انطباق با CPRA: 4 نکته برای برنامه حفظ حریم خصوصی داده شما

با ادامه بحث در مورد قانون فدرال حریم خصوصی ایالات متحده، ایالت های ایالات متحده به ساخت نسخه های خود ادامه می دهند. کالیفرنیا، ک،ادو، کانکتیکات، یوتا و ویرجینیا در سال‌های اخیر قو،ن جامع حفظ حریم خصوصی را تصویب کرده‌اند و بسیاری از تعهدات ناشی از این قو،ن در سال جاری اجرایی خواهند شد.

سیاست‌گذاران به‌طور فزاینده‌ای نسبت به استفاده از داده‌های شخص ثالث سختگیر هستند، اطلاعاتی که مصرف‌کننده به‌طور خاص به یک ،ب‌وکار معین ارائه نکرده است (مانند ردیابی بین وب‌سایتی و داده‌های ،یداری شده از کارگزاران). در عوض، ،ب‌وکارها تشویق می‌شوند – و در برخی موارد لازم است – از داده‌های شخص اول استفاده کنند، که داده‌هایی است که در تعامل مستقیم بین شرکت و مصرف‌کننده جمع‌آوری می‌شوند.

4 دقیقه مطالعه

،زش دست انسان و ربات

CRM مولد – در اینجا به م،ای آن برای تجارت شما است

سرمایه‌گذاری روی فناوری داده یکپارچه که بر روی داده‌های هم‌زمان و شخص اول اجرا می‌شود، می‌تواند به شما کمک کند تا به مشتریان خود نزدیک‌تر شوید و در عین حال حریم خصوصی داده‌ها را در مرکز نگاه دارید. در حال حاضر، بسیاری از سازمان ها برای پاسخ به سؤالات اساسی در مورد نحوه و مکان جمع آوری داده های شخصی در برنامه های مختلف خود در تلاش هستند. علاوه بر این، شرکت‌ها ممکن است نتوانند مناطقی را که جمع‌آوری آن اضافی است یا به یک مورد استفاده واضح مرتبط نیست، تشخیص دهند.

سایر قو،ن ایالتی به سادگی به تبلیغات هدفمند اشاره می کنند. در همه موارد، سازمان‌هایی که در تبلیغات هدفمند شرکت می‌کنند م،م به افشای این موضوع برای مصرف‌کنندگان هستند و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند که از پردازش داده‌هایشان برای این منظور انصراف دهند.

اگر سازمان شما در اروپا فعالیت می کند، ممکن است با حقوقی که قانون حفاظت از داده های عمومی (GDPR) به افراد بر روی داده هایشان اعطا می کند، آشنا باشید. این شامل حق فراموش شدن (حذف داده‌های من)، دسترسی و قابلیت حمل (یک کپی از داده‌هایم به من) و محدودیت پردازش (توقف استفاده بیشتر از داده‌های من) می‌شود.

کاری که در حال حاضر می تو،د انجام دهید: اگر فرآیند دریافت و پاسخ را برای درخواست‌های موضوع داده‌های GDPR اجرا کرده‌اید، آن برنامه را برای مصرف‌کنندگان آمریکایی قابل اجرا گسترش دهید. برای اطمینان از اجرای کامل، دقیق و به موقع با مشاور حقوقی خود همکاری کنید.

3. به حداقل رساندن داده ها به م،ای بازنگری در کل فرآیند شماست

کاری که در حال حاضر می تو،د انجام دهید: اگر سازمان شما از کانال های تبلیغاتی هدفمند برای دستیابی به مشتریان استفاده می کند، در نظر بگیرید ایجاد (یا به روز رس،) فهرستی از پشته های فناوری بازاریابی و تبلیغات. اگر وکیل حقوقی شما تشخیص داد که هر فعالیتی واجد شرایط اشتراک گذاری یا فروش داده است، با ذینفعان داخلی برای اجرای انصراف ها، از جمله GPC ها، همکاری کنید. اگر قبلاً شروع نکرده اید، به تدریج داده های شخص ثالث را به نفع منابع شخص اول حذف کنید.

اگر روی پشته‌های فناوری منسوخ کار می‌کنید، و به مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی که متصل نیستند تکیه می‌کنید، ممکن است همه آسیب‌پذیری‌های حریم خصوصی داده‌های خود را نبینید.

انتظار می رود که این روند، همانطور که سایر مجالس قانونگذاری ایالتی – مانند فلوریدا، ایلینوی، و تگزاس – به معرفی داده های جدید ادامه دهید صورت حساب های حریم خصوصی.

فناوری داده یکپارچه همچنین می تواند به شما در رسیدگی به تعهدات حریم خصوصی کمک کند. به ،وان مثال، برنامه‌های Siled ترجیحات رضایت مصرف‌کننده را به‌طور متفاوتی نشان می‌دهند، و زمان و پیچیدگی لازم برای پاسخگویی به وظایف اصلی، مانند احترام به نوع جدیدی از انصراف را افزایش می‌دهند.

چه یک بازاریاب باشید که سعی در شخصی سازی محتوا دارد، چه یک دانشمند داده که به دنبال بینش در مورد پایگاه مشتری خود است، یا یک مدیر ارشد اطلاعات که امیدوار است اطلاعات را بین سیستم های شما پیوند دهد، ارزش درک برخی از موضوعات رایج در میان موج جدید حریم خصوصی ایالتی را دارد. قو،ن

در طول چند سال گذشته، قانون حقوق خصوصی کالیفرنیا (CPRA) و سایر قو،ن جدید نحوه استفاده ،ب و کارها از داده ها را برای شخصی سازی تعامل با مصرف کنندگان تغییر داده است. حفظ انطباق با CPRA – و زیر نظر گرفتن قو،ن داده های آینده – به شما کمک می کند تا با مشتریان به روش هایی که به حریم خصوصی داده ها احترام می گذارد، بهتر ارتباط برقرار کنید.

افزایش مقررات و تغییرات بازار ارزش داده های شخص ثالث را کاهش داده است. سرمایه گذاری در راه حلی که بیشترین استفاده را از داده های شخص اول می برد، مهم است، زیرا ایالت ها قو،ن حفظ حریم خصوصی داده های خود را توسعه می دهند. انجام این کار می تواند به شما در ایجاد اعتماد با مشتریان کمک کند و به شرکت شما کمک کند تا برای هر چیزی که در آینده رخ می دهد آماده باشد.

روابط بهتر با مشتری با اعتماد شروع می شود

هر یک از قو،ن حریم خصوصی ایالتی ایالات متحده مستقیماً ردیابی مصرف کنندگان را در وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه مختلف برای تبلیغات هدفمند تنظیم می کند. به ،وان مثال، CPRA یک دسته بندی جدید برای اشتراک گذاری داده ها اضافه می کند، که زم، اعمال می شود که یک ،ب و کار اطلاعات شخصی را به هر شخص ثالثی که از داده ها برای تبلیغات هدفمند استفاده می کند، منتقل می کند. همچنین، جدید آئین نامه جزئیات بیشتری در مورد اینکه چگونه سازمان ها باید انصراف ارائه دهند، از جمله کنترل های حریم خصوصی جه، (GPC) ارائه دهید.

این قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان کالیفرنیا (CCPA) حقوقی معادل را برای ،نان کالیفرنیا در سال 2018 معرفی کرد. CPRA و سایر قو،ن حفظ حریم خصوصی ایالتی تعداد ،نان ایالات متحده را که این حقوق برای آنها اعمال می شود، بیشتر می کند.

مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. قو،ن جدید حفظ حریم خصوصی به م،ای کنترل بیشتر برای مصرف کنندگان ایالات متحده است

خدمات داده یکپارچه به شما امکان می دهد رضایت را به طور مداوم در بین برنامه ها از طریق a نشان دهید مدل داده استاندارد شده. هنگامی که این «زبان مش،» ایجاد شد، می‌تو،د در مورد اولویت‌های رضایت به طور کلی اقدام کنید، در زمان صرفه‌جویی کنید و احتمال خطا را کاهش دهید.

6 دقیقه مطالعه

4. مراقب نحوه کار با داده های شرکا باشید

شما می تو،د از طریق آگاهی (مانند آموزش برای ذینفعان مربوطه) و ابزارهای سازم، (طبقه بندی داده ها، استفاده و سیاست های حفظ) به ایجاد این اصول در عملیات پردازش داده خود کمک کنید.

مقالات پرطرفدار

6 راه آسان که می تو،د برای هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید

با سازمان های بزرگتر که از میانگین استفاده می کنند 1061 برنامه برای راه اندازی ،ب و کار خود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که دوباره فکر کنیم که آیا هر نقطه داده در هر سیستم واقعاً نیازهای تجاری را برآورده می کند یا خیر. در حالی که برنامه انطباق با CPRA خود را اجرا می کنید، این زمان بسیار خوبی برای ساده ، میزان داده ای است که جمع آوری می کنید و چگونه از آن داده ها استفاده می شود.

به حداقل رساندن داده ها مفهوم دیگری از GDPR و سایر قو،ن حفظ حریم خصوصی جه، است که به قو،ن حریم خصوصی ایالت ایالات متحده راه یافته است. در اصل، به حداقل رساندن داده ها، سازمان ها را م،م می کند که داده ها را فقط در حد ضروری جمع آوری و استفاده کنند.

وقتی دیدی واحد از سفرهای مشتری خود دارید، می تو،د به طور ماهرانه در وب پیچیده قو،ن حفظ حریم خصوصی داده ها پیمایش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/data-privacy-laws-cpra-compliance/

حتی ممکن است در یک برنامه به داده های شخص ثالث تکیه کنید، زم، که معادل شخص اول با کیفیت بالاتری در برنامه دیگر دارید. با یک دیدگاه واحد از مشتریان خود، می تو،د اطمینان حاصل کنید که از مرتبط ترین و به موقع ترین اطلاعات برای ارائه تجربه شخصی تر استفاده می کنید.

در حالی که همیشه باید با مشاور حقوقی خود مشورت کنید تا تعیین کنید این قو،ن چگونه ممکن است در سازمان شما اعمال شود، در اینجا چند نکته برای رعایت CPRA و آینده وجود دارد.

1. محدودیت های تبلیغات هدفمند و داده های شخص ثالث را بد،د

کاری که در حال حاضر می تو،د انجام دهید: به ،وان یک مفهوم، حداقل سازی داده ها را می توان به چند قانون ساده ت،یم کرد:

  1. اگر به آن نیاز ندارید، داده ها را جمع آوری نکنید
  2. از آن برای هدفی که آن را جمع آوری کرده اید استفاده کنید
  3. آن را بیشتر از زم، که نیاز دارید در اطراف نگه ندارید

قو،ن حفظ حریم خصوصی ایالت ایالات متحده همچنین سازمان ها را م،م می کند تا به دقت مدیریت کنند که شرکت های غیروابسته چگونه داده ها را از طرف خود پردازش می کنند. این با GDPR و سایر قو،ن جه، حفظ حریم خصوصی سازگار است. در حالی که برخی از قو،ن ایالات متحده از عبارت «ارائه‌دهنده خدمات» برای چنین شرکت‌هایی استفاده می‌کنند، به جای «پردازنده» GDPR، موضوع اولویت دادن به اعتماد هنگام مشارکت با سازمان‌های خارجی است.

کاری که در حال حاضر می تو،د انجام دهید: بد،د که سازمان شما از کدام ارائه دهندگان خدمات استفاده می کند و هر ارائه دهنده خدمات چه کاری انجام می دهد و اطمینان حاصل کنید که قراردادهای شما به روز هستند. فراتر از ا،امات فنی، ارائه دهندگان خدماتی را انتخاب کنید که استانداردهای بالایی از اعتماد را حفظ کرده و برای حریم خصوصی مصرف کننده ارزش قائل باشند.

آیا ارتقاء فناوری شما می تواند به انطباق با CPRA (و موارد دیگر) کمک کند؟