بهترین شیوه های سئو بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک

یادداشت سردبیر: راشل فیشمن در گذشته به این مقاله کمک کرده است.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/،st-practices/

گوگل از زم، که در سال 1998 راه اندازی شد تا حد زیادی تکامل یافته است. موتور جستجو اکنون به اندازه کافی پیچیده است که جملات ما را تمام کند. در همان زمان صنعت سئو نیز به بلوغ رسید. بسیاری از کارشناسان سئو دارای ،یبی منحصر به فرد از مهارت های تحلیلی، فنی، استراتژی محتوا و مدیریت برنامه هستند – کار رتبه بندی صفحات شما هم هنر و هم علم است. حتی برای متخصصان ماهر، اشتباهات رایج سئو گاهی اوقات می تواند بر رتبه بندی محتوای شما تأثیر بگذارد و قو،ن بازی بهینه سازی اغلب در حال تغییر است.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چیست؟

موتورهای جستجو ترافیک وب یک صفحه را در طول ماه ها و سال ها مشاهده می کنند و از ترافیک به ،وان یک عامل رتبه بندی قوی استفاده می کنند. گوگل در حال بررسی میزان ترافیک ثابتی است که صفحات شما در تمام مدت وجود دارد. این صفحه به موقع سری جه، احتمالاً در جستجو رتبه بالایی ندارد و بنابراین خوانندگان جدید زیادی را به همراه نخواهد داشت.

تصاویر یک راه ایده آل برای تجزیه محتوای طول، یا جلب توجه به یک نام تجاری هستند. اما وقتی صحبت از سئو می شود، به ندرت تصاویر ارزش هزار کلمه را دارند. موتورهای جستجو فقط از متن هر صفحه وب برای ارزیابی ارزش محتوای صفحه شما استفاده می کنند. آنها نمی توانند متن درون تصاویر را تشخیص دهند، خواه نام تجاری، گرافیک روی نمودار، دکمه یا تصویری فقط برای تزئین باشد.

بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.


اشتباه سئو شماره 3: تلاش برای بهینه سازی هر صفحه یکباره

4 دقیقه مطالعه

اشتباه شماره 8 SEO: نادیده گرفتن داده های بازاریابی موتور جستجو (SEM).

بهترین تمرین: مطمئن شوید که صفحات خود را به صفحات دیگر پیوند داده اید و این پیوندها به وضوح قابل مشاهده هستند – به خصوص برای مهمترین صفحات یک سایت. از ابزارهای حیاتی مانند نوار پیمایش سمت چپ با بخش های سازماندهی شده یا لیستی از مقالات مرتبط در پایین هر صفحه استفاده کنید. پیوندهایی را برای محتوای مرتبط و مرتبط آماده کنید که می‌خواهید خوانندگان شما روی آن کلیک کنند.

اشتباه شماره 6 سئو: تمرکز بر موضوعات مرسوم، محتوای کوتاه مدت

به دلیل پهنای باند، گوگل تنها بخش کوچکی از بسیاری از سایت‌های سازم، بزرگ را می‌،د. اگر ربات‌های آن‌ها به یکدیگر پیوند داشته باشند، احتمالاً مهم‌ترین صفحات شما را پیدا می‌کنند. بسیاری از وب سایت ها صفحات کلیدی خود را دفن یا یتیم می کنند. در نتیجه، آنها ،یده و نمایه نمی شوند.

بازدیدکنندگان جستجو اغلب در حال تحقیق در مورد برند یا محصول شما هستند و ،وماً آماده ،ید یا اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود در فرم های تماس برای دسترسی به محتوای دروازه ای نیستند. اگر بازدیدکننده‌ای از وب‌سایت شما با کمبود محتوای مفید و باکیفیت مواجه شود یا محتوایی که پشت یک سری کلیک‌ها و فرم‌ها قرار گرفته است، آن‌ها را ، می‌کنند.

گوگل تک تک صفحات سایت شما را ایند، نمی کند. احتمال دریافت چندین صفحه در صفحه اول نتایج جستجو کم است. بنابراین، باید تعیین کنید که کدام صفحه در وب سایت شما مهمترین صفحه ای است که باید روی کلمات کلیدی مهم تمرکز کنید. به ،وان مثال، اگر سس مایونز می فروشید، ممکن است بخواهید صفحه اصلی شما رتبه یک را برای “سس مایونز” داشته باشد، زیرا مردم به احتمال زیاد بقیه سایت را از آنجا کاوش می کنند. یا شاید می خواهید صفحه فروشگاه شما رتبه بندی شود تا مشتریان از سراسر جهان بتوانند از شما چاشنی سفارش دهند. احتمالاً نمی خواهید پست وبلاگ وب سایت شما حاوی دستور العمل سالاد ماهی تن در رتبه اول گوگل قرار گیرد.

اغلب، نویسندگان بر محتوایی تمرکز می‌کنند که در لحظه مرتبط است و مقالات خود را به رویدادهای جاری و من،ت‌های خاص مرتبط می‌کند. به ،وان مثال، هر سال در طول سری جه،، نویسندگان محتوا محصولات خود را در اطراف تیم‌ها، بازیکنان، شهرها و روزهای بازی مشخص می‌کنند. این صفحات مربوط به زمان هستند، اما به سرعت توسط موتورهای جستجو بی ربط تلقی می شوند.

بهترین تمرین: در مورد محصول یا خدمات خود دقیق باشید و از تمرکز بر روی رتبه بندی عبارات جستجو با رتبه پایین تر نترسید حجم جستجو. اگر شمشیرهای سنتی و دست ساز ژاپنی را در میدلند تگزاس می‌سازید و می‌فروشید، به دنبال رتبه‌بندی «شمشیرهای ژاپنی» نباشید. اجازه دهید محتوای صفحه شما مشخص کند که شما “شمشیرهای سنتی ژاپنی در میدلند تگزاس” را می سازید و تاج و تخت را برای آن نتیجه جستجو به دست خواهید آورد.

اشتباه سئو شماره 2: محتوای نازک

مزیت محتوای خوب این است که نوشتن خوب باعث ایجاد اعتماد می شود و بازدیدکنندگان پس از اینکه در ابتدا شما را پیدا ،د، بیشتر از صفحات شما بازدید می کنند. برای اینکه خوانندگان به خواندن ادامه دهند، باید یک سفر فکر شده به مشتری را برنامه ریزی کنید. بازدیدکننده خود را از جایی که به آنجا رسیده است هدایت کنید تا آنچه را که باید بعدا بخواند.

تعریف: بهینه سازی برای موتورهای جستجو، عمل مدیریت محتوای یک صفحه وب برای کمک به نزدیکتر شدن آن به بالای نتایج جستجوی کاربر در گوگل و سایر موتورهای جستجو است.


چرا سئو مهم است؟

در زیر نمونه ای از یک پاراگراف حاوی کلمه کلیدی از گوگل آورده شده است:

بهترین تمرین: محتوا را در مهمترین صفحه(های) خود مانند صفحه اصلی یا فروشگاه پرورش دهید. اطمینان حاصل کنید که محتوا با اطلاعات مرتبط به روز شده و از صفحات دیگر به آن پیوند داده شده است. در حالی که صفحات سطح دوم مانند آن وبلاگ دستور پخت اغلب به روز نمی شوند، آنها همیشه باید به صفحه اصلی یا فروشگاه پیوند داده شوند.

اشتباه شماره 4 سئو: پر ، کلمات کلیدی در محتوای خود

بهترین تمرین: برای بررسی فعالیت های کلیدی و سازماندهی اقدامات با هم، یک بازبینی فصلی بین تیم های پولی و ارگ،ک تنظیم کنید. اگر به صورت هماهنگ عمل کنید، مشتریان احتمالی شما و مشتریان بازگشتی از فعالیت ها و محتوای هماهنگ بهره مند خواهند شد. از داده های ترافیک وب استفاده کنید کنسول جستجوی گوگل و کلمات پیشنهادی قبل از نهایی ، استراتژی کلی سئو شرکت شما.

قرار دادن متن بیش از حد در یک تصویر باعث ایجاد مشکل در دسترسی نیز می شود، زیرا صفحه خوان ها قادر به شناسایی درست محتوا نیستند. و اگر از متنی استفاده می‌کنید، باید یک ،وان و/یا یک توضیح اضافه کنید روال روزانه (زیر 100 کاراکتر) برای توضیح محتویات تصویر.

فقط چند ساعت کار می تواند نتایج واقعی را به همراه داشته باشد. در اینجا برخی از رایج ترین اشتباهاتی که توسط ارائه دهندگان محتوا مرتکب می شوند و برخی نکات سئو برای جلوگیری از آنها آورده شده است.

اشتباه سئو شماره 1: هدف قرار دادن گسترده ترین کلمه کلیدی ممکن

3 دقیقه مطالعه

زنی با هدست تماس سرویس می گیرد.

چگونه تیم های خدمات مشتری می توانند هزینه ها را کاهش دهند و کیفیت را در مقیاس ارائه دهند

ارائه دهندگان محتوا معمولاً از نظر زمان و منابع در بند هستند و اغلب صفحات فرود ساخته شده برای کمپین های بازاریابی پولی نیز صفحاتی هستند که برای کمپین های جستجوی ارگ،ک استفاده می شوند. حماقت در اینجا این است که انواع صفحات فرود که برای تبلیغات پولی کار می کنند – صفحاتی که حاوی دکمه ،ید و محتوای کمی هستند – برای بازدیدکنندگان جستجوی ارگ،ک به خوبی کار نمی کنند.

بهترین تمرین: صفحات وب غنی از محتوا تولید کنید که فقط برای بازدیدکنندگان جستجوی ارگ،ک شما ساخته شده اند. افرادی که روی یک آگهی جستجوی پولی کلیک می کنند، اغلب در مرحله متفاوتی از سفر مشتری خود با افرادی هستند که از طریق جستجوی ارگ،ک روی صفحات شما کلیک می کنند.

اکنون موفقیت را ارائه دهید

اگر یک مهم، خارق‌العاده برنامه‌ریزی کرده‌اید و هیچ‌، از آن خبر نداشته باشد، ناامیدی خود را تصور کنید. به طور مشابه، اگر روزها یا ماه ها را صرف ساختن صفحات وب با محتوایی کنید که باید با خوانندگان طنین انداز شود، اما گوگل و سایر موتورهای جستجو به سادگی از کنار آنها عبور کنند، چه؟ برای هدایت ترافیک و خوانندگان به سایت خود، صفحات شما باید برای گوگل و سایر موتورهای جستجو بهینه شوند تا بتوانند آنها را “،یدن” کنند – به م،ای واقعی کلمه هر کلمه و شی در صفحه را بررسی می کند.

بسیاری از شرکت‌ها یک تیم siled دارند که روی آن کار می‌کنند کدامو بخش دیگری که روی سئو کار می کند و ارتباط ضعیف بین این دو. در حالی که نتایج جستجو فهرست‌های پولی و ارگ،ک را در کنار یکدیگر فهرست می‌کنند، این اغلب برای تیم‌هایی که هر ت، را انجام می‌دهند صدق نمی‌کند. همه سازندگان محتوای جستجوی ارگ،ک و با پرداخت زیاد، همه کانال‌های بازاریابی را هنگام ایجاد برنامه‌های سال مالی و تخصیص بودجه و منابع در نظر نمی‌گیرند. این یک دلتنگی بزرگ است. وقتی تیم‌های SEM و SEO شما با هم کار نمی‌کنند، فرصت‌هایی را برای به حدا،ر رساندن کمپین‌های بازاریابی با عملکرد برتر از دست می‌دهند.

تلاش برای جذب کاربران با بالاترین نیت شما را ناامید می کند. هرچه کلمه کلیدی شما گسترده تر باشد، رقابت سخت تر است و ،ب رتبه خوب برای صفحه شما سخت تر خواهد بود. به ،وان مثال، هنگامی که شخصی برای “غذا” جستجو می کند، احتمالاً در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر نمی شوید. اما محدود ، تمرکز و مشخص ، «تحویل غذای تند چینی در سانفرانسیسکو»، می‌تواند رتبه شما را افزایش دهد.

بهترین تمرین: متن مهم را در تصاویر خود قرار ندهید. به ،وان مثال، به جای انداختن تصویری از دکمه ،ید اکنون، یک دکمه با استفاده از متن ایجاد کنید. استفاده کنید HTML برای نمایش متن در صفحه وب خود از هدرها یا متن آیتم های منو در تصاویر خودداری کنید.

مقالات پرطرفدار

یک زن و یک مرد با تصاویر ابزارهایی احاطه شده اند که فروش را سرعت می بخشد.

3 روش جدید برای افزایش سرعت فروش با رویکرد تیمی

بهترین تمرین: محتوا را با در نظر گرفتن خوانندگان واقعی انسان ایجاد کنید، نه صرفاً برای دلجویی از موتورهای جستجو. از زبان طبیعی برای توصیف محصولات یا خدمات استفاده کنید. از تکرار بیش از حد خودداری کنید. از یک اصطلاحنامه برای گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط م،ایی در محتوای خود استفاده کنید – کلمات کلیدی مرتبط توسط موتورهای جستجو انتخاب می شوند.

بهترین تمرین: رویکردی همیشه سبز به محتوایی داشته باشید که می تواند سال ها با ،ب و کار یا محصول شما مرتبط بماند. هر بار که پیام‌رس، تغییر می‌کند، به جای اینکه از ابتدا شروع کنید، محتوای پربازده خود را ارزیابی و تازه‌سازی کنید. فهرست‌هایی که به‌روزرس،‌های سالانه را دریافت می‌کنند، مانند «10 تیم برتر بیسبال تا به حال» یا «نکاتی درباره صرفه‌جویی در کالاهای بیسبال» را می‌توان هر فصل به‌روزرس، کرد. اگر لیستی است که معمولاً به آن ارجاع داده می شود، ممکن است موفقیت رتبه بندی بهتری را شاهد باشد. نکته آ،: برای کمک به رتبه بندی صفحه خود، تاریخ ها را از URL و ،وان مقاله دور نگه دارید و آنها را سال به سال ی،ان نگه دارید.

اشتباه سئو شماره 7: استفاده از متن در تصاویر

با کمال تعجب، اشتباه رایجی که بسیاری از ارائه دهندگان محتوا مرتکب می شوند این است که پیوندهایی به محتوای بیشتری اضافه نمی کنند. اگر بازدیدکنندگان مسیر مشخصی برای رفتن به کجا در سایت شما نداشته باشند، به احتمال زیاد آنها را ، خواهند کرد.

ما می فروشیم مرطوب کننده سیگار سفارشی. ما مرطوب کننده سیگار سفارشی دست ساز هستند اگر به فکر ،ید یک مرطوب کننده سیگار سفارشیلطفا با ما تماس بگیرید مرطوب کننده سیگار سفارشی متخصصان در سفارشی.سیگار.رطوبت کننده@example.com.”

اگر محتوای وب و معماری خود را به درستی، هوشمندانه و جامع در صفحات من، ساختار دهید، صفحات شما توسط موتورهای جستجو ،یده/کشف می شوند و ارزشمند تلقی می شوند. در نتیجه، صفحه شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت و احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما را پیدا کنند و کلیک کنند بیشتر می شود. در دنیای محتوای رقابتی وب، اینگونه است که می‌تو،د مردم را به «پارتی» که شما ساخته‌اید بیایند.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

اشتباه شماره 5 سئو: فراموش ، پیوند متقابل

جستجوی آنلاین در بالاترین حد خود قرار دارد، Google پردازش را تمام می کند 8.5 میلیارد جستجو در روز، این تقریباً یک میلیون جستجو در ث،ه است. 92.7٪ از سهم بازار جستجوی جه، را در اختیار دارد – این تعداد زیادی از مردم به دنبال اطلاعات زیادی هستند. برای اینکه وب سایت شما توسط افرادی که به صورت آنلاین جستجو می کنند دیده شود، باید بهترین روش های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را در ذهن داشته باشید تا محتوای شما برای خوانندگان من، ظاهر شود.

پر ، کلمه کلیدیکه به ،وان «شاخ کفش» نیز شناخته می‌شود، زم، است که سازندگان محتوا سعی می‌کنند تا حد ممکن کلمات کلیدی را در یک صفحه قرار دهند. این در ت، برای دستکاری بیش از حد رتبه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل انجام می شود. این تکنیک منجر به تجربه کاربری وحشتناک وب سایت می شود.