یک هدف اصلی شامل ایجاد پیامها بود تا مشتریان بفهمند که چگونه فرآیند ورود به سیستم MFA به نفع خودشان است. اگر مردم ندانند که این فناوری چه سودی برای آنها دارد، از آن استفاده نخواهند کرد. هنگام پیادهسازی فناوری جدید، این را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که پیامرس، بدون در نظر گرفتن سطح تخصص، منطقی است.
برای بازگشت به توصیه های گلیزر در مورد اینکه چگونه می تو،د پذیرش فناوری های جدید خود را افزایش دهید: آیا بهترین نویسنده فناوری را که می تو،د استخدام کرده اید؟
فناوری جدید رانندگی Formula 1®
ما معتقدیم که ،ب و کار بهترین پلتفرم است. احساس می کنید باید مشتریان خود را بهتر بشناسید؟ فرمول 1 نیز همینطور.