آشنایی با سایزهای گردنبند زنانه و نام های آن ها گالری فانوس | hsaatchi

آشنایی با سایزهای گردنبند زنانه و نام های آن ها گالری فانوس | hsaatchi

در حال حاضر، معمولاً گردنبند های یقه ای ضخیم هستند و به یقه‌ی پیراهن جواهرات هاتف ساعتچی شباهت دارند. طول گردنبند های یقه ای میتواند بین 30 تا 40 سانتی متر باشد. گردنبندها نمادی بی انتها از زیبایی و ظرافت، قرن هاست که توسط زنان استفاده می شود.

  • گردنبند رزینی کهکشانی دخترانه و زنانه از دسته گردنبند های شب تابی است که زیبایی دو چندانی در تاریکی دارند.
  • البته، قیمت گردنبند استیل دخترانه نیز با توجه به همین موارد تعیین می‌شود و می‌توانید با دانستن این عوامل با خیال راحت خرید کنید.
  • در گذشته برای تمام گردنبند ها، از اصطلاح یقه ای استفاده میکردند.
  • گردنبند صلیب اسپرت طرح اصلی از جدیدترین مدل های گردنبند های صلیبی است که طرح حضرت عیسی که به صلیب کشیده شده را نشان می دهد.

کمتر کسی پیدا می‌شود که با دیدن زیورآلات سواروسکی جذب آن‌ها نشود. گردنبندهای زنانه سواروسکی، همگی در عین زیبایی و ظرافت طراحی می‌گردند. ترکیب نگین‌های سواروسکی با زنجیرهای ظریف، گردنبندهای خیره‌کننده و درخشانی را خلق می‌کند که با استفاده از آن‌ها، زیبایی استایل دو چندان می‌شود. با خرید گردنبند زنانه سواروسکی، استایلی جذاب و خیره‌کننده برای خود به ارمغان آورید. بهتر است بدانید که خرید گردنبند زنانه ، بیشتر از هر زیورآلات و بدلیجات دیگری در استایل و جذابیت شما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. یک گرنبند زیبا و درخشان با یک پلاک کوچک به‌سادگی می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی یک ست زیبا و برازنده‌ی زنانه باشد.

گردنبند زنانه

از همه مهم‌تر اینکه استیل ضد زنگ ضد حساسیت است و برای افرادی که هنگام استفاده از فلزات دیگر دچار آلرژی می‌شوند مناسب است. یعنی اگر گردنبند استیل زنانه استفاده می‌کنید، بهتر است آویزی از جنس طلای سفید یا زرد استفاده نکنید. یا به‌طور مثال، دستبند نقره زنانه را به همراه دستبندی از جنس استیل یا طلا دست نکنید. امروزه اکسسوری‌ها و زیورآلات نقش بسزایی در تکمیل کردن زیبایی افراد دارند. هرساله شاهد تغییر و تحولات اساسی در طرح‌های زیورآلات هستیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در خرید گردنبند زنانه بسیار مطرح است، منحصر‌به‌فرد بودن و خاص بودن طرح آن می‌باشد.

گردنبند ملیله کاری نقره پروانه

گردنبند چسبان مشکی به همراه یک انگشتر چوکر فری سایز و یک گردنبند که به عنوان بازوبند و یا پابند نیز قابل استفاده می باشد. این ست ارزان قیمت فری سایز بوده و برای کودک تا بزرگسال قابل استفاده می باشد. ست چوکری آویز دار دخترانه و زنانه، کاملا کشی و فری سایز برای تمام سنین (6 سال تا بزرگسال) که با توجه یه کشسانی بسیار بالایی که دارد برای هر سایز دست و گردنی مناسب می باشد. بله دختران و خانم‌ها در هر سنی می‌توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش دهند. برای مثال گردنبند استیل گربه یا گردنبند استیل اسکی شاید از محصولات مورد علاقه دختران جوان و کم سن و سال باشد. اما به جای آن، گردنبند استیل کارتیر مروارید از نوا استایل را پیشنهاد می‌کنیم.