بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-بک لینک گلدلینک

بهترین بک لینک داخل متن و در قسمت مقالات یا بلاگ باید قرار گیرد و البته dofollow باشد. من یک سایت فروشگاهی دارم که نزدیک یکسال است، سایت هایی با اسم های(اسم دامین) عجیب و جفنگ به سایت من بک لینک می دهند. تعداد این سایت ها تقریبا روبه افزایش است و بعضی از این سایت ها به بیشتر صفحات سایت من بک لینک راهنمایی در مورد بک لینک می دهند. نکته جالب این که ساختار و فرمت بیشتر این سایت های مخرب، یکسان می باشد.

بک لینک و سئو

بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-بک لینک گلدلینک

در ضمن لازم به ذکر است هرگونه مبادله کالا و خدماتی که در ازای گرفتن بک لینک صورت بگیرید جزو لینک های خریداری شده محسوب می شود. خرید و تبادل لینک شاید ساده و راحت به نظر برسد اما به یاد داشته باشید این کار می تواند زحمات شما را یک شبه به باد دهد و مجازاتی از سمت گوگل برای سایت شما اعمال شود. بسیاری از ابزار ها مانند ahref و moz این امکان را به شما خواهند داد تا بفهمید سایت شما و حتی کدام یک از صفحه شما چه تعداد و از چه وبسایت هایی پیوند دریافت کرده است. درواقع عملکرد الگوریتم های گوگل نشان می دهد وب سایت هایی که این 3 مورد را رعایت نمی کنند ، از کیفیت پایین تری بر خوردار می باشند. از طرفی سایت هایی که این 3 مورد را رعایت می کنند ، علاوه بر اینکه سایت بهتری به شمار می آیند ، دارای اثبات آینده را نیز می باشند. چند سالی است که گوگل برای دنبال کردن این پیوند ها الگوریتم هایی را تعبیه کرده است تا سایت های اسپم را شناسایی کند.

ایجاد دارایی قابل لینک

برای وارد کردن لینک خودتان در صفحات ویکی پدیا، اول از همه باید به ارتباط آن صفحه با محتوای سایت خودتان فکر کنید و بعد بگردید و ببینید که در کدام بخش‌ها، فقدان اطلاعات هست. با پر کردن آن بخش‌ها، می‌توانید شانس دیدن شدن لینک‌تان را بیشتر کنید. بک لینک های dofollow زیادی که از یک دامنه گرفته شوند، باعث شک گوگل نسبت به سایت شما خواهند شد.

  • به طور مثال ممکن است یک سایت به صورت ماهانه فهرستی از دستورهای غذایی مختلف منتشر کند و سایت شما نیز محتوایی در ارتباط با دستورهای غذایی تولید کرده باشد.
  • این موضوع هم از منظر کاربر و هم از نظر موتورهای جستجو اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • HARO که مخفف عبارت Help a Reporter Out است، یکی از بهترین روش‌های دریافت بک لینک باکیفیت و معتبر از سایت‌های خبری می‌باشد.
  • تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.
PageRank با شمارش تعداد و بررسی کیفیت لینک‌های یک صفحه کار می‌کند تا ارزش و اهمیت وب‌سایت را به طور تقریبی تعیین کند. فرض اساسی این است که وب‌سایت‌های مهم‌تر احتمالاً لینک‌های بیشتری را از وب‌سایت‌های دیگر دریافت می‌کنند. بنابراین، هر چه تعداد و مهم‌تر از آن، کیفیت بالاتر بک لینک‌های یک صفحه وب بیشتر باشد، شانس آن برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی رقابتی بالاتر است. بنابراین، رتبه صفحه را به عنوان یک الگوریتم یا مفهوم در نظر بگیرید و نه به عنوان یک معیار. برای این که با خرید بک لینک رشد خوبی را شاهد باشید، باید به کیفیت بک لینک‌ها اهمیت دهید تا به تعداد آنها.

توجه داشته باشین که محصولتون را در ازای لینک پیشنهاد ندین، چراکه خلاف قوانین و مقررات گوگلGoogle’s Webmaster Guidelinesاست. برای اینکه نشون بدن شما یک شخص واقعی هستین، گاهی اوقات یک لینک به سایتتون می دن… بدون این که لازم باشه ازشون بخواین. وقتی این کار را انجام دادین، بهشون بگین که می تونن اینو توی صفحه اصلی و یا صفحه سفارشات و توصیه های سایتشون بزارن.

در سئو تاثیر زیادی دارند؟