به‌روزرسانی‌های جدید میز Zoho، هوش مصنوعی و انسان را ترکیب می‌کنند

به روز رس، ها شامل گزینه هایی برای پشتیب، از موارد زیر است:

  • چالش های شناختی و نارساخو،
  • اختلالات بینایی، از جمله آستیگماتیسم.
  • کاهش ،میشن برای ،، که اختلالات تشنجی دارند.
  • قابلیت سفارشی سازی برای ،، که دچار کوررنگی هستند.

قیمت آن چند است؟

در کنار معرفی Blended Conversations، Zo، همچنین از تغییرات اساسی در رابط کاربری نیز خبر داده است.

Zo، می‌گوید که قابلیت مکالمه‌های ،یبی آن به راحتی قابل استفاده است و نیازی به کمک خارجی ندارد. این به برندها اجازه می دهد تا خدمات مکالمه خود را بدون به خطر انداختن کیفیت CX مقیاس کنند.

تعمیرات اساسی تکنولوژیک

«مکالمات ،یبی در Zo، Desk دقیقاً با ،یب هوشمندانه عوامل انس، و ربات‌ها به این نتیجه می‌پردازد و در عین حال اصطکاک، ناامیدی و هزینه‌های خدمات را کاهش می‌دهد.»

مکالمات ،یبی

Zo، می‌گوید که این مهم‌ترین قدم آن در جهت بهبود دسترسی دیجیتال تا به امروز است.

Zo، Desk از 14 دلار برای هر کاربر در ماه برای نسخه استاندارد شروع می شود و تا 40 دلار برای هر کاربر در ماه برای نسخه Enterprise افزایش می یابد.

مکالمات ،یبی برای میز Zo، به نمایندگان خدمات مشتری این توانایی را می دهد که با واگذاری بیشتر وظایف دستی و تراکنشی به ربات ها، تجربیات بهتری را ارائه دهند.

Mani Vembu، مدیر عملیاتی Zo،وی گفت: «در این دوران چالش‌برانگیز اقتصادی، بهترین شرکت‌ها حفظ مشتری را دوبرابر می‌کنند و در عین حال سعی می‌کنند کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند.

این ویژگی نقطه اوج چارچوب پیام‌رس، فوری و مکالمات هدایت‌شده Zo، است، سازنده‌ای با کد پایین برای تجربه‌های سلف‌سرویس.

به گفته Zo،، قابلیت‌های جدید «حدس‌ها» را برای نمایندگان حذف می‌کند و هرگونه اصطکاک را که می‌تواند منجر به تجربه بد مشتری شود به حداقل می‌رساند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/new-zo،-desk-updates-blend-human-and-artificial-intelligence/چارچوب IM به ،ب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا هر سرویس پیام‌رس، را که استفاده می‌کنند با Zo، Desk، از قبل با سرویس‌هایی مانند WhatsApp، Facebook Messenger، Instagram و غیره یکپارچه کنند.

تجارب خدمات عالی با تشکیل بستر پایداری از طریق رکود اقتصادی به این موضوع می پردازد.

مکالمات هدایت‌شده به کاربران تجاری اجازه می‌دهد تا گردش‌های کاری سلف‌سرویس ایجاد کنند که در طول سفر مشتری مفید باشد و به مشتریان در مدیریت روابط خود با سازمان کمک کند.

این شرکت بیان می‌کند که طراحی جدید آن را برای کاربران با طیف وسیعی از نیازهای مختلف ساده‌تر، سریع‌تر و در دسترس‌تر می‌کند.

این شرکت یک ردیف قیمت گذاری جدید به نام Express Edition دارد که با قیمت 7 دلار برای هر کاربر در ماه به ،ب و کارهای کوچکتر کمک می کند تا پلت فرم خدمات مشتری خود را تقویت کنند.

Zo، ابزارهای جدیدی را برای Zo، Desk راه‌اندازی کرده است که برای کمک به تیم‌های خدمات مشتری در تکامل با نیازهای متغیر مشتریان و برآورده ، انتظارات تجاری طراحی شده‌اند.

ویژگی های جدید شامل مکالمات ،یبی و همچنین اصلاحات در رابط کاربری برای فعال ، عوامل خدمات مشتری برای بهبود تعامل و ارائه تجربیات عالی به مشتری است.