
بروزرسانی: 18 تیر 1404
چگونه یک نماینده خدمات کارکنان هوش مصنوعی می تواند بهره وری را بهبود بخشد
ما در حال ایجاد یک منبع جامع و واحد از حقیقت برای همه داده های ،ب و کار شما هستیم که پیچیدگی های مرتبط با مدیریت داده ها را ساده می کند. با Data Cloud، همکار هوش مصنوعی شما از هر جنبه ای از ،ب و کار شما مطلع می شود.
ملاقات با شما در جایی که هستید: ادغام یکپارچه با Slack
علاوه بر این، با گنجاندن قابلیت های عامل خدمات کارکنان هوش مصنوعی در Slack، به یک مرکز فرماندهی قدرتمند برای تعامل کارکنان تبدیل می شود که بهره وری را افزایش می دهد. این ادغام امکان دسترسی بی وقفه به داده ها و ابزارهای مشارکتی را مستقیماً در جریان کار فراهم می کند که 24/7 در دسترس است.
عوامل کارمند هوش مصنوعی: تنظیم کنید تا نحوه کار ما را تغییر دهید
همکاری استراتژیک ما با Workday که به تازگی گسترش یافته است، بر بهبود تجربیات کارکنان از طریق اتصال داده ها و مهمتر از آن، توانمندسازی تیم شما با یک عامل خدمات کارکنان هوش مصنوعی متمرکز است. اکنون عوامل هوش مصنوعی و انسان ها می توانند در Workday، Salesforce و همچنین در Slack با یکدیگر همکاری کنند. اه، مش، ما افزایش بهره وری، بهبود تصمیم گیری، و ساده سازی عملیات تجاری، همه در جریان کار روزمره است. با هم، امروز آینده کاری را برای مشتریان مش، خود به ارمغان می آوریم.
معرفی یک عامل برای بهبود تجربیات کارکنان
این قابلیت های جدید را فعال می کند از جمله:
- بینش های پیش بینی کننده با استفاده از Tableau Pulse برای تجزیه و تحلیل ریسک فرسایش کارکنان بر اساس داده های جامع کارکنان و عملکرد، برنامه ریزی نیروی کار فعال را ممکن می سازد.
- گزارش های جامع با استفاده از داده های کارمندان و عملکرد برای اطلاع رس، ارزیابی عملکرد، برنامه های توسعه و برنامه ریزی جانشین پروری
- برنامه ریزی دقیق نیروی کار که پیش بینی های عرضه را از روز کاری با سیگنال های تقاضا از Salesforce برای برنامه ریزی دقیق ظرفیت هماهنگ می کند.
- برنامه ریزی مالی مستمر با ادغام داده های کارکنان و مشتریان در پیش بینی های متحرک، مدل سازی سناریوها و تحلیل های عملیاتی
- قابلیت فروش هوشمند که فروشندگان را قادر می سازد تا معاملات پیچیده را با تجزیه و تحلیل فعالیت های تاریخی انجام دهند و توصیه های مربیگری هدفمند ارائه می دهد.
ادغام Workday و Slack به کاربران اجازه می دهد تا از رابط مکالمه همه جا حاضر، هوش مصنوعی تعبیه شده و قابلیت های اتوماسیون در Slack برای مشاهده و همکاری در سوابق مالی و منابع انس، در Workday استفاده کنند. این پیشرفت ها کاربران را قادر می سازد تا وظایف را مدیریت کنند، جزئیات پرداخت را مشاهده کنند، درخواست های شغلی را انجام دهند، به اطلاعات کارکنان دسترسی داشته باشند و مستقیماً در Slack با دفتر کل ارتباط برقرار کنند.
از آنجایی که ما به گسترش همکاری های خود ادامه می دهیم و مرزهای آنچه را که داده های یکپارچه و انسان ها و هوش مصنوعی با هم کار می کنند می توان به دست آورد، آینده کار فقط یک مفهوم نیست. این یک واقعیت است منتظر به روزرس، های بیشتر باشید زیرا ما همچنان در تغییر روش کار خود رهبری می کنیم.
می خواهید بیشتر بد،د؟
منابع
یک دفتر جلو و پشت یکپارچه تضمین می کند که داده ها در سراسر سازمان شما یکپارچه و هماهنگ می شوند، به تیم ها اجازه می دهد به اطلاعات حیاتی در یک مکان دسترسی داشته باشند، تجربیات کارمندان را بهبود می بخشد و در عین حال بهره وری را افزایش می دهد.
این عوامل مانند چت ربات های گذشته نیستند. آنها برای مدیریت وظایف پیچیده در عملکردهای مختلف مانند منابع انس،، فناوری اطلاعات و امور مالی و همچنین فروش، بازاریابی و خدمات مشتری، پیچیده و آگاه به زمینه هستند. خواه به روزرس، مزایا، ردیابی هوشمند سرنخ فروش یا مدیریت گزارش های هزینه ها باشد، عامل خدمات کارکنان هوش مصنوعی یک رابط ساده و مکالمه ارائه می کند که این فرآیندهای مهم تجاری را برای کارمندان ساده می کند.
در روز اول، کارمند جدید چک لیست ورود خودکار و کارآمد را در Slack دریافت می کند. این شامل یک ویدیوی سفارشی، معرفی تیم، و چک لیستی از وظایف، مانند پر ، فرم های لازم، تنظیم سپرده مستقیم، انتخاب مزایا، و تکمیل آموزش های مورد نیاز است. عامل پیشرفت را دنبال می کند و یادآوری هایی را برای کارهای برجسته تنظیم می کند. و همه چیز در Workday ردیابی می شود، در Slack قابل مشاهده است و در فروشگاه اطلاعات یکپارچه Salesforce Service Cloud در دسترس است تا از یک نمای جامع از پیشرفت ورود اطمینان حاصل شود.
ما در حال پیشروی در عصر جدیدی در نرم افزارهای سازم، هستیم و از قدرت هوش مصنوعی (AI) برای تعریف مجدد بهره وری و هوش محیط کار استفاده می کنیم. مرکز اصلی این سفر متحول کننده، یک عامل خدمات کارمند پیشرفته هوش مصنوعی است که بر روی پلتفرم جدید Agentforce ما ساخته شده است. ما فراتر از ابزارهای سنتی و ربات های گفتگو به سمت چیزی بسیار پویاتر و هوشمندتر حرکت می کنیم.
در طول دوره تصدی کارمند، نماینده همچنان به ،وان یک ابزار اطلاعاتی و همچنین یک مربی فعال عمل می کند. با استفاده از داده های Salesforce، فروشنده پیشنهادهای فعال سازی فروش و بهینه سازی عملکرد شخصی شده را بر اساس تجزیه و تحلیل بلادرنگ خط لوله فروش، چرخه معاملات و حساب های خود دریافت می کند. این اطلاعات بینش می تواند به آن ها امکان دهد معاملات را سریع تر ببندند و برنده های بیشتری را تضمین کنند.
ارائه شده توسط پلتفرم Einstein 1 ما و غنی شده با مدل های پیشرفته زبان بزرگ (LLM)، عامل فراتر از قابلیت های دستیار دیجیتال استاندارد است.
این مشارکت همچنین تجربیات جدیدی را برای کارمندان در سراسر Workday و Slack ارائه می کند، چه به صورت بومی در Slack یا Workday و همچنین از طریق عوامل خدمات کارکنان هوش مصنوعی.
کلید اثربخشی کارمند و عامل هوش مصنوعی در این پایه داده مش، نهفته است که همه از طریق Data Cloud به روشی قابل اعتماد به هم متصل و هماهنگ هستند. Data Cloud و شبکه شریک داده های Zero Copy با هم می توانند سیلوهای داده را حذف کنند و نمای واحدی از عملیات تجاری را فعال کنند. این منجر به بهبود تصمیم گیری می شود و راه را برای سیستم های واقعاً هوشمند در سطح سازم، هموار می کند.
ما از شراکت با Workday، اولین شریک SaaS که به شبکه شریک داده های Zero Copy ما می پیوندیم، بسیار هیجان زده هستیم. با ادغام داده های منابع انس، و مالی روز کاری با وسعت و عمق بی نظیر مشتری و داده های CRM، نمای 360 درجه بی سابقه ای از عملیات تجاری شما ارائه می کنیم.
این چیزی فراتر از یک محصول یا مشارکت است. این آغاز عصر جدیدی است که در آن هوش مصنوعی یک همکار قابل اعتماد در هر محل کار است، سیلوهای داده متعلق به گذشته هستند و هر کارمندی مزیت استراتژیک داده های جامع را در اختیار دارد. این دیدگاه یکپارچه از داده ها همه مهم است، زیرا داده ها هوش مصنوعی را تقویت می کند و هوش مصنوعی اکنون کارمند (و تجربه مشتری) آینده را تقویت می کند. این همچنین آغاز یک جنبش جدید است، که در آن دو رهبر نرم افزاری با یکدیگر همکاری می کنند تا انسان ها و هوش مصنوعی را به هم نزدیک تر کنند تا افراد و شرکت ها را سازنده تر و مؤثرتر کنند.
بر اساس گزارش معیار اتصال، یک شرکت متوسط \u200b\u200bاز 991 برنامه کاربردی مختلف استفاده می کند و 75٪ از سازمان های فناوری اطلاعات برای ادغام بینش داده ها در آن تجربیات کاربر تلاش می کنند. این امر مست،م هماهنگی کاربران در چندین سیستم است، فرآیندی خسته کننده که تجربیات ضعیفی برای کارکنان ایجاد می کند و می تواند به دلیل اطلاعات پراکنده منجر به تصمیمات تجاری گمراه کننده شود.
این مثال نشان می دهد که چگونه یک نماینده کارمند هوش مصنوعی می تواند کارایی را از لحظه ای که استخدام کننده جدید پیشنهاد آن ها را می پذیرد، در طول ورود اولیه خود و ادامه مسیر شغلی خود، افزایش دهد. هوش مصنوعی ،شتین در هر مرحله از راه وجود دارد و با ارائه پشتیب، و توانمندسازی یکپارچه و مستمر، تجربه آنها را متحول می کند و به طور مستقیم و مداوم بر موفقیت و بهره وری تأثیر می گذارد.
پتانسیل را آزاد کنید: آینده کار اکنون است
دنیایی را تصور کنید که در آن لحظه ای که یک فروشنده یک کار جدید را می پذیرد، یک عامل هوش مصنوعی از مدیر خود می خواهد تا یک برنامه حضوری آماده کند. پس از تجزیه و تحلیل نقش کارمند جدید، مهارت ها و عملکرد تیم، نماینده بلافاصله یک برنامه پیشنهادی برای حضور در هیئت مدیره به رهبر ارسال می کند. مدیر می تواند طرح را بررسی کند، ویرایش هایی را پیشنهاد دهد، اقدام کند و آن را به کارمند جدید اختصاص دهد.
مزیت این ادغام در توانایی Slack برای حفظ مکالمات در کانال های ضبط نهفته است. این بدان م،است که هر بحث یا فرآیند تصمیم گیری در حال حاضر به راحتی در Slack، Workday یا Salesforce در هر زم، قابل ردیابی، خلاصه و عملی است.
اما نوآوری به همین جا ختم نمی شود. هنگامی که فروشنده جدید مستقر می شود، آنها می توانند از نماینده اطلاعات من،ی در مورد حساب های اختصاص داده شده در قلمرو خود بخواهند، همه در یک رابط Slack. این ادغام به فروشنده اجازه می دهد تا به صورت پویا در Slack تعامل داشته باشد تا اطلاعات دقیقی درباره هر حساب، مانند جزئیات شرکت، محصولات در نظر گرفته شده و مرحله فروش فعلی دریافت کند. اگر کارمند سؤالی داشته باشد و نماینده نتواند پاسخ آن را بیابد، نماینده فعالانه پیشنهاد می کند که یک بلیط پشتیب، باز کند تا این درخواست به طور مؤثر با تیم من، حل شود.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- درک متنی: تفاوت های ظریف و پیچیدگی های محیط ،ب و کار شما را تفسیر می کند
- مدیریت کار قوی: بدون زحمت طیف متنوعی از وظایف چند مرحله ای را در چندین بخش انجام می دهد
- تعامل طبیعی: همانطور که یک همکار انس، با کاربران درگیر می شود
- پشتیب، فعال: نیازهای کاربران را شناسایی و برطرف می کند و بهره وری کارکنان را به طور قابل توجهی افزایش می دهد
- ی،ان سازی داده ها: تمام داده های سازم، را در یک منبع واحد و قابل دسترس با Salesforce Data Cloud ادغام می کند

توانمندسازی مشارکت ها: یکپارچه سازی داده های شما
بر خلاف سایر عوامل نوظهور در بازار که نیاز به افزایش به انسان دارند، نماینده خدمات کارمند ما می تواند انتقال دانش را به صورت رفت و برگشت با انسان انجام دهد. این یک تجربه یکپارچه بین انسان ها ایجاد می کند که توسط هوش مصنوعی نیرو می گیرد و تقویت می شود و با خود عوامل هوش مصنوعی.
هر گونه خدمات منتشر نشده یا ویژگی های ذکر شده در اینجا در حال حاضر در دسترس نیست و ممکن است به موقع یا اصلاً تحویل داده نشود. مشتریان باید تصمیمات ،ید خود را بر اساس ویژگی هایی که در حال حاضر در دسترس هستند اتخاذ کنند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/employee-service-agent/
اگر به نظر می رسد ،ب و کار شما شما را به صد جهت می کشاند، در واقع به 991 نزدیک تر است.