هنگامی که اطلاعات مصرف کننده بلافاصله در کل سازمان شما در دسترس است، در یک پلت فرم واحد، می تو،د بدون در نظر گرفتن زمینه، مکان، دستگاه یا مشکل، هر بار که مشتری به آن مراجعه می کند، یک تعامل یکپارچه، کارآمد و مرتبط ایجاد کنید. سپس می تو،د دقیقاً همان چیزی را که می خواهند، دقیقاً در زم، که به آن نیاز دارند، به آنها بدهید. این تأثیر ماندگاری را بر ،یداران شلوغ تعطیلات می گذارد که آنها را در تمام طول سال وفادار نگه می دارد.
برای افزایش حاشیه سود در یک اقتصاد چالش برانگیز، باید کارهایی بیشتر از تنظیم ارتباطات بر اساس ترجیحات مشتری انجام دهید. هنگامی که استراتژی داده های ،ده فروشی شما توجه آنها را در لحظه من، جلب کرد، از داده های مشتری استفاده کنید تا ،ید را آسان کنید.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. فروشگاه ها و همکاران را به سفر هر مشتری متصل کنید
داده های شخص اول به شما کمک می کند پیشنهادات و پیام ها را مطابق با علایق مشتریان خود تنظیم کنید. سود آن بسیار زیاد است: 78 درصد از مصرف کنندگان می گویند ایمیل شخصی سازی شده و سایر پیام ها احتمال ،ید مجدد آنها را در آینده افزایش می دهد. با این حال، به سادگی acانباشت مقادیر زیادی از داده ها کافی نیست. توانایی یافتن آن داده ها و اجرای آن در لحظه من،، می تواند سفر هر ،یدار تعطیلات را ارتقا دهد.
نه تنها هستند برنامه های وفاداری روشی موثر برای جمع آوری داده های شخص اول و صفر است، اما اعضا اغلب با ارزش ترین مشتریان شما هستند. برای افزایش درآمد در این فصل تعطیلات، هدیههای انحصاری ارائه دهید تا اعضا وقتی دوبار فهرستهایشان را بررسی میکنند، ابتدا به فکر شما باشند. از برنامه وفاداری خود مطمئن شوید بهترین تبادل ارزش را ارائه می دهد امکان پذیر است، با ارائه جوایزی که باعث می شود ،یداران احساس کنند برای پول خود بیشتر دریافت می کنند.
نحوه گذراندن ،یداران در لحظات ،ید را ببینید.