با استفاده از ابزار مناسب، بازده خرده فروشی را ساده کنید

چیزهای کمی به اندازه بازگشت کالا، ،ده فروشان را در شب بیدار نگه می دارد. این به این دلیل است که هر بازدهی که به دست می آید، سود شما را کاهش می دهد و حاشیه سود را کاهش می دهد. ،ده فروشان ممکن است در طول هفته سایبر شاهد رکوردشکنی 280 میلیارد دلاری هزینه آنلاین جه، بوده باشند، اما آنها می دانند که 18 درصد از کالاها احتمالاً پس از پایان فصل بازگردانده خواهند شد. هر ماه ژانویه، برندها برای بازده ،ده فروشی پس از تعطیلات آماده می شوند.

با ابزارهای تجاری مش، مانند Slack، این سناریو برای هر دو عامل خدمات بسیار ساده تر و سریعتر می شود. و مشتری. اکنون، اطلاعاتی که نماینده به آن نیاز دارد، به‌راحتی در دسترس است به‌جای اینکه روی پلت‌فرم تیم دیگری قرار گیرد. کنار هم قرار دادن سیستم‌های مختلف، زمان پاسخگویی نماینده را سرعت می‌بخشد و به آنها اجازه می‌دهد تا بدون ، ابزار فروش بلیط، به طور یکپارچه با برگشت‌ها را مدیریت کنند. این به کاهش طول تماس و افزایش سرعت تفکیک‌پذیری کمک می‌کند – وقتی در نظر بگیرید که میانگین 3 تا 4 دقیقه تماس مستقیم مصرف‌کننده برای یک ،ده‌فروش، یک مزیت بزرگ است. تا 5.60 دلار. هر ث،ه ای که می تو،د یک تماس مربوط به بازگشت را قطع کنید، پول را به جیب شما برمی گرداند.

هنگامی که تاریخچه چت، جزئیات حساب و اطلاعات سفارش مشتری در یک داشبورد قابل مشاهده است، نمایندگان نیز به احتمال زیاد فرصت‌های جدیدی را برای فروش متقابل کشف می‌کنند یا راه‌های دیگری را برای تغییر بازده پیدا می‌کنند.

سرعت خدمات و کاهش هزینه ها با تجارت مشارکتی

بنابراین، چه کاری می تو،د برای کاهش ضرر و زیان خود انجام دهید؟ با تج، نمایندگی های خدمات خود به ابزارهایی شروع کنید که تجربه های سریع و شخصی سازی شده را امکان پذیر می کند. با در اختیار داشتن منابع من،، نمایندگان خدمات قدرت کاهش ضرر، صرفه جویی در فروش و تبدیل هر بازگشتی به فرصت را دارند. در اینجا چگونه است.

تجربیاتی ایجاد کنید که هزینه ها را کاهش داده و حفظ مشتری را افزایش می دهد

،ده فروشان می توانند از فناوری برای نمایش هوشمندانه پیام ها، فایل ها، کانال ها و افراد استفاده کنند. با در دست داشتن این ابزارهای تجاری مش،، نماینده به جای یک واسطه، راهنمای قابل اعتمادی برای تجربه بازگشت ،ده فروشی مشتری می شود.

گزارش را برمی گرداند یکی از با ارزش ترین ابزار ،ده فروشان برای مبارزه با محصولات بومرنگ و مشتریان ناراضی است. تبدیل ، این امر به بخشی یکپارچه از فرآیند، پایه اصلی یک حلقه بازخورد پربار است. گزارش بازده، بینش عملی را برای کمک به بهبود نرخ بازده و به حدا،ر رساندن درآمد ارائه می دهد. با “کدهای دلیل” قابل تنظیم برای هر کالای برگشتی، می تو،د ال،ا را در طول زمان ردیابی کنید و اقداماتی را برای کاهش ضرر انجام دهید.

مشتریان می‌خواهند احساس کنند دیده شده و شنیده می‌شوند – و این به ویژه در مورد شروع بازگشت صادق است. دیدگاه کل نگر از مشتری، کلید فرآیند بازگرداندن ،ده فروشی بدون دردسر و همدلانه است.

ببینید چگونه ابزارهای مدیریت سفارش می توانند موفقیت شما را افزایش دهند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/painless-retail-returns/

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

کاهش ضرر و به حدا،ر رساندن درآمد با گزارش بازده ،ده فروشی

وقتی تیم‌های متقابل از یک منبع حقیقت کار می‌کنند، مشتری از طریق تعاملات یکپارچه، خدمات سریع‌تر و تجربه‌ای که به آنها احساس درک می‌کند، سود می‌برد. با این حال، 54 درصد از مشتریان می گویند که معمولاً احساس می کنند تیم های فروش، خدمات و بازاریابی اطلاعاتی را با یکدیگر به اشتراک نمی گذارند.

عظیم 89 درصد از مصرف کنندگان پس از یک تجربه بازگشت بد، احتمال ،ید از یک ،ده‌فروش کمتر است، در حالی که 97٪ احتمالاً پس از یک تجربه مثبت دوباره ،ید می‌کنند. وقتی نمایندگان خدمات ابزار من،ی را در زرادخانه خود برای ارائه تجربیات استثنایی داشته باشند، بازده آن بسیار بیشتر از صرفه جویی در هزینه است – وفاداری به برند و اعتماد مشتری است. در فصل ،ید تعطیلات برای به دست آوردن مشتریان سخت تلاش کردید. یک استراتژی بازده ،ده فروشی که به نمایندگی های خدمات شما قدرت می دهد به شما کمک می کند تا آنها را حفظ کنید.

کاهش هزینه ها و ایجاد رشد کارآمد

همه مشتریان آن را تجربه کرده اند: انتظار در انتظار، ناامید، در حالی که یک نماینده خدمات با سرعت یک ح،ون، بازگشت را پردازش می کند. با این حال، اگر مشتریان می توانستند پشت پرده نگاه کنند، احتمالاً می بینند که نماینده در حال تقلا برای گرفتن تأییدیه از یکی دیگر از اعضای تیم است، از طرف آنها سؤال می پرسد، یا داده ها را ردیابی می کند تا بینش بیشتری در مورد سفارش خود پیدا کند.

با تجسم مجدد برنامه وفاداری به برند خود، ،یداران را به بازگشت نگه دارید.


به نمایندگان یک دید 360 درجه از هر مشتری بدهید

در نهایت، این به تیم شما کمک می کند تا درک کند که چرا مشتریان در وهله اول کالاها را برمی گردانند و یک نقشه راه برای نحوه رسیدگی به مسائل خاص به شما ارائه می دهد. اگر متوجه شدید که یک کالای خاص دارای نرخ بازگشت بسیار بالاتری نسبت به سایر کالاهای موجود در موجودی شما است، کدهای دلیل می توانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید که آیا با تامین کننده تماس بگیرید، گردش کار خود را تنظیم کنید یا مسیر را به روش دیگری تغییر دهید.

برای تغییر این وضعیت، نمایندگان خدمات را به یک پلتفرم متصل و یک کنسول مجهز کنید تا بتوانند کل سفر مشتری را در یک ع، فوری ببینند. این به آنها زمینه ای برای بازگشت در دست می دهد و ارتباط را آسان تر می کند.

این امر به ویژه برای اقلام با بلیط بالا مهم می شود – به خصوص زم، که آنها حجیم و پرهزینه برای بازگشت هستند. به ،وان مثال، یک شرکت کالاهای خانگی را در نظر بگیرید که لوازم هوشمند می فروشد. اگر نمایندگی‌های خدمات، الگوی «نصب دشوار» را به‌،وان دلیل اصلی برگرداندن ردیابی کنند، ،ده‌فروش می‌تواند بازگشت‌های سلف سرویس را برای کالا غیرفعال کند. اکنون، یک نماینده می تواند برای کمک به فرآیند نصب و بهبود تجربه راه اندازی وارد عمل شود.

توانمندسازی نمایندگان خدمات برای ایجاد وفاداری به برند