راه اندازی نرم به تیم محصول ما این فرصت را می دهد تا ببیند مشتریان چگونه از محصول استفاده می کنند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. بعداً بازاریابان می توانند از این داستان های مشتری استفاده کنند که محصول عرضه شود.
برند شما محصول جدیدی در راه است. تیم بازاریابی شما ماه ها با مدیریت محصول همکاری کرده است تا نقشه راه را درک کند و پیام رس، و موقعیت یابی ایجاد کند. اکنون زمان بخش سرگرم کننده است: گفتن این نوآوری جدید با معرفی محصول به جهان.
ما دریافتیم که رویدادها راهی عالی برای برافروختن هیجان و نشان دادن محصول در عمل هستند.