از خود بپرسید که آیا کارهای زیر را انجام می دهید:
- تعیین زودهنگام یک نویسنده فنی به تیم؟
- بیان یک سفر پذیرش مشتری از ابتدا؟
- ایجاد یک مکان واحد برای همه پیامها و محتوا؟
- همسو ، تیم بر اساس اصطلاحات و مفاهیم سازگار؟
- اه، محتوا را به برنامه خود اضافه می کنید؟
آیا سس محرمانه ای وجود دارد که مشتریان شما را به پذیرش فناوری های جدید تشویق کند؟ ایان گلیزر، معاون مدیریت محصول هویت Salesforce، فکر میکند وجود دارد – استخدام یک نویسنده فنی.
ران به دنبال راههایی برای موفقیت آمیز ، پذیرش MFA بود. قبل از اینکه او محتوایی ایجاد کند – یا بر فناوری MFA تمرکز کند – با همه سهامداران مصاحبه کرد تا ایده هایی را جمع آوری کند که چگونه Salesforce می تواند به مشتریان کمک کند تا MFA را با موفقیت به کارمندان خود ارائه دهند. تیم به بررسی سوالاتی مانند:
- چرا مشتری باید به پذیرش این فناوری اهمیت دهد؟
- مشتری باید از کجا شروع کند؟
- هدف نهایی مشتری چیست؟
از ابتدای برنامه MFA، رهن با مدیران اجرایی برای تعریف اه، محتوا همکاری کرد.
آیا میخواهید دپارتمانها را در یک صفحه قرار دهید؟ این نکات برای برقراری ارتباط موثر به شرکت شما کمک می کند تا هماهنگ شود و به اه، خود برسد.