اخبار بزرگ CX از Salesforce، SAP، ServiceNow و Microsoft

پس از انبوهی از اخبار بد در پایان سال 2022، این حرکت نشان می دهد که سرمایه گذاران هنوز فرصت قابل توجهی را برای ادامه رشد می بینند.

مایکروسافت در ا،اج هزاران کارمند خود به رقبای CX خود، گوگل و آمازون پیوست.

ما مشتاقانه منتظر همکاری سازنده با Salesforce هستیم تا ارزشی را که شایسته شرکتی با قد و قامت آن است، درک کنیم.

برخی این را به ،وان افزایش حاشیه سود با کاهش هزینه ها تفسیر می کنند و انتظار دارند که مدیریت الیوت گرما را در هیئت مدیره افزایش دهد.

با این حال، جنگ در اوکراین، بحران انرژی ناشی از آن، و عدم اطمینان اقتصادی، آچار بزرگی را در کار انداخت.

ServiceNow همچنین فاش کرد که این شرکت بیش از 1600 مشتری با ارزش قرارداد سالانه بیش از 1 میلیون دلار دارد.

به این ترتیب، بیایید ا،اج‌های مایکروسافت، گوگل و AWS را مورد بازنگری قرار دهیم و این سوال را مطرح کنیم که چگونه ممکن است برنامه بازی در سال 2023 و پس از آن تغییر کند؟

SAP در حال بررسی این فرصت برای فروش 71 درصد سهام خود در Qualtrics است.

با این وجود، به نظر می رسد که فروشندگان سرسخت نیز از این فرصت استفاده می کنند تا ،ب و کار خود را بازسازی کنند.

برای SAP، این مزایا شامل تمرکز بیشتر بر “رشد و سودآوری ابر اصلی” آن است. در همین حال، Qualtrics قصد خواهد داشت “پیشگامی خود را در رده XM که پیشگام بود، گسترش دهد.”

از تنظیم جاه‌طلبی‌های شرکت تا سرمایه‌گذاری‌های چند میلیارد دلاری، در اینجا چند گزیده از محبوب‌ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آورده شده است.

مک درموت این بی،ه را در جریان فراخوان درآمد سه ماهه چهارم شرکت برای سال مالی 2022 در روز چهارشنبه 25 ژانویه بیان کرد.

نتایج سه ماهه چهارم به این م،است که درآمد قراردادی شرکت که در 12 ماه آینده به ،وان درآمد شناسایی می‌شود، 6.94 میلیارد دلار بوده و نشان دهنده رشد 22 درصدی سال به سال است.

بی،ه ای از جسی کوهن، شریک مدیریت الیوت مدیریت، پیشنهاد کرد که سرمایه گذار همچنین ممکن است وضعیت موجود در Salesforce را متز،ل کند – همه اینها “سازنده” باشد. او گفت:

با این حال، این چشم انداز هرگز به طور کامل محقق نشد. و هنگامی که کریستین کلاین در آوریل 2020 به ،وان مدیر عامل شرکت کرد، ماموریت گزارش شده او این بود که SAP را دوباره به تجارت اصلی خود متمرکز کند.

به نظر می رسد بارزترین علت این است که این فروشندگان در رشد خود سرمایه گذاری بیش از حد انجام دادند زیرا فرصت های جدیدی برای خود در طول همه گیری ایجاد شد.

SAP در بی،ه سه ماهه خود خاطرنشان کرد: “این معامله بالقوه می تواند ارزش قابل توجهی را برای شرکت ها و سهامداران آنها باز کند.”

با وجود انتشار جزئیات کمی در مورد این حرکت، بازارها به خوبی به این اطلاعیه واکنش نشان دادند و سهام Salesforce 5.71 درصد افزایش یافت.

SSE احتمالاً می تواند این را تأیید کند، زیرا الیوت مدیریت به طور علنی به تجارت – که سهم قابل توجهی در آن دارد – بر سر طرح های انرژی سبز خود حمله می کند.

افزایش سه ماهه چهارم ما در ،ب و کار جدید نشان می دهد که بادهای دنباله دار سکولار دیجیتالی شدن به جایی نمی رسد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/big-cx-news-from-salesforce-sap-servicenow-and-microsoft/

در واقع، مدیریت الیوت به دلیل تقاضای تغییر و فراخو، ،ب‌وکارهای بزرگ برای کمبودهای مختلف، شهرت ،ب کرده است.

ServiceNow در طول این تماس فاش کرد که مجموع درآمدی معادل 1940 میلیون دلار در سه ماهه چهارم به دست آورده است که معادل 20 درصد رشد سالانه است.

ایده اولیه این بود که داده‌های تجربه Qualtrics (داده‌های X) را گرفته و آن‌ها را با داده‌های عملیاتی SAP (O data) ،یب کنیم تا به ،ب‌وکارها دیدی جامع از احساس مشتریان و کارمندان در مورد آنها بدهد.

مک درموت در مورد این سه ماهه موفق اظهار داشت: «ServiceNow به ،وان یک شرکت فراتر از انتظار به عملکرد خود ادامه می دهد.

پس از ،ید اولیه Qualtrics به مبلغ 8 میلیارد دلار در سال 2018، SAP ارائه دهنده نرم افزار را کمی بیش از دو سال بعد به یک IPO تبدیل کرد.

سال ها بعد، این ماموریت تغییر نکرده است – همانطور که فروش SAP Litmos در ماه اوت نیز نشان می دهد.

متأسفانه، این روند بیشتر به فضای CX گسترش می یابد و بر روی شرکت هایی مانند Salesforce، Oracle، Cisco و بسیاری دیگر نیز تأثیر می گذارد.

با این حال، برخی نگران این هستند که سرمایه‌گذاری، استقلال افراد بالای ،ب‌وکار را محدود کند.

بنابراین، شاید ،ب‌وکارها نه تنها به دلیل ضرورت اقتصادی ا،اج می‌کنند. در عوض، تغییر استراتژی ممکن است برای بسیاری در راه باشد.

اکنون، به نظر می رسد SAP در حال دو برابر ، ماموریت خود، کاهش تمرکز بر روی “پروژه های جانبی” خود است و یک بار برای همیشه با Qualtrics خداحافظی می کند.

در واقع، تنها پس از سه هفته از سال 2023، بیش از 150 شرکت فناوری بیش از 55000 کارمند خود را بر اساس Layoffs.fyi ا،اج ،د.

تحقیقات او همچنین نشان می‌دهد که هزینه‌های سازم، برای نرم‌افزار و خدمات فناوری اطلاعات به ترتیب 9.3 و 5.5 درصد در سال 2023 رشد خواهد کرد.

به گفته جان دیوید لاولاک، معاون تحلیلگر گارتنر، علیرغم اقتصاد دشوار، مخارج فناوری اطلاعات سازم، «قوی» و «مقاوم در برابر رکود» باقی مانده است.

بیل مک درموت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ServiceNow، جاه طلبی خود را برای تبدیل سازمان به “شرکت نرم افزار سازم، تعریف کننده قرن بیست و یکم” مطرح کرده است.

شرکت مدیریت الیوت میلیاردها دلار در Salesforce سرمایه گذاری کرده است.

ما در حال هدایت نوآوری خالص جدید، رشد سریع و اهرم عملیاتی هستیم. دنیا با ServiceNow به ،وان پلت فرم سرتاسری برای تحول دیجیتال کار می کند.

در حالی که Qualtrics در آن زمان عملکرد خوبی داشت، به ،وان یک راه حل جداگانه، ،یب SAP-Qualtrics ارائه شده ظاهراً نتوانست در بین ا،ر مشتریان طنین انداز شود.

درآمدهای اشتراک نیز طی سه ماهه چهارم برای سال مالی 2022 افزایش یافت و نشان دهنده رشد 22 درصدی سال به سال بود.

در سال 2018، بیل مک درموت، مدیر عامل سابق SAP این ایده را با CNBC به اشتراک گذاشت: «ما – اساساً – خواهان یک معامله تحول آفرین بودیم، معامله ای که کل صنعت را تغییر دهد. و ما اینجا هستیم.»