بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز -ایران ارز دیجیتال

زیرا بسیاری از مزیت های تعریف شده برای برخی از صرافی ها عملاً در دسترس کاربران ایرانی قرار ندارد. صرافی کوینکس در میان 300 صرافی برتر دنیا قرار دارد و روز به روز ارتقا پیدا کرده و بر لیست ارزهای دیجیتال آن افزوده میشود. آدرس نمایان شده برای شما را در قسمت برداشت از کیف پول خود یا صرافی دیگری که ارز دیجیتال شما در آن قرار دارد، وارد نمایید. تعدادی از ارزهای پشتیبانی شده در صرافی کوینکس CoinEx:آرک، بیت کوین، بیتکوین کش، بیت کوین گلد، دش، ای او اس EOS، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، نئو، و بیش از ۴۰ دیگر. صرافی کوینکس در کنار صرافی بایننس جز پر طرفدارترین صرافی ها در زمینه معامله ارزهای دیجیتال محسوب می شود. از این گذشته شما میتوانید تمام فرآیندهای مربوط به نقل و انتقال ارزهای دیجیتال را خیلی ساده در این کیف پول دنبال کنید. بعد از اینکه بر روی گزینه Sign Up کلیک کردید صفحه که در قسمت زیر مشاهده می کنید برای شما باز خواهد شد، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در بخش اول باید ایمیل خود را وارد کنید (این نکته را در نظر داشته باشید که این ایمیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است در نتیجه سعی کنید از ایمیلی استفاده کنید که رمز آن را هیچ وقت فراموش نکنید) در قسمت بعد باید یک پسورد برای خود انتخاب کنید و همان پسورد را در بخش پایین تکرار نمایید، شایان ذکر است بدانید که در قسمت رفرال کد باید یک کد رفرال وارد نمایید البته با وارد نکردن این کد اتفاق خاصی رخ نمی دهد، در انتها باید گزینه من شرایط سرویس را خوانده ام و با این شرایط موافقم را فعال کنید.

بر خلاف بسیاری از صرافی ها، کوینکس پنج محصول و خدمات اصلی دارد که آن ها را با کیفیت بالایی به بازار عرضه می کند. این پلتفرم از گستره وسیع و متنوعی از رمز ارزها، توکن ها و سایر دارایی های قابل معامله، پشتیبانی می کند. و کارمزدی از انتقال گیرنده کسر نمیگردد. در این بخش، اگر قصد دارید پولی را به حساب شخصی انتقال دهید باید آدرس آن شخص را وارد کنید. انتقال به این روش کاملا رایگان بوده و کارمزدی از شما دریافت نمیشود. اگر به دنبال انجام معاملات با پلتفرم کوینکس هستید، می توانید از طریق وب سایت این مجموعه و یا اپلیکیشن موبایل آن، برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. ثبت نام در این مجموعه کار بسیار آسانی است و پس از ایجاد حساب کاربری، افراد می توانند بلافاصله از خدمات پلتفرم استفاده صرافی coinex کنند. از آنجایی که این مجموعه مشوق های زیادی دارد، کاربران جدید می توانند از کد های تشویقی معرفی در زمان ثبت نام استفاده کنند.

اگر نه، لطفاً به مکانی بروید که بتوانید سیگنال خوبی را در تلفن خود دریافت کنید. کاربران همچنین می توانند تلفن های همراه خود را به حساب کاربریشان متصل کنند و با این کار، امنیت خود را در این فضای معاملاتی ارتقا بخشند. برای این کار، بر روی بخش داراییها کلیک کنید؛ این بخش، موجودی و دارایی شما را نشان میدهد. عبارت promise to be the legimate owner of these ID documents را تایید کرده و در آخر بر روی Submit کلیک کنید. این صرافی، از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به تنوع بالا در داراییهای قابل معامله و امنیت بالا، محبوبیت بسیاری بین کاربران پیدا کرده است.

فایل اپلیکیشن را هم می توانید مستقیما از سایت کوینکس دریافت کنید و یا آن را از گوگل پلی دانلود کرده و بر حسب نوع گوشی خود نصب کنید. در بخش داراییها بر روی Withdraw کلیک میکنیم. در این صفحه، به قسمت واریز مراجعه میکنیم تا هر رمز ارزی که بخوایم با کلیک بر روی سپرده (Deposit) وارد حساب کاربری خود کنیم. برای انجام این کار، شما نیاز به اطلاعات پایه ای از جمله یک آدرس ایمیل، نام و شماره تلفن (شماره گوگل ویس را پیشنهاد میکنیم) همراه خواهید داشت.

علاوه بر این دارای ویژگیهای متعددی بوده که آن را به یک پلتفرم مبادله توکن پرطرفدار تبدیل کرده است. این صرافی امکانات متوعی دارد و به همین سبب یکی از پلتفرم های اصلی مبادله رمز ارز در جهان محسوب می شود. یکی از تقسیم بندی های که در رابطه با انواع صرافی ها وجود دارد، متمرکز بودن یا نبودن خدمات آنهاست، به این معنا که در صرافی های غیرمتمرکز کاربران دارایی های خود را به کیف پول شخصی شان برده و در صرافی نگهداری نمیکنند، اما صرافی های متمرکز این طور نیست و این نیاز وجود دارد که کاربران دارایی های خود را به کیف پول صرافی ببرند و با این تعریف میتوانیم بفهمیم که امنیت صرافی های غیر متمرکز بالاتر از صرافی های متمرکز است، حالا نکته جالبی که در رابطه با صرافی کوینکس وجود دارد این است که کاربران باید سرمایه خود را برای مدتی در کیف پول صرافی نگهداری کنند؛ در صورتی که بارها و در اطلاعیه ها گوناگون این صرافی ادعا کرده که یک صرافی غیرمتمرکز است اما شواهد نشان دهنده این موضوع نیست.

و کارمزدی از انتقال گیرنده کسر نمیگردد.