با کمی بینش در مورد موفقیت مداوم برنامه پذیرش MFA Salesforce – و استراتژی های محتوایی که ران برای آن آورده است – احتمالاً به این فکر می کنید: چگونه می تو،د مردم را وادار کنید که فناوری های جدید شما را بپذیرند؟
یک هدف اصلی شامل ایجاد پیامها بود تا مشتریان بفهمند که چگونه فرآیند ورود به سیستم MFA به نفع خودشان است. اگر مردم ندانند که این فناوری چه سودی برای آنها دارد، از آن استفاده نخواهند کرد. هنگام پیادهسازی فناوری جدید، این را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که پیامرس، بدون در نظر گرفتن سطح تخصص، منطقی است.
داشتن محتوای واضح و قابل دسترس برای اطمینان از اینکه همه تیمها و کارمندان درگیر در یک صفحه هستند ضروری است و به جلوگیری از سردرگمی قبل از دسترسی به مشتریان کمک میکند. این نشان دهنده قدرت واقعی یک نویسنده فنی با استعداد است، و اینکه چرا باید آنها را زودتر درگیر کنید.
مقالات پرطرفدار

هیچ ، نمودارهای شما را درک نمی کند – در اینجا نحوه تغییر آن آمده است
با کار در جهت اه، تعریف شده، مانند ایجاد برنامه حول یک استراتژی محتوای مرکزی، و ارائه پیامهای منسجم، به مردم کمک کردیم تا در مورد این فناوری بیاموزند و احتمال پذیرش آن را افزایش دهیم.
استراتژی خود را برای نتایج بهتر درک کنید
5 دقیقه مطالعه
محتوا را برای همه ذینفعان متمرکز کنید
نویسندگان فنی اطلاعات پیچیده را ساده می کنند تا هر،ی بتواند آن را درک کند. بهترین نویسندگان فناوری با تیمهای پروژه، محصول، بازاریابی، مهندسی و پشتیب، مشتری برای ایجاد استراتژیها و محتوایی که به مشتریان و تیمهای داخلی کمک میکند، شریک میشوند. این دقیقاً همان کاری است که تامی ران، معمار محتوا در Salesforce، برای طرح MFA انجام داد.
زم، که آن محتوا در حال توسعه بود، نگهداری آن در یک مکان مرکزی نیز مهم بود. ران گفت: «وقتی همه اعضای یک تیم میدانند کجا باید به دنبال دارایی بگردند، ارتباطات نادرست را کاهش میدهید و انگیزه افراد برای ایجاد محتوای اضافی یا غیرپیام را از بین میبرید.»
ما معتقدیم که ،ب و کار بهترین پلتفرم است. احساس می کنید باید مشتریان خود را بهتر بشناسید؟ فرمول 1 نیز همینطور.