آمادگی برای صدور گواهینامه Salesforce: چگونه با هزینه کمتر گواهینامه دریافت کنید

پیشگام پیچ آمنون، تکاور دو ستاره Trailhead دارای گواهینامه 16 برابر Salesforce

جایزه: این ک، ها همچنین شامل یک کوپن گواهینامه 200 دلاری است، بنابراین اگر قصد شرکت در آزمون گواهینامه را داشتید، این ک، اساساً رایگان است.

آکادمی Trailhead را کشف کنید

هرگز آرزوی من این نبود که گواهینامه Salesforce را دریافت کنم. اما پس از غلبه بر ترس ها و صرف زمان و تلاش، تنها آرزویم این است که زودتر این سفر را طی کرده باشم.»

گرفتن گواهینامه به شما کمک شخصی و حرفه ای می کند. شما به ،وان یک متخصص دارای گواهینامه Salesforce بیشتر قابل فروش هستید. در واقع، متخصصان دارای گواهینامه 90 درصد بازده و 68 درصد کارآمدتر هستند.

3 دقیقه مطالعه


منبع: https://www.salesforce.com/blog/salesforce-certification-prep-offers/این ک،‌های آمادگی ۱ روزه کوچک و صمیمی هستند، با #کارشناسان خبره و مدرسان خبره Salesforce که شما را در اه، امتحان راهنمایی می‌کنند، به سؤالات پاسخ می‌دهند و مفاهیمی را که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید توضیح می‌دهند.

به همین دلیل است که آکادمی Trailhead برای ارائه هر یک هیجان‌زده است ک، آمادگی گواهینامه 1 روزه (به دنبال کد ک، “CRT” باشید) اکنون تا 31 ژانویه 2023، فقط با 199 دلار. از کد تبلیغاتی استفاده کنید CRT199SU22 در پرداخت، و به جزئیات ک، برای شرایط و ضوابط مراجعه کنید.

وبلاگ The Trailblazer

همه ما می د،م که یادگیری از متخصصان یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن نکات و بینش است. و هنگامی که ،ت به شرکت در آزمون گواهینامه و قبولی در آن می رسد، یادگیری از مربیان خبره Salesforce یکی از مواردی است که بهترین راه هایی برای آمادگی امتحان و افزایش اعتماد به نفس

ما (و کارفرمایان) می د،م که چقدر گواهینامه های Salesforce، Tableau، و MuleSoft به شما کمک می کند تا به ،وان یک حرفه ای برجسته شوید و در نقش خود موفق تر باشید. Trailblazers موافق هستند که دریافت گواهینامه Salesforce ارزش واقعی دارد! به همین دلیل ما مشتاقیم که این فرصت ها را برای شما به ارمغان بیاوریم تا با هزینه کمتری گواهینامه دریافت کنید.

چه در MuleSoft، یک توسعه‌دهنده یکپارچه‌سازی، یا یک معمار تازه کار باشید، ما اعتبارنامه‌هایی داریم که تخصص MuleSoft شما را برجسته می‌کند، مهارت‌های شما را به نمایش می‌گذارد و به شما کمک می‌کند در بازار برجسته شوید.

وقت آن است که یک اعتبار درخشان و جدید داشته باشیم!

این یک راه عالی برای کاهش هر گونه اضطراب امتحان، یادگیری مستقیم از کارشناسان Tableau، آزمایش آنچه می د،د با سوالات تمرین امتحان، و استفاده عملی با Tableau با 90 روز دسترسی رایگان به Tableau است.

4. با گواهینامه های MuleSoft به حرفه خود سرعت بخشید

در Dreamforce اعلام شد گواهی همکاری نیروی فروش یک اعتبار نقطه ورود جدید است که برای افرادی طراحی شده است که آگاهی اساسی از این که چگونه یک پلت فرم CRM یکپارچه چالش اتصال بخش ها و داده های مشتری را حل می کند، طراحی شده است. و ما فقط راهی برای کمک به شما برای ،ب این اعتبار داریم—کمپ مجازی Trailblazer (TVB) برای همکاران Salesforce.

آیا شما یک ستاره راک داده Tableau هستید که به دنبال ،ب یک امتیاز هستید؟ گواهی تابلو برای اثبات مهارت های خود به دنیا؟ بیایید با کمک کارشناسان Tableau و ده ها سوال تمرینی، شما را برای امتحان آماده کنیم!

بنابراین اگرچه ممکن است درست ، آن ماکارون ها را یاد نگرفته باشید، اما برای دریافت گواهینامه Salesforce خیلی دیر نیست. اینها را بررسی کنید آکادمی Trailhead تبلیغات طراحی شده برای تقویت آمادگی گواهینامه Salesforce شما، بنابراین شما می تو،د یک ،ب درآمد داشته باشید نیروی فروش، تابلو، یا MuleSoft اعتبار

1. حرفه Salesforce خود را با گواهینامه Salesforce Associate شروع کنید

سال جدید را با گواهینامه جدید و درخشان MuleSoft شروع کنید! به نسل بعدی متخصصان MuleSoft در دموکراسی‌سازی یکپارچه‌سازی، خودکارسازی وظایف دستی و پیشرو در طراحی بهترین تجربیات در ک، در شرکت‌های برتر جهان بپیوندید.

5 دقیقه مطالعه

یک زن و یک مرد با تصاویر ابزارهایی احاطه شده اند که فروش را سرعت می بخشد.

3 روش جدید برای افزایش سرعت فروش با رویکرد تیمی

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.


مقالات پرطرفدار

جعبه باز با جایزه Seize the Trail نشان جامعه مجازی، هودی Trailblazer، و کوپن گواهینامه Salesforce که در احاطه شده توسط کانفتی بیرون می‌آید.

اکنون موفقیت را بیابید: 4 دلیل برای تصاحب مسیر در سال 2023

این برنامه ،یبی از محتوای جذاب و کوچک Trailhead (سکوی آموزش آنلاین رایگان Salesforce) و مربیگری زنده از مربیان معتبر Salesforce است. هفته ای دو بار، هماهنگ کنید، سوال بپرسید و یادگیری هر هفته را با مربی خود مرور کنید.

سال 2023 نزدیک است و تصمیمات سال نو را به همراه دارد که می تواند شخصی یا حرفه ای باشد – از تعیین هدف برای تهیه غذاهای خانگی بیشتر تا تلاش برای ارتقاء. ،ب درآمد a صدور گواهینامه نیروی فروش اغلب قط،امه‌ای است که می‌شنویم، و تلاش برای رسیدن به آن بسیار عالی است.

این بوت کمپ 30 روزه یک برنامه آموزشی ،یبی، تجویزی و متخصص است. این به شما برنامه ای برای یادگیری دانش اصلی و مهارت در آن می دهد پلتفرم مشتری 360 و سریعاً به گواهینامه Salesforce Certified Associate بروید.

اکنون تا 31 ژانویه 2023، 50 درصد تخفیف بگیرید ما آمادگی آزمون Tableau Certified Data Analyst Exam یا آمادگی آزمون دسکتاپ Tableau ک، ها. از کد تبلیغاتی استفاده کنید TabCert22 در پرداخت، و به جزئیات ک، برای شرایط و ضوابط مراجعه کنید.

از 1 دسامبر 2022 تا 31 ژانویه 2023، 20 درصد تخفیف بگیرید هر آزمون گواهینامه MuleSoft هنگام ،ید مستقیم از طریق وب سایت آموزشی MuleSoft. از کد تبلیغاتی استفاده کنید CERT20 در پرداخت، و جزئیات تبلیغاتی را ببینید شرایط و ضوابط.

جایزه: بوت کمپ شامل یک کوپن برای شرکت در آزمون کارد، معتبر Salesforce (به ارزش 75 دلار آمریکا) است.

2. با کارشناسان Salesforce برای صدور گواهینامه آماده شوید

با دسترسی به کارشناسان محصول، یادگیری را در سراسر سازمان تسریع کنید.


3. تبدیل به تابلوی گواهی