برای کارناوال هالووین با ترفند یا تریل هد هشتم به ما بپیوندید

پس از تکمیل، نشان Trick یا Trailhead VIII نسخه محدود شما روی شما ظاهر می‌شود پروفایل Trailblazer.me. (نمی تو،د آن را پیدا کنید؟ به لیست همه نشان ها در نمایه خود بروید و انتخاب کنید رویدادها / انجمن از منوی کشویی برای مشاهده نشان ترفند یا Trailhead خود.)

از این راه درست قدم بردارید، بیایید بهترین نمایش را ببینید! باید بد،د که زمان جشن گرفتن Trick or Trailhead است.
باب برای سیب، سوار چرخ و فلک روشن. لذت های شبح آور را تجربه کنید، همه چیز واقعی است.
ما تا آ،ین ردیف در حال خوش گذر، هستیم. وقت آن است که هالووین را با Astro جشن بگیریم!

لباست را بپوش

آواتار کدو تنبل برای ترفند یا دنباله هشتم

وقتی کارناوال به پایان می رسد، سرگرمی متوقف نمی شود

6 دقیقه مطالعه

جن

پشت خلق جن ،گوش – جدیدترین شخصیت نیروی فروش

ما Hootie McOwlface را با یک کلاه بالا و تن‌ها خوراکی بستنی در اینجا داریم، پس بیایید با دوستان خود به اشتراک بگذاریم!

به سمت بالا قدم بردارید، بالا بروید! آیا شنیده اید که در جنگل تریلبلیزر چه می گذرد؟ Astro در حال برپایی کارناوال هالووین است. با به دست آوردن نشان ترفند یا تریل‌هد نسخه محدود، امروز به آنها کمک کنید صحنه‌های ترسناک را تنظیم کنند. درست است، مردم، یک نشان جدید در انتظار شما است!

همه در کارناوال هالووین Astro برنده هستند!

کارناوال هالووین Astro تنها زم، نیست که ما سرگرمی و جوایز ارائه می دهیم. سر به سمت صفحه Quests Trailhead برای کشف تمام ماموریت های دیگری که در طول سال ارائه می دهیم.

یکی بیا، همه بیا!

وبلاگ The Trailblazer

قو،ن رسمی
*هر ماژول، پروژه، یا نشان برتر Trailhead را بین ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۰۰ صبح به وقت محلی تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۵۹ بعد از ظهر به وقت محلی تکمیل کنید تا قفل نشان Trick یا Trailhead VIII با نسخه محدود باز شود.

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.


مقالات پرطرفدار

جن نیروی فروش

Salesforce Genie چیست؟

برای شرکت، به Trailhead، پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce بروید. هر Trailhead را کامل کنید م،، پروژه، یا نشان فوق العاده بین 24 تا 31 اکتبر 2022*.

من را برای یک حساب رایگان Trailhead ثبت نام کنید

3 دقیقه مطالعه




منبع: https://www.salesforce.com/blog/trick-or-trailhead-viii/

همتایان خود را به کارناوال Astro دعوت کنید. مطمئن شوید که آنها هر Trailhead را تکمیل می کنند م،، پروژه، یا نشان فوق العاده بین 24 تا 31 اکتبر 2022*، بنابراین آنها می توانند در هشتمین دوره سالانه به ما بپیوندند #TrickOrTrailhead جشن

مهارت‌های مورد نیاز را بیاموزید، اعتبارنامه‌های ارزشمند رزومه را به دست آورید و برای فرصت‌های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.