ما رویکرد جدید خود را برای توسعه رهبری می نامیم مسیرهای رهبر بزرگ. هر مرحله برنامه درسی هدفمند خود را دارد که ذهنیت ها، مهارت ها و رفتارهای مربوطه را با موفقیت رهبر در آن سطح مرتبط می کند. مدل جدید ثبت نام آزاد، دسترسی را دموکراتیک می کند تا تعهد ما به برابری را بیشتر انجام دهیم.
امسال، پس از انتقال به فرهنگ کار از راه دور، Salesforce نیاز داشت تا نحوه توسعه رهبران خود را اصلاح کند. از آنجایی که کارکنان و تیمهای ما بیشتر از همیشه توزیع شدهاند، ما به یک رویکرد جدید برای رهبری برای چشمانداز ،بوکار بیثبات، گسسته و پیچیدهتر نیاز داشتیم.
همانطور که مسیر خود را برای تغییر تعیین می کردیم، باید تصمیم می گرفتیم که به چه چیزی بیشتر اهمیت می دهیم. از طریق مصاحبههای رهبر، گروههای تمرکز ذینفعان، و جلسات طراحی، اولویتهای جدید به «شمال واقعی» برای نقشه راه تحول گستردهتر تبدیل شدند:
- هر ،ی می تواند رهبری کند. رهبری عالی میتواند از هر جایی باشد و تمرکز منحصراً بر رهبران با بالاترین عملکرد میتواند تعصبات ناخواسته را تقویت کرده و مشارکت کارکن، را که به طور سنتی کمتر نمایندگی میشوند، محدود کند.
- هر رهبر بزرگ باید سه کار را واقعاً خوب انجام دهد: یک تیم عالی بسازید، فردی عالی برای کار باشید و نتایج عالی را با هم ارائه دهید.
- مردم در طول زمان با دیگران بهترین یاد می گیرند. محتوای مرتبط ارائه شده در زمینه کار روزمره به رهبران اجازه می دهد تا تعامل، انگیزه و جامعه را در بین همتایان خود حفظ کنند.
- رشد رهبری در مراحلی اتفاق می افتدو – برای مرتبط ماندن – رهبران نیاز به آموزش و توسعه متمایز دارند که با مسئولیت های آنها مطابقت داشته باشد.
- رهبران باید پاسخگو باشند. رفتارهای رهبر باید به طور شفاف اندازه گیری و گزارش شود تا بهبود و عملکرد تأیید شود.
- یادگیری عالی نیاز به تجربه مجازی و حضوری دارد. بیشتر یادگیری و توسعه میتواند به صورت مجازی برای کاهش هزینه و افزایش مقیاسپذیری اتفاق بیفتد، اما یادگیری واقعی، رابطهای و تجربی بهتر است رو در رو انجام شود.
مسیرهای رهبر بزرگ، تجربیات شخصیسازی شده را با محتوا و فعالیتهای کوچک ارائه میدهند تا به رهبران در همه سطوح کمک کنند تا ابزارهای مورد نیاز برای رهبری را در یک موفقیت از هر کجای دنیا به دست آورند. در اینجا شش مرحله وجود دارد:
- کارشناسان در حال رشد: مشارکتکنندگان فردی که بهجای تبدیل شدن به یک رهبر رسمی مردمی، به دنبال رشد به،وان متخصص در حرفه انتخابی خود هستند.
- رهبران مشتاق مردم: مشارکت کنندگان فردی که به دنبال توسعه خود و حرفه خود از طریق رهبری مردم هستند.
- رهبر مشارکت کنندگان فردی: مدیران خط اول که مسئول موفقیت و رشد یک تیم هستند.
- رهبر رهبران: ،، که مسئول موفقیت و رشد تیم های متعدد به رهبری رهبران دیگر هستند.
- رهبران عملکرد: مدیر، که مسئول هدایت، موفقیت و رشد یک کارکرد یا حوزه خاص هستند.
- رهبران سازم،: ارشد ترین مدیران ما، مسئول مستقیم جهت گیری استراتژیک و موفقیت شرکت ما به ،وان یک کل هستند.
علیرغم سابقه عالی، با گذشت زمان اه، مدل به سه دلیل دیگر با چشم انداز کاری در حال تغییر ما سازگاری نداشت:
- رشد Salesforce مست،م رهبری بیشتر و بهتر از هر سطح (نه فقط بالا) بود.
- به دلیل تعهد ما به دسترسی عادلانه برای کارمندان، باید از فرآیند نامزدی رسمی دور شویم.
- ما برای بسیاری از همهگیری و احتمالا فراتر از آن به برنامههای مجازی نیاز داشتیم.
ابتدا تصمیم بگیرید که چه چیزی مهم است
بسیاری از شرکتها شروع به ارائه آموزشهای حین کار بیشتری کردهاند، اما ا،ر مردم معتقدند که این سازمانها هنوز عقب ماندهاند. در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه چگونه ارتقاء مهارت بهتر کارکنان می تواند به حفظ و جذب کارگران کمک کند.