
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404
چگونه یک مشاور نیروی فروش شوید
مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، با همکار Trailblazers ارتباط برقرار کنید و حرفه مشاوره خود را بسازید.
مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، با همکار Trailblazers ارتباط برقرار کنید و حرفه مشاوره خود را بسازید.
توصیه من به مشاوران مشتاق Salesforce این است که بررسی کنند که چگونه مجموعه مهارت های شما در یک نقش مشاوره قرار می گیرد. بسیاری از شرکت ها به دنبال مهارت های خاصی هستند، و شما می تو،د آن مجموعه مهارت های منحصر به فرد را برای بسیاری از نقش ها برجسته کنید. درک کاملی از آنچه ارائه می دهید و تفاوت هایتان را ایجاد کنید.
مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، اعتبارنامه های ارزشمند رزومه را به دست آورید و برای فرصت های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.
یکی دیگر از راه های کلیدی که من به یک مشاور #مطمئن تبدیل شده ام، از طریق انجمن Trailblazer است. در اینجا، من می توانم درباره استراتژی، روندها، انتظارات مشتری و مهارت های جدیدی که برای یادگیری آنها اهمیت دارد، به اشتراک بگذارم و مشاوره دریافت کنم.
همانطور که به سفر یادگیری خود ادامه دادم، نقش من گسترش یافت و من به ،وان کارشناس پیشرو در Salesforce تبدیل شدم. کمک به مشتریان و همکارانم برای حل مشکلات فنی آنها خوشحال کننده بود.
سفر من با گواهینامه اداره فروش با هدف تبدیل شدن به یک مشاور Salesforce. من از منابع موجود در سایت استفاده کردم مسیر شغلی مشاور Salesforce در Trailhead برای ایجاد مهارت های خود و درخواست نقش های مشاور در ا،یستم Salesforce.
البته، در سرتاسر جاده در جستجوی کار من دست اندازها وجود داشت، اما در نهایت قبل از انتخاب Deloitte، دو پیشنهاد محکم برای نقش مشاور Salesforce دریافت کردم.
من یادگیری را از طریق Trailhead - پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce - شروع کردم و با دیگران در انجمن Trailblazer همکاری کردم تا به من کمک کند تا مهارت و حرفه خود را رشد دهم.
در اوایل کارم، استعداد صحبت ، با مردم و کنکاش در یک مشکل را برای یافتن مسائل اصلی در حال ظهور پیدا کردم. در نقش فعلی من، فرصت های رهبری من همچنان در حال رشد است و مجموعه مهارت های من همچنان در حال گسترش است. در اینجا سه \u200b\u200bکاری وجود دارد که من برای تبدیل شدن شغلم به مشاور Salesforce انجام دادم.
1. از منطقه راحتی خود خارج شوید
گسترش دانش Salesforce و مهارت های ارتباط با مشتری همچنان برای زندگی حرفه ای و شخصی من بسیار مهم است. از آنجایی که من یک یادگیرنده مادام العمر هستم، توانستم شغلم را رشد دهم و نقش رویایی خود را به ،وان یک دانش آموز به دست بیاورم #مشاور مطمئن. در حال حاضر، من در تلاش برای ارائه بهترین تخصص و راه حل برای مشتریان موفق.
یادگیری مداوم برای همگام شدن با نوآوری ها و پیشرفت های امروز بسیار مهم است. اگر متعهد به مهارت آموزی نبودم، رشد شغلی و فرصت های مشابه را نداشتم. کنجکاو ماندن درها را به روی من باز کرد زیرا مهارت های جدیدی را برای تبدیل شدن به مشاور مورد اعتماد همکاران و مشتریانم ایجاد کردم.
وبلاگ The Trailblazer
چند ماه پیش به عضویت در آمدم گروه جامعه مشاور پیشگامان، که برای ملاقات با Trailblazers و یادگیری از سایر مشاوران Salesforce در سراسر جهان عالی بوده است. من می توانم درباره استراتژی، روندها، انتظارات مشتری و مهارت های جدیدی که برای یادگیری آنها اهمیت دارد، به اشتراک بگذارم و مشاوره دریافت کنم.
3 دقیقه مطالعه
بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه های معتبر همتایان، و داستان های الهام بخش Trailblazer را کاوش کنید.
به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.
6 دقیقه مطالعه
من سفر خود را به ،وان یک مشاور Salesforce فقط آغاز می دانم. با هر مشتری جدید چالش جدیدی همراه با مهارت های جدید برای یادگیری و راه حل های جدید برای کشف وجود دارد. به همین دلیل است که من دوست دارم مشاور Salesforce باشم - هر پروژه منحصر به فرد و متفاوت است. این تنوع به من اجازه می دهد که به طور مداوم رشد کنم و مهمتر از آن، از مشتریانم بهتر حمایت کنم.
من کارم را در یک شرکت مخابراتی شروع کردم که در آن نقش های مختلفی داشتم، از اتصال خطوط کابل در خانواده ها گرفته تا کار در مراکز تماس خدمات مشتری، تا مدیریت یک مرکز تماس. این تجربیات در نهایت منجر به یافتن شغل رویایی من به ،وان مشاور عملکردی Salesforce در Deloitte شد.
به ،وان مثال، زم، که در Deloitte شروع به کار کردم، فکر کردم باید به اعضای با تجربه تر تیم اجازه دهم که این راه را رهبری کنند. اکنون اذعان می کنم که در زمینه کاری خود متخصص هستم و دانش لازم برای کمک به تصمیم گیری های مهم را دارم. اعتماد به نفس به مهارت هایم به من کمک کرد تا فعالیت ها و وظایف جدیدی را انجام دهم.
پس از کار سخت و مهارت زیاد در Trailhead و دریافت گواهینامه Salesforce Admin، درخواست های مصاحبه برای نقش های مشاور Salesforce شروع شد.
منابع مورد علاقه من را بررسی کنید:
شرکت در انجمن Trailblazer، هم به صورت دیجیتالی و هم حضوری، کلید سفر یادگیری من بوده است. علاوه بر این، من همچنان به ،ب اعتبارنامه های جدید Salesforce در سراسر ا،یستم، مانند حرفه ای معتبر، MuleSoft، سستی، تابلو، و، البته، گواهینامه های مشاور مختلف در Trailhead.
پس از مخابرات، از کلمبوس، اوهایو، به منطقه خلیج نقل مکان کردم تا به ،وان مدیر پشتیب، فنی در یک استارت آپ کار کنم. این شرکت از Salesforce استفاده کرد، و من برای شیرجه رفتن هیجان زده بودم. من فراتر از نقشم (و خارج از منطقه آسایشم!) رفتم تا بیشتر در مورد آن بیاموزم. Salesforce CRM و نحوه عیب یابی آن
ماروین را در انجمن Trailblazer دنبال کنید trailblazer.me/id/marvincross.
متأسفانه من از آن استارتاپ ا،اج شدم که لحظه ای چالش برانگیز در زندگی من بود. برای چند هفته احساس می کردم گم شدم و نمی دانستم به کدام سمت بروم. پس از تفکر در مورد شغلم، متوجه یک موضوع مش، شدم - Salesforce. این یک راه حل ضروری برای شرکت های گذشته من برای رشد و بهبود ،ب و کارشان بود.