با تنهایی مبارزه کنید و به کارکنان کمک کنید بیشتر با هم احساس کنند

بسیاری از شرکت ها همچنین برنامه های کمک به کارمندان برای صحبت با یک درمانگر مجاز در یک محیط محرمانه دارند.

دور هم جمع ، مردم

مرزهای بین کار، خانه و خانواده محو شده است. چه بخواهیم چه نخواهی، دیگر نمی توان صحبت و مدیریت جنبه های مختلف سلامت روان در محیط کار را نادیده گرفت.

هارتر گفت که تیم او ارتباطات اجتماعی حضوری و مجازی بین همکاران را مورد مطالعه قرار داده است. در حالی که تکرار زمان واقعی چهره به چهره دشوار است، حتی تعاملات مجازی نیز کمک می کند.

Yetur گفت: “با توجه به اینکه واقعاً کنجکاو هستید و نیازهای هر فرد را درک می کنید، در فرهنگ شرکت فضایی برای آن وجود دارد و من فکر می کنم لازم است.”

در حالی که ممکن است در نهایت یک مکالمه جدی‌تر با منابع انس، اتفاق بیفتد، مدیران و همکاران می‌توانند با الگوبرداری از موقعیت‌های چالش‌برانگیز خود و راه‌هایی که برای استرس، اضطراب یا تنهایی به دنبال کمک هستند، صحبت کنند. به هم تیمی ها یادآوری کنید که مشکلی نیست و حتی توصیه می شود برای ورزش ،، هوای تازه یا خوردن یک وعده غذایی سالم استراحت کنید. بیشتر از همه، تیم ها می توانند در ارتباط باقی بمانند.

دومان افزود: “پرسیدن از همکاران چگونه کار می کنند، مزاحم نیست و نباید یک گفتگوی HR باشد.” شما لازم نیست یک درمانگر معتبر باشید تا از ،ی بپرسید که چگونه است. این نشان می دهد مراقبت است.»

به گفته محققان، نداشتن روابط اجتماعی حضوری می تواند به صورت علائم منفی عاطفی و جسمی مانند تغییر در فشار خون، کاهش ایمنی، مشکل در تمرکز و نوسانات خلقی ظاهر شود. ملیسا دومان، MA، روانشناس سازم، مستقر در دنور، درمانگر سلامت روان بالینی سابق و نویسنده کتاب “بله، شما می تو،د در مورد سلامت روان در محل کار صحبت کنید” او گفت قبل از اینکه شرکت‌ها بتوانند ابزارها یا راه‌حل‌هایی را برای کارمندان پیاده‌سازی کنند، باید مکالمه پیرامون احساس تنهایی را عادی کنند.

جیم هارتر، دانشمند ارشد مدیریت محیط کار و بهزیستی در گالوپ و یکی از نویسندگان کتاب «بهزیستی در محل کار: چگونه تیم‌های انعطاف‌پذیر و شکوفا بسازیم»، می‌گوید: «در صورت وجود اعتماد، رفاه برای ا،ر مردم احساس تهاجمی نمی‌کند.» “شما باید با چیزی شروع کنید که باعث ایجاد اعتماد می شود. ایجاد یک فرهنگ خوب به این م،ی است که یک سازمان موقعیت هایی را ایجاد می کند تا مردم یکدیگر را بشناسند. اگر این را ند،م، کمک ، به آن سخت است.»

هارتر گفت: «داشتن زمان حضوری دوره‌ای کمک می‌کند، بنابراین مطمئن می‌شویم که این رویدادها اتفاق می‌افتند».

دومان گفت: “پرسیدن در مورد سلامت عاطفی و رو، در روابط حرفه ای مورد نیاز خواهد بود.” ما هرگز به جایی که بودیم برنمی گردیم. صحبت ن، در مورد سلامت روان سهل انگاری خواهد بود. امیدواریم این گفت،ا منجر به این شود که ،ی گام هایی را برای استفاده از منابع برای سلامت روان خود بردارد.”


منبع: https://www.salesforce.com/blog/combat-employee-loneliness-mental-wellbeing/

تنهایی و انزوا همچنان دغدغه های محل کار است زیرا افراد بیشتری حداقل بخشی از هفته را از راه دور کار می کنند. حتی با درخواست شرکت های بیشتری کارمندان به دفتر باز می گردند حتی پاره وقت، 82 درصد از کارگران گزارش آنها در محل کار احساس تنهایی کرده اند و 40 درصد گفته اند که فقدان تعامل واقعی چهره به چهره باعث شده است که آنها احساس انزوا بیشتری داشته باشند.

این می تواند شامل مواردی به سادگی باشد مانند اینکه از مردم بپرسید چه احساسی دارند، ایجاد یک نظرسنجی آمادگی عاطفی، در مورد اوج و فرودهای روز یا هفته خود بحث می کنند و به افراد اجازه می دهند تا برای شروع جلسات گفت،ای شخصی یا ساده تری داشته باشند. کار از راه دور باعث می‌شود که افراد از کنار میز یا راهرو خود به خودی خود به خود نگیرند، بنابراین ایجاد فضایی برای آن هنگام ملاقات از طریق ویدیو مهم‌تر می‌شود. برنامه ریزی هفتگی زمان اجتماعی تیمی راه دیگری برای خلق لحظات است، حتی اگر افراد از نظر فیزیکی از هم دور باشند.

در حالی که شرکت ها می توانند مزایای مربوط به سلامت روان را ارائه دهند، افراد نیز می توانند نقشی ایفا کنند. برای کمک به ایجاد فرهنگی که باعث شود مردم کمتر احساس تنهایی کنند، نیازی نیست که یک مدیر اجرایی یا حتی یک رهبر مردمی باشید.

مکالمه پیرامون تنهایی را عادی کنید

به گفته پالاوی یتور، مشاور سلامت روان و مربی سلامت عاطفی در Coa، استفاده از “سوالات هوشمند” برای ارتباط با فردی که به نظر می رسد گوشه گیر به نظر می رسد یا نشانه های تنهایی را نشان می دهد، می تواند به شروع گفتگو و ریشه یابی آنچه در جریان است کمک کند. ، یک استودیوی آنلاین سلامت روان. چند نمونه از سوالات هوشمند عبارتند از:

  • این برای شما چگونه بوده است؟
  • من/تیم برای حمایت از شما چه کاری می توانم انجام دهم؟
  • برای اینکه بد،م چیزی شما را آزار می دهد باید به دنبال چه چیزی باشیم؟
  • دوست دارید در شرایط سخت چگونه از شما مراقبت شود؟
  • چه چیزی باعث می‌شود که شما احساس مشارکت و ارتباط داشته باشید؟
  • چقدر احساس راحتی می کنید که افکار و تجربیات خود را با تیم یا مدیر خود به اشتراک بگذارید؟

بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.


نشانه هایی که باید مراقب آنها بود

قبل از پرسیدن، مهم است که نشانه هایی را که ممکن است فرد احساس تنهایی می کند، درک کنید. از یک طرف، آنها ممکن است کمتر پاسخ دهند یا پاسخ های کوتاه تر از حد معمول ارائه دهند. تغییرات خلقی را نشان می دهد یا تحریک پذیرتر می شود. شروع به لغو جلسات یا حضور مداوم در جلسات با تأخیر. یا اینکه کار به موقع انجام نشده باشد. برع،، آنها ممکن است بیشتر به دنبال ارتباط اجتماعی بیشتری باشند. این می تواند یک مکالمه را شروع کند، اما قبل از وقوع آن باید اعتماد وجود داشته باشد.

مسئولیت اطمینان از رفاه مردم فقط بر عهده مدیران نیست – که ممکن است احساس تنهایی را نیز تجربه کنند – بلکه در بین سازمان هاست. بله، مکالمه می‌تواند از منابع انس، یا C-suite شروع شود تا لحن ایجاد کند، اما هر ،ی می‌تواند بدون اینکه تهاجمی باشد، با همکاران تماس بگیرد.

هرگز زمان بهتری برای شرکت ها برای تقویت ارتباط بین کارکنان خود وجود نداشته است. و یک مورد تجاری قوی برای آنها وجود دارد که تلاش کنند، زیرا رفاه ذهنی می تواند بر مشارکت و بهره وری کارکنان تأثیر بگذارد.

دومان گفت: ابتدا باید م، کرد و تأثیر تنهایی را تصدیق کرد. «بسیاری از مردم نمی‌خواهند در مورد تنهایی صحبت کنند، زیرا این انگ وجود دارد که شما نیازمند هستید. مهم است که آن را عادی کنید، در مورد آن صحبت کنید و سپس به ابزارهای مدیریت آن نگاه کنید.»

اکنون موفقیت را ارائه دهید

سازمان‌ها همچنین می‌توانند پیام‌های رفاهی یا یادآوری‌ها را روی Slack تنظیم کنند تا از طریق:

  • تمرین مراقبت از خود و شفقت به خود.
  • کاهش زمان صفحه نمایش یا ،وج از شبکه های اجتماعی.
  • ورزش، مدیتیشن یا پیاده روی برای هوای تازه.
  • خواب کافی
  • پیوستن به جامعه محلی یا گروه های آنلاین.
  • به دنبال حمایت از سلامت روان.
  • درخواست زمان انعطاف بیشتر و گرفتن PTO.

سلامتی را در اولویت قرار دهید