برای مبارزه با تورم، بر حفظ مشتری تمرکز کنید

این نسخه ی نمایشی را تماشا کنید تا بد،د چگونه ارائه دهندگان خدمات ارتباطی می توانند انعطاف پذیری بیشتری را به پلتفرم های IT خود بیاورند.


در بی سیم و موبایل همه چیز به سرعت پیش می رود. اگر مشتری بخواهد چیزی را ب،د که در چندین سیستم، مانند یک طرح بی‌سیم همراه با پخش جری،، ب،د، ارائه‌دهنده باید یک تجربه ساده در ،مت جلویی ارائه دهد و سپس آن را به چیزی تبدیل کند که بتواند به سرعت ارائه دهد. برای انجام این کار، باید یک تجربه یکپارچه در کانال های مختلف وجود داشته باشد که تجربه خوبی را به مشتری ارائه دهد و در عین حال پیچیدگی را در ،مت پشتی پنهان کند.

به روندهای comms امروز ضربه بزنید

جفت ، داده‌های مشتری با اطلاعات بی‌درنگ به ارائه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا بر اساس اینکه با چه ،ی صحبت می‌کنند و چرا با آنها صحبت می‌کنند، توصیه‌هایی در زمینه ارائه دهند.

وقتی صحبت از خطوط ثابت به میان می‌آید، در مورد انجام خدمات بیشتر دخالت می‌شود و هزینه‌ها نیز با،ت. برای تکمیل یک پیشنهاد، ممکن است نیاز به ارسال یک کامیون یا تکنسین داشته باشید. وقتی سفارش کامل نیست، باید برای تعمیر آن وقت بگذارید. سپس، شکایات مشتری وارد می شود.

و اکنون مشتریان به گزینه های خود نگاه می کنند. در سه ماهه دوم، Verizon کوتاه آمد از رشد مورد انتظار، تنها 12000 مشتری جدید بی سیم در مقایسه با 167000 مورد اضافه شدن پیش بینی شده توسط تحلیلگران اضافه می کند. در همین حال، T-Mobile، Comcast و Charter قیمت ها را افزایش نداده اند و موقعیت رقابتی خود را بهبود بخشیده اند.

شبکه خود را به فیبر ارتقا دهید

اگر شرکت‌های ارتباطی قیمت‌های خود را افزایش می‌دهند، باید به مشتریان دلیلی برای ماندن بدهند. در اینجا آنچه کارشناسان و مصرف کنندگان صنعت به ما گفتند که چگونه ارائه دهندگان می توانند بازده سرمایه گذاری خود را به حدا،ر برسانند و فرصت های رشد درآمد را افزایش دهند.

حفظ مشتری را با به دست آوردن تصویری کامل از سفر آنها بهبود بخشید

سپس ارائه‌دهندگان ارتباطات می‌توانند از این اطلاعات برای ارائه یک تجربه بهتر استفاده کنند – به مشتری همانطور که می‌خواهند خدمات ارائه دهند. در برخی موارد، این در واقع می تواند به مشتری یک طرح کاهش یافته ارائه دهد. برای مثال، اگرچه ارائه‌دهندگان بی‌سیم در واقع با ارائه طرح‌های مش، یا خانوادگی پول کمتری دریافت می‌کنند، ممکن است به جلوگیری از ریزش کمک کند، زیرا اگر مشتریان پنج خط با اپراتور داشته باشند، برایشان سخت‌تر است که فقط بگویند «من با شما تمام شده‌ام».

کشف کنید که چگونه به ارائه دهندگان خدمات ارتباطی کمک می کنیم تا تیم ها، شرکا و منابع داده را برای بهبود سفر مشتری متحد کنند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/wireless-telecom-customer-retention/

از بین بردن این تجربه منفی مشتری بستگی به این دارد که چقدر سریع می تو،د یک پیشنهاد ایجاد کنید و چیز من، را در زمان من، و با قیمت من، بفروشید – و سپس بدون هیچ استثنا یا تاخیری به آرامی تحویل دهید.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

بیاموزید که چگونه می‌تو،د فرصت‌های درآمدی جدید را باز کنید، ریزش مشتری را کاهش دهید و سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی خود را سریع‌تر ،ب درآمد کنید.

بله، تورم همچنان بر صنعت ارتباطات تاثیر می گذارد و این افزایش قیمت ها می تواند به ضرر مشتریان تمام شود. شرکت های ارتباطی مانند AT&T و Verizon قیمت ها را افزایش داد امسال تا حدی به دلیل تورم است.

اتوماسیون به ایجاد تجربه بهتر برای مشتری کمک می کند، افزایش قیمت را دلپذیرتر می کند و حفظ مشتری را بهبود می بخشد. همچنین هزینه‌های ارائه‌دهنده را کاهش می‌دهد، که ممکن است از انتقال افزایش قیمت‌های مرتبط با تورم به مصرف‌کننده جلوگیری کند.

این به م،ای استفاده از داده‌های سیلد نیست، بلکه به م،ای دسترسی به تصویر کامل‌تری است که با داده‌ها در سراسر پلتفرم نقاشی شده است. این نمای یکپارچه و 360 درجه از مشتری نه تنها آنچه را ،یداری کرده یا مواردی را که ثبت کرده اند، بلکه اطلاعاتی در مورد تاریخچه دیجیتال، ال،ای هزینه و پرداخت و ال،ای استفاده آنها نشان می دهد.

ارائه پیشنهاد من، به لطف دیدگاه یکپارچه مشتری، در حالی که از هوش مصنوعی برای ارائه یکپارچه آن استفاده می‌کند، بسیار مهم است زیرا افزایش قیمت به نگر،‌ها در مورد ریزش می‌افزاید. ارائه این سفارش عالی به کاهش فشار تورمی کمک می‌کند و به ارائه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بر مشتریان خود تمرکز کنند.

مشتریان خود را در جلو و مرکز قرار دهید

با وجود تمام گزینه‌های بی‌سیم و مخابراتی، ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی می‌دانند که رقابتی ماندن به این م،ی است که به مشتریان دلیلی برای وفادار ماندن می‌دهند. افزایش قیمت‌های تورمی را وارد ،یب کنید، و این امر حفظ مشتری را حتی مهم‌تر می‌کند.

این به استفاده از بینش‌های بی‌درنگ مشتری و دادن آنچه در زمان نیاز به آن‌ها نیاز دارند خلاصه می‌شود – و در نهایت دلیلی برای ماندن با نوسان قیمت‌ها.

اتوماسیون می تواند نیازهای مشتری را مشخص کند – و در هزینه شما صرفه جویی کند

همه اینها در گزارش روندهای ما در صنعت ارتباطات است.