آیا اکنون کسب و کار شما باید روی فناوری سرمایه گذاری کند؟


غذای آماده بزرگ

مشتریان شما حتی در شرایط رکود اقتصادی به پیشنهاداتی که واقعاً برای آنها مفید و مفید است پاسخ خواهند داد. نکته کلیدی سرمایه گذاری در نوآوری است که ارزش اضافه می کند، به جای تعقیب آنچه که مد روز است.

نیاز به مدرک؟

غول زیبایی L’Oreal هر ساله حتی در شرایط سخت سرمایه گذاری بیشتری در تحقیق و توسعه انجام داده است. این رویکرد به شرکت کمک کرده است تا به یک مبتکر زیبایی مبتنی بر فناوری تبدیل شود و بهتر از بازار زیبایی جه،.

وقتی چالش‌هایی وجود دارد، آن زمان مهم‌ترین زمان برای نوآوری است، زیرا در آن زمان است که مشتریان انتظار تجربه‌های جدید و ارزش افزوده را دارند. آنها دیدگاه متفاوتی نسبت به نرمال و نحوه استفاده از محصولات و خدمات شما دارند.

چرا حالا؟

  • مطالعات متعدد شرکت‌هایی را نشان دهید که در حالت بقا فعالیت می‌کنند، بریدگی‌های عمیق ایجاد می‌کنند و واکنش ت،عی نشان می‌دهند، تمایل دارند در رکود متز،ل شوند، به کندی بهبود می‌یابند و هرگز واقعاً به ،، که به سرمایه‌گذاری و نوآوری ادامه می‌دهند نمی‌رسند.
  • سرمایه‌گذاری‌هایی که در چندین سال گذشته روی قابلیت‌های دیجیتال انجام داده‌اید، احتمالاً شرکت شما را انعطاف‌پذیرتر کرده است.

تیم های خود را برای موفقیت آماده کنید

آیا می خواهید در پول خود صرفه جویی کنید، نتایج را بهبود بخشید و بهره وری بیشتری داشته باشید؟ سرمایه گذاری های فناوری من، می تواند کمک کند.


در اینجا آمده است که چگونه می‌تو،د با تمرکز شدید بر نیازهای مشتری، نوآوری مفید و برنده شدن سریع، موفق شوید.

،ب و کارها باید روی فناوری سرمایه گذاری کنند که در واقع نیاز مشتری را برآورده کند

ساده به نظر می رسد، اما دانستن آنچه مشتریان شما نیاز دارند، کلید ارائه ارزش است.

نمونه مورد نظر Carmax است که با تبدیل شدن به اولین فروشنده آنلاین خودروهای دست دوم، ،ید خودروهای دست دوم را دوباره اختراع کرد. به گفته پاتریک جورج، مدیر تحریریه The Drive، این شرکت اکنون با تعداد زیادی از رقبا مواجه است که بسیاری از آنها از نظر فناوری به آنها رسیده اند.

برای اینکه جلوتر بماند، به اختلال در بازار ادامه دهد و ارزش واقعی را به مشتریان خود ارائه دهد، Carmax با مشتریان صحبت کرد تا آنچه را که آنها نیاز دارند کشف کند. پاسخ: آنها باید خود و زندگی خود را در ماشین تصور کنند بدون اینکه واقعاً در ماشین باشند.

تیم بازرگ، دیجیتال در صدد ایجاد یک تجربه همه جانبه است. آنها از همه زوایای داخلی (با چمدان، کایاک، دیوار خشک، مانکن و غیره) از ماشین ها ع، گرفتند تا ظرفیت بار و مسافر را نشان دهند. آنها همچنین زبانه‌های کشیدن و رها ، را اضافه ،د تا مشتریان بتوانند ویژگی‌های خودرو و نحوه عملکرد آن را بهتر درک کنند.

،ید اجرایی دریافت کنید

بلوچ لورآل گفت که او خوش شانس است که از حمایت رهبران ارشد در تأمین بودجه ایده های انکوباتور برخوردار است. چگونه می تو،د چنین حمایتی را به دست آورید؟

«بهترین راه برای جذب مدیران، آزمایش است [the technology] و به آنها نشان دهید که واقعاً کار می کند.» او گفت. “استراتژی باید بعد از اینکه شما فناوری را به وقوع پیوستید.”

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

برای ،، که به اندازه بلوچ خوش شانس نیستند، گارتنر در دسامبر 2022 تعریف کرد چهار مرحله برای ساختن یک مورد تجاری محکم:

  • درک کنید که پیشنهاد شما چگونه به نفع ذینفعان مختلف شرکت خواهد بود. گردآوری شواهد شامل تحقیقات داخلی و خارجی و اثبات تحقیقات مفهومی
  • ارزش استراتژیک سرمایه گذاری خود را به نمایش بگذارید. یک خط مستقیم بین سرمایه گذاری نوآوری و خط بالا و پایین شرکت ترسیم کنید
  • نشان دادن ارزش مالی سرمایه گذاری در نوآوری؛ یک تجزیه و تحلیل مالی انجام دهید و یک برنامه اجرایی (چگونه به بازار خواهید رفت؟) و استراتژی کاهش ریسک ایجاد کنید در صورتی که ایده به نتیجه نرسد.
  • ارائه پرونده ،ب و کار به مؤثرترین روش ممکن، از جمله هدف قرار دادن پرونده تجاری برای مخاطبان خود؛ به ،وان مثال، این به طور خاص برای بازاریابی، فروش، مالی و غیره به چه م،است؟

مانند یک کارآفرین فکر کنید

بلوچ بر اهمیت حفظ طرز فکر یک مبتدی، حتی در شرکتی به بزرگی و گسترده بودن L’Oreal تاکید کرد. در دام این باور نیفتید که یک ایده کار نمی کند زیرا قبلاً آن را امتحان کرده اید و ش،ت خورده اید.

به ،وان مثال، آن است قرمز سفارشی، یک دستگاه مبتنی بر برنامه که از هوش مصنوعی استفاده می کند تا کاربران را قادر سازد تا رژ لب های دلخواه خود را ایجاد کنند. این سیستم از سه حالت ایجاد استفاده می‌کند، از جمله Shade Match که یک سایه رژ لب را با ع، هر ع، آپلود شده مطابقت می‌دهد، و Shade Stylist که از الگوریتمی برای پیشنهاد هماهنگ ، رنگ‌های رژ لب بر اساس لباس شما استفاده می‌کند.

بلوچ گفت که این شرکت چند سال پیش سعی کرد آن را به بازار عرضه کند، اما واقعیت افزوده و روندهای بازار به اندازه کافی برای حمایت از آن پخته نشده بودند. به جای اینکه پروژه را به طور کامل در قفسه بگذارد، L’Oreal منتظر تکرار بعدی فناوری و تا زم، بود که روندهای کلان تقاضا را نشان دهد. این یک موفقیت بوده است، شرح داده شده توسط بازبینان به ،وان “فصل کاملا جدید در زیبایی شخصی” و “هوشمندانه و کاربردی

بلوچ گفت: “این به من یادآوری می کند که یک طرز فکر مبتدی داشته باشم.”

روی فناوری سرمایه گذاری کنید که بردهای سریع را به ارمغان می آورد

محتوای خودروی غنی Carmax نمونه‌ای از چیزی نسبتاً ساده، اما با ارزش است.

Ann Yauger، AVP مدیریت محصول گفت: “ما نمی خواهیم چیزی را بیش از حد مهندسی کنیم که در نهایت هیچ ارزشی ایجاد نمی کند.” «ما ارزان‌ترین محصول قابل دوام را پیدا می‌کنیم که تا حد امکان ناب باشد.»

این تیم سه ماه به خود فرصت داد تا این محتوا را به 15 درصد از خودروهای خود اضافه کند و پس از آن به مدت دو ماه سطوح تعامل مشتری را آزمایش ،د. آنها دریافتند که صفحات با محتوای جدید منجر به افزایش سرنخ های فروش می شود.

در این ،مت از The Shift، ببینید چگونه Carmax ،ید ماشین برای دنیای دیجیتال را دوباره تصور می کند


جیم لیسکی، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی گفت: «ما بر ارائه سریع تجربیات جدید به بازار متمرکز هستیم. “ما در آستانه تغییر مجدد صنعت هستیم و سطح رقابت در این صنعت را بالا می بریم.”

در حالی که این شرکت در پروژه‌های بلندمدت سرمایه‌گذاری می‌کند، دائماً در حال آزمایش ابتکارات کوتاه‌مدت است که ارزش را سریع‌تر به ارمغان می‌آورد، که به گفته او شانس بیشتری برای موفقیت به آن می‌دهد.

در مورد اه،ی که دستیابی به آنها سالها طول می کشد، وسواس نکنید. با آزمایش مداوم برای ،ب موفقیت های کوتاه مدت، انعطاف پذیر باشید. ترفند، همانطور که Carmax و L’Oreal یافته اند، شناسایی مناطقی است که ارزش واقعی را ارائه می دهند.

بلوچ گفت: «کارهای زیادی می‌تو،م انجام دهیم، حتی اگر اندک، برای ارزش بخشیدن به زندگی مردم».


منبع: https://www.salesforce.com/blog/invest-in-technology/