چگونه یک راه اندازی موفق محصول ارائه کنیم

هر محصولی که عرضه می‌شود، چیزهای خوبی دارد و نیازهایی دارد. ما همه آنها را در این چک لیست گنجانده ایم.


برنامه ریزی برای راه اندازی موفق GA

Salesforce راه اندازی محصول را به ،وان اعلام یک پیشنهاد جدید به عموم تعریف می کند. راه اندازی فرصتی برای گفتن یک داستان قانع کننده در مورد محصول شما است، نه فقط در مورد عملکرد آن، بلکه همچنین تأثیری که بر مردم خواهد داشت.

چیزها می توانند به سرعت در طول راه اندازی تغییر کنند، بنابراین باید انعطاف پذیر باشید و در عین حال روی هدف خود متمرکز بم،د. من همیشه می گویم که هیچ چیز در طول پرتاب ارزشمند نیست. شما باید پذیرای بازخورد باشید و تصمیمات درستی برای پیشبرد پروژه بگیرید، حتی اگر این به م،ای ایجاد یک محور باشد.

فروش می تواند یک مخاطب سخت باشد! آنها محتوایی می خواهند که واضح و مستقیم باشد، که به م،ای عدم موفقیت در بازاریابی است. در شرکت بزرگی مانند Salesforce، ما معتقدیم که آن را ساده و مرتبط نگه داریم. ما روی موارد استفاده تمرکز می کنیم: مشتریان چگونه محصول را می پذیرند؟ ما همچنین بر موارد خاص صنعت تمرکز می کنیم و همیشه نحوه ارتباط محصول با بقیه سبد فروش را بررسی می کنیم.

تغییرات راه حل همچنین به شما کمک می کند تا بازاریابی خود را منشعب کنید. می تو،د از آنها برای هدف قرار دادن صنایع یا خطوط تجاری خاص با پیام رس، محصول خود استفاده کنید. آنها یک راه عالی برای گسترش به بازارهای جدید و آزمایش راه حل هایی هستند که باعث فروش کلی محصول شما می شوند.

راه اندازی محصول یک راه هیجان انگیز برای گرد هم آوردن افراد در محصولات، فروش و بازاریابی است. اگر به درستی انجام شود، نه تنها مشتریان خود را خوشحال می کنید، بلکه تیم خود را نیز حول یک هدف مش، گرد هم می آورید. این شما را برای موفقیت هم در کوتاه مدت و هم در درازمدت آماده می کند. راه اندازی مبارک!

اصول اولیه راه اندازی یک محصول را بیاموزید

راه اندازی بازاریابی اغلب “راه اندازی نرم” نامیده می شود و معمولاً هنگام معرفی یک محصول جدید استفاده می شود – معمولاً سه تا شش ماه قبل از در دسترس بودن عمومی (GA) برای عموم. ما این کار را انجام می دهیم زیرا باعث ایجاد هیجان در پیشبرد تبدیل شدن محصول به GA می شود و به کاربران اولیه اجازه می دهد آن را آزمایش کنند.

برای شروع استراتژی خود از صفحه Trailhead ما دیدن کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/deliver-successful-،uct-launches/

فایده دیگری هم دارد وجود مخاطبان زیادی از مشتریان در یک مکان به ما این امکان را می دهد که به سؤالات آنها پاسخ دهیم و مکالمات م،ی داری داشته باشیم – نه اینکه موفقیت همه را جشن بگیریم.

یک استراتژی عالی برای عرضه محصول خود ایجاد کنید

راه‌اندازی راه‌حل راهی برای گفتن به مشتریان است، «این است که چرا این محصول به شما مربوط است»، با نشان دادن نوآوری‌ها و ادغام‌های بیشتری که در راه است.

محصولات اغلب با خواسته ها و نیازهای مشتریان تکامل می یابند. این ممکن است به سرعت یا در یک دوره طول، تر اتفاق بیفتد. پس از راه اندازی GA، ممکن است برنامه های جدیدی برای محصول خود پیدا کنید. یا شاید یک رویداد بزرگ جه، یا یک تغییر در اقتصاد رخ داده است که همه چیز را برگرداند.

راه‌اندازی راه‌حل راهی برای گفتن به مشتریان است، «این است که چرا این محصول به شما مربوط است»، با نشان دادن نوآوری‌ها و ادغام‌های بیشتری که در راه است.

اکنون که با انواع مختلف عرضه‌ها آشنا شدید، در اینجا سه ​​نکته سریع وجود دارد که به شما کمک می‌کند برای عرضه محصول بعدی خود برنامه‌ریزی کنید.

نکته شماره 1: هدف راه اندازی محصول خود را درک کنید

هنگامی که محصول شما برنامه آزمایشی خود را به پایان رساند، تیم محصول آماده خواهد بود تا آن را به طور کلی در دسترس عموم قرار دهد. آماده شدن برای راه اندازی در دسترس عمومی کار کوچکی نیست.

فروش یک اولویت است، اما مخاطبان خارجی شما نیز در طول راه اندازی GA بسیار مهم هستند. ما دریافتیم که رویدادها راهی عالی برای برافروختن هیجان و نشان دادن محصول در عمل هستند. Salesforce یک شرکت رویداد محور است، و برنامه‌هایی مانند Dreamforce، TrailblazerDX، Connections، و تورهای جهانگردی ما به ما کمک می‌کنند تا راه‌اندازی جدیدترین نسخه‌های محصولات را زم، که GA تبدیل می‌شوند، افزایش دهیم.

به ،وان یک بازاریاب، تیم فروش مخاطبان اصلی شما برای راه اندازی GA هستند. وظیفه شما این است که به آنها کمک کنید ارزش محصول را به وضوح برای مشتریان توضیح دهند.

ما دریافتیم که رویدادها راهی عالی برای برافروختن هیجان و نشان دادن محصول در عمل هستند.

راه‌حل‌های راه‌حل، کاربرد مرتبط محصول را برای یک خط ،ب‌وکار یا یک صنعت به نمایش می‌گذارند.

Sanjna Parulekar از Salesforce توضیح می دهد که چگونه در مورد انواع مختلف راه اندازی فکر کنید.


با راه اندازی راه حل از مشتریان پشتیب، کنید

راه اندازی نرم به تیم محصول ما این فرصت را می دهد تا ببیند مشتریان چگونه از محصول استفاده می کنند و چه چیزی می تواند بهبود یابد.

راه اندازی نرم به تیم محصول ما این فرصت را می دهد تا ببیند مشتریان چگونه از محصول استفاده می کنند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. بعداً بازاریابان می توانند از این داستان های مشتری استفاده کنند که محصول عرضه شود.

بنابراین چگونه یک پرتاب عالی ارائه می کنید؟ این یک تلاش بزرگ و هماهنگ با تیم های محصول، فروش، بازاریابی، روابط عمومی، روابط تحلیلگران و رویدادها است. بیایید به سه نوع راه اندازی که در Salesforce داریم و چیزهایی که در چند سال گذشته آموخته ایم نگاهی بیندازیم.

چگونه یک راه اندازی بازاریابی ایجاد کنیم

برند شما محصول جدیدی در راه است. تیم بازاریابی شما ماه ها با مدیریت محصول همکاری کرده است تا نقشه راه را درک کند و پیام رس، و موقعیت یابی ایجاد کند. اکنون زمان بخش سرگرم کننده است: گفتن این نوآوری جدید با معرفی محصول به جهان.

آستین ها را بالا بزنید و به کارکردهای محصول دست پیدا کنید، نقشه راه محصول را مطالعه کنید و وقتی چیزی مشخص نیست سؤال بپرسید.

نکته 2: محصول را بشناسید

یک داستان پرشور و مرتبط با مخاطبان اصلی شما اعتماد ایجاد می کند. این اعتماد به افزایش آگاهی و سر و صدا در مورد قابلیت های محصول جدید شما گسترش می یابد. و این در نهایت منجر به فروش بیشتر می شود.

با تیم های محصول خود به بهترین جوانه ها تبدیل شوید. هیچ ، محصول را بهتر از افرادی که آن را می سازند نمی شناسد، بنابراین زود و اغلب با آنها همکاری کنید. آستین ها را بالا بزنید و به کارکردهای محصول دست پیدا کنید، نقشه راه محصول را مطالعه کنید و وقتی چیزی مشخص نیست سؤال بپرسید. هرچه بیشتر در مورد محصول خود بد،د، هدایت تیم های مختلف در راه اندازی آسان تر خواهد بود.

نکته 3: زیرک باشید

کلید موفقیت در این راه اندازی اولیه، برقراری ارتباط است مقدار محصول جدید شما به رسانه های خبری رسانه های به دست آمده برخی از بهترین آگاهی هایی است که می تو،د به دست آورید. بازاریابان و تیم‌های روابط عمومی باید داست، واضح، مختصر و منسجم ارائه دهند که جالب، قابل درک آسان و آغازگر گفتگو باشد. چرا محصول جدید شما بسیار جالب است و چرا مردم باید به آن اهمیت دهند؟ ویدئوهای نمایشی، وبلاگ‌ها، ایمیل‌ها و رویدادهای کوچک همگی می‌توانند برای توضیح پاسخ با هم کار کنند.

از هم اکنون برنامه ریزی برای عرضه محصول خود را شروع کنید

بنابراین شما محصول جدیدی را عرضه کردید و در نهایت در دسترس عموم قرار گرفت. کار شما تمام شده است، درست است؟ اشتباه.

آیا وارد بازار جدیدی می شوید؟ آیا برای یک محصول موجود شتاب ایجاد می کنید؟ آیا ویژگی یا قابلیت جدیدی را به نمایش می گذارید؟ برای موفقیت آمیز ، راه اندازی به افراد زیادی در تیم های مختلف نیاز است، بنابراین مطمئن شوید که همه هدف مش، را مشخص می کنند.