مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، با همکار Trailblazers ارتباط برقرار کنید و حرفه مشاوره خود را بسازید.
مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، با همکار Trailblazers ارتباط برقرار کنید و حرفه مشاوره خود را بسازید.
گسترش دانش Salesforce و مهارت های ارتباط با مشتری همچنان برای زندگی حرفه ای و شخصی من بسیار مهم است. از آنجایی که من یک یادگیرنده مادام العمر هستم، توانستم شغلم را رشد دهم و نقش رویایی خود را به ،وان یک دانش آموز به دست بیاورم #مشاور مطمئن. در حال حاضر، من در تلاش برای ارائه بهترین تخصص و راه حل برای مشتریان موفق.
منابع مورد علاقه من را بررسی کنید:
یادگیری مداوم برای همگام شدن با نوآوری ها و پیشرفت های امروز بسیار مهم است. اگر متعهد به مهارت آموزی نبودم، رشد شغلی و فرصت های مشابه را نداشتم. کنجکاو ماندن درها را به روی من باز کرد زیرا مهارت های جدیدی را برای تبدیل شدن به مشاور مورد اعتماد همکاران و مشتریانم ایجاد کردم.
توصیه من به مشاوران مشتاق Salesforce این است که بررسی کنند که چگونه مجموعه مهارت های شما در یک نقش مشاوره قرار می گیرد. بسیاری از شرکت ها به دنبال مهارت های خاصی هستند، و شما می تو،د آن مجموعه مهارت های منحصر به فرد را برای بسیاری از نقش ها برجسته کنید. درک کاملی از آنچه ارائه میدهید و تفاوتهایتان را ایجاد کنید.
3 دقیقه مطالعه
بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاههای معتبر همتایان، و داستانهای الهامبخش Trailblazer را کاوش کنید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/،w-to-become-a-salesforce-consultant/
شرکت در انجمن Trailblazer، هم به صورت دیجیتالی و هم حضوری، کلید سفر یادگیری من بوده است. علاوه بر این، من همچنان به ،ب اعتبارنامه های جدید Salesforce در سراسر ا،یستم، مانند حرفه ای معتبر، MuleSoft، سستی، تابلو، و، البته، گواهینامه های مشاور مختلف در Trailhead.
پس از کار سخت و مهارت زیاد در Trailhead و دریافت گواهینامه Salesforce Admin، درخواستهای مصاحبه برای نقشهای مشاور Salesforce شروع شد.
همانطور که به سفر یادگیری خود ادامه دادم، نقش من گسترش یافت و من به ،وان کارشناس پیشرو در Salesforce تبدیل شدم. کمک به مشتریان و همکارانم برای حل مشکلات فنی آنها خوشحال کننده بود.
ماروین را در انجمن Trailblazer دنبال کنید trailblazer.me/id/marvincross.
یکی دیگر از راه های کلیدی که من به یک مشاور #مطمئن تبدیل شده ام، از طریق انجمن Trailblazer است. در اینجا، من میتوانم درباره استراتژی، روندها، انتظارات مشتری و مهارتهای جدیدی که برای یادگیری آنها اهمیت دارد، به اشتراک بگذارم و مشاوره دریافت کنم.
Salesforce Genie چیست؟
پس از مخابرات، از کلمبوس، اوهایو، به منطقه خلیج نقل مکان کردم تا به ،وان مدیر پشتیب، فنی در یک استارت آپ کار کنم. این شرکت از Salesforce استفاده کرد، و من برای شیرجه رفتن هیجانزده بودم. من فراتر از نقشم (و خارج از منطقه آسایشم!) رفتم تا بیشتر در مورد آن بیاموزم. Salesforce CRM و نحوه عیب یابی آن
من سفر خود را به ،وان یک مشاور Salesforce فقط آغاز می دانم. با هر مشتری جدید چالش جدیدی همراه با مهارت های جدید برای یادگیری و راه حل های جدید برای کشف وجود دارد. به همین دلیل است که من دوست دارم مشاور Salesforce باشم – هر پروژه منحصر به فرد و متفاوت است. این تنوع به من اجازه می دهد که به طور مداوم رشد کنم و مهمتر از آن، از مشتریانم بهتر حمایت کنم.
من یادگیری را از طریق Trailhead – پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce – شروع کردم و با دیگران در انجمن Trailblazer همکاری کردم تا به من کمک کند تا مهارت و حرفه خود را رشد دهم.
6 دقیقه مطالعه
پشت خلق جن ،گوش – جدیدترین شخصیت نیروی فروش
در اوایل کارم، استعداد صحبت ، با مردم و کنکاش در یک مشکل را برای یافتن مسائل اصلی در حال ظهور پیدا کردم. در نقش فعلی من، فرصت های رهبری من همچنان در حال رشد است و مجموعه مهارت های من همچنان در حال گسترش است. در اینجا سه کاری وجود دارد که من برای تبدیل شدن شغلم به مشاور Salesforce انجام دادم.
متأسفانه من از آن استارتاپ ا،اج شدم که لحظه ای چالش برانگیز در زندگی من بود. برای چند هفته احساس می کردم گم شدم و نمی دانستم به کدام سمت بروم. پس از تفکر در مورد شغلم، متوجه یک موضوع مش، شدم – Salesforce. این یک راه حل ضروری برای شرکت های گذشته من برای رشد و بهبود ،ب و کارشان بود.
چند ماه پیش به عضویت در آمدم گروه جامعه مشاور پیشگامان، که برای ملاقات با Trailblazers و یادگیری از سایر مشاوران Salesforce در سراسر جهان عالی بوده است. من میتوانم درباره استراتژی، روندها، انتظارات مشتری و مهارتهای جدیدی که برای یادگیری آنها اهمیت دارد، به اشتراک بگذارم و مشاوره دریافت کنم.
به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.
مهارتهای مورد نیاز را بیاموزید، اعتبارنامههای ارزشمند رزومه را به دست آورید و برای فرصتهای شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.
به ،وان مثال، زم، که در Deloitte شروع به کار کردم، فکر کردم باید به اعضای با تجربهتر تیم اجازه دهم که این راه را رهبری کنند. اکنون اذعان می کنم که در زمینه کاری خود متخصص هستم و دانش لازم برای کمک به تصمیم گیری های مهم را دارم. اعتماد به نفس به مهارت هایم به من کمک کرد تا فعالیت ها و وظایف جدیدی را انجام دهم.
من کارم را در یک شرکت مخابراتی شروع کردم که در آن نقشهای مختلفی داشتم، از اتصال خطوط کابل در خانوادهها گرفته تا کار در مراکز تماس خدمات مشتری، تا مدیریت یک مرکز تماس. این تجربیات در نهایت منجر به یافتن شغل رویایی من به ،وان مشاور عملکردی Salesforce در Deloitte شد.
البته، در سرتاسر جاده در جستجوی کار من دست اندازها وجود داشت، اما در نهایت قبل از انتخاب Deloitte، دو پیشنهاد محکم برای نقش مشاور Salesforce دریافت کردم.
سفر من با گواهینامه اداره فروش با هدف تبدیل شدن به یک مشاور Salesforce. من از منابع موجود در سایت استفاده کردم مسیر شغلی مشاور Salesforce در Trailhead برای ایجاد مهارتهای خود و درخواست نقشهای مشاور در ا،یستم Salesforce.