرت دیدن آنچه شما می تو،د باشید را می دانم، بنابراین برای من بسیار مهم بود که چیزی ایجاد کنم که نه تنها صدای جامعه کم نمایندگی ما را تقویت کند، بلکه تخصص آنها را در نیروی فروش به نمایش بگذارد، شبکه آنها را گسترش دهد و پایه ای محکم برای آنها ایجاد کند. موفقیت

#AskTheTrailblazerQuest

بسیار مفت،م که میزبان شما برای این سریال باشم. ارتباط با Trailblazers باورن،ی بوده است. و به یاد داشته باشید – هر زمان که گیر کردید، #از TheTrailblazer بپرسید.

در حالی که همیشه هنگام حرکت به سمت ارتفاعات شغلی جدید چالش هایی وجود دارد، واقعاً یک قدرت در جامعه وجود دارد. من در طول سال‌ها آموخته‌ام که وقتی جامعه‌ای را در اطراف خود می‌سازید، می‌تو،د به سطوح جدیدی صعود کنید – و نمی‌توان گفت به کجا می‌تو،د بروید.

امروز بیش از 30 ،مت داریم و در دسامبر 2022 جایزه دریافت کردیم هفتمین جایزه سالانه S،rty Impact.

میزبان بودن #AskTheTrailblazer فوق العاده ارزشمند بوده است مخصوصاً دیدن تعداد زیادی از Trailblazers که خوب و خوب کار می کنند. بی حد و حصر است. ما شاهد بوده ایم که بسیاری از Trailblazer های ما در نقش های خود پیشرفت می کنند، از مهارت های خود برای منافع جامعه استفاده می کنند و فرصت هایی برای آنها ارائه می شود که واقعاً پتانسیل کامل موفقیت آنها را آشکار می کند.

و مطمئناً چیزهای بیشتری از آنجا آمده است. #AskTheTrailblazer منبعی برای مشاوره از Trailblazer به Trailblazer و همچنین یک دیگ ذوب انگیزه برای ،، است که به دنبال آن فشار اضافی برای رسیدن به اه، خود هستند.

من شدیداً شما را تشویق می‌کنم که روی آن کلیک کنید و برخی از پاسخ‌های 1700+ جامعه را بخو،د این پست انجمن Trailblazer. مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که الهام بخش شما برای گرفتن گواهینامه و ایجاد شغل رویایی خود باشد.

Trailblazer Community Cove Thread TrailheaDX 2021

مشارکت کنید!

تجربه عملی خود را با Salesforce ثابت کنید و مزیت رقابتی به دست آورید که منجر به فرصت های جدید می شود.


با Jaylena Lomenech میزبان #AskTheTrailblazer به پشت صحنه بروید تا فرمول جادویی به اشتراک گذاری دانش را برای رشد مشاغل در ا،یستم Salesforce کشف کنید.

آ،ین لیست ،مت های 2022 را در زیر مشاهده کنید. برای لیست پخش کامل ویدیوهای #AskTheTrailblazer روی گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.

ویدیوهای مورد علاقه من از این لیست پخش که برای افرادی که تازه وارد ا،یستم Salesforce شده اند بسیار مفید هستند عبارتند از:

  1. چگونه خود را در مصاحبه با تونی وی مارتین
  2. کلید موفقیت با مدیر فروش بودن چیست؟ ونسا بل
  3. نکاتی برای غلبه بر رد شدن در امتحان گواهینامه توسط سرپرست تأیید شده، ماریل اسپینال.

تاثیر پیشرو

شایلا با ،ب درآمد از تدریس به فناوری گذر کرد اعتبارنامه نیروی فروش و مهارت های مورد نیاز در حین استفاده از شبکه جه، انجمن Trailblazer. او همچنین با به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه های خود در مورد آمادگی صدور گواهینامه و پیمایش در ا،یستم Salesforce پاسخ داد.

اعتبارنامه Salesforce مبتنی بر نقش را به دست آورید