با این راهکارهای خرده فروشی فروش را افزایش دهید

آیا تا به حال برای ،ید نان هات داگ در 3 ژوئیه به فروشگاه مواد غذایی برخورد کرده اید و با جرقه های لحظه ای آن را ، کرده اید؟ ی،ی قدرت یک نمایشگر خوب برنامه ریزی شده. تجارت موثر باعث ،ج ، مصرف کنندگان و ،ده فروشان می شود. به ،وان مثال، در خواربارفروشی ها، قرار دادن محصولات بر روی یک درپوش انتهایی بازدهی دارد افزایش 93 درصدی در مواجهه – یک مزیت بزرگ زیرا 62٪ از ،یدهای فروشگاه های مواد غذایی، ،یدهای فوری است.

5 دقیقه مطالعه

داوطلبان در حال جمع آوری ،

زمان استراحت داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد

با این حال، تنها 48٪ از رهبران CG می گویند که برنامه های تجاری و بازاریابی آنها همانطور که در نظر گرفته شده است در مکان های ،ده فروشی آنها اجرا می شود. به نمایندگان مید، خود اطلاعاتی را بدهید که برای اجرای استراتژی دقیق برنامه ریزی شده شما نیاز دارند. این امر به ویژه در رویدادهای فصلی، که زمان محدودی برای جلب توجه مصرف کنندگان دارند، بسیار مهم است.

مقالات پرطرفدار

تصویری از اضطراب در محل کار دو همکار را نشان می دهد که از قایق پارویی می پرند در حالی که یکی از جلویی ها با بلندگو صحبت می کند.

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما

قیمت ها و موجودی ممکن است هر سال متفاوت به نظر برسد، اما محصولات فصلی از بین نمی روند. چگونه می تو،د مطمئن شوید که شرکت شما با نیازهای ،ده فروشان شما، از سوپر بول تا شب سال نو، مطابقت دارد؟ با مشاهده موجودی، نمایشگرهایی که به خوبی اجرا شده اند، و قیمت گذاری عالی، نمایندگان شما می توانند در تمام طول سال به ،ب و کار خود ادامه دهند.

هر بار در قفسه با اجرای ،ده فروشی عالی برنده شوید

نمایندگان مید،، بافت پیوندی بین برند شما و ،ده فروشان هستند. ارائه اطلاعات دقیق به آنها – و به روز نگه داشتن آنها و در دسترس نگه داشتن آنها با راه حل های هوشمندانه ،ده فروشی – نقش مهمی در نحوه ارائه برند شما به مصرف کنندگان دارد. در نهایت، نمایندگان مید، چشم و گوش شما هستند که کالاهای رقیب را ارزیابی می‌کنند و آنچه را که در راهروهای ،ید اتفاق می‌افتد به اشتراک می‌گذارند.

به نمایندگان مید، اجازه دسترسی به قیمت همیشه روشن را بدهید

قیمت‌گذاری بی‌نقص پنی یکی از ا،امات این صنعت است – و نمایندگان مید، شما به آن نیاز دارند. با آن، نمایندگان می توانند به سؤالات محصول پاسخ دهند و به سرعت سفارشات فصلی را هنگام حضور در سایت ثبت کنند، و احساس اطمینان کنند که قیمت آنها رقابتی است.

راه حل های اجرای ،ده فروشی را در هر مکان بهبود بخشید

  • برندهای کالاهای مصرفی 25 درصد از فروش خود را به دلیل تجارت ضعیف از دست می دهند، اما راه حل های ،ده فروشی من، می تواند کمک کند.
  • برای نگهداری قفسه‌ها، مطمئن شوید که نمایندگان مزرعه شما می‌توانند به سطوح موجودی فعلی دسترسی داشته باشند، مهم نیست کجا هستند.
  • به نمایندگان اطلاعاتی بدهید که برای اجرای استراتژی نمایش شما نیاز دارند.
  • به آن‌ها امکان دسترسی به قیمت‌های بی‌نقص را بدهید تا بتوانند محصولات را به صورت رقابتی سفارش داده و قیمت‌گذاری کنند.
برای نگهداری قفسه‌ها، نمایندگان مید، شما به راه‌حل‌هایی نیاز دارند تا به آنها در برنامه‌ریزی بازدیدهای کارآمدتر از فروشگاه کمک کنند. دستگاه‌های تلفن همراه، مانند تبلت‌هایی که با و بدون اتصال کار می‌کنند، به نمایندگان اجازه دسترسی به سطوح موجودی فعلی را می‌دهند. مسیرها را هوشمندانه برنامه ریزی کنید. سفارش محصولات؛ و گزارش ها را بدون توجه به جایی که هستند ارسال کنید. برای مثال، نمایندگان مید، می‌توانند موجودی را دقیقاً در فروشگاه دوباره سفارش دهند – و اگر انبار موجود نباشد، می‌توانند جایگزین‌هایی را در محل پیشنهاد دهند. اگر اتصال نقطه‌ای باشد، سفارش‌ها به محض بازگشت آن نوارهای بی‌سیم اجرا می‌شوند.

اطمینان حاصل کنید که نمایشگرهای داخل فروشگاه طبق قو،ن شما عمل می کنند

،ده فروشان را در انبار نگه دارید و ،یداران را از محصول من، با قیمت من، در زمان من، راضی نگه دارید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/retail-execution-solutions/

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

اوایل فوریه است و داغ ترین محصولات شما شامپاین و توت فرنگی آغشته به شکلات است. نمایندگان مید، شما مشتاق هستند که قفسه‌ها را قبل از روز ولنتاین ذخیره کنند، اما هر جا می‌روند فرصت‌های سفارش را از دست می‌دهند. چرا؟ بدون دسترسی در فروشگاه به مقیاس‌های قیمت‌گذاری، هزینه هر واحد و اطلاعات تخفیف تولیدکننده، آنها نمی‌توانند به راحتی یا در لحظه‌های من، سفارش دهند. این به روابط ،ده فروش شما آسیب می زند، به خصوص زم، که نماینده مید، رقیب شما می تواند فوراً بادکنک های قلبی شکل خود را با قیمت من، سفارش دهد.

5 دقیقه مطالعه

چه چیزی ترسناک تر از کمبود آب نبات کدو حلوایی در هالووین است؟ مشکلات موجودی مانند کمبود موجودی یا کاهش سرعت تحویل که در تمام طول سال ادامه دارد. برای رهبران CG، نگه‌داشتن محصولات در قفسه‌های فروشگاه یک چالش همیشگی است: در واقع، 52 درصد از رهبران خواهان دید بهتر موجودی خود هستند.

حفظ جریان روان کالا از انبار به فروشگاه ساده به نظر می رسد. با این حال، ا،ر مصرف کنندگان محصولات مورد علاقه خود را در چند سال گذشته در قفسه ها گم کرده اند. چالش های زنجیره تامین تنها بخشی از داستان است. گاهی اوقات، محصولات در جایی که بیشتر مورد نیاز است تحویل داده نمی شوند. به ،وان مثال، مشتریان در برخی مناطق فروش ممکن است بیشتر به محصولات عید پاک علاقه مند باشند تا روز ولنتاین و بالع،. تسلط بر این تفاوت های ظریف برای موفقیت در ،ده فروشی بسیار مهم است. نمایندگان مید، که از راه‌حل اجرای ،ده‌فروشی من، استفاده می‌کنند، می‌توانند به تیم‌های برنامه‌ریزی عرضه و تقاضای شرکت خود بگویند که نیازهای واقعی کجاست و به آنها کمک کنند تا جریان کالاها را بهینه کنند. این احتمالاً بر ،ده فروش، که فروش از دست رفته را دوست ندارند، جلب کند.

بسیاری از قطعات متحرک برای ایجاد فروشگاه من، برای مخاطبان هدف شما استفاده می شود. در قلب این وظیفه آموزش است: نمایندگان مید، باید اه، برند شما را درک کنند و آنها را به وضوح برای ،ده فروشان بیان کنند. برخی از این آموزش‌ها ممکن است به ،ده‌فروشان در مورد به‌روزرس،‌های محصول هیجان زده شوند – مانند اینکه ا،تین 5٪ در خط جدیدی از لباس‌های شنا، راحتی و تن، را بهبود می‌بخشد. آموزش همچنین می تواند فنی باشد، مانند اطمینان از اینکه نمایشگرها با قو،ن ترویج تجارت مطابقت دارند.

بهره وری را باز کنید و تیم های مید، خود را با اجرای ،ده فروشی توانمند کنید.


برای نگهداری قفسه‌ها، روی موجودی‌های خود دقت کنید

برای ایجاد ترافیک بیشتر و افزایش فروش کلی، شرکت‌های CG به طور سنتی به آن اعتماد می‌،د محصولات فصلی. اما برای اجرای موفقیت آمیز این استراتژی، شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که کالاهایشان در قفسه های ،ده فروشان در زمان و قیمت من، نگهداری می شوند. گفتن این کار بسیار ساده تر از انجام آن است – از این رو، میلیاردها دلار فروش و درآمد از دست رفته است. آیا می خواهید اجرای ،ده فروشی خود را بهبود بخشید؟ با تمرکز بر روی سه حوزه شروع کنید: مشاهده موجودی، پایبندی به استراتژی و دسترسی همیشه به قیمت.

هر فروشگاهی را به فروشگاهی عالی تبدیل کنید

اگر بازرگ، ضعیف مسئول بود 25 درصد از فروش از دست رفته، آیا راه حل های اجرای ،ده فروشی خود را تغییر می دهید؟ البته شما این کار را می کنید. متأسفانه، بسیاری از برندهای کالاهای مصرفی (CG) چنین ضررهایی را متحمل می شوند، حتی اگر صنعت سالانه 200 میلیارد دلار برای تبلیغ محصولات در فروشگاه ها هزینه می کند. شرکت های CG نمی توانند فرصت های فروش را از دست بدهند. حاشیه ها به دلیل افزایش تورم و مسائل مربوط به زنجیره تامین قیمت گذاری مقرون به صرفه اقلام و نگهداری آنها در انبار را دشوارتر کنید.