اخبار بزرگ CX از Cisco، Meta، Lifesize و Twilio

سیسکو کاهش درآمدی ۱۳ درصدی را برای ،ب و کار همکاری خود، که میزبان Webex است، گزارش کرده است.

همکاری 13 درصد کاهش یافت که ناشی از کاهش دستگاه‌های همکاری و جلسات بود، که کمی با رشد مرکز تماس و تماس جبران شد.

با این وجود، این ارقام تجارت ابر و میراث آن را در نظر می گیرند. به این ترتیب، این Webex نیست که جایگاه خود را از دست می دهد.

ما در تلاش هستیم تا برای سود در بخش ارتباطات بهینه سازی کنیم و در عین حال به بهینه سازی برای رشد در سمت برنامه داده ادامه دهیم.

از کاهش قابل توجه فروش همکاری در سیسکو گرفته تا ،وج Meta از بازار CRM، در اینجا چند گزیده از محبوب ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آورده شده است.

در واقع، سه ماهه گذشته این کاهش ده درصد بود. سه ماهه قبل یک درصد بود.

در عوض، مشکل این است که به همان سرعتی که تجارت قدیمی سیسکو در حال کوچک شدن است، رشد نمی کند. (ادامه مطلب…).

البته، کاهش شدید ارزش‌گذاری‌های بازار یک روند ارائه‌دهنده فناوری CX است که اکنون که خوش‌بینی سرمایه‌گذاران ناشی از بیماری همه‌گیر متوقف شده، بسیار فراتر از Kustomer و Meta است.

در قطعه، برد برنبام، مدیر عامل شرکت Kustomer، اظهار داشت:

علاوه بر این، مارک بیلبائو، مدیر ارشد بازسازی Lifesize، اظهار داشت:

Twilio در ماه‌های اخیر برای رفع این نابرابری، 17 درصد از نیروی کار خود را کاهش داده و ساختار غرامت خود را بازنگری کرده است.

با این وجود، برخی می‌پرسند که آیا این حرکت‌ها کافی است، زیرا افزایش سرمایه‌گذاری در برنامه‌های داده ممکن است مانع از کاهش شکاف سودآوری فروشنده شود.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/big-cx-news-from-cisco-meta-lifesize-twilio/

اکنون، متعهد شده است که کارهای بیشتری انجام دهد و تمرکز را به سودآوری بازگرداند. مانند K،zema Shipchandler، COO در Twilio، در طی یک تماس اخیر درآمد اظهار داشت:

با توجه به این نتایج، یک تحلیلگر در مقاله ای برای The Motley Fool ادعا کرد: “مدل تجاری Twilio به سادگی کارآمد نیست.”

در انجام این کار، آنها پیشنهاد ،د که ،ب و کار 2.1 میلیارد دلار برای بهای تمام شده کالا و 2.8 میلیارد دلار برای هزینه های مختلف دیگر در طول دوازده ماه گذشته هزینه کرده است.

این سومین سه ماهه متوالی است که واحد تجاری کاهش درآمد را تحمل می کند و به نظر می رسد که این وضعیت بدتر می شود.

در واقع، فروشنده یک قرارداد ،ید دارایی با Eng،use منعقد کرده است که در آن لایف‌سایز، کاپتیوو، پرواسکو،ر، سرنووا و تلسترت تغییر خواهند کرد.

به همان اندازه نگران کننده، رشد درآمد آن کاهش یافته است و 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این رقم در سال گذشته به 48 درصد رسید.

Twilio در سه ماهه گذشته 186 میلیون دلار زیان خالص ثبت کرد و زیان خالص 12 ماهه خود را به 1.38 میلیارد دلار رساند.

سرمایه گذاران جدید عبارتند از Battery Ventures، Bolds، Ventures و Redpoint Ventures.

متا ارزش 250 میلیون دلاری Kustomer را به دست آورده است، که تنها یک چهارم از 1 میلیارد دلاری است که برای فروشنده CRM در فوریه 2022 پرداخت کرده است.

در همان دوره، درآمد Twilio کمتر از 4 میلیارد دلار بود.

همچنین، فروشنده درخواست ورش،تگی خود را «روز اول» ارائه کرده است.

در حالی که این خبر ممکن است غافلگیر کننده باشد، Lifesize هنوز هم در درجه اول برای راه حل های کنفرانس ویدئویی در دفتر شناخته می شود، بازاری که پس از همه گیری مختل شد.

در طول فرآیند فصل 11، Lifesize همچنان بر خدمات رس، به پایگاه مشتریان جه، خود از مراکز تماس همه‌کاناله و راه‌حل‌های ویدئو کنفرانس 4K متمرکز خواهد بود.

با درک این موضوع، Lifesize ارائه‌دهنده CCaaS Serenova را در مارس 2020 ،یداری کرد و تلاش کرد تمرکز اصلی خود را توسعه دهد.

سفر ما با متا شگفت‌انگیز بوده است، و ما به کاری که با هم برای تغییر نحوه حمایت ،ب‌وکارها از مشتریان خود انجام دادیم، افتخار می‌کنیم.

با این حال، مشتریان فعلی نباید انتظار هیچ گونه اختلال کوتاه مدتی را داشته باشند، زیرا Lifesize نیز در حال نهایی ، معامله ای است تا 5 میلیون دلار اضافی از وام دهنده فعلی خود را آزاد کند.

به اشتراک گذاشتن آ،ین نتایج در طول تماس درآمد، اسکات هرن، مدیر مالی سیسکو، گفت:

وقتی لایف‌سایز از طرف دیگر بیرون آمد، قصد دارد نام تجاری و دارایی‌های خود را به سیستم‌های Eng،use منتقل کند.

Kustomer این حرکت را در یک پست وبلاگی اعلام کرد و این معامله را به ،وان “فصل بعدی به ،وان یک شرکت مستقل

Lifesize با هم این بودجه اضافی را پیشنهاد می کند و این اوراق به فروشنده اجازه می دهد تا عملیات خود را حفظ کند و طبق معمول به کارمندان پرداخت کند.

با این حال، در تأمین مالی این فعالیت‌ها، گزارش‌ها حاکی از آن است که متا 200 میلیون دلار ،ج کرده است – که چندان مانع از کاهش ارزش ،تومر شد.

Lifesize برای ورش،تگی داوطلبانه فصل 11 به دادگاه ورش،تگی ایالات متحده برای منطقه ج،ی تگزاس ثبت نام کرده است.

با این وجود، متا تصمیم گرفته است که زیان های قابل توجه خود را کاهش دهد و آزمایش زودگذر خود را برای ایجاد یک پلت فرم خدمات مشتری آماده برای شرکت ها به نتیجه ای سریع برساند. (ادامه مطلب…).

Birnbaum در ادامه اشاره کرد که متا چگونه از Kustomer در گسترش پیشنهادات بین‌المللی خود، تقویت هوش مصنوعی و تعمیق ارتباطات خود با کانال‌های مختلف اجتماعی حمایت می‌کند.

با این وجود، آسیب وارد شده به مدل ،ب و کار آن غیر قابل جبران بود و Lifesize اکنون تحت فشار ساختار مالی ناپایدار آن قرار گرفته است. (ادامه مطلب…).