بهترین شیوه های همسویی فروش و بازاریابی

یکی از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه من است تد ،و. در آن نمایش، شخصیت اصلی صحنه ای عالی دارد که در آن حکایتی درباره شعار شخصی خود به اشتراک می گذارد، که این است: کنجکاو باشید، نه قضاوت کننده. تد از این کلمات پیروی می کند حتی زم، که ،ی فعالانه علیه او کار می کند. او به دنبال درک آنهاست، بنابراین می‌تواند بیاموزد که چه چیزی آنها را برمی‌انگیزد و چرا آن‌طور که انجام می‌دهند رفتار می‌کنند. او ضمن برقراری ارتباط با هر یک از اعضای تیم، از مدیران بالا گرفته تا کارکنان پشتیب،، اه، کلی تیم را متعادل می کند. به دلیل ثبات، شفقت و علاقه واقعی او، او یکی یکی بر مخالفان خود پیروز می شود. اگر می خواهید دیوارهای درون سازمان خود را بشکنید، متوجه خواهید شد که داشتن مکالمات شجاعانه و تشویق کنجکاوی در تیم شما منجر به این خواهد شد. عملکرد بالا شناخت افراد طرف مقابل و آنچه برای آنها مهم است به همه کمک می کند تا بهتر ظاهر شوند. اگر واقعاً تلاش کنید تا به همه کمک کنید تا به اه، خود دست یابند و در عین حال به سمت اه، مش، تیمی می‌روید، به موفقیت خواهید رسید. می‌تو،د در مورد اینکه چگونه ایمنی رو، و شجاعت به ایجاد تیم‌هایی با عملکرد بالا کمک می‌کند، بیشتر بیاموزید ماژول تیم بی باک در تریل هد

برای همسویی جدید خود یک برنامه بلند مدت ایجاد کنید

وبلاگ The Trailblazer

Watch Salesforce+: نحوه ادغام فروش و بازاریابی با حضور استیو هورنیاک، مدیر ارشد اجرایی و مدیر اجرایی BrightDrop را بررسی کنید.

یکی از شناخته شده ترین مسائل در تجارت، عدم همسویی بین فروش و بازاریابی است. در واقع، برخی از شرکت ها حتی شروع به ادغام تیم های فروش و بازاریابی خود کرده اند. هر دو تیم باید با هم کار کنند اما برای برقراری ارتباط تلاش می کنند و اغلب احترام خود را نسبت به یکدیگر از دست می دهند. فروش ممکن است بازاریابی را به دلیل کیفیت پایین سرنخ مقصر بداند، در حالی که بازاریابی فروش را به دلیل عدم پیگیری سرنخ های واجد شرایط بازاریابی از آ،ین کمپین خود سرزنش می کند. در نهایت هر دو تیم مسئول هستند ساخت یک خط لوله قوی. بنابراین چگونه از این مشکلات جلوگیری می کنید یا در صورت وجود آنها را برطرف می کنید؟ من می گویم همه چیز در مورد اجتناب از قضاوت و استفاده از کنجکاوی طبیعی شما با بهترین شیوه های فروش و همسویی بازاریابی زیر است.

سوال بپرس

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.


مقالات پرطرفدار

12 دلیل برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده پلتفرم Salesforce

نیت خوب بدون برنامه منجر به نتایج موفق نمی شود! اگر می‌خواهید هماهنگی فروش و بازاریابی خود را پیاده‌سازی کنید، حتماً موارد زیر را انجام دهید:

استانداردسازی و اندازه گیری: تعریف کنید که سرنخ چیست و کدام شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) شاخص های قابل اعتماد صلاحیت هستند. مطمئن شوید که رهبری عملیات فروش از بهترین شیوه ها استفاده می کند.

تیم های خود را به هم متصل کنید: این فقط در مورد فروش و بازاریابی نیست. به ،وان مثال، تیم های خدماتی را فراموش نکنید. همکاری در میان بخش‌ها، ارتباطات را باز می‌کند و امکان نوآوری بیشتر مشتری محور را فراهم می‌کند.

داده ها را دنبال کنید: فروش را به بازاریابی گره بزنید. مطمئن شوید که تیم های شما هستند هدایت فروش با برتری عملیاتی.

به جای اعمال یک “ما در مقابل آنها» ذهنیت یا ماندن در مسیر خود، کنجکاو شوید و برای کمک به دو تیم برای ایجاد همدلی و تفاهم، سوالاتی بپرسید. ایجاد رابطه بسیار مهم است – بالا،ه این دو تیم در نهایت یک هدف مش، دارند. این ممکن است در عمل چگونه به نظر برسد؟ ممکن است بپرسید:

  • اه، شما چه هستند؟ چگونه می توانم از دستاوردهای شما حمایت کنم؟
  • تعریف ما از لید چیست؟
  • بازاریابی هر ماه چند سرنخ را به فروش می رساند؟
  • فروش با هر سرنخ که بازاریابی ارائه می کند چند بار تماس می گیرد؟
  • برای اطلاع از کیفیت سرنخ، هر ماه چند گزارش وضعیت فروش با بازاریابی به اشتراک گذاشته می شود؟
  • طول عمر سرب، از اولین لمس تا ،ید چقدر است؟
  • چه زم، باید یک سرنخ از بازاریابی به فروش منتقل شود یا برع،؟
    • چه زم، به یک رهبر واجد شرایط بازاریابی (MQL) تبدیل می شود؟
    • چه زم، به یک رهبر واجد شرایط فروش (SQL) یا سرنخ قابل قبول فروش (SAL) تبدیل می شود؟
    • چند مرحله داریم؟ آیا ما به همه آنها نیاز داریم؟ آیا آنها به وضوح تعریف شده اند؟
  • آیا ما سرنخ هایی داریم که موافق باشیم سرنخ های “خوب” هستند؟ چه چیزی می تو،م از آنها بیاموزیم؟ کدام فعالیت ها/ویژگی ها مش، هستند؟
  • چگونه ممکن است ما در فرصت ها همکاری کنید?

به طور مداوم ارتباط برقرار کنید: فروش و بازاریابی باید سرعت منظمی برای تعیین، اعتبارسنجی و بازنگری اه، داشته باشند.

منابعی را برای فروشندگان و بازاریابان لحظه ای کشف کنید

حرفه خود را رشد دهید: اعتبارنامه ارزشمند رزومه ،ب کنید و تخصص خود را با Salesforce به نمایش بگذارید گواهینامه نماینده فروش یا هر یک از موجودات گواهینامه های بازاریابی.

تد لسو یک علامت تجاری Warner Bros. Entertainment Inc.

مهارت های مرتبط را بیاموزید: مهارت در آ،ین مهارت های فروش و دانش بازاریابی از طریق Trailhead و محتوای چگونه.

5 دقیقه مطالعه


منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-and-marketing-best-practices/

4 دقیقه مطالعه

یک فروشنده ناامید پشت کامپیوتر می نشیند: سلامت روان در فروش

فروش من از پشت بام گذشت – سپس به ته سنگ رسیدم

به دست آوردن پشتیب، اجرایی: رهبری لازم است – داشتن آن “خوب” نیست. شما می خواهید آماده و متقاعد کننده باشید. این نکات عالی را بررسی کنید برقراری ارتباط موثر با مدیران اجرایی.

مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، مدارک معتبر رزومه را به دست آورید و برای فرصت های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.


کنجکاو باشید نه قضاوت کننده

با سایر فروشندگان و بازاریابان ارتباط برقرار کنید: دانش و ایده ها را به اشتراک بگذارید و با اعضای ما شبکه کنید Salesblazer Community Group و پیشگامان بازاریابی.

و به یاد داشته باشید، هنگام پرسیدن سوالات خود، تمرین کنید گوش دادن فعال: گوش کن تا بفهمی، نه اینکه فقط منتظر حرف زدنت بمونی.

من را برای یک حساب رایگان Trailhead ثبت نام کنید

“The Trailblazer Blog” یک وبلاگ مستقل است و توسط Warner Bros. Entertainment Inc. یا Apple Inc مجوز، حمایت مالی یا تایید نشده است.