اتوماسیون را با Genie و Mulesoft ارتقا دهید

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

چه چیزی شما را در مورد Genie Customer Data Cloud و MuleSoft هیجان زده می کند؟

فرآیندی را در نظر بگیرید که با تعامل با مشتری در وب‌سایت شما شروع می‌شود و سپس با یک درخواست زنجیره تأمین پیچیده به پایان می‌رسد، مانند سفارشی که با تأمین‌کننده شما برای موجودی بیشتر برای برآورده ، نیاز مشتری شما ارسال می‌شود. خودکارسازی این نوع تجربیات از پایان به انتها بسیار دشوار بوده است، و هر مرحله دستی از فرآیند واقعاً حذف شده است.

اکنون راهی وجود دارد که می‌تو،د اتوماسیون را در وسعت شرکت خود به ارمغان بیاورید، استاندارد جدیدی از اتوماسیون را برای ،ب‌وکار ارائه کنید و تجارب مشتریان و کارکنان را در طول مسیر ارتقا دهید.

به طور متوسط، سازمان ها از حدود 980 برنامه کاربردی برای اجرای تجارت خود استفاده می کنند. این برنامه‌ها سیلوهای داده را ایجاد می‌کنند که منجر به صدها نسخه از «حقیقت» در مورد یک مشتری می‌شود. این چالش تنها به دلیل افزایش روزافزون میزان داده های ایجاد شده و پردازش شده در هر سال افزایش می یابد.

این یک تغییر دهنده بازی برای MuleSoft مشتریان، زیرا Genie Customer Data Cloud اکنون هر ،ب و کاری را قادر می سازد تا قفل داده های بلادرنگ را در هر سیستم مدرن یا قدیمی باز کند.

با قدرت Genie Customer Data Cloud و MuleSoft، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که فرصت عظیم داده‌ها و اتوماسیون بلادرنگ را برای این سازمان‌های باورن،ی که به جوامع و سیاره ما کمک می‌کنند، بیاوریم.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/elevating-automation-genie-mulesoft/

نکته جادویی در مورد این تجربه این است که داده‌ها و بینش‌های Genie Customer Data Cloud مانند هر شیء دیگری در پلتفرم Salesforce به راحتی قابل آدرس‌دهی هستند، بنابراین وقتی با Flow و MuleSoft ،یب شوند، می‌تو،م اتوماسیون پیشرفته و هوشمندانه را در هر دو ارائه دهیم. Customer360 و تمام سیستم های دیگر در شرکت.

همه آنچه در بالا توضیح دادیم در اینجا نیز اعمال می شود، از جمله بهبود بهره وری کلی که بخش می تواند از طریق اتوماسیون مبتنی بر داده به دست آورد. با تجزیه و تحلیل داده‌های بلادرنگ، بانک‌های مواد غذایی می‌توانند مشخص کنند ،، که بیشترین نیاز را دارند کجا هستند و دقیقاً کدام کالاها کمترین عرضه را دارند. سازمان‌هایی که در جهان نوظهور کار می‌کنند، می‌توانند داده‌های بسیار بیشتری را از آ،ین مایل کار خود جمع‌آوری کنند و می‌توانند تلاش‌های خود را برای تعامل با این جوامع افزایش دهند. در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر، شرکت‌های انرژی می‌توانند با مشتریان خود کار کنند تا داده‌های مصرف انرژی را از دستگاه‌های موجود در خانه جمع‌آوری کنند تا بتوانند در زمان واقعی پیشنهادهایی برای بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش فشار از شبکه ارائه دهند.

MuleSoft برای Genie Customer Data Cloud هم به ،وان لایه ورودی و هم به ،وان لایه عمل، اساسی است. همانطور که اشاره کردیم، MuleSoft می تواند به Genie در پردازش داده های بلادرنگ از هر سیستم، برنامه یا دستگاهی کمک کند به Genie Customer Data Cloud. علاوه بر این، MuleSoft به طور بومی به ،وان بخشی از Salesforce Flow ادغام شده است که به آن امکان می دهد به ،وان لایه اکشن و اتوماسیون نیز عمل کند و به شما این امکان را می دهد که به طور یکپارچه شرکت خود را با قدرت این نمودار مشتری و بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی آن را خودکار کنید. فراهم می کند..

احتمالاً ،ب‌وکار شما قبلاً برخی از تجربیات مشتری را خودکار می‌کند. اما شما به احتمال زیاد فقط با بخشی از اطلاعاتی که در مورد هر مشتری دارید این کار را انجام می دهید. این شما را از تحقق وعده واقعی اتوماسیون جلوگیری می کند – در زم، که کمک به همه ما برای انجام کارهای بیشتر با کمتر بسیار مهم است.

3 دقیقه مطالعه

زنی با هدست تماس سرویس می گیرد.

چگونه تیم های خدمات مشتری می توانند هزینه ها را کاهش دهند و کیفیت را در مقیاس ارائه دهند

رهبران ،ب‌وکار در سرتاسر جهان بر روی دستیابی به موفقیت در حال حاضر از طریق ارتباط با مشتریان خود به روش‌های ارزشمندتر و مقرون به صرفه‌تر تمرکز کرده‌اند. اتوماسیون تقریباً برای هر یک از آنها مهم است – 91٪ از سازمان ها افزایش تقاضا را در دو سال گذشته گزارش می دهند، زیرا همه ما می د،م که چگونه با کمترین مقدار بیشتری انجام دهیم. سرمایه‌گذاری‌هایی که شرکت‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند، موفقیت امروز و آینده آنها را تعیین می‌کند.

در محیط اقتصادی امروز، شما باید روی مشتریان خود تمرکز کنید و همه چیز با داده ها شروع می شود. ،ب و کارها دارای حجم عظیمی از داده های سیلو شده، تکه تکه شده و مدیریت آن دشوار است. در گذشته، شرکت‌ها نیاز به ایجاد خطوط لوله و پلتفرم‌های داده پیچیده داشتند که منجر به مشکلاتی با تکرار داده‌ها، داده‌های قدیمی و در نهایت، تضعیف تصمیم‌گیری شد.

در سپتامبر 2022، Salesforce از Genie Customer Data Cloud رونمایی کرد که اکنون توسط تابلو، برای کمک به ،ب و کارها برای درک بهتر داده های مشتری و ارائه بینش های عملی در زمان واقعی و در مقیاس. Genie Customer Data Cloud اکنون روزانه بیش از 100 میلیارد رکورد مشتری را در کل Customer 360 پردازش می کند.

Genie Customer Data Cloud با پردازش و هماهنگ ، داده‌های بلادرنگ از سیستم‌های شخص ثالث و Salesforce در یک نمودار مشتری، در مقیاس وسیع، به غلبه بر این چالش‌ها کمک می‌کند. این شامل رابط‌های داخلی است که داده‌ها را از هر کانال و جری،، از جمله موبایل، وب، APIها و دریاچه‌های داده اختصاصی وارد می‌کند. علاوه بر اتصالات داخلی، MuleSoft به ،وان لایه ورودی داده در زمان واقعی برای هر سیستمی و در هر مک، عمل می کند.

چرا MuleSoft برای Genie Customer Data Cloud بسیار مهم است؟

به ،وان بخشی از مدل 1-1-1 ما از سال 1999 از بخش غیرانتفاعی پشتیب، می کنیم و بیش از 39 هزار سازمان از نرم افزار اهدایی ما استفاده می کنند. سازمان‌های بی‌شماری دیگر از پلتفرم ما برای هدایت ابتکارات زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) خود استفاده می‌کنند.

مشتریان ما برای اتصال همه سیستم‌ها و داده‌های خود در ا،یستم خود با طراحی انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر به MuleSoft متکی هستند. از آنجایی که این شبکه‌های کاربردی بالغ شده‌اند، مشتریان ما می‌توانند از همان ساختار اتصال برای نوشتن و خودکارسازی جریان‌های کاری و تجربیات کاملاً جدید استفاده کنند.

سازمان ها باید به طور یکپارچه تعاملات دیجیتال و دنیای واقعی مشتری را به هم متصل کنند تا لحظات مرتبط، شخصی و قانع کننده ای را فراهم کنند. با این حال، تلاش‌های آن‌ها برای هدایت این تعامل بلادرنگ اغلب به دلیل فقدان یک منبع حقیقت واحد در مورد مشتریانشان مختل می‌شود.

مشتریان ،ده‌فروشی MuleSoft می‌توانند از داده‌های بی‌درنگ کمپین‌ها، پاداش‌های وفاداری، و تراکنش‌های محل فروش برای ارائه بازاریابی خودکار، شخصی‌شده و تجربیات درون فروشگاهی برای مشتریان استفاده کنند. به همین ترتیب، مدیران مراقبت از بیمار می توانند در زمان من، افراد کم خدمات و پرخطر را اولویت بندی کنند. و بازاریابان می توانند جمعیت بیماران و اعضای خود را ت،یم بندی کنند و سفرهای مراقبت شخصی را در مقیاس با داده های بهداشتی جامع تر ایجاد کنند.

با Genie Customer Data Cloud، مشتریان ما بهتر می توانند درک کنند آنها مشتریان از طریق این نمودار مشتری یکپارچه بلادرنگ. این ما را قادر می‌سازد تا این بینش را در هر ار،تراسیون شرکت سازنده آنها بیاوریم و آنها را باهوش‌تر و شخصی‌تر کند. این امر به مشتریان ما امکان می‌دهد تا انواع تجربیات بدون درز و خودکاری را که مشتریانشان به دنبال آن هستند ارائه دهند و به طور کلی وعده یک شرکت خودکار را ارائه دهند. من هیجان زده هستم که ببینم مشتریان ما این کار را به کجا خواهند رساند.

مقالات پرطرفدار

یک زن و یک مرد با تصاویر ابزارهایی احاطه شده اند که فروش را سرعت می بخشد.

3 روش جدید برای افزایش سرعت فروش با رویکرد تیمی

بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری های فناوری من، به شما کمک می کند تا کارایی را افزایش دهید، نتایج را بهبود بخشید و هزینه ها را کاهش دهید.


Salesforce Genie Customer Data Cloud چیست و چرا اهمیت دارد؟

در اینجا، من به برخی از سوالات رایج در مورد نحوه استفاده از قدرت MuleSoft و Genie Customer Data Cloud پاسخ خواهم داد.

اکنون موفقیت را ارائه دهید

4 دقیقه مطالعه

Genie Customer Data Cloud و MuleSoft چگونه به کل جامعه سود خواهند برد؟