تاریخ های کلیدی برای پیش نمایش Sandbox بهار ’23


پنجره پیش نمایش جعبه ایمنی Spring ’23 در گوشه و کنار است. اکنون به تاریخ ها توجه کنید تا سازمان شما برای ارتقاء آماده شود.

نمونه تولید شما به نسخه بهار 23 مطابق با تقویم انتشار 12 ماهه در تاریخ ارتقاء خواهد یافت. status.salesforce.com. برای بررسی تاریخ ارتقا، نام نمونه یا دامنه خود را وارد کرده و روی برگه تعمیر و نگهداری کلیک کنید.

نکته بعدی که باید بد،د این است که کی سندبا، شما به Spring ’23 ارتقا می یابد، زیرا این اولین فرصتی است که برای آزمایش تنظیمات خود در نسخه جدید به دست می آورید. بیایید به تاریخ های بهار 23 نگاه کنیم.

تاریخ های کلیدی برای پیش نمایش Salesforce Spring '23 Sandbox

با پیوستن به این سایت آگاه باشید انجمن Trailblazers Readiness را منتشر کنید. این جایی است که منابع موجود پست می شود و مک، عالی برای پرسیدن سوالات در حین پیاده سازی ویژگی های جدید است. اگر در مدیریت انتشارات تازه کار هستید، یک مورد وجود دارد ماژول Trailhead تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند. و اگر با شروع با آمادگی انتشار، راهنمایی گام به گام و ابزارهای مفید برای ایجاد یک استراتژی انتشار شخصی شده دریافت خواهید کرد.

15 دسامبر: برای یک محیط پیش انتشار ثبت نام کنید

چرا به یک سازمان پیش از انتشار نیاز دارید؟ این یک محیط آزمایشی با ویژگی‌های انتشار جدید فعال است که به شما امکان می‌دهد زمان زیادی را آزمایش کنید و بفهمید کدام یک برای سازمان شما من، هستند. اگر قبلاً یک سازمان پیش از انتشار برای زمستان داشتید 23، شما می تو،د دوباره وارد آن شوید. و اگر مطمئن نیستید که چه ویژگی‌هایی را می‌خواهید پیاده‌سازی کنید، به Trailblazer Community Treasure Hunt بپیوندید تا ببینید که دیگران در جامعه در مورد چه چیزی هیجان‌زده هستند.

21 دسامبر: یادداشت های انتشار پیش نمایش در دسترس هستند

اکنون زمان اسکن یادداشت های انتشار است. از فیلترها برای نمایش تنها بخش‌هایی استفاده کنید که مربوط به نسخه و ابرهایی هستند که در حال حاضر استفاده می‌کنید.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

5 ژانویه: تاریخ قطع سندبا،

از جعبه ایمنی خود برای دسترسی سریع به ویژگی‌های جدید و تنظیمات آزمایشی قبل از ارتقای تولید برنامه‌ریزی‌شده استفاده کنید. برای دریافت پیش‌نمایش Spring ’23 در جعبه ایمنی خود، باید قبل از 5 ژانویه 2023 یک جعبه ایمنی فعال در یک نمونه پیش‌نمایش داشته باشید. در بیشتر موارد، شما نیازی به انجام کاری ندارید زیرا جعبه شنی شما در حال حاضر در یک نمونه پیش نمایش است. تمام جزئیات مورد نیاز خود را در دستورالعمل های پیش نمایش جعبه شنی مقاله در مورد راهنمای Salesforce.

6 و 7 ژانویه: جعبه های ماسه ای ارتقا یافتند

اگر تصمیم گرفته‌اید از پیش‌نمایش جعبه ایمنی استفاده کنید، جعبه‌های ایمنی انتخابی شما در آ، هفته به بهار ’23 ارتقا می‌یابند. مانند برنامه پیش‌انتشار، پیش‌نمایش sandbox به شما امکان می‌دهد تا ویژگی‌های جدید را بدون تأثیر بر محیط زنده خود آزمایش کنید. با این حال، مزیت اضافه شده به پیش‌نمایش جعبه ایمنی، امکان آزمایش ویژگی‌های جدید با استفاده از پیکربندی متن، با محیط تولید شما است.

6 ژانویه: سایت انتشار بهار 23 زنده است

ما می د،م که همه اطلاعات انتشار را به طور متفاوتی هضم می کنند. به همین دلیل است که ماژول Release Highlights در Trailhead راهی سریع و آسان برای یادگیری ویژگی‌ها است. سبک یادگیری شما هر چه باشد، ما ویدیوهای آزمایشی، ماژول‌های Trailhead، انجمن‌های انجمن و موارد دیگر را ارائه می‌کنیم تا فرآیند را تا حد امکان آسان کنیم.

13 ژانویه: اولین آ، هفته انتشار

اولین آ، هفته انتشار زم، است که ما در Salesforce و تعداد کمی از مشتریان ارتقا می یابند. در این مرحله، احتمالاً از قبل ویژگی های کلیدی خود را در نظر گرفته اید. اگر برای ارتقای خود آماده هستید، Release Readiness Trailblazers گروه تمام محتوای مورد نیاز شما را در اختیار خواهد داشت تا کاربران سازمان خود را به سرعت در مورد ویژگی های جدیدی که قصد دارید عرضه کنید، به روز کنید.

20 تا 27 ژانویه: Release Readiness Live

تاریخ را ذخیره کنید! ادمین و مبشر برنامه‌نویس ما انتشار بهار 23 را با ویژگی‌های مورد علاقه خود آغاز می‌کنند. سپس، تیم مدیریت محصول در مورد ویژگی‌های جدید بحث و نمایش می‌کند. ببینید این ویژگی‌ها در زمان واقعی چگونه کار می‌کنند و نگاهی اجمالی به نقشه راه 2023 بیاندازید. جزئیات کامل دستور کار و برنامه در ژانویه در ما پست می‌شود. Release Readiness Trailblazers گروه.

3 فوریه: آ، هفته انتشار دوم

مجموعه دیگری از نمونه ها در آ، هفته 3 فوریه به روز می شوند. اگر سوالی دارید، ما اعتماد کنید صفحه دارای آ،ین اطلاعات در مورد زمان ارتقاء است. و از آنجایی که فقط پنج دقیقه طول می کشد، ارتقاء نباید بر عملکرد یا زمان کار شما تأثیر بگذارد.

10 و 11 فوریه: آ، هفته انتشار نهایی

همه نمونه‌های Salesforce باقی‌مانده در 10 و 11 فوریه ارتقا می‌یابند. اگر قبلاً از گنجاندن سازمان‌های خود در پیش‌نمایش جعبه ایمنی انصراف داده‌اید، آن‌ها این آ، هفته ارتقا خواهند یافت.

آیا می خواهید این تاریخ ها را در تقویم خود داشته باشید؟ ما را بررسی کنید تقویم انتشار عمومی یا وارد كردن آن را در تقویم انتخابی شما

راهنمای پیش نمایش Sandbox اضافی

راهنمای پیش نمایش Sandbox

اکنون موفقیت را ارائه دهید

بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری های فناوری من، به شما کمک می کند تا کارایی را افزایش دهید، نتایج را بهبود بخشید و هزینه ها را کاهش دهید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/key-dates-spring-sandbox-preview/