البته، این به م،ای رقابت است، و امسال ما قبلاً برنامه های بسیار خوبی از برندهای معروف و مبتکران برجسته صنعت دریافت کرده ایم.
سال گذشته، جوایز CX برخی از بزرگترین محرکها و تکاندهندهها در فضای تجربه مشتری را جدا کرد و سیسکو، Talkdesk و بسیاری دیگر از برندهای آشنا به ،وان برنده کنار رفتند.
چه ،ی میگوید که نمیتو،د رهبر سال CX و برنده خلاقانهترین محصول باشید؟
شما می تو،د فرم های درخواست خود را به درستی دانلود کنید اینجا در CX Today و برخی از برندگان قبلی ما را برای الهام گرفتن در همان زمان بررسی کنید.
بله، هیئت داوران باتجربه ما آماده است تا برخی از نوآورترین فروشندگان CX را در فضای CX روشن کند.
درخواست خود را ارسال کنید تا جمعه 13هفتم ژانویه، و شما می تو،د سال جدید را در اوج عالی شروع کنید.
آیا می تو،د یکی از برندگان سال 2022 ما باشید؟
تیم CX Today این افراد خوش شانس را در مجله آنلاین، خبرنامه و در سراسر کانال های اجتماعی ما مورد توجه قرار می دهد و به حضور برند شما به موقع کمک می کند.
از دست ندهید
موفق باشید! ما شما را در مراسم می بینیم!
همچنین، شما می تو،د برای بیش از یک دسته درخواست دهید، پس چرا به خود شانس بیشتری برای برنده شدن نمی دهید؟
اما هنوز فرصتی وجود دارد که چند نفری که دیرتر می آیند نیز درگیر شوند.
با این حال، دستههای بیشتر به م،ای درخواستهای اضافی برای مرتبسازی نیز هستند، و ما میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که داوران متخصص ما زمان زیادی برای ارزیابی دقیق هر ارسال دارند.
بنابراین، پس از جمعه سیزدهم، ما سخت کار خواهیم کرد تا بهترین رقبا در فضای CX را از بین همه ارسالهایمان شناسایی کنیم.
ما فینالیست های خود را در 3 اعلام خواهیم کردrd فوریه و میزبان مراسم اهدای جوایز آنلاین در 16هفتم فوریه، بنابراین لازم نیست مدت زیادی منتظر بم،د تا بفهمید که آیا یکی از برندگان امسال هستید یا خیر.
به علاوه، ما 15 جایزه برای اهدای در سال 2023 داریم که به متقاضیان فرصت های بیشتری می دهد تا آنچه را که آنها را عالی می کند برجسته کنند!