ارتقاء مهارت کارکنان می تواند به اثبات تیم شما در آینده کمک کند


فرصت بزرگ

رکود اقتصادی می تواند ناامید کننده باشد. شاید مجبور شده باشید استخدام جدید را متوقف کنید یا نیروی کار خود را کاهش دهید. اما حتی زم، که اضافه ، استعدادهای جدید سخت تر است، راهی وجود دارد که می تو،د به کارکنان فعلی خود کمک کنید تا حتی بهره وری بیشتری داشته باشند. به آن ارتقاء مهارت کارکنان گفته می‌شود – به تیم‌های شما توسعه حرفه‌ای می‌دهد تا در یک محیط به سرعت در حال تغییر سازگار شوند.

چرا مهم است

ارتقاء مهارت می‌تواند منجر به نیروی کار قوی‌تر شود که در نقش‌های خود شادتر هستند، که می‌تواند افزایش بهره وری. با توجه به الف مطالعه 202091% از شرکت ها و 81% از کارمندان می گویند ارتقاء مهارت یا مهارت مجدد – یادگیری مهارت های جدید برای مسیر شغلی متفاوت – بهره وری را افزایش داده است. هرچه تیم‌های شما مهارت‌های دیجیتالی بیشتری ،ب کنند، راحت‌تر می‌تو،د مشتریان خود را در مرکز هر کاری که انجام می‌دهند نگه دارید.

این چه شکلی است

آمازون متعهد شد 1.2 میلیارد دلار برای آموزش مجدد نیروی کار خود تا سال 2025. Verizon’s مهارت رو به جلو این برنامه تا سال 2030 به 500000 کارگر آموزش خواهد داد. والمارت 100 درصد شهریه کالج و کتاب را برای همکاران از طریق خود پرداخت خواهد کرد. بهتر زندگی کن برنامه آموزشی و PwC است اختصاص 3 میلیارد دلار به کل نیروی کار خود 275000 مهارت بیشتر بدهد. اما نیازی نیست که یک شرکت بزرگ و چندملیتی باشید یا چنین پولی را ،ج کنید تا به تیم خود مهارت بیشتری بدهید.

پلتفرم های آموزش آنلاین رایگان مانند تریل هد، که مسیری برابر و در دسترس به ا،یستم Salesforce برای هر ،ی که به اینترنت متصل است ایجاد می کند.

آنچه کارشناسان می گویند

دیوید کوهن، نایب رئیس آمریکای شمالی در LinkedIn Talent Solutions گفت: «کل این حرکت به سمت توسعه مهارت های آنلاین یک تغییر دائمی است. “ما افراد بیشتری را مشاهده خواهیم کرد که مهارت های خود را به طور منظم از طریق یادگیری آنلاین ارتقا می دهند.”

می خواهید بیشتر بد،د؟ در اینجا یک نگاه عمیق تر است.

زمان آن فرا رسیده است که شکاف مهارت های دیجیتال را پر کنیم

نگر، فزاینده ای در میان کارگران در سراسر جهان – و به طور خاص در میان ژنرال Z – وجود دارد که آنها برای یک آینده دیجیتالی آماده نیستند. در واقع، طبق یک نظرسنجی Salesforce، از هر چهار کارگر، سه نفر گفتند که برای یادگیری مهارت‌های دیجیتالی که ،ب‌وکارها نیاز دارند، احساس آمادگی نمی‌کنند و حتی بیشتر از آن‌ها گفتند که برای مشاغل آینده مانند کدنویسی، هوش مصنوعی و امنیت سایبری آمادگی ندارند. در حالی که 82٪ گفتند که قصد دارند مهارت های جدید یاد بگیرند، تنها 28٪ گفتند که فعالانه در آموزش مهارت های دیجیتال شرکت دارند.

فقدان مهارت های دیجیتال در میان کارگران می تواند به طور بالقوه برای ،ب و کارها هزینه داشته باشد تریلیون ها دلار در درآمدهای محقق نشده اما شما می تو،د با سرمایه گذاری در آموزش نیروی کار فعلی خود برای بلند مدت، ،ب و کار خود را آماده کنید.
“یک جنگ وجود دارد [for] تام آلستاین، رهبر جه، OD در Deloitte، در میزگرد Salesforce در سال 2022 گفت: “و اگر برای یادگیری سرمایه گذاری نکنید، آنها حتی به کار ، برای شما فکر نمی کنند.”

مهارت جدید بیاموزید

به دنبال پیشرفت شغلی خود هستید؟ با ک، های رایگان در پلت فرم یادگیری Trailhead مهارت بیشتری ،ب کنید و بیشترین مهارت ها را به دست آورید.


آموزش در حین کار را در اولویت قرار دهید

برخی از شرکت‌ها شروع به ارائه آموزش‌های حین کار بیشتری کرده‌اند، اما در سال‌های اخیر، بسیاری از کارمندان احساس کرده‌اند که شرکت‌هایشان عقب مانده است. شصت درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی 2020 Salesforce معتقدند که شرکت ها آموزش نیروی کار را اولویت اصلی خود قرار نمی دهند. برای مدیر، که نگران هزینه بالقوه شروع یک برنامه توسعه حرفه ای قوی هستند، نظرسنجی دیگری داده های امیدوارکننده تری را نشان داد: تقریباً سه چهارم پاسخ دهندگان گفتند که افزایش سرمایه گذاری در توسعه نیروی کار به آنها کمک می کند در شغل فعلی خود تسلط پیدا کنند.

«اگر می‌گویید، «بنابراین، همه از صبح‌های سه‌شنبه متنفرند چه؟ چه می‌شود اگر سه‌شنبه‌ها، یک ساعت را صرف ایجاد یک مهارت جدید کنید؟» کوهن گفت. «اگر تیم ما با هم روی این مهارت کار کند و شما تقویم خود را برای چند ساعت مسدود کنید و همه با هم یاد بگیرند، چه می‌شود؟»

در زمان عدم اطمینان اقتصادی، این امکان برای کارفرمایان وجود دارد که استعدادهای بزرگ را حفظ کنند و دانش سازم، را با اجرای برنامه‌های یادگیری در حین کار حفظ کنند – و موفقیت در آن برنامه‌ها را با فرصت‌هایی برای رشد داخلی مرتبط کنند.

ارائه برنامه‌های آموزشی و توسعه بدون فرصت‌های واقعی برای به کارگیری آن مهارت‌های جدید می‌تواند کارمندان را ناامید کند که می‌تواند منجر به کاهش بهره‌وری شود.

جوسلین اورلوف، اهل لس آنجلس، می‌گوید: «افراد وقتی این مهارت‌ها را دارند در محل کار احساس دلسردی یا ،دگی می‌کنند و سعی می‌کنند بفهمند که چگونه آن‌ها را به آن منتقل کنند، اما شرکت‌ها برای دیدن اینکه چگونه این مهارت‌ها می‌تواند به ،ی کمک کند تا نشان خود را نشان دهد، مشکل دارند. مربی ،ب و کار و زندگی مبتنی بر

60 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی اخیر Salesforce معتقدند که شرکت ها آموزش نیروی کار را اولویت اصلی خود قرار نمی دهند.

نظرسنجی نیروی فروش

ارتقاء مهارت به افزایش رضایت و بهره وری کارکنان کمک می کند

برنامه های قوی ارتقاء مهارت و توسعه حرفه ای کارکنان، همراه با فرصت های ملموس برای رشد داخلی، پایه های افزایش رضایت و حفظ در طول زمان افزایش نگر، های اقتصادی است. به آن فرهنگ شرکتی را اضافه کنید که بر نقاط قوت تمرکز دارد – چیزی که روانشناسی مثبت به ،وان “فضیلت های ذاتی یک فرد” تعریف می کند – و در موقعیت خوبی قرار خواهید گرفت که از تیم های خود بهره بیشتری ببرید.

شرکت هایی که بر تحرک داخلی تاکید دارند، کارکن، دارند که به طور متوسط ​​پنج سال و نیم در این کار باقی می مانند. کوهن گفت که آن را با شرکت‌هایی مقایسه کنید که در رتبه‌بندی تحرک داخلی رتبه پایینی دارند – کارمندان آنها به طور متوسط ​​کمتر از سه سال در آنجا باقی می‌مانند.

او گفت که این تفاوت تقریباً دو برابری در نرخ حفظ برای شرکت‌هایی است که روی افراد سرمایه‌گذاری می‌کنند و افراد را جابجا می‌کنند و به آنها فرصت‌های جدیدی برای توسعه مهارت‌های جدید می‌دهند در مقایسه با شرکت‌هایی که این کار را نمی‌کنند.

آموزش نیروی فروش خود را ارتقا دهید

Trailhead، پلتفرم یادگیری آنلاین ما، به شما کمک می‌کند نقش ایده‌آل خود را بیابید، مهارت‌های مورد نیاز خود را بیاموزید، ارتباطات ایجاد کنید، و موارد دیگر برای رشد شغلی خود.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/employee-ups،ing-career-boost/