اخبار بزرگ CX از OpenAI، SAP، و Salesforce

بنیوف در طی تماس با درآمد اظهار داشت:

به این ترتیب، برخی ممکن است حدس بزنند که Slack ممکن است ،یدی باشد که به سمت پایین کشیده شده است، به خصوص پس از اینکه بسیاری از ا،اج‌ها از پایگاه کارمندانش قطع شد.

از آن زمان، این نشریه زبان خود را به پیشنهاد تغییر داد که CRM تنها یکی از واحدهای تجاری تحت تأثیر بود.

این پست همچنین به نوآوری های جدید SAP اشاره می کند که به پر ، شکاف بین مجموعه CX و راه حل های ERP برای بهبود ارائه تجربه مشتری کمک می کند.

برخی از صداها در سرتاسر بازار تعهد SAP را به یک استراتژی صنعت اول بازنویسی می‌کنند تا نشان دهند که SAP دیگر به نیازهای کلیدی مشتریان خود متعهد نیست و از نمونه کارها CX شروع می‌شود. بگذارید واضح بگوییم: SAP به ارائه راهکارهای تجربه مشتری (CX/CRM) ادامه خواهد داد.

API “gpt-3.5-turbo” به ChatGPT اجازه می دهد تا یک سرویس هوش مصنوعی بهینه شده برای ،ب و کار را برای ایجاد تجربیات برندهای مختلف ارائه دهد. ChatGPT به مشتریان سازم، امکان می دهد محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را برای موارد استفاده CX ایجاد کنند. این پلتفرم API جدید خود را با قیمت 0.002 دلار به ازای هر 1000 توکن توزیع می کند که تقریباً معادل 750 کلمه است.

پس از راه اندازی ChatGPT Plus در ماه فوریه و به ،وان بخشی از تلاش OpenAI برای ،ب درآمد از این سرویس، آ،ین APIهای سازم، این پلتفرم به مشتریان اجازه می دهد تا سرویس هوش مصنوعی را در برنامه ها، وب سایت ها و محصولات ادغام کنند.

پذیرنده زودرس آجا وارنی، مدیر تعامل جه، با مشتری در اسپارتان ریس، در مورد مزایای پیام های فعال صحبت کرد:

Zendesk پیام‌های فعال را معرفی کرده است، بستری برای ارائه تجربیات و درخواست‌های مکالمه فعال.

پنجره‌های زمینه شروع به ،ش می‌کنند، و بخشی از دلیل اینکه ما در حال حاضر فقط به مشتریان با ظرفیت اختصاص داده شده‌ایم، این است که معاوضه‌های عملکردی زیادی در سمت ما وجود دارد. ممکن است در نهایت بتو،م یک نسخه بر حسب تقاضا از همان چیز را ارائه دهیم.

وارنی در پایان گفت: «من بسیار هیجان‌زده هستم که این قابلیت در پیام‌رس، در دسترس است، زیرا ما به سمت ارائه یک تجربه مکالمه و کارآمدتر به مشتریان خود روی می‌آوریم.

اندکی قبل از نتایج درآمد، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سی، فورس به ،وان «مشاور خلاق» و «مشاور تلویزیونی» سالانه 10 میلیون دلار به متیو مک‌کانهی می‌پردازد.

وال استریت ژورنال اعلام کرد که این ممکن است نشان دهد که برخی از ،یدهای قبلی آن “ممکن است به بلوک ختم شود.”

دستمزد سالانه 10 میلیون دلاری مک کانهی شامل پول نقد و حقوق صاحبان سهام است.

Brockman همچنین اشاره کرد که شرکت او “مدتی طول می کشد تا این API ها را به سطح کیفی خاصی برساند.” او در گفتگو با TechCrunch توضیح داد:

فشار تحلیلگران گزارش شده برای کاهش هزینه ها احتمالا کمک کرده است. هنوز، مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، همچنین اقداماتی را برای احیای فرهنگ عملکرد خود، بررسی دقیق هر دلار سرمایه گذاری، و اولویت بندی نوآوری های اصلی خود اعتبار بخشیده است.

از یک API جدید که به ChatGPT دست‌ها و پاها می‌دهد تا درام با یک ستاره بزرگ هالیوود، در اینجا چند گزیده از محبوب‌ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.

علاوه بر این، هدف نوآوری این است که مشتریان را در طول سفر ،ید درگیر نگه دارد و رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در انجام این کار، SAP چشم انداز “یک دفتر” را ایجاد کرده است. این شامل نزدیک ، CRM خود به ERP با هدف توسعه راه حل های خاص صنعت است.

اگر در حال ساختن یک معلم خصوصی با هوش مصنوعی هستید، هرگز نمی خواهید که معلم فقط به دانش آموز پاسخ دهد. شما می خواهید که همیشه آن را توضیح دهد و به آنها کمک کند یاد بگیرند – این نمونه ای از نوع سیستمی است که باید بتو،د بسازید.

چنین زمزمه هایی در ژانویه زم، که The Register به اشتباه گزارش داد که تمام 3000 شغل خود را بر روی تجارت CRM آن کاهش داده بود، ظاهر شد.

علاوه بر این، گزارش Zendesk ادعا می‌کند که 70 درصد از مصرف‌کنندگان ،یدهای بیشتری را از شرکت‌هایی انجام می‌دهند که از تجربیات مکالمه CX با استفاده آسان استفاده می‌کنند – مانند یک چت بات آماده برای پیام‌های فعال.

این راه حل به کاربران اجازه می دهد تا تعاملات CX شخصی سازی شده را در کانال های ارتباطی متعدد مقیاس کنند.

پیش بینی آن برای سال مالی آینده نیز به طور قابل توجهی از پیش بینی های تحلیلگران پیشی گرفت و انتظار می رود حاشیه عملیاتی به 27 درصد برسد که یک رکورد با،ت.

اگر واقعاً اینطور باشد، احتمالاً Tableau یا MuleSoft بعید است – با Tableau در هر یک از ده معامله برتر Salesforce در سه ماهه گذشته و MuleSoft در هفت معامله گنجانده شده است.

در همین حال، برخی اعلامیه های نادر پیرامون مجموعه CX آن را برجسته کرده اند که شامل تجارت الکترونیک، داده های مشتری، خدمات، فروش و راه حل های بازاریابی است.

در حالی که چنین کاهش‌های گسترده ممکن است به این درآمدهای چشمگیر منجر شده باشد، فرهنگ «اوهانا» در Salesforce را به چالش می‌کشد.

روشن شدن این هدف در یک وبلاگ با نویسنده مش،، جولیا وایت، مدیر ارشد بازاریابی و راه حل ها، و توماس ساورسیگ، عضو هیئت اجرایی SAP SE، اظهار داشت:

OpenAI به ساخت API gpt-3.5-turbo خود ادامه خواهد داد تا راه حلی «قابل استفاده و در دسترس» را برای مشتریان سازم، ایمن کند.

علاوه بر این، برآوردها نشان می‌دهد که این بازیگر در طول رابطه کاری خود با CRM حدود 160 میلیون دلار دریافت کرده است.

Gpt-3.5-turbo به OpenAI اجازه می دهد تا تقاضا و مقیاس مصرف کننده را برآورده کند و در عین حال تلاش می کند هزینه های عملیاتی فزاینده را پوشش دهد. گرگ براکمن، رئیس و رئیس OpenAI.

با این حال، این داستان در همان روز منتشر شد که اخباری مبنی بر اینکه SAP به دنبال فروش 71 درصد باقی مانده سهام خود در Qualtrics است، صدای مشتری (VoC) پلت فرمی که در سال 2018 به قیمت 8 میلیارد دلار ،یداری کرد، منتشر شد.

در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن است که مک‌کانهی دوست مارک بنیوف است، مدیرعامل شرکت در این معامله را رد کرده است.

این چهارشنبه، شرکت فناوری پرطرفدار OpenAI که گروه پشت ChatGPT است، APIهای درجه یک سازم، جدیدی را برای کمک به مشاغل در استفاده از این سرویس برای موارد استفاده سفارشی معرفی کرد.

با توجه به گزارش روندهای CX 2023 Zendesk، تقریباً 77 درصد از رهبران ،ب‌وکار می‌دانند که «ابزارهای شخصی‌سازی عمیق‌تر» به لطف حفظ بهبودیافته، می‌توانند سود زیادی برای تیم‌های CX داشته باشند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/big-cx-news-from-openai-sap-and-salesforce/

برای اطمینان از درجه بالایی از مسئولیت پذیری، هیئت مدیره ما در حال تشکیل کمیته تحول ،ب و کار جدیدی است که من به آن ملحق شده ام و کمیته M&A خود را نیز به طور کامل گسترش داده ایم تا تمرکز جدید خود را منع، کنیم.

با این حال، این نشان نمی دهد که SAP در حال عقب نشینی از CX است. در عوض، به نظر می‌رسد که SAP تلاش‌های خود را به گونه‌ای متمرکز می‌کند که با برنامه ERP-تجاری خود بازی می‌کند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، در کنار ا،اج‌ها، سی،فورس روزهای مرخصی ماهانه را کاهش داده و در عین حال حقوق قابل توجهی از مک‌کانهی را تامین می‌کند.

گزارش Zendesk می گوید که تقریباً 64 درصد از مشتریان اگر بتوانند مشکلات را در کانال CX حل کنند، بیشتر با یک نام تجاری ،ج می کنند.

پیام‌های فعال توسط Zendesk همچنین به کاربران کمک می‌کند تا چالش‌های ،ید را مستقیماً از طریق کانال تعامل مشتری حل کنند.

در واقع، ماه گذشته، The Register گزارش داد: “هیچ چیز دیگری از Slack برای ب، باقی نمانده است.”

با تماس یک نماینده فعالانه با مشتریان برای پاسخگویی به هرگونه سؤال یا موانع دیگری برای ،ید (یا حتی فقط سلام ،!)، ما به این نتیجه رسیدیم که مشتری اسپارتی ما 60 درصد بیشتر از اینکه با آنها تعامل نداشته باشیم، احتمال ،ید دارد.

این حرکت به روایت عقب نشینی از فضای تجربه مشتری افزود.

بر اساس اخبار، سهام آن 16 درصد افزایش یافت – اکنون 42 درصد از ابتدای سال افزایش یافته است.

علاوه بر این، داستان زیر – مربوط به یک بازیگر خاص هالیوود – ممکن است به این موضوع آسیب بیشتری وارد کرده باشد.

مک کانهی درام و ا،اج

به گفته براکمن، در آینده، OpenAI اضافه ، “پنجره های زمینه” جدید به ChatGPT را در نظر خواهد گرفت که به کاربران امکان می دهد صفحات اطلاعات شرکت را پردازش کنند.

Salesforce انتظارات را در درآمدهای سه ماهه چهارم خود افزایش داد و 8.38 میلیارد دلار درآمد داشت که 14 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

گزارش ها حاکی از آن است که علیرغم تعدیل 8000 شغل از سال جدید، این ممکن است ادامه یابد.

SAP موضعی اتخاذ کرده است تا حدس و گمان هایی را که پیرامون تعهدش به ،ب و کار تجربه مشتری خود می چرخد ​​را رد کند.

با انجام این کار، Salesforce سودآوری را بر رشد اولویت می‌دهد و – از طریق تثبیت بر این هدف – به نظر می‌رسد که فروشنده تصمیم دارد کمیته M&A خود را منحل کند.