با فلو، شخصیت جدید گردش کار نیروی فروش آشنا شوید

اتوماسیون می‌تواند به ،ب‌وکارها در هر اندازه‌ای کمک کند تا تمرکز خود را به جایی که باید باشد ی،ی مشتری برگردانند. ببینید چگونه خودکارسازی گردش کار می تواند به تیم شما کمک کند تا کارآمدتر شود.





منبع: https://www.salesforce.com/blog/meet-salesforce-workflow-character-flo/

سنجاب های پرنده شب زنده داری هستند، به این م،ی که این موجودات شبانه روزی کار می کنند.

Flo می‌تواند روی زمین راه برود، در هوا پرواز کند و به آس، از درختان بالا برود، درست مانند اینکه چگونه اتوماسیون می‌تواند تقریباً هر جریان کاری را در صنایع ساده کند. فلسفه فلو این است که غلبه بر هیچ چیز آنقدر سخت نیست.

اتوماسیون، همچنین، ،ب بین بخش ها است. این به نزدیک‌تر ، تیم‌ها به یکدیگر کمک می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد کار خود را کارآمدتر انجام دهند. در واقع، هنگامی که اتوماسیون معرفی می شود، 90٪ از مردم از همکاری در بخش های مختلف احساس رضایت بیشتری می کنند. حالا همین است آجیل و خشکبار!

ارتجاعی

سنجاب ها بهترین بازیکنان تیم هستند. آنها با هم در لانه جمع می شوند، ا،یستم خود را با حیوانات دیگر به اشتراک می گذارند، و همه در مورد اتصال به یکدیگر به شیوه ای خوشایند هستند.

کیت دیویس، مدیر پروژه گفت: «تیم واقعاً مراقب یافتن حیواناتی بود که با محصول مرتبط هستند. او گفت: از طوفان فکری اولیه تا تاییدیه های دفتر برابری، “فرآیند رسیدن به جایی که به آنجا رسیدیم بسیار عمدی بود.”

اتوماسیون باید دقیق و قابل اعتماد باشد – به خصوص زم، که به پردازش بیش از 100 میلیارد تعامل با مشتری در روز کمک می کند. شاید باور نکنید، اما سنجاب های پرنده یکی از قابل اعتمادترین موجودات جنگلی هستند. آنها با استفاده از ال،ای ارتباطی اولتراسونیک از بالای درخت به آن درخت پرواز می کنند و جوامع خود را در جریان قرار می دهند.

م،س گفت: «بنابراین واقعاً، فلو نشان‌دهنده چابکی، اتوماسیون، جامعه و داده‌ها از هر نقطه نظر است.»

ساخت Flo

اتوماسیون همه چیز در مورد انجام اقدامات، سریع، با نتایج قابل تکرار است. فلو نیز به همین ترتیب دوست دارد سازنده باشد. او پر انرژی است و همیشه زندگی را برای اطرافیانش بهتر می کند.

م،س گفت: «آنها جادوی خود را در حالی انجام می‌دهند که بیشتر انسان‌ها در خواب هستند، که استعاره جالبی از کارهای فناوری اطلاعات است که در پشت صحنه اتفاق می‌افتد.»

قابل اعتماد

تیم ها با استفاده از اتوماسیون به طور موثرتری ارتباط برقرار می کنند و به این م،ی است که از محیط دیجیتال خود بیشترین بهره را می برند. Flo اتوماسیون را ساده می کند – او اینجاست تا به شما کمک کند تا یک جامعه واحد و سازنده درست کنید، درست مانند جامعه خودش.

ببینید کارایی خود را مانند Flo افزایش می دهد

م،س گفت: «همه یک تکه کوچک از پای، یک تکه کوچک از شخصیت داشتند. “این به چگونگی ارزش واقعی Salesforce برای خلاقیت، مشارکت جامعه، تعامل و نگرش درهای باز مربوط می شود.”

چگونه Flo می تواند به شما کمک کند با اتوماسیون به ارتفاعات جدیدی برسید

اتوماسیون چه ربطی به سنجاب پرنده دارد؟ همه چیز، به گفته سازندگان Flo، جدیدترین اضافه شده به خانواده ما از شخصیت های Salesforce است.

ما دریافتیم که 91٪ از سازمان ها شاهد افزایش تقاضای اتوماسیون هستند و تقریباً سه چهارم از گردش کار خودکار برای بهبود تجربه مشتری خود استفاده می کنند. اگر از قبل شروع نکرده‌اند، رهبران فناوری اطلاعات باید بهترین راه‌ها را بیاموزند تا زمان را برای ارزش‌گذاری و افزایش کارایی بیاموزند.

Flo این ویژگی های مثبت را به گونه ای گرد هم می آورد که اتوماسیون را دوست داشتنی تر می کند. بیایید شیرجه بزنیم:

مبتنی بر همکاری

فلو هرگز خانه درختی را پشت سر نمی گذارد و می توان به او اعتماد کرد که هر کجا که می رود شور و شوق مسری خود را حفظ می کند.

سامانتا م،س، نویسنده کپی‌نویس تیم خلاق، گفت: «ما یک محصول واقعی را به ویژگی‌های دنیای واقعی پیوند می‌دهیم. «فلو فقط یک موجود کوچک زیبا نیست. او کمی عمق دارد.»

پس فلو کیست؟

اتوماسیون به شرکت ها کمک می کند بدون توجه به پیش بینی اقتصادی، چابک، مقرون به صرفه و سازنده بمانند. علاوه بر این، از هر 10 کارمند، 9 نفر می گویند که اتوماسیون به آنها کمک می کند در شغل خود احساس رضایت بیشتری داشته باشند و تعادل بین کار و زندگی بهتری داشته باشند – که منجر به تصدی بالاتر و گردش مالی کمتر می شود.

ایوت هندرسون، مدیر ارشد پروژه پلتفرم Salesforce، گفت: «ما یک محصول فناوری را انتخاب کردیم و به آن یک شخصیت واقعی دادیم.

روند خلق این شخصیت تقریباً به اندازه خود فلو پویا بود.

هدف شماره یک Flo کمک به Trailblazers برای موفقیت در اتوماسیون است. ،ب‌وکارها در هر اندازه از اتوماسیون استفاده می‌کنند تا نحوه کار تیم‌هایشان را ساده‌تر کنند و کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند – و این روند فقط رشد خواهد کرد.

Flo نشان دهنده مجموعه اتوماسیون Salesforce است: Salesforce Flow. درست مانند این مجموعه ابزارها، شخصیت Flo چابک، سخت کوش و آماده کمک به تیم شما برای رسیدن به ارتفاعات جدید است.

رهبران فناوری اطلاعات، حل‌کننده‌های بسیار استراتژیک هستند، شبیه به نحوه عملکرد سنجاب‌های پرنده در جوامع خود. سازگاری Flo همچنین نشان می‌دهد که چگونه فناوری اطلاعات با زمان تطبیق می‌یابد و همیشه برای حمایت از نیازهای ،ب‌وکار نوآوری می‌کند.

سخت کوش

م،س گفت: «هر ایده ای مورد استقبال قرار گرفت، و این تجسم Salesforce است.»

سازندگان به دنبال نظرات ما بودند انجمن MVP، کارشناسان کلیدی محصول که برای شکل دادن به تصمیمات مهم نقش دارند. ما همچنین از پرشور خود الهام گرفتیم فلوناتیک، طرفداران اختصاصی Salesforce Flow که انرژی و مثبت بودن آنها Flo را زنده کرد.