آموزش حذف اکانت تلگرام : روشی ساده برای دیلیت اکانت تلگرام

گزینه اول Hostname هست. مزیت روش اول این بود که می توانستید از حالت کپی/ پیست کمک بگیرید اما اینجا باید به شکل دستی آنها را بنویسید. انتخابش کرده و گزینه MTProto یا use proxy را انتخاب کنید. برای به روز کردن تلگرام خود کافی است دانلود رایگان تلگرام را سرچ کنید، دانلود و نصبش کنید. شما میتوانید تلگرام را همزمان بر روی گوشی و لپ تاپ خود استفاده کنید زیرا اکانت شما در هر دو گوشی همگام سازی میشود. پس از آنکه مراحل شروع نصب را تکمیل کردید حال برای به کارگیری پروکسی تلگرام دسکتاپ دو مسیر پیش روی شما قرار دارد. ۸- پس از اتمام این مراحل به راحتی بدون استفاده از فیلتر شکن به تلگرام متصل خواهید شد . علاوه بر آن، با توجه به قیمت امروزه اینترنت پرسرعت، نمیتوان به راحتی مثلاً یک فیلم 2 گیگابایتی را آپلود و دانلود کرد.

این کار را باید روی تک تک لینک ها امتحان کنید تا بلاخره با یکی وصل شوید. شما باید کل این پروسه را بر روی تمامی لینک های داده شده در لیست امتحان نمایید تا در نهایت یکی از آنها متصل شود. 1- در موبایل خود سراغ لیست پروکسی های موجودتان بروید. مواردی که در تلگرام دسکتاپ از شما درخواست شده (Hostname، port، secret) را از روی لینک های پروکسی موبایل ببینید و در کادرهای مربوطه بنویسید. یعنی ممکن است یک پروکسی را بتوان بر روی موبایل و یا ویندوز همزمان اجرا نمود اما شاید پس از چند روز غیر فعال شود. ■ در این صفحه یه پیغام نمایش داده میشه که میگه برای غیر فعال کردن باید اول وارد حساب کاربری تون بشید ( یعنی Login کنید ) .

بروید و مراحلی را طی کنید.

اگر شماره تلفن خود را به درستی وارد کرده باشید، پیامی در اپلیکیشن تلگرام با اسم خود telegram برای شما ارسال میشود که در آن کد مخصوص پاک کردن حساب تلگرام نوشته شده است. حالا اکانت و تمام متعلقات آن پاک می شود. به این شکل که اگر برای مدت زمان طولانی مثلا ۶ ماه وارد تلگرام خودت نشی به صورت اتوماتیک اکانت تون در تلگرام بدون اطلاع به شما پاک می شود. اگر شما هم از استفادهی بیوقفه از این پلتفرم خسته شدهاید و میخواهید تا مدتی از آن فاصله بگیرید، میتوانید به سادگی با خروج از اکانت تلگرام، مدت زمانی را از این فضا دور باشید. در سوی دیگر، وی پی ان ها مانند یک تونل هستند که هرگونه دخالت و رهگیری داده از منابع خارجی را مانع می شوند.

اطلاعات کپی شده را به خودتان ایمیل کنید. فقط یه دلیل داره ؛ فروش اطلاعات کاربران ! بعدش یه پیغام میده که حساب کاربری تلگرام شما با موفقیت از سیستم ما حذف شد . ■ بعد از اینکه دکمه Next رو زدین ، یه رمز عبور ( Password ) به تلگرام تون ارسال میشه . چرا رمز عبور وارد شده در سایت تلگرام درست نیست؟ در رایانه، شما نمی توانید با کلیک کردن روی این لینک پروکسی را به تلگرامتان منتقل کنید، چرا که به دلایل فیلترینگ این کار امکان پذیر نخواهد بود.

نکته مهم اینکه شما حتی بدون نصب روی گوشی قادر به اجرای مستقیم این نرم افزار روی ویندوز خواهید بود و این خبر بسیار خوبی می باشد. توجه داشته باشید با تبلیغات پروکسی تمامی افرادی که عضو کانال شما می شوند همه صد درصد واقعی و بخاطر وصل شدن به تلگرام با وجود فیلتر بودن در ایران و استفاده از پروکسی، تمامی ممبر های شما ایرانی هستند. اما برای اسپانسر شدن روی پروکسی نیاز به یک سرور پروکسی با آمار وصلی بالا داریم که با اجاره کردن ساعتی(یک ساعت) یا چند ساعت از آن پروکسی، تبلیغات کانال خود را روی آن پروکسی ببینیم و جذب ممبر واقعی و افزایش فروش محصولات یا خدمات کانال خود را تجربه کنیم. درصورت غیرفعال شدن تمام پروکسی ها چکار کنیم؟ خیر؛ تلگرام امکان غیرفعال کردن حسابهای کاربری و فعالسازی مجدد آنها را در اختیار افراد نمیگذارد.

تون ارسال میشه .

حدود ۱۰ سال از عمر تلگرام پیام رسان محبوب میگذرد که در این مدت این پیام رسان ثابت کرده است که همیشه پیشروتر از رقبا و به فکر نیازهای کاربرانش در سرتاسر دنیا می باشد به همین دلیل با استقبال روزافزون میلیون ها نفر از مردم در سراسر دنیا روبرو شده است از ویژگی های مهم این نرم افزار وجود نسخه های مختلف آن می باشد نظیر نسخه های موجود برای پلتفرم های موبایل اندروید و ios و همچنین پلتفرم های مخصوص کامپیوتر برای سیستم عامل های لینوکس ویندوز و مک می باشد یکی از نیاز های کاربران به دلایل مختلفی دسترسی به نسخه های قدیمی نرم افزار ها می باشد که در اینجا دانلود تلگرام قدیمی برای کامپیوتر را آماده کرده ایم. سوالات زیادی در این مدت در مورد پروکسی تلگرام دسکتاپ و اینکه در نسخه ویندوزی تلگرام چگونه می توان از این پروکسی ها استفاده کرد. اگر می خواهید لیست پروکسی های گوشی تان را روی رایانه داشته باشید، کافیست این لیست را در محل saved messages روی گوشی ذخیره کرده و روی سیستم روی تک تک آنها کلیک کنید.

در نهایت با فعال کردن کلید مربوط به Enable VPN، میبینید که وی پی ان مربوط به مرورگر فعال شده است. ممکن است یک پروکسی فعال روی گوشی شما روی پی سی فعال نشود. تمام پروکسی های داخل گوشی قابل استفاده روی رایانه نیستند! اما برخلاف تمام اطلاعات دیگر، اطلاعات پروکسی شما روی گوشی در روی رایانه دیده نمی شود و مجبور هستید از ابتدا و به صورت مجزا اقدام به اضافه کردن پروکسی ها باشید. با فروش این اطلاعات به سازمان ها و شرکت های بزرگ ، نه تنها هزینه های سرسام آور این سرویس ها تامین میشه بلکه سودآوری بسیار زیادی هم داره . آیا می دونید که هزینه راه اندازی و نگهداری سرویس هایی مثه تلگرام ، واتس اپ ، لاین ، وایبر و… برای اطمینان حاصل کردن از متصل بودن کامپیوتر به اینترنت، لازم است تا سرویس دهی اینترنت را نیز بررسی نمایید.

تلگرام ایرانی

اگر تمایل داشتید بنا به هر دلیلی پروکسی را غیرفعال کنید بایستی پروکسی تلگرام دسکتاپ را به حالت اولیه یا همان نصب نشده در آورید. به صورت اختیاری، می توانید دلیلی برای حذف حساب کاربری خود وارد کنید. برای اطلاع بیشتر می توانید این مقاله را نیز مطالعه نمایید. برنامه را باز کنید. همانطور که میدانید تلگرام یک پیام رسان متن باز و رایگان است که این امکان را به توسعه دهندگان میدهد تا از بستر آن برای ساخت پیامرسانهای مختلف استفاده نمایند. سپس گزینه Use custom proxy و Add proxy را برگزینید. اگر هم چنین گزینه ای ندیدید، اصلا نگران نباشید. این مسئله زمانی پیش میاد که شما نمی خواید دیگه یک یا چند نفر شماره ای از شما داشته باشن . علت این است که برنامه مورد نظر فیلتر است و با کلیک کردن بر روی آن تلگرام همچنان غیر فعال خواهد بود. برنامه تلگرام به لحاظ کاربری خیلی برنامه خوبیه .

تلگرام انلاین

■ در مرحله آخر ازتون میپرسته که آیا مطمئنید که میخواید اکانت تلگرام تون رو حذف دانلود تلگرام اصلی بدون فیلتر کنید ؟ ممکن هست شما در گوشی خود پروکسی های زیادی داشته باشید و بخواهید از آنها در نسخه دسکتاپ هم استفاده کنید. پروکسی تلگرام دسکتاپ درواقع همان پروکسی های تلگرام موبایل هست. حروف و اعدادی که مقابل واژه server نوشته شده همان هاست نیم است. در لینک hostname همان است که مقابل server نوشته شده است. اگر روی دکمه قرمز رنگ که نوشته Yes, delete my account کلیک کنید ، حساب کاربری تلگرام تون برای همیشه پاک میشه ( در واقع غیر فعال میشه ) .

ورود ب تلگرام از طریق گوگل بتوانید تبلیغات داخل نرم افزار را غیر فعال کنید. 3. موارد درخواست شده را وارد کنید. ■ ممکنه شرایطی پیش بیاد که مجبور بشید خط تون رو عوض کنید . ■ در بعضی موارد پیش میاد که تو رو در بایسی از طریق تلگرام با چند نفر آدم جدید آشنا میشید که خیلی تمایل ندارید ارتباط تون رو ادامه بدین . خیلی وقته که دنبال آموزش قدم به قدم دیلیت دائمی اکانت تلگرام بودم که تصادفی باهاتون آشنا شدم. با این کار، حساب و اطلاعات شما به صورت دائمی حذف میشوند. تنها راه حل برای برگراندن حساب کاربری تلگرم این است که وارد telegram/support شده و در بخش Please describe your problem مشکل خود را مطرح کنید و.. در صورتی که گوشی شما دچار مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری شده است تنها کافیست با امدادکاران تماس بگیرید یا سفارش تعمیرات موبایل را به صورت آنلاین ثبت کنید. حتما نسخه قبلی را از ویندوز به حالت غیرفعال (غیر نصب) در آورید.

گزینههای port و secret را نیز می توانید به راحتی در لینک بالا پیدا کنید. وارد برنامه شوید و در تصاویر زیر بر روی گزینههای Next کلیک کنید. ورژن های قدیمی تلگرام و نسخه های قبلی آن برای کامپیوتر در جدول زیر گردآوری شده است و می توانید با کلیک بر روی لینک دانلود آن آنها را دریافت نمایید. در صورتی که تصمیم گرفتید مجدداً با همان شمارهای که اکانت خود را حذف کردید دوباره به تلگرام بازگردید و از آن استفاده نمایید لازم است بدانید که دادههای قبلیتان قابل بازیابی نیست و تلگرام، شما را با عنوان یک کاربر جدید که تازه وارد تلگرام شده است در نظر خواهد گرفت. یکی از سادهترین راهها برای جایگیزینی روش بالا که دقیقاً به همان حالت است، استفاده از برنامههای مسنجر مثل تلگرام یا واتساپ برای آپلود فایل های خود توسط گوشی و دانلود آن با کامپیوتر یا برعکس است!

گزینه ADD PROXY را زده و بعد گزینه MTPROTO را انتخاب کنید. اگر داخل لیست پروکسی شما، تمام پروکسی ها غیرفعال بودند، مجبور هستید مجدد پروکسی فعال را به صورت دستی وارد کنید. این روش برای دستهای از مخاطبین کاربرد دارد که در لیست گوشی شما قرار گرفتهاند ولی به دلیل نداشتن برنامه تلگرام در لیست مخاطبین تلگرام شما حضور ندارند. تصاویری از محیط این نرم افزار ( منبع تصاویر کافه بازار می باشد ) : … هنگامی هم که پروکسی متوقف شد می توانید بر روی نشانه آن (علامت سپر در قسمت تحتانی صفحه تلگرام) بزنید. اگر دقت کنید می توانید در قسمت بالای صفحه در حال اتصال با پروکسی را مشاهده کنید که به محض برقرار شدن اتصال قادر به استفاده از تلگرام خواهید بود. کانال شما در بالای تلگرام پین می شود و در دید تمامی کاربران قرار می گیرد.

تلگرام اصلی جدید

خیلی ها نمی دونن که حذف حساب کاربری یا همون حذف اکانت تلگرام امکان پذیر نیست ! آیا بعد از حذف حساب تلگرام میتوانم بلافاصله اکانت جدیدی بسازم؟ سپس، برای شما باکس جدیدی نمایش داده می شود. ■ بعضی وقتا ممکنه مجبور باشید شماره تلفن تون رو به افراد جدیدی بدین که نمی خواید بدونن که شما از تلگرام هم استفاده میکنید . در صفحه بعدی دو تا کادر متنی نمایش داده میشه که یکیش شماره تلفن تون رو نمایش میده و زیرش یه کادر متنی دیگه هم هست که باید رمز عبوری که براتون ارسال شده رو وارد کنید و بعد روی دکمه Sign in کلیک کنید .

زیر این یپغام یه کادر متنی وجود داره که باید شماره تلفن تون رو در این کادر متن وارد کنید . حال که کد را کپی کردید مجددا به صفحه مرورگر بازگشته و کد را مشابه نمونه زیر در فیلد Confirmation Code وارد کرده و روی دکمه Sign In کلیک کنید. در پروکسی تلگرام دسکتاپ باید اطلاعات را دستی وارد کنید. اطلاعات را به آدرس ایمیل خودتان ارسال نمایید. این روش بر خلاف روش قبل کمی مشکل تر بوده زیرا باید به سایت تلگرام بروید و مراحلی را طی کنید. فقط عبارتهای مقابل علامت مساوی تا قبل از علامت & را واردکنید. قبل از هر چیز باید این نکته را بگوییم که دلیت اکانت تلگرام تنها از طریق سایت رسمی تلگرام امکانپذیر است و گزینهای برای این کار در اپلیکیشن تلگرام وجود ندارد! تنها کاری که میشه انجام داد غیر فعال کردن تلگرام هست و به همین خاطر من عنوان این مطلب رو نوشتم « غیر فعال کردن تلگرام » .

متصل خواهید شد .

یه چیزی بنویسید و بعد روی دکمه Done کلیکی کنید . مرحله هفتم: روی Done ضربه بزنید. این فیلد اختیاری است، بنابراین روی دکمه آبی رنگ Done کلیک کنید. در این روش به دانلود و نصب یک مرورگر به نام Opera نیاز دارید. سلام. این نرم افزار رو باید هر دفعه پس از خاموش شئن لب تاب و روشن کردن مجدد نصب کرد؟ اگر کلیه پروکسی های تلگرام دسکتاپ به حالت غیرفعال در آمدند چه باید کرد ؟ چه اطلاعاتی ؟ اطلاعاتی مثه حرف های کاری ، سیاسی و یا گرایش های فرهنگی و اجتماعی که در گروه های چت بیان میشه . ثبت نام در سایت ها چه ضرورتی دارد ؟ حال میتوانید دوباره اکانت جدید تلگرام ثبت نام کنید.