بوت کمپ مجازی Trailblazer برای رشد شغلی شما

ما در حال حاضر TVB برای ادمین های جدید، برنامه سازان، و توسعه دهندگان پلتفرم اما متوجه باشید که ما مخاطبان زیادی را از دست داده ایم – Trailblazer هایی که تازه شروع به کشف Salesforce کرده اند و به دنبال راهنمایی برای شروع هستند.

قهرمان ژاکلین – مدیر ارشد، سرپرست نمونه کارها برنامه درسی، آکادمی Trailhead. 5 برابر گواهی دو ستاره رنجر

آکادمی Trailhead را کشف کنید

چه برای مراقبت از بچه ها کار کنیم یا در خانه بم،م، در این چند سال گذشته چیزهای زیادی برای همه ما تغییر کرده است. کجا و چگونه کار می کنیم و چه چیزی و چگونه باید یاد بگیریم تا موفق شویم در حال تکامل هستند.

از Trailblazer، سری جدید در Salesforce+ الهام بگیرید و بیاموزید که چگونه می تو،د یک حرفه پویا با Salesforce ایجاد کنید. برای ،ب یک نشان انحصاری انجمن، این تلاش را تکمیل کنید.


سفر یادگیری خود را آغاز کنید

پاداش: این TVB با گواهینامه Salesforce Associate مطابقت دارد و شامل یک کوپن گواهینامه است!

گواهینامه Salesforce Associate

ما بسیار هیجان زده هستیم که دو TVB جدید اضافه کنیم تا مجموعه خود را کامل کنیم و نقطه ورود جدیدی برای Trailblazers فراهم کنیم تا به ا،یستم Salesforce بپیوندد. اگر شما یا ،ی که می‌شناسید به فکر شروع یا تغییر شغل هستید، TVB ها سکوی پرتاب من،ی برای یادگیری مهارت‌های مورد تقاضا در کنار کارشناسان Salesforce هستند.

با Bootcamp مجازی Trailblazer، حرفه Salesforce خود را شروع کنید

اگر به تازگی وارد نیروی کار شده اید، صنایع را تغییر می دهید، یا به دنبال راه اندازی فرصت های شغلی آینده هستید، TVB برای همکاران Salesforce اولین توقف عالی است

مشابه TVB for Salesforce Associates، TVB برای بازاریابان جدید برای هر ،ی که به دنبال یادگیری در مورد Salesforce Marketing Cloud و شروع حرفه بازاریابی Salesforce خود است ایده آل است.

2 دقیقه مطالعه

کارگران در یک جلسه

،ج ، هوشمندانه روی فناوری در شرایط رکود کلیدی است – در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است

این مراحل را دنبال کنید تا از کارشناسان بیاموزید و سفر Salesforce خود را آغاز کنید.

  • ثبت نام برای TVB برای همکاران Salesforce یا TVB برای بازاریابان جدید.
    • شامل دسترسی به سازمان TVB به مدت 180 روز و دسترسی دو بار در هفته به یک کارشناس معتبر Salesforce
    • یاد آوردن: TVB for Salesforce Associates شامل یک کوپن گواهینامه و بازپس گیری رایگان است!
  • بپیوند به انجمن پیشگامان، جایی که می تو،د با دیگران همکاری کنید و پشتیب، پیدا کنید. در این مسیر کمک بگیرید، به یک گروه مطالعه بپیوندید و با Trailblazers از سراسر جهان با تجربیات مشابه شما ارتباط برقرار کنید.

زم، که من یک یادگیرنده کاملاً جدید Salesforce بودم و از یک پیشینه فنی نمی آمدم، درک مفاهیم اساسی Salesforce Customer 360 دشوار بود. به همین دلیل است که TVB جامع و هدایت شده برای Salesforce Associates ایجاد شد و در دسترس Trailblazers ما قرار گرفت.

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.


مقالات پرطرفدار

تصویری که شخصیت‌های Salesforce را در حال جشن گرفتن پیش‌نمایش انتشار زمست، نشان می‌دهد.

با این 5 نوآوری زمستان 23، برای ،ب و کار خود صرفه جویی کنید

6 دقیقه مطالعه


منبع: https://www.salesforce.com/blog/kicks،-your-career-with-new-trailblazer-virtual-bootcamps/

با دسترسی به کارشناسان محصول، یادگیری را در سراسر سازمان تسریع کنید.


رشد مساوی با تغییر است

دانشی که به دست می آورید به تنظیم چارچوب مورد نیاز برای درک Salesforce و همچنین ا،یستمی که می خواهید به آن بپیوندید، کمک می کند.

در مورد ابر بازاریابی کنجکاو هستید؟

تغییر می تواند ترسناک باشد، اما با یادگیری شروع می شود. خود را آموزش دهید و خواهید دید که رشد شخصی و حرفه ای امکان پذیر است. من واقعاً معتقدم که اگر می‌خواهید موفق باشید و قدم بعدی را بردارید، باید از این فرصت استفاده کنید.

چه در حال شروع حرفه خود باشید، چه در حال مهارت مجدد در یک شغل جدید باشید، یا فقط می خواهید برای ایجاد مجموعه خود بیشتر بیاموزید، TVB ها راهی مفید برای شروع سفر شما هستند.

در #BeATrailblazer Quest شرکت کنید

با یک سازمان دانشجویی با Marketing Cloud آشنا شوید و یاد بگیرید که چگونه ایمیل‌های جذاب ایجاد کنید و سفرهای ایمیل را برای مشتریان احتمالی سفارشی کنید.

در حالی که TVB برای بازاریابان جدید با یک گواهی هماهنگ نیست، زمینه را برای درک مب، بازاریابی ابری، ایجاد مخاطبان و سفرهای کمپین، و درک مدل‌های داده ایجاد می‌کند.

با در ذهن شما ایجاد شده است

گواهینامه Salesforce Associate برای افرادی طراحی شده است که ممکن است تا 6 ماه تجربه کاربری داشته باشند.


نحوه پیمایش Salesforce را بیابید، از جمله اینکه کاربر چگونه اطلاعات لازم را پیدا می‌کند و به آن دسترسی پیدا می‌کند و سفارشی‌سازی Salesforce کجا انجام می‌شود. تعیین کنید که از کدام ویژگی ها و ابزارها برای اطمینان از مشاهده و یکپارچگی داده ها استفاده کنید.

به همین دلیل ما ایجاد کردیم بوت کمپ مجازی Trailblazer (TVB)-برنامه‌های آموزشی ،یبی، تجویزی و چند هفته‌ای که در آن محتوای خودگام و جلسات زنده با مربیان معتبر Salesforce در یک تجربه یادگیری شگفت‌انگیز گرد هم می‌آیند.

توسعه‌دهندگان برنامه درسی ما سخت کار می‌کنند تا فهرست قوی برنامه‌های آموزشی تحت هدایت متخصصان آکادمی Trailhead را ایجاد کنند. آنها محتوا را با درک چگونگی حرکت در مناطق پلت فرم برای یادگیری، درک و به کارگیری مب، کلیدی برای شروع سریع سفر یادگیری خود تولید می کنند.

TVB for Salesforce Associates یک سفر آموزشی 4 هفته ای است که برای کمک به شما در ایجاد مهارت های پایه Salesforce طراحی شده است. درباره Customer 360 بیاموزید و مشخص کنید کدام محصولات را می‌توان در یک سناریو مورد استفاده قرار داد.

این سفر آموزشی ۶ هفته‌ای ،یبی از ماژول‌های تریل‌هد کوچک و جلسات مربیگری زنده با مربیان معتبر Salesforce است. ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف Marketing Cloud را کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه استراتژی‌های بازاریابی را برای تولید سرنخ ارزیابی کنید.

دانش اساسی و راهنمایی های متخصص را که برای ایجاد مهارت های Salesforce نیاز دارید، به سرعت دریافت کنید.


تازه به Salesforce؟

با این حال، علی‌رغم همه تغییرات، یک چیز ثابت می‌ماند: نیاز به سازگاری برای رشد. ما متوجه هستیم که محصولات ما نیز باید تغییر کنند تا با Trailblazers ما در هر کجا که هستند و هر طور که دوست دارند یاد بگیرند، ملاقات کنند.

با جدیدترین بوت کمپ مجازی Trailblazer ما آشنا شوید

یکی از سازندگان محتوا، Jacqlyn Campione، نحوه پیدایش TVB for Salesforce Associates را به اشتراک می گذارد.

وبلاگ The Trailblazer