آمار فروش نشان می‌دهد که چگونه تیم‌ها با شرایط سخت سازگار می‌شوند

یکی دیگر از فروشندگان شیفتی در حال تطبیق با ،یدار باهوش تر است. بیش از 80 درصد از نمایندگان فروش می گویند که ،یداران قبل از اینکه به سراغشان بیایند، بیشتر تحقیقات را انجام می دهند، به این م،ی که فروشندگان باید منابع و دانش را برای پاسخگویی به سؤالاتی که فراتر از عملکرد اصلی محصول است، جمع آوری کنند.

با وجود عدم اطمینان اقتصادی، شرکت ها هنوز باید به اه، خود برسند. رهبران فروش به جای قمار روی استراتژی ها و تاکتیک های با ریسک بالاتر، عقب نشینی می کنند و بر آنچه می دانند کار می کند تمرکز می کنند. در واقع، 55 درصد از رهبران فروش می گویند که آنها ابتکارات کم خطر با رشد تضمین شده متوسط ​​را در اولویت قرار می دهند. نکته مهم: مطمئن باشید که شرط‌بندی‌ها مطلوب‌تر از سودهای بزرگ‌تر، اما نامشخص‌تر هستند – به‌ویژه در زمان‌های سخت.

2. نمایندگان فروش تنها 28 درصد از هفته خود را صرف فروش می کنند که نسبت به 34 درصد در سال 2018 کاهش یافته است.

خبر بد: هم ترازی متقابل عملکردی می تواند از کار استفاده کند. ا،ر نمایندگان موافق هستند که فروش تیمی به آنها کمک می کند تا معاملات را ببندند، اما می گویند که همگام سازی برای همه دشوار است. پرداختن به این موضوع برای رهبران فروش، که می گویند هم ترازی متقابل تاکتیک شماره 1 برای رشد است، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

8. 85 درصد از رهبران فروش می گویند که برای بدست آوردن بودجه برای تعداد کار خود با مشکل مواجه هستند

همانطور که در بالا ذکر شد، شعبده بازی ابزار یکی از دلایلی است که نمایندگان وقت کافی برای فروش صرف نمی کنند. به طور متوسط، تیم های فروش از 10 ابزار برای بستن معاملات استفاده می کنند. بسیاری از این موارد در فرآیند فروش نقش دارند، اما می‌توانند پرهزینه باشند، بار کلیک ایجاد کنند و تکرارها را از ارتباط با مشتریان احتمالی و مشتری، که معاملات را به جلو می‌برند، دور کنند.

4. 94 درصد از سازمان های فروش قصد دارند تا مجموعه فناوری خود را در 12 ماه آینده ادغام کنند.

سازمان‌های فروش نه تنها در تلاش هستند تا پشته‌های فناوری را برای افزایش کارایی ادغام کنند، بلکه مایلند کارهای دستی را که روزهای کاری نمایندگان فروش را آزار می‌دهد حذف کنند. هوش مصنوعی (AI)، همراه با اتوماسیون، مشغله‌هایی مانند به‌روزرس، سوابق معاملات و امتیازدهی به سرنخ‌ها را حذف می‌کند، بنابراین فروشندگان می‌توانند روی گفتگو با ،یداران تمرکز کنند. این فقط یک تقویت کننده بهره وری نظری نیست. همانطور که گزارش ما نشان می دهد، تکرارهای با عملکرد بالا 1.9 برابر بیشتر احتمال دارد از هوش مصنوعی استفاده کنند.

6. 90 درصد از نمایندگان فروش در تیم های با عملکرد بالا می گویند رهبری آنها آنها را تشویق می کند تا روابط بلندمدت با مشتری را به برنده های کوتاه مدت ترجیح دهند.

برای تقویت این روابط، نمایندگان به طور فزاینده ای بیش از فروشندگان معامله ای عمل می کنند. در واقع، 82٪ از نمایندگان فروش می گویند که شرکت آنها آنها را قادر می سازد تا به ،وان مشاوران قابل اعتماد برای ،یداران عمل کنند و به آنها در حل مشکلات پیچیده و رفع نیازهای ظریف کمک کنند.

گفت: «بالقوه‌ها به راه‌هایی برای اثبات ارزش ،ید نیاز دارند و با فروشندگان همکاری می‌کنند تا بر نتایج ملموس تمرکز کنند.» ال،ین مدور، مدیر اجرایی حساب استراتژیک در شرکت نرم افزاری آلیس.

مقالات پرطرفدار

فردی با هدفون و تلفن در حال گوش دادن به بهترین پاد،ت های تجاری

11 بهترین پاد،ت تجاری ما در سال 2022

بودجه های محدود به طور فزاینده ای برای رهبران فروش موضوعی است. از تیم‌ها خواسته می‌شود که بدون تعداد یا منابع اضافی به اه، درآمدی دست یابند که منجر به ناامیدی و گاهی اوقات گردش مالی می‌شود.

خبر خوب: فروشندگان با به حدا،ر رساندن کارایی، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری نمایندگان فروش، راه های رو به جلو را پیدا می کنند. در اینجا 10 آمار فروش از گزارش وضعیت فروش ما آورده شده است که داستان فروشندگ، را بیان می کند که خود را با شرایط فعلی وفق می دهند.

برای موفقیت در سال 2023 آماده شوید

در گزارش وضعیت فروش ما بیاموزید که چگونه حرفه‌ای‌های برتر فروش کارآمد می‌مانند، فناوری را ساده می‌کنند، و نمایندگان را با فعال‌سازی توانمند می‌کنند.


1. 70 درصد از رهبران فروش می گویند که شرکت آنها در حال حاضر ریسک کمتری نسبت به قبل از همه گیری دارد

یک چیز در فروش قطعی است: چیزها هرگز قطعی نیستند. این در آ،ین گزارش وضعیت فروش ما تاکید شده است، که نشان می دهد 72٪ از متخصصان فروش انتظار ندارند سهمیه سالانه خود را برآورده کنند. چرا؟ چالش‌هایی مانند تورم، نگر،‌های طول، مدت سلامتی، و ش،ت زنجیره تامین همیشه وجود دارند.

در مواجهه با عدم اطمینان، رهبران فروش به دنبال درآمدی هستند که بتوانند به آن تکیه کنند. به همین دلیل است که آنها بر روابط با مشتری بیش از معاملات سریع تأکید می‌کنند و به نمایندگان اجازه می‌دهند تا ارتباطات محکمی ایجاد کنند که وفاداری را تقویت می‌کند و منجر به فروش متقابل، افزایش فروش و تمدید می‌شود (بخو،د: درآمد قابل پیش‌بینی).

نمایندگان با کارهای دستی بیش از حد درگیر هستند. فروشندگان مایل به فروش هستند، اما بیش از دو سوم وقت خود را صرف نگهداری سوابق، فرآیندهای ش،ته، مدیریت ابزار و کارهایی مانند ورود داده ها و مدیریت سرنخ می کنند. این درها را به روی فرآیند فروش شتابزده و زمان کمتری برای رسیدن به سهمیه باز می کند.

جورج کاررا III، مدیر ارشد فناوری سیستم‌ها در میتسوبیشی آسانسور، بر اهمیت یکپارچه‌سازی و بهینه‌سازی تاکید می‌کند: «از آنجایی که تیم‌های فروش به دنبال مسیرهای جدید به سمت کارایی هستند، راه‌حل‌های فنی بی‌پایان اغلب به ،وان گلوله‌های نقره‌ای در نظر گرفته می‌شوند. اما شما باید فرآیند خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید واقعاً به چه چیزی نیاز دارید، از ابزارهایی که باید نگه دارید نهایت استفاده را ببرید و ابزارهای قدیمی را که کمکی نمی‌کنند، کاهش دهید.»

5. 97 درصد از رهبران فروش و متخصصان عملیات فروش می گویند هوش مصنوعی به نمایندگان زمان بیشتری برای فروش می دهد.

بقیه همه چیز در مورد کنترل چیزی است که قابل کنترل است. مانند لیندزی بوگز، مدیر جه، توسعه فروش در کوانتوم متریک خاطرنشان می کند: «موضوع [now] در مورد ثبات و نتایج است. مهارت خود را تقویت کنید و روی آنچه می تو،د کنترل کنید تمرکز کنید.

پشته فناوری فروش خود را ساده کنید

این خبر خوب است. مشکل این است که مربیگری یک به یک نسبتاً نادر است – فقط 26٪ از متخصصان فروش می گویند که این امر به صورت هفتگی انجام می شود. وقتی مدیران با نمایندگان می‌نشینند، احتمالاً چیزهای زیادی برای پوشش دارند. شاید خیلی زیاد.

6 دقیقه مطالعه

7. 81 درصد از نمایندگان فروش می گویند فروش تیمی به آنها کمک می کند تا معاملات را ببندند

با وجود این همه عدم اطمینان اقتصادی جه،، متخصصان فروش نگران دستیابی به اه، درآمدی هستند. اما این همه غم و اندوه نیست. حتی در مواجهه با مشکلات مالی بسیار واقعی، 75 درصد از متخصصان فروش به توانایی سازمان خود در آموزش نمایندگان برای مدیریت چشم انداز جدید فروش اطمینان دارند.

آمار فروش برای هدایت موفقیت در عصر جدید کارایی

مقالات فروش را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

10. تنها 28 درصد از متخصصان فروش انتظار دارند در سال آینده سهمیه خود را برآورده کنند یا از آن فراتر بروند – اما سازمان های فروش پشتیب، ارائه می دهند.

به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید که هر نماینده منابع و پشتیب، لازم برای یک بازیکن A را دارد. رهبران تجربه و مشارکت کارکنان را سرلوحه خود نگه می‌دارند، مربیگری منظم یک به یک را ارائه می‌دهند، آموزش ابزار را افزایش می‌دهند، تعادل بین کار و زندگی را اولویت‌بندی می‌کنند و مزایا را افزایش می‌دهند.

9. 81 درصد از نمایندگان فروش می گویند که از مدیر خود آموزش های ارزشمندی دریافت می کنند

یک راه حل ممکن: فناوری توانمندسازی که به طور خودکار مناطق پرتأثیر را برای مربیگری تکراری نشان می دهد. این یک حوزه فرصت بزرگ است، زیرا تنها 53٪ از رهبران فروش می گویند که از راه حل های مربیگری مانند این استفاده می کنند.

برای مق، با اضافه بار فناوری، سازمان های فروش به دنبال ساده سازی پشته خود هستند. اما راه پیش رو صرفاً کنار گذاشتن فناوری نیست. این در مورد بهینه سازی ابزارهای حیاتی و خلاص شدن از شر ابزارهای غیر ضروری یا اضافی است. فروشندگان نشان می‌دهند که فرصت‌های زیادی در اینجا وجود دارد: فقط 37٪ کاملاً موافق هستند که شرکت آنها از CRM خود نهایت استفاده را می‌برد.

6 دقیقه مطالعه

کارگران در یک جلسه

،ج ، هوشمندانه روی فناوری در شرایط رکود کلیدی است – در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است

رهبران فروش برنده می دانند که اگر به کارایی و بهره وری متمایل شوند، می توانند در زمان های ناب برتر باشند. گزارش وضعیت فروش ما بر این نکته تأکید می‌کند: در 12 ماه آینده، رهبران فروش قصد دارند از فروش ،یبی و مجازی برای انعطاف‌پذیری بیشتر، بهبود هم‌ترازی متقابل عملکردی و به حدا،ر رساندن استفاده از ابزار و فناوری استقبال کنند. این تلاش‌ها کلید موفقیت در سال 2023 خواهند بود – و در تضمین موفقیت در حال حاضر نقش اساسی دارند.

افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها از طریق یک پلتفرم واحد که هوش مصنوعی و اتوماسیون را فراهم می کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/15-sales-statistics/