استراتژی داده های خرده فروشی شما برای فصل تعطیلات 2023

هنگامی که اطلاعات مصرف کننده بلافاصله در کل سازمان شما در دسترس است، در یک پلت فرم واحد، می تو،د بدون در نظر گرفتن زمینه، مکان، دستگاه یا مشکل، هر بار که مشتری به آن مراجعه می کند، یک تعامل یکپارچه، کارآمد و مرتبط ایجاد کنید. سپس می تو،د دقیقاً همان چیزی را که می خواهند، دقیقاً در زم، که به آن نیاز دارند، به آنها بدهید. این تأثیر ماندگاری را بر ،یداران شلوغ تعطیلات می گذارد که آنها را در تمام طول سال وفادار نگه می دارد.

برای افزایش حاشیه سود در یک اقتصاد چالش برانگیز، باید کارهایی بیشتر از تنظیم ارتباطات بر اساس ترجیحات مشتری انجام دهید. هنگامی که استراتژی داده های ،ده فروشی شما توجه آنها را در لحظه من، جلب کرد، از داده های مشتری استفاده کنید تا ،ید را آسان کنید.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. فروشگاه ها و همکاران را به سفر هر مشتری متصل کنید

داده های شخص اول به شما کمک می کند پیشنهادات و پیام ها را مطابق با علایق مشتریان خود تنظیم کنید. سود آن بسیار زیاد است: 78 درصد از مصرف کنندگان می گویند ایمیل شخصی سازی شده و سایر پیام ها احتمال ،ید مجدد آنها را در آینده افزایش می دهد. با این حال، به سادگی acانباشت مقادیر زیادی از داده ها کافی نیست. توانایی یافتن آن داده ها و اجرای آن در لحظه من،، می تواند سفر هر ،یدار تعطیلات را ارتقا دهد.

نه تنها هستند برنامه های وفاداری روشی موثر برای جمع آوری داده های شخص اول و صفر است، اما اعضا اغلب با ارزش ترین مشتریان شما هستند. برای افزایش درآمد در این فصل تعطیلات، هدیه‌های انحصاری ارائه دهید تا اعضا وقتی دوبار فهرست‌هایشان را بررسی می‌کنند، ابتدا به فکر شما باشند. از برنامه وفاداری خود مطمئن شوید بهترین تبادل ارزش را ارائه می دهد امکان پذیر است، با ارائه جوایزی که باعث می شود ،یداران احساس کنند برای پول خود بیشتر دریافت می کنند.

نحوه گذراندن ،یداران در لحظات ،ید را ببینید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/retail-data-strategy/

از داده های مشتریان موجود برای ایجاد موارد زیر استفاده کنید:

آینده استراتژی داده های ،ده فروشی شما در این فصل چیست؟

6 دقیقه مطالعه

4. تجربیات آنلاین را سریع و آسان بسازید

با دسترسی به داده‌های مشتری در دستگاه‌های تلفن همراه، همکاران فروشگاه می‌توانند به‌سرعت به سؤالات مربوط به در دسترس بودن محصول پاسخ دهند، کالاها را بیابند، سفارش دهند، تحویل را پیگیری کنند، و بازگشت را مدیریت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با سایر کارمندان فروشگاه در سراسر مکان‌ها و مناطق ارتباط برقرار کنند تا ایده‌ها را به اشتراک بگذارند، محصولات را بیابند، و جامعه بسازند، که می‌تواند به آنها کمک کند در زم، که اقلام مورد نظرشان موجود نیست به مشتریان فروشگاه کمک کنند. این ممکن است فروش دیجیتال را نیز افزایش دهد: ما پیش‌بینی می‌کنیم 60 درصد از فروش دیجیتال در سال جاری تحت تأثیر فروشگاه‌های فیزیکی و همکاران خواهد بود، صرف نظر از اینکه تقاضا در کجا ایجاد می‌شود یا برآورده می‌شود.

3. داده ها را به صورت خودکار برای ارائه بازاریابی در محل انجام دهید

چگونه می تو،د مطمئن شوید که ،یداران ابتدا به شما مراجعه می کنند و به بازگشت ادامه می دهند؟ شخصی سازی کنید همه چيز، از ارائه محصول و صرفه جویی در تبلیغات گرفته تا خدمات برتر و بازگشت سریع و آسان. کاری کنید که هر ،یدار احساس کند شماره یک شماست و آنها نیز همین کار را برای شما انجام خواهند داد.

با تجربیات شخصی سازی شده، هزینه ها را کاهش دهید و وفاداری را افزایش دهید

برای مثال، با فراهم ، دسترسی زودهنگام به محصولات و فروش، ارسال سریع‌تر، بسته‌بندی هدیه رایگان، گزینه‌های بازگشت راحت، تغییرات بدون هزینه، و عدم ورود به خط، به مشتریان وفادار رفتار VIP بدهید. این موارد اضافی می تواند تفاوت را برای ،یدار، که از تعطیلات آگاه هستند و بر اساس قیمت تصمیم گیری می کنند، ایجاد کند.

،یداران تعطیلات مملو از ایمیل‌ها، متن‌ها، اعلان‌های اپلیکیشن‌ها و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی هستند. استراتژی داده‌های ،ده‌فروشی شما باید از بین مردم متمایز باشد و توجه آن‌ها را با پیام‌های هوشمندی که بر اساس نیازها و علایق آن‌ها شخصی‌سازی شده است، جلب کند. داده های شما می تواند به شما کمک کند در لحظه تصمیم گیری توجه یک ،یدار در فروشگاه را جلب کنید. داشبوردهای بی‌درنگ در دفتر مرکزی شرکت، مرکز تماس شما، و در هر مکان فروشگاهی به شما کمک می‌کنند محصولات را بر اساس سابقه ،یدار تبلیغ کنید و محصولات جدیدی را پیشنهاد دهید که ممکن است از آنها لذت ببرند. برای مثال، می‌تو،د به مشتریان پیشنهادات ویژه تعطیلات را در مورد محصولاتی که به صورت آنلاین مرور کرده‌اند پیامک کنید، و سپس محصولات تکمیلی را که به تازگی در قفسه‌های شما قرار گرفته‌اند، تبلیغ کنید.

مقالات پرطرفدار

شش راه آسان که می تو،د برای هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید

برای ارتقای استراتژی داده های ،ده فروشی خود در این فصل تعطیلات، این چهار نکته را دنبال کنید:

1. به اعضای برنامه وفاداری با تبریک تعطیلات اختصاصی پاداش دهید

راهنمای ما را برای نکاتی که درآمد را در تمام طول سال افزایش می‌دهد، دریافت کنید.


در حالی که وضعیت اقتصاد نامشخص است، یک چیز وجود دارد که ،ده فروشان می توانند از آن مطمئن باشند: بهترین شرط شما برای موفقیت در تعطیلات این است که مشتریان وفادار خود را با دقت و توجه نشان دهید. این با درک آنچه آنها دقیقاً در لحظه من، نیاز دارند شروع می شود.

ایجاد تجربیات شخصی بر اساس داده های جمع آوری شده مشتری در بازاریابی ،ده فروشی اهمیت فزاینده ای دارد. دو سوم مصرف کنندگان از شرکت ها انتظار دارند که نیازها و انتظارات آنها را درک کنند. با وجود این، تنها 32 درصد از مدیران ،ده‌فروشی می‌گویند که می‌توانند اطلاعات نمایه، سابقه ،ید و تعاملات خدماتی را به تجربه‌های متن،ی تبدیل کنند که باعث می‌شود ،یداران احساس VIP کنند. برای سودآور ماندن در این فصل تعطیلات، ،ده فروشان باید مشتری، را که از بودجه آگاه هستند برای ،ید تشویق کنند. و برای انجام این کار، آنها باید ثابت کنند که می‌دانند مشتریانشان چه می‌خواهند.

از داده های مشتری برای افزودن ارزش به هر تعامل استفاده کنید

همکاران فروشگاه نقش‌های گسترده‌تری را بر عهده گرفته‌اند و اغلب به‌،وان استایلیست‌های شخصی، کارشناسان انجام امور و نمایندگی‌های خدمات عمل می‌کنند. به آنها امکان دسترسی به داده ها و تعاملات مشتری از جمله فروش، تجارت الکترونیک، بازاریابی و خدمات را بدهید. یکپارچه سازی تمام این اطلاعات در یک پلت فرم داده مش، مشتری به همکاران فروشگاه دید 360 درجه ای را نسبت به هر مشتری به ،وان یک فرد می دهد. این باعث می شود که برخوردهای چهره به چهره شخصی، سازگار و در برند، و همچنین کارآمد، آموزنده و سازنده باشد.

،یداران شلوغ تعطیلات زم، برای تلف ، ندارند. آنها نمی خواهند یک تبلیغ آنلاین را به یکی از همکاران فروشگاه توضیح دهند یا یک سفر اضافی به اداره پست انجام دهند زیرا نمی توانند ،ید را شخصاً برگردانند. نتیجه نهایی؟ مشتریان شما از شما انتظار دارند که تعاملات فیزیکی و دیجیتالی را متحد کنید.

در چند سال گذشته، ما شاهد بوده ایم که مصرف کنندگان ابتدا به دلیل در دسترس بودن، سپس قیمت، از برندهای مورد علاقه خود دور شده اند. در واقع، 71 درصد از مصرف کنندگان اعتراف می کنند که در جستجوی معاملات بهتر، برند خود را تغییر داده اند. در این اقتصاد چالش‌برانگیز، هزینه‌های جذب مشتریان جدید در حال افزایش است در حالی که بودجه‌های ،ب در حال کاهش است. این بدان م،است که بهترین شرط شما برای برنده شدن در فصل تعطیلات این است که استراتژی داده های ،ده فروشی خود را بر ایجاد تعاملات م،ی دار، به یاد ماندنی و بدون اصطکاک با مشتریان وفادار فعلی خود متمرکز کنید.

همچنین، ارزش ذاتی تجربه VIP را نادیده نگیرید. این امر به ویژه برای ،یداران نسل هزاره و نسل Z مهم است: آنها برای دسترسی انحصاری به محصولات با نسخه محدود و تجربه تقریباً دو برابر بیشتر از Gen Xers و Baby Boomers ارزش قائل هستند.

4 دقیقه مطالعه

،زش دست انسان و ربات

CRM مولد – در اینجا به م،ای آن برای تجارت شما است

فصل ،ید تعطیلات ممکن است چند ماه دیگر باشد، اما بازاریابان در حال برنامه ریزی برای آن هستند. و در این فصل، همه چیز در مورد پاداش دادن به مشتریان فعلی برای وفاداری آنها با پیشنهادات شخصی است که به آنها احساس خاص بودن می دهد.

به طور متوسط، مصرف کنندگان قبل از ،ید، 9 نقطه تماس منحصر به فرد را تجربه می کنند. کاری نکنید که هر بار از صفر شروع کنند. وقتی از داده‌ها برای کمک به آنها استفاده می‌کنید تا از جایی که آ،ین بار را ، کرده‌اند ادامه دهند، ،ید را آسان‌تر می‌کنید. بنابراین، پروفایل‌های یکپارچه ،یدار را ایجاد کنید که ویژگی‌ها، اولویت‌ها، تاریخچه ،ید و موارد دیگر را در زمان واقعی ردیابی می‌کند.

به تاریخچه ،ید، ترجیحات و تعاملات آنها در طول سفر مشتری خود نگاه کنید و سپس راه های نوآورانه ای برای ارائه تجربیات مرتبط و به یاد ماندنی در زمان واقعی ایجاد کنید. به این ترتیب مشتریان را در طول تعطیلات و در تمام طول سال وفادار نگه می دارید.

تقویمی از اطلاعات مربوط به تعطیلات ،ده‌فروشی را کاوش کنید