آخرین مهلت درخواست برای CX Awards 2023 تقریباً به پایان رسیده است

بالا،ه سال نو فرا رسید، و این بدان م،است که ما به اعلام برندگان جوایز CX خود برای سال 2023 نزدیک‌تر می‌شویم. متأسفانه، این بدان م،است که شما زمان محدودی برای مشارکت دارید.

منتظریم شما را آنجا ببینیم!

هنوز قبل از اینکه آماده درخواست باشید به کمک بیشتری نیاز دارید؟ بازدید کنید جوایز CX.

این داوران برنامه‌های شما را ارزیابی می‌کنند و توانایی شما در اجرا، نوآوری و ارائه تجربیات فوق‌العاده مشتری را از نزدیک بررسی می‌کنند.

هنگامی که درخواست های خود را با موفقیت ارسال کردید، داوران متخصص ما دست به کار خواهند شد و هر ورودی را ارزیابی می کنند. آن ها هستند:

  • مایکل فاوسکت، بنیانگذار، مدیر عامل و تحلیلگر ارشد در آریون ریسرچ
  • رابین گاریس، مدیر عامل و تحلیلگر اصلی در Metrigy.
  • مارتین هیل ویلسون، صاحب شرکت مشاوره Brainfood
  • نریس کورفیلد، مدیر مشاوره تزریق
  • جولی تانو لاوسون، مشاور CX در Cabinet Conseil CX

بله، ما مهلتی برای توقف دریافت درخواست ها در تاریخ 13 تعیین کرده ایمهفتم ژانویه تا اطمینان حاصل شود که زمان زیادی برای ارزیابی دقیق ورودی‌ها در هر 15 دسته وجود دارد.

سپس می‌تو،د فرم‌های درخواست خود را آپلود کنید و به ما نشان دهید که چه کاری را به بهترین شکل انجام می‌دهید و چه چیزی شما را از رقبا در این دسته متمایز می‌کند.


منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/the-application-deadline-is-almost-here-for-cx-awards-2023/

خبر خوب این است که تکمیل درخواست شما برای جوایز امسال ساده تر نیست، مهم نیست که برای “رهبر CX سال” یا “بهترین BPO” درخواست می دهید. شما می تو،د تمام اطلاعات خود را ارسال کنید درست همین جا.

خوشبختانه، این روند نباید طول، شود، و پیروی از نکات برتر ما به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که بهترین برنامه ممکن را ارائه می کنید.

در 3 فوریه، ما لیست نهایی خود را از نامزدهای نهایی و در 16 نشان خواهیم دادهفتم در ماه فوریه، از شما دعوت می کنیم تا برای مراسم جوایز آنلاین ما به ما بپیوندید.

بنابراین، اگر تا این تاریخ درخواست(های) خود را ارسال نکرده اید، باید تا سال 2024 منتظر بم،د تا شانس دیگری برای برنده شدن داشته باشید!

توصیه می کنیم به برخی از ما نگاهی بیندازید برندگان قبلی اگر برای الهام گرفتن تلاش می کنید

بعد چه اتفاقی می افتد؟

به عبارت دیگر، اکنون زمان آن است که اگر درخواست خود را به تعویق انداخته اید، حرکتی را انجام دهید.

اکنون درخواست خود را ارسال کنید