تجربه ای مبتنی بر API در مراقبت های بهداشتی کودکان

به ،وان رهبران فضای فناوری اطلاعات سلامت، ما هیجان‌زده هستیم که با CHOP در کنفرانس HIMSS (انجمن سیستم‌های مدیریت و اطلاعات مراقبت‌های بهداشتی) 2023 بنشینیم تا در مورد پروژه‌های فعلی تحت رهبری API و آنچه در پیش است برای اولین رویکرد دیجیتالی در مراقبت از کودکان صحبت کنیم.

مراقبت از کودکان شاید یکی از حساس ترین حوزه های مراقبت های بهداشتی باشد. برخلاف مراقبت از بزرگسالان، پزشکان اغلب با والدین یا قیم بیمار ارتباط برقرار می کنند و اطلاعات را از دست دوم دریافت می کنند. این وضعیت منحصر به فرد به این م،ی است که سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی باید اطمینان حاصل کنند که اطلاعاتی که در مورد وضعیت بیمار به اشتراک می‌گذارند، فقط بین طرف‌های تایید شده توزیع می‌شود تا بیماران اطفال بتوانند بهترین و اخلاقی‌ترین مراقبت ممکن را دریافت کنند.

با کار با MuleSoft و Salesforce، CHOP یک نمای واحد برای هر یک از اعضای تیم مراقبت از کودک ایجاد کرد. با در نظر گرفتن بیماران اطفال، هدف آنها باز ، قفل داده هایی بود که قبلاً در سیلوهای محتوی قرار داشت و برای نیازهای خاص آن کودک بین سهامداران مختلف توزیع کرد.

برای جلسه ما به MuleSoft و بیمارستان کودکان فیلادلفیا بپیوندید، خودکارسازی و شخصی سازی مراقبت برای اولین تجربه دیجیتال، در شیکاگو در 18 آوریل 2023 برای ،ب اطلاعات بیشتر. نمی تو،د به شیکاگو برسید؟ یک ایمیل برای ما ارسال کنید، و ما مطمئن شوید که ضبط شخصی این جلسه را به صندوق ورودی شما ارسال می کنیم و به سوالات خاص شما پاسخ می دهیم!


منبع: https://www.salesforce.com/blog/api-led-pediatric-healthcare/

بیمار، که نقش فعالی در مراقبت از آنها دارند، در نهایت نتایج بهتری دارند و این نتیجه برای بیماران اطفال تفاوتی ندارد. به همین دلیل (و کار مستقیم با بیماران و والدین یا سرپرستان آنها در برنامه های مراقبت از بیماران)، بسیار مهم است که هر مورد را به صورت جداگانه درمان کنید، به ویژه بیماران اطفال که دارای شرایط و بیماری های مزمن هستند.

مراقبت های بهداشتی کودکان مراقبت های بهداشتی برای همه است

6 دقیقه مطالعه

ع، Salesblazer John Dao، یکی از مدیران حساب در Grubhub.

فروشنده کیست؟

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

برای ارائه بهترین مراقبت ممکن به بیماران اطفال، بیمارستان کودکان فیلادلفیا (CHOP) اولین سفر دیجیتالی را برای ایجاد تاکتیک‌های مراقبت شخصی‌تر برای هر خانواده ای که می‌بینند آغاز کرده است. منشور CHOP در هسته خود بر یادگیری، رشد و کاوش در تلاش برای ارائه بالاترین کیفیت، دلسوزانه و خانواده محور مراقبت متمرکز است.

چه کودکی مبتلا به صرع، آسم کنترل‌شده یا حتی در حال مبارزه با سرطان باشد، CHOP ساختن یک پلت‌فرم دیجیتال مبتنی بر API را بر عهده گرفته است که به هر کاربر، خواه والدین یا قیم، پزشک بالینی اجازه می‌دهد تا یک نمای جداگانه را انتخاب کند. ، اپراتور مرکز تماس، تکنسین صورتحساب یا شخص دیگری که در مراقبت از یک بیمار کودک نقش دارد.

به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد و گاهی آسیب‌پذیر مراقبت از کودکان، CHOP با MuleSoft کار کرد تا یک رویکرد مبتنی بر API برای مراقبت‌های بهداشتی کودکان ایجاد کند و بداند که داشتن دیدگاه متفاوت بر اساس هر کاربر چقدر مهم است. با استفاده از MuleSoft، CHOP توانسته است به طور ایمن داده های بالینی و غیر بالینی خاص را از منابع مختلف جمع آوری کند.

CHOP همچنین در حال کار بر روی سایر پروژه های تحول دیجیتال نیز هست، از جمله کار خود با این شرکت پروژه مهتاب سرطان کاخ سفید.

مقالات پرطرفدار

،زش دست انسان و ربات

CRM مولد – در اینجا به م،ای آن برای تجارت شما است

3 دقیقه مطالعه

به MuleSoft در HIMSS 2023 بپیوندید

بیمارستان کودکان فیلادلفیا با کار مستقیم با MuleSoft کارایی و استفاده مجدد از API را افزایش داد. تیم فناوری اطلاعات آنها به جای ساختن و بازسازی معماری، توانست تمرکز بیشتری بر همکاری در سراسر سازمان برای ایجاد تجربیات کاربر فردی داشته باشد.

مهم نیست که یک بیمار کجا باشد، آنها سزاوار مراقبت های بهداشتی با کیفیت هستند. کشف کنید که چگونه گزینه های مراقبت مجازی برای بیماران اطفال می توانند به پر ، شکاف دسترسی و ارائه نتایج بهتر برای بیمار کمک کنند.


مراقبت های بهداشتی اطفال شخصی و خانواده محور

برای تیم‌های CHOP IT، این به فرهنگ نوآوری، کارایی و همکاری برای ارائه بهترین خدمات به بیماران و خانواده‌هایشان تبدیل می‌شود. CHOP با MuleSoft Center for Enablement برای مدیریت موفقیت آمیز تغییرات در فضای فناوری. CHOP به ارزش‌های Salesforce پیرامون اعتماد، برابری و نوآوری نگاه کرد تا در سفر تحول دیجیتال خود به جلو حرکت کند و مراقبت خانواده‌محور مبتنی بر API را اجرا کند.

مراقبت های بهداشتی اطفال مبتنی بر API شخصی