برت تیلور از سمت مدیرعاملی در Salesforce کنار رفت

مانند لیز می،، معاون و تحلیلگر اصلی در Constellation Research، گفت:

با این حال، او به سرعت از بنیوف تمجید کرد و اظهار داشت: «مارک، تو مدت ها قبل از پیوستن من به این شرکت مربی من بودی. و در شش سال گذشته، رابطه شما قطعاً به مهم ترین رابطه در زندگی حرفه ای من تبدیل شده است.”

همچنین، یکی می تواند از عملکردهای داخلی مراقبت کند و دیگری خارجی.

در مورد تیلور، او می‌خواهد «ریشه‌های کارآفرینی» خود را دوباره بررسی کند.

به ،وان مثال، نصب پس‌زمینه‌های مختلف در بالای ج،، دیدگاه‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد.

با این حال، اکنون تیلور جدایی خود را اعلام کرده است، نگاه ها به سمت خالی یکی از مدیران عامل Salesforce معطوف خواهد شد.

در واقع، از منظر درآمد، به نظر می رسد این رویکرد با توجه به اینکه چگونه فروشنده در حال عبور از عدم اطمینان اقتصادی است، کار می کند.

با توجه به این دوره های کوتاه مدت، یک سوال بالقوه قابل توجه مطرح می شود: آیا استراتژی مش، مدیرعامل کار می کند؟

آیا استراتژی Co-CEO کار می کند؟

علاوه بر این، IDC اخیراً فاش کرد که Salesforce همچنان در بازار CRM – و تا حدودی فاصله دارد.

از آنجا، او ،ید 27.7 میلیارد دلاری Slack را رهبری کرد و چالش تبدیل شدن به مدیرعامل را بر عهده گرفت.

با این حال، رفتن او دوستانه به نظر می رسد مارک بنیوف، بنیانگذار همکار مدیرعامل در Salesforce، ارائه یک ارسال تکان دهنده در طول تماس درآمد. او گفت:

در واقع، به نظر می رسید که او مشتاق به کاوش بیشتر از چشم انداز فناوری فعلی و اقتصادی است که در معرض «تغییرات زمین ساختی» قرار دارد.

با این وجود، این اعلامیه با یک توپ منحنی همراه بود: برت تیلور، مدیر عامل شرکت Salesforce، در پایان سال مالی از سمت خود کناره گیری می کند.

برت، تو میدونی که همیشه برادر ما خواهی بود. شما می د،د که ما عمیقاً شما را دوست داریم و شما اینجا خانه دارید. ما سعی می کنیم به نحوی شما را برگرد،م.

در نتیجه، به نظر می‌رسد که این موقعیت، منجنیق شغلی وسوسه‌انگیزی را برای ،، که بنیوف به ،وان کاپیتان خود انتخاب می‌کند، فراهم می‌کند.

با این حال، مشکل این است که هر ،ی که بنیوف به ،وان مدیر عامل مش، خود نگاه می کند، احتمالاً از جاهای دیگر علاقه زیادی دریافت می کند. پس از همه، آنها به احتمال زیاد یک سابقه عالی در تفکر نوآورانه ارائه خواهند کرد.

همانطور که یکی از کارمندان سابق Salesforce در لینکدین نوشت: “آن را مانند دو نیمه مغز در نظر بگیرید!”

در مرحله اول، بسیاری به یاد خواهند داشت که چگونه او در وسط یک درگیری عمومی بین ایلان ماسک جدید و مدیرعامل فعلی پاراگ آگراوال گرفتار شد.

حتی پس از این انتقال، من همیشه، همیشه بخشی از این شرکت خواهم بود و همیشه بخشی از این جامعه خواهم بود.

بنابراین، شاید موضوع این نیست که موقعیت مدیرعاملی مش، در حال ش،ت است. در عوض، این احتمال وجود دارد که رئیس Salesforce برای یافتن جانشین خود با مشکل مواجه شود.

تیلور پس از تصاحب Quip به مبلغ 750 میلیون دلار در آگوست 2016 به Salesforce پیوست – شرکتی که او پس از ، سمت خود به ،وان مدیر ارشد فناوری فیس بوک تأسیس کرد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/bret-taylor-steps-down-as-co-ceo-at-salesforce/

مرد باید خسته شود. هدایت ،ید Slack برای خسته ، افراد ف، کافی بود، اما سپس با توییتر سر و کار داشت… امیدوارم “پروژه” بعدی او یک تعطیلات یک ساله باشد.

در واقع، به نظر می رسد که در Salesforce خون بدی وجود ندارد، که با توجه به ،وج تیلور از سمت دوم خود به ،وان رئیس هیئت مدیره در توییتر در ماه اکتبر، تازه است.

علاوه بر این، 22.7 درصد حاشیه عملیاتی غیر GAAP را ثبت کرد – یک رکورد تمام دوران.

Salesforce اعلام کرد که در نتایج درآمد سه ماهه سوم خود از انتظارات تحلیلگران فراتر رفته و درآمد سالانه 14 درصدی را به دست آورده است.

در حالی که ایده یک مدیر عامل مش، غیرعادی است، مزایای احتمالی زیادی برای یک تجارت پیچیده و چند وجهی مانند Salesforce وجود دارد.

کیت بلاک ابتدا به مدت 18 ماه، از آگوست 2018 تا فوریه 2020، این نقش را به عهده گرفت. سپس تیلور در نوامبر 2021 این نقش را به عهده گرفت و کمی بیشتر از یک سال در این نقش ماند.

دیشب به من،ت جشن برپا شد.