انگ بیماری روانی را بشکنید و در شغل خود پیشرفت کنید

روال ها هم از نظر شخصی و هم حرفه ای به من در کارهای روزمره کمک می کنند. برای کمک به بیماری رو،‌ام، برنامه‌ای را تنظیم کردم که به من ثبات می‌دهد – ورزش منظم، فعالیت‌های تمرکز حواس مانند یوگا، و خوردن غذاهای سالم و مغذی. و در محل کار، از چک لیست ها برای عیب یابی مشکلات در Salesforce و فرآیندهای تعریف شده برای ایجاد ویژگی ها و گردش کار استفاده می کنم.

4. هرگز از خودت تسلیم نشو

انجمن Trailblazer بسیاری از ما را به هم پیوند می دهد، اما ما آنقدر در مورد سلامت روان خود بسته ایم که در مورد این موضوع مهم با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنیم. من اولین ،ی نیستم که بلند می شوم و در مورد بیماری رو، ام صحبت می کنم، اما امیدوارم پر سر و صداترین باشم.

در طول زندگی ام می توانستم نشانه های اختلال دوقطبی خود را ببینم. من چند ش،ت روحی را تجربه کردم – یکی در دبیرستان و سپس در اوایل بزرگسالی، جایی که در بیمارستان به پایان رسید. برای آرام ،م دارو تجویز ،د. اما این کمکی نکرد به وضعیت زمینه ای من که مبتلا به اختلال دوقطبی بود. می‌دانستم که چیز دیگری در حال وقوع است، اما از افراد من، که بتوانند تشخیص درست را به من بدهند، کمک درستی دریافت نمی‌کردم.

هنگام مصاحبه، احساسی از فرهنگ شرکت پیدا کردم، که احساس می کردم بسیار باز و پذیرفته شده است. این یک آرامش بود و من هرگز احساس نمی کردم که باید تشخیص خود را از آنها پنهان کنم.

هنگامی که شما در حال گذر از چیزی هستید، خواه این یک مشکل سلامت جسمی یا رو، یا رویداد زندگی باشد، داشتن یک سیستم پشتیب، قابل اعتماد بسیار مهم است. زم، که سرانجام تشخیص دوقطبی خود را دریافت کردم و روانپزشک داروی من،ی را برای آن تجویز کرد، شروع به تجربه کمی تسکین کردم.

گروه اجتماعی ما همچنین میزبان رویدادهای مجازی خواهد بود که در آن از درمانگران، سخنرانان انگیزشی، م،عان و پیشگام، که می خواهند داستان های خود را به اشتراک بگذارند، خواهیم شنید. من قصد دارم در رویدادهای Dreamin، رویدادهای Salesforce و همه مکان‌هایی که Trailblazers گرد هم می‌آیند ملاقات‌های گروهی داشته باشم.

شروع کردم به سر زدن به ادمین ها و پیشنهاد دادن ترفندهایی به ادمین ها، متشکل از اعضای تیم که به صورت پاره وقت ادمین را در کنار مشاغل تمام وقت خود انجام می دهند. من آنها را در مورد ویژگی های تکراری و فیلدهای ساده در فرم ها برای کمک به گرفتن مرتبط ترین اطلاعات آگاه کردم. این یک چالش یادگیری و رشد سرگرم کننده بود که به من انگیزه داد تا بیشتر وارد Salesforce شوم.

3. روال ها را تنظیم کنید

هنگامی که به عملیات ملحق شدم، یادگیری خود را با پلتفرم آموزش آنلاین رایگان Trailhead-Salesforce بیشتر کردم.

اما این انتخاب برای به اشتراک گذاشتن چیزی مانند تشخیص بیماری رو، یا سایر مسائلی که با آن روبرو هستید همیشه یک خطر است. بنابراین ضروری است که فرهنگ را درک کنید و اطمینان حاصل کنید که برای به اشتراک گذاشتن این نوع اطلاعات احساس امنیت می کنید.

2. متعهد به سفر باشید

زم، که در بخش فروش به شرکت فعلی خود ملحق شدم، تفاوت هایی را در نحوه استفاده آنها از قابلیت های Salesforce در مقایسه با جایی که قبلا بودم دیدم. هر بخش از Salesforce متفاوت استفاده می کرد. صرفاً فکر معماری زیادی برای استفاده از آن به ،وان یک طراحی وجود نداشت ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). آنها اطلاعات کلیدی در مورد مشتریان، از جمله فرصت های فروش را ثبت نمی ،د، و سیستم موردی برای کمک به مدیران حساب در تیم عملیات وجود نداشت.

اگر احساس می کنید در حرفه خود گیر کرده اید یا با یک مشکل سلامت رو، دست و پنجه نرم می کنید، تنها نیستید. مهم این است که هرگز خود را تسلیم نکنید. این به م،ای متعهد شدن به رشد و یادگیری مستمر، ایجاد روال هایی برای حمایت از شما در طول مسیر، و استفاده از سیستم پشتیب، خود در زم، که نیاز به کمک و تشویق دارید.

در اینجا چهار راه اصلی برای موفقیت در زندگی و شغلم وجود دارد.

1. سیستم پشتیب، خود را پیدا کنید

من همچنین در ا،یستم Salesforce پشتیب، پیدا کرده ام. وقتی در شرکت فعلی خود استخدام شدم، توانستم به آرامی اطلاعات بیشتری در مورد تشخیص خود به اشتراک بگذارم. با شفاف بودن در مورد داروهایم و عوارض جانبی آن شروع شد. خیلی خسته ام کرد و خوابم برد. من کاملاً تازه کار بودم و نمی خواستم تیمم اعمال یا بی حالی من را به ،وان عدم اشتیاق برای نقش تعبیر کند. بنابراین تصمیم گرفتم پیشاپیش و صادق باشم.

بزرگترین آرزوی من برای این جامعه کمک به مردم، ایجاد تغییر و پایان دادن به انگ بیماری رو، است.

هر چند الان به ،وان ارشد کار می کنم مدیر فروش، من اصلاً در این موقعیت یا حتی در زمینه مدیریت شروع نکردم. در ابتدا، قبل از انتقال به سمت مدیریت، در یک مرکز تماس و سپس در یک موقعیت فروش در شرکت فعلی خود کار کردم. حتی با وجود اینکه می‌دانستم این موقعیت‌های اولیه نقش‌های ایده‌آل من نیستند، به ،وان بخشی از سفر شغلی بزرگ‌ترم به آن‌ها متعهد شدم. و هر دو به من کمک ،د تا برای فرصت بعدی آماده شوم.

من همچنین Bootcamps مجازی Trailblazer را در تسریع سفر یادگیری و کمک به من برای عبور از مدیر Salesforce و پلتفرم برنامه ساز گواهینامه ها زمان مطالعه و آماده‌سازی بوت‌کمپ را در روال صبحگاهی‌ام قرار دادم.

وقتی رسماً به ،وان مدیر Salesforce استخدام شدم، شروع به مطالعه برای خودم کردم مدیر نیروی فروش و مدیر پیشرفته گواهینامه ها من از ماژول های کلیدی و مسیرهایی مانند استفاده کردم ادمین مبتدی برای دریافت تصویر عمیق تر از نقش مدیر.

با این گروه جدید جامعه، اکنون همدیگر را می‌بینیم، و فضای خود را در ا،یستم Salesforce اشغال می‌کنیم و می‌گوییم: “ما هم اینجا هستیم!”

با دانستن اینکه داشتن یک سیستم پشتیب، قابل اعتماد چقدر به من کمک کرده است، اکنون آن را پرداخت می کنم. من به تازگی تشکیل شده است گروه جامعه سلامت روان و بیماری-گام منطقی بعدی پس از ایجاد این همهمه در مورد بیماری رو، در انجمن Trailblazer.

از مجری رادیو گرفته تا کار در مرکز تماس، فروش و اکنون به ،وان ارشد مدیر فروش، من یک سفر شغلی کامل داشته ام. زمان‌هایی بود که فکر می‌کردم هرگز شغل و فرهنگی را پیدا نمی‌کنم که بتوانم به‌،وان کل خودم خوشحال باشم، از جمله اینکه آشکارا تشخیص و تجربه دوقطبی‌ام را به اشتراک بگذارم.

وقتی پیدا کردم نیروی فروش و ا،یستم، متوجه شدم که این فقط فرصتی بود که به دنبالش بودم: شغل و فرهنگی که در آن بتوانم کاملاً خودم باشم. در طول این سفر، من چند روش را کشف کردم که به من کمک کرد در زندگی شخصی و حرفه ای خود پیشرفت کنم.

با این گروه اجتماعی جدید، می‌خواهم Trailblazers بداند که صحبت در مورد بیماری رو، و سلامت روان شما اشکالی ندارد. فقط با صحبت ، در مورد آن می‌تو،م گفتگو را عادی کنیم، حمایت مورد نیاز خود را پیدا کنیم و به انگ اطراف آن پایان دهیم. هیچ ، مجبور نیست چیزی را که نمی خواهد پست کند و گروه خصوصی است. برای محافظت از اعضای ما باید درخواست عضویت کنید.

قبل از اینکه به شغل رویایی‌ام دست یابم، چند چرخش و چرخش طول کشید، و من حمایت و تشویق فوق‌العاده‌ای را از طرف تریل‌بلیزرهای همکارم در انجمن تریل‌بلیزر پیدا کردم.

پرداخت آن به جلو

من هر روز صبح زمان مطالعه را اختصاص دادم و هدف خود را برای تکمیل یک تا دو ماژول قبل از شروع روز کاری خود تعیین کردم.

من Salesforce را در حین کار به ،وان نماینده خدمات مشتری کشف کردم. من پس از ا،اج از یک دهه فعالیت حرفه ای در رادیو در طی یک رکود اقتصادی، راه خود را به این سمت پیدا کردم. من مجذوب و تحت تأثیر این شرکت بودم که چگونه از آن استفاده می کرد سرویس ابری برای پشتیب، مشتری این ماشینی بود که به خوبی روغن کاری شده بود و اطلاعات را از یک بخش به بخش دیگر منتقل می کرد.

4 دقیقه مطالعه


منبع: https://www.salesforce.com/blog/mental-health-stigma-salesforce-career/

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.


مقالات پرطرفدار

مردی که به صفحه نمایش بزرگ نگاه می کند

چگونه می تو،د از MuleSoft و Genie Customer Data Cloud برای ارتقای اتوماسیون به سطح بعدی استفاده کنید

در نهایت، من در مورد تشخیص خود را باز کردم. این چیزی بود که می دانستم خطری برای به اشتراک گذاشتن آن است. اما من با آگاهی بیشتر در مورد شرکت وارد فرآیند مصاحبه و استخدام شدم زیرا توسط یک دوست قابل اعتماد که چیزهای خوبی در مورد فرهنگ برای گفتن داشت به من معرفی شد.

5 دقیقه مطالعه

جغد هوتی، م، قاطر، و دیتا را،تار آسترو در حال جشن گرفتن گواهینامه‌های خود هستند.

آمادگی برای صدور گواهینامه Salesforce: 4 راه برای دریافت گواهینامه با هزینه کمتر!

برخی از منابع آموزشی و پشتیب، بهداشت روان اضافی که من پیشنهاد می کنم:
nami.org
thetrevorproject.org
988lifeline.org

وبلاگ The Trailblazer