پرش به محتوا
یادداشت سردبیر: راشل فیشمن در گذشته به این مقاله کمک کرده است.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/،st-practices/
گوگل از زم، که در سال 1998 راه اندازی شد تا حد زیادی تکامل یافته است. موتور جستجو اکنون به اندازه کافی پیچیده است که جملات ما را تمام کند. در همان زمان صنعت سئو نیز به بلوغ رسید. بسیاری از کارشناسان سئو دارای ،یبی منحصر به فرد از مهارت های تحلیلی، فنی، استراتژی محتوا و مدیریت برنامه هستند – کار رتبه بندی صفحات شما هم هنر و هم علم است. حتی برای متخصصان ماهر، اشتباهات رایج سئو گاهی اوقات می تواند بر رتبه بندی محتوای شما تأثیر بگذارد و قو،ن بازی بهینه سازی اغلب در حال تغییر است.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چیست؟
موتورهای جستجو ترافیک وب یک صفحه را در طول ماه ها و سال ها مشاهده می کنند و از ترافیک به ،وان یک عامل رتبه بندی قوی استفاده می کنند. گوگل در حال بررسی میزان ترافیک ثابتی است که صفحات شما در تمام مدت وجود دارد. این صفحه به موقع سری جه، احتمالاً در جستجو رتبه بالایی ندارد و بنابراین خوانندگان جدید زیادی را به همراه نخواهد داشت.
تصاویر یک راه ایده آل برای تجزیه محتوای طول، یا جلب توجه به یک نام تجاری هستند. اما وقتی صحبت از سئو می شود، به ندرت تصاویر ارزش هزار کلمه را دارند. موتورهای جستجو فقط از متن هر صفحه وب برای ارزیابی ارزش محتوای صفحه شما استفاده می کنند. آنها نمی توانند متن درون تصاویر را تشخیص دهند، خواه نام تجاری، گرافیک روی نمودار، دکمه یا تصویری فقط برای تزئین باشد.
بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.
اشتباه سئو شماره 3: تلاش برای بهینه سازی هر صفحه یکباره
4 دقیقه مطالعه
اشتباه شماره 8 SEO: نادیده گرفتن داده های بازاریابی موتور جستجو (SEM).
بهترین تمرین: مطمئن شوید که صفحات خود را به صفحات دیگر پیوند داده اید و این پیوندها به وضوح قابل مشاهده هستند – به خصوص برای مهمترین صفحات یک سایت. از ابزارهای حیاتی مانند نوار پیمایش سمت چپ با بخش های سازماندهی شده یا لیستی از مقالات مرتبط در پایین هر صفحه استفاده کنید. پیوندهایی را برای محتوای مرتبط و مرتبط آماده کنید که میخواهید خوانندگان شما روی آن کلیک کنند.
اشتباه شماره 6 سئو: تمرکز بر موضوعات مرسوم، محتوای کوتاه مدت
به دلیل پهنای باند، گوگل تنها بخش کوچکی از بسیاری از سایتهای سازم، بزرگ را می،د. اگر رباتهای آنها به یکدیگر پیوند داشته باشند، احتمالاً مهمترین صفحات شما را پیدا میکنند. بسیاری از وب سایت ها صفحات کلیدی خود را دفن یا یتیم می کنند. در نتیجه، آنها ،یده و نمایه نمی شوند.
بازدیدکنندگان جستجو اغلب در حال تحقیق در مورد برند یا محصول شما هستند و ،وماً آماده ،ید یا اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود در فرم های تماس برای دسترسی به محتوای دروازه ای نیستند. اگر بازدیدکنندهای از وبسایت شما با کمبود محتوای مفید و باکیفیت مواجه شود یا محتوایی که پشت یک سری کلیکها و فرمها قرار گرفته است، آنها را ، میکنند.
گوگل تک تک صفحات سایت شما را ایند، نمی کند. احتمال دریافت چندین صفحه در صفحه اول نتایج جستجو کم است. بنابراین، باید تعیین کنید که کدام صفحه در وب سایت شما مهمترین صفحه ای است که باید روی کلمات کلیدی مهم تمرکز کنید. به ،وان مثال، اگر سس مایونز می فروشید، ممکن است بخواهید صفحه اصلی شما رتبه یک را برای “سس مایونز” داشته باشد، زیرا مردم به احتمال زیاد بقیه سایت را از آنجا کاوش می کنند. یا شاید می خواهید صفحه فروشگاه شما رتبه بندی شود تا مشتریان از سراسر جهان بتوانند از شما چاشنی سفارش دهند. احتمالاً نمی خواهید پست وبلاگ وب سایت شما حاوی دستور العمل سالاد ماهی تن در رتبه اول گوگل قرار گیرد.
اغلب، نویسندگان بر محتوایی تمرکز میکنند که در لحظه مرتبط است و مقالات خود را به رویدادهای جاری و من،تهای خاص مرتبط میکند. به ،وان مثال، هر سال در طول سری جه،، نویسندگان محتوا محصولات خود را در اطراف تیمها، بازیکنان، شهرها و روزهای بازی مشخص میکنند. این صفحات مربوط به زمان هستند، اما به سرعت توسط موتورهای جستجو بی ربط تلقی می شوند.
بهترین تمرین: در مورد محصول یا خدمات خود دقیق باشید و از تمرکز بر روی رتبه بندی عبارات جستجو با رتبه پایین تر نترسید حجم جستجو. اگر شمشیرهای سنتی و دست ساز ژاپنی را در میدلند تگزاس میسازید و میفروشید، به دنبال رتبهبندی «شمشیرهای ژاپنی» نباشید. اجازه دهید محتوای صفحه شما مشخص کند که شما “شمشیرهای سنتی ژاپنی در میدلند تگزاس” را می سازید و تاج و تخت را برای آن نتیجه جستجو به دست خواهید آورد.
اشتباه سئو شماره 2: محتوای نازک
مزیت محتوای خوب این است که نوشتن خوب باعث ایجاد اعتماد می شود و بازدیدکنندگان پس از اینکه در ابتدا شما را پیدا ،د، بیشتر از صفحات شما بازدید می کنند. برای اینکه خوانندگان به خواندن ادامه دهند، باید یک سفر فکر شده به مشتری را برنامه ریزی کنید. بازدیدکننده خود را از جایی که به آنجا رسیده است هدایت کنید تا آنچه را که باید بعدا بخواند.
تعریف: بهینه سازی برای موتورهای جستجو، عمل مدیریت محتوای یک صفحه وب برای کمک به نزدیکتر شدن آن به بالای نتایج جستجوی کاربر در گوگل و سایر موتورهای جستجو است.
قرار دادن متن بیش از حد در یک تصویر باعث ایجاد مشکل در دسترسی نیز می شود، زیرا صفحه خوان ها قادر به شناسایی درست محتوا نیستند. و اگر از متنی استفاده میکنید، باید یک ،وان و/یا یک توضیح اضافه کنید روال روزانه (زیر 100 کاراکتر) برای توضیح محتویات تصویر.
فقط چند ساعت کار می تواند نتایج واقعی را به همراه داشته باشد. در اینجا برخی از رایج ترین اشتباهاتی که توسط ارائه دهندگان محتوا مرتکب می شوند و برخی نکات سئو برای جلوگیری از آنها آورده شده است.