ایجاد پیام رسانی محصول و موقعیت یابی که متمایز است

برنامه ریزی خود را با این cheatsheet مفید شروع کنید.


Salesforce چگونه پیام رس، و موقعیت خود را ایجاد می کند

برای شروع استراتژی خود از صفحه Trailhead ما دیدن کنید.


4. پیام رس، همیشه در حال انجام است

موقعیت یابی چارچوب داخلی است که تیم شما از آن استفاده می کند. پیام‌رس، کلمات و تصاویر خارجی است که موقعیت‌یابی را منتقل می‌کند.

در بخش بازاریابی Salesforce، ما به پیام رس، و موقعیت یابی کمی متفاوت از سایر بازاریابان فکر می کنیم. از آنجایی که ما ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را می فروشیم، ماموریت ما کمک به مشتریانمان در ارتباط با آنها است آنها مشتریان به روش های جدید و جالب.

در اینجا چهار نکته برای کمک به بهبود پیام رس، و موقعیت یابی خود آورده شده است:

پیام رس، و موقعیت یابی برای برند خود را توسعه دهید

اما ابتدا اجازه دهید با تعاریف سریع به همان صفحه برویم. پیام رس، و موقعیت یابی اغلب یک چیز در نظر گرفته می شوند، اما در واقع متفاوت هستند. (استرس نباشید – من هم قبلاً این اشتباه را می کردم.)

قبل از اینکه ،شتین را راه اندازی کنیم، یک تور شنیداری با مشتریان بالقوه انجام دادیم.

پیام رس، است خارجی کلمات و تصاویری که موقعیت این محصول را به مشتریان منتقل می کند. این می تواند در وب سایت شما باشد، در بازاریابی ایمیلی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات مجلات – شما آن را نام ببرید.

بنابراین ما تصمیم بسیار جدی گرفتیم تا پیام خود را حدود شش ماه پس از راه‌اندازی اصلاح کنیم. ما به پیام‌های ساده‌تر روی دردسرها و راه‌حل‌ها، با موارد استفاده برای پشتیب، از داستان روی آوردیم. ما متوجه تغییر بزرگی در نحوه جذب پیام ما شدیم و این در نهایت منجر به فروش بیشتر و مشتریان خوشحال تر شد – یک برد-برد.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/build-،uct-messaging-and-positioning/

به یاد داشته باشید، هیچ‌، نمی‌خواهد محصولاتی پر از اصطلاحات تخصصی و ابهاماتی در مورد اینکه برند شما چقدر عالی است، ارائه کند. مشتریان شلوغ‌تر از همیشه هستند و تحمل کمی برای مز،فات دارند – نه به ذکر یک بازه توجه کوتاه. آنها چیزی می خواهند که ارزش وقتشان را داشته باشد و بتواند آنها را سرگرم کند یا مشکلی را حل کند.

دستیار CRM هوشمند شما

زم، که ،شتین را راه‌اندازی کردیم، با یک پیام فنی بسیار درباره مدل‌های هوش مصنوعی خود و نحوه برخورد متفاوت با یادگیری ماشینی رهبری کردیم:

RACI مخفف عبارت مسئول، پاسخگو، مشورت شده و مطلع است. مشخص می کند که چه ،ی مسئول تصمیمات و فعالیت های یک سازمان است.


اگر با Salesforce آشنایی دارید، ممکن است بد،د که ،شتین نام تجاری قابلیت‌های هوش مصنوعی ما است. اما چیزی که احتمالاً نمی د،د این است که وقتی ما آن را در سال 2016 راه اندازی کردیم، تجارت ،شتین دو مدیر کل (GMs) داشت.

موقعیت یابی عالی با شروع می شود استماع. شما باید به نکات دردناک مشتریان خود، نوسانات بازار و حرکت های انجام شده توسط رقبا گوش دهید. شما می تو،د این کار را در قالب گروه های متمرکز، نظرسنجی و آزمایش پیام انجام دهید.

پیام جدید ما این بود:

بیایید به مثال ،شتین خود برگردیم. هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل را می توان برای کمک به تقریباً هر ،ب و کاری استفاده کرد – اما به روش های مختلف. چالش ما در نظر گرفتن این موضوعات پیچیده و ملموس ساختن آنها برای مخاطبان مختلف هدفمان بود.

موقعیت یابی است درونی؛ داخلی چارچوبی که تیم شما برای مشخص ، آنچه محصول شما را خاص می کند استفاده می کند.

بود بسیار در زیر کاپوت. ما به سرعت متوجه شدیم که کاربران Salesforce (نمایندگان فروش، نمایندگان خدمات، بازاریابان) فقط می‌خواستند بدانند چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به آنها کمک کند بهتر، هوشمندتر و سریع‌تر کار کنند.

به نظر خوب میاد؟ برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده Salesforce از پیام‌رس، و موقعیت‌یابی برای ارائه محصولات به بازار، به‌علاوه چهار نکته برای تقویت محصول خود، ادامه دهید.

استراتژی پیام رس، و موقعیت یابی خود را هم اکنون راه اندازی کنید

ما معتقدیم پیام‌رس، محصول عالی ساده، متمایز، به یاد ماندنی است و الهام‌بخش عمل است. این همان بیلبوردی است که در اتوبان دیدید و چند روز بعد به خود فکر می کنید. یا ایمیل بازاریابی که احساس می کند شخصاً با شما صحبت می کند. پیام‌رس، باعث می‌شود که به جلو خم شوید، بخواهید بیشتر بیاموزید، و گاهی اوقات، اگر مثل من نرم‌افزار هستید، حتی گریه کنید. (تبلیغات جدید گوگل هر بار من را دریافت می کنند!)

این مکالمات به شناسایی موارد استفاده برای محصول ما، بهبود توضیحات ما در مورد مزایای کلیدی و حتی کشف نام محصولی که بیشتر دوست دارند کمک کرد.

در Salesforce، ما دوست داریم بگوییم “بهتر، بهتر، هرگز بهترین.” این طرز فکر عالی برای اتخاذ در هنگام نزدیک شدن به پیام است.

ما پیام‌های من،ی را برای شخصیت‌ها، نقش‌ها و صنایع مختلف ایجاد کردیم تا به نقاط درد خاص از زبان ،یداران خود بپردازیم.

من نزدیک به یک دهه در Salesforce بوده‌ام و پیام‌رس، و موقعیت‌یابی ما در این مدت راه طول، را طی کرده است. من هیجان زده هستم که چیزهایی را که یاد گرفته ام به اشتراک بگذارم.

این سوالات را از خود بپرسید:

موقعیت شما تغییر نمی کند، اما پیام رس، محصول شما انعطاف پذیر است. به آزمایش، دریافت بازخورد و گوش دادن به مشتریان خود ادامه دهید. پیام‌های شما همراه با راه‌اندازی محصول جدید، شرایط بازار، پیشنهادات رقابتی و موارد دیگر تکامل خواهد یافت. در Salesforce، ما دوست داریم بگوییم “بهتر، بهتر، هرگز بهترین.” این طرز فکر عالی برای اتخاذ در هنگام نزدیک شدن به پیام است.

ما اغلب سعی می‌کردیم GMها را در یک اتاق دور هم جمع کنیم تا بتوانند بازخورد یکدیگر را بشنوند. این واقعا سازنده بود و تعداد بازبینی‌ها را کاهش داد، بنابراین می‌تو،م پیام‌ها را سریع‌تر نهایی کنیم.

به ،وان مثال، برای فروش، پیام این بود که “روی کدام سرنخ ها باید تمرکز کنم؟” سرویس پرسید: “کدام موارد اولویت بیشتری دارند؟” برای بازاریابی، این بود که “کدام محتوای ایمیل به بهترین شکل طنین انداز می شود؟”

اصول اولیه پیام رس، و موقعیت یابی را بیاموزید

Ally Johnston از Salesforce توضیح می دهد که چگونه می توان پیام رس، و موقعیت یابی ایجاد کرد که نویز را کاهش دهد.


1. یک گردش کار برای سازماندهی فرآیند پیام رس، و موقعیت یابی خود ایجاد کنید

داشتن استراتژی، مصاحبه با افراد و ایده‌های طوفان فکری بسیار سرگرم کننده است. اما شما همچنین به یک گردش کار متفکرانه نیاز دارید تا مطمئن شوید که ذینفعان من، در نظر گرفته شده اند.

این یک سناریوی آشنا است: شما می د،د که محصولی دارید که ارزش افزوده دارد، اما بازار شلوغی است و رقبای شما نیز محصولات عالی دارند. چگونه مزایای ویژه نوآوری خود را با مخاطبان به اشتراک می گذارید که می تواند بیشترین سود را داشته باشد؟ پاسخ: پیام رس، و موقعیت یابی قوی محصول.

همه دانشمند داده

ایجاد یک ج، زم، پروژه با a مدل RACI بنابراین همه در طول فرآیند در یک راستا و سررسید می مانند.

مدل RACI چیست؟

این بدان م،ی است که هر بار که ما پیام جدیدی در مورد “هوش” داشتیم، باید با هر دوی آنها بررسی شود. ما آن تاییدیه ها را در RACI خود قرار دادیم.

ما پیام‌های من،ی را برای شخصیت‌ها، نقش‌ها و صنایع مختلف ایجاد کردیم تا به نقاط درد خاص از زبان ،یداران خود بپردازیم.

ما به این ویژگی‌هایی که برجسته بودند اشاره کردیم:

  • كشف كردن بینش ها و ال،ای پنهان در داده های شما
  • پیش بینی نتایج برای هر عملکرد و صنعت
  • توصیه بهترین اقدام، پیشنهاد یا تعامل
  • خودکار ، فرآیندهای تجاری و گردش کار

3. پیام های محصول خود را برای مخاطبان خاص تنظیم کنید

پیام رس، و موقعیت یابی محصول با هم کار می کنند و باید ستاره قطبی برای هر محصولی باشند. اگر خوب انجام شود، شما را از رقبا متمایز می کند، مشتریان جدیدی را به دست می آورد و با مشتریان فعلی اعتماد می کند. آنها همچنین به آگاهی و شهرت کلی برند شما کمک می کنند که به ،ه خود استعدادهای برتر را جذب می کند.

موقعیت عالی مست،م شناخت عمیق مشتری، بازار و رقابت است. شما باید همه این چیزها را در درون و بیرون بد،د:

  • خواسته ها و نیازهای مشتری (گاهی قبل از اینکه حتی آنها بدانند)
  • نقطه درد آنها
  • چگونه موفقیت را اندازه گیری می کنند
  • آنچه در بازار شما اتفاق می افتد، از جمله مقررات و روندهای جدید
  • محصولات رقبای شما، قیمت و نحوه صحبت آنها در مورد خودشان

هنگامی که چارچوب موقعیت یابی شما تایید شد، وقت آن است که پیام خود را ایجاد کنید. این فرصتی است برای نشان دادن اینکه چقدر مخاطب خود را می شناسید. چگونه می خواهند با آنها صحبت شود؟ در کدام کانال ها هستند؟ آنها به چه چیزی اهمیت می دهند؟

این ،مت جالبشه! رها کنید و خلاق باشید. توصیه می کنم بسته به مخاطب و کانال، انواع مختلفی از پیام های محصول را داشته باشید. فقط مطمئن شوید که پیام‌ها همیشه به چارچوب موقعیت‌یابی محصول شما می‌رسند.