چگونه یک خط مشی جهانی محصول را برای دنیای امروز توسعه دهیم

چنین سیاستی همچنین می‌تواند با کاهش هزینه – در زمان، نیروی کار و ارزش از دست رفته – برای بازگرداندن، تعمیر و معرفی مجدد محصولی که علامت اعتماد را از دست داده است، در پول شرکت شما صرفه‌جویی کند. در اینجا سه ​​نکته برای کمک به شما در ایجاد یک خط مشی محصول مسئولانه برای دنیای امروز آورده شده است.

1. مطمئن شوید که تیم توسعه خط مشی شما متنوع است

به برخی از جوامع در طول تاریخ فرصت های مشابهی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود مانند دیگران داده نشده است. هم ناآگاهی و هم تبعیض عمدی تجارب بسیاری از افراد را در مورد خط مشی سازم، شکل می دهد. امروزه، این می تواند گران باشد، اما سیستم ها و ال،ای گذشته هنوز هم در دنیای حرفه ای نقش دارند.

اگرچه نوشتن خط‌مشی محصول می‌تواند به م،ای “انجام کافی” باشد، به ندرت در دنیای واقعی چنین است. هنگام ایجاد سیاست جه، موثر محصول، موارد زیر را بپرسید:

  • مشکل واقعی که شما سعی در حل آن دارید چیست؟
  • آیا یک سیاست جدید این مشکل را به بهترین نحو حل می کند؟
پیمایش این نوع تغییرات همیشه آسان یا راحت نیست، اما می‌تو،د برای اطمینان از عمدی بودن خود سؤالات خاصی بپرسید، مانند:

  • چه ،ی تحت تأثیر هر یک از سیاست های بین المللی محصولی است که شما ایجاد می کنید؟
  • صرف نظر از حسن نیت، آیا ،ی وجود دارد که ممکن است تحت تأثیر منفی سیاست نهایی قرار گیرد؟ آیا ،ی وجود دارد که تحت تأثیر منفی قرار بگیرد نکن تغییر را اجرا کنیم؟
  • پیامدهای ناخواسته اجرای سیاست ها چیست؟
  • آیا در اجرای سیاست خود، راه هایی برای تکرار ال،ای تاریخی آسیب ایجاد می کنید – یا بر فرضیات مضری تکیه می کنید که ممکن است سیاست شما گسترش یابد؟

منبع آنلاین ما به ،ب و کارها کمک می کند بهترین عملکرد خود را هنگام فروش بین المللی داشته باشند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/global-،uct-policy/

به ،وان مثال، تصور کنید که در آلمان یک سازنده اپلیکیشن هستید و متوجه می‌شوید که تعامل شما – دانلودها، استفاده، و وزوز آنلاین – در تعدادی از کشورهای آفریقایی که می‌خواهید جامعه کاربری گسترده‌تری در آن‌ها ایجاد کنید، بسیار کم به نظر می‌رسد.

ارتباط بین نوآوری اخلاقی، شمول و محصولات چیست؟ درباره خط مشی استفاده اخلاقی ما بیشتر بیاموزید.


چرا به یک سیاست جه، محصول نیاز دارید؟

به عبارت دیگر، تصاویر با وضوح بالا و ویژگی های دقیق که کاربران را در آلمان جذب می کند، استفاده از محصول شما را در آفریقا گران می کند. بنابراین، راه حل واقعی فشار بیشتر یا تنظیم سیاست به تنهایی نیست. این در حال ایجاد یک نسخه سازگار با داده از برنامه است که هنوز نتایج قابل مقایسه ارائه می دهد.

،د سنتی ممکن است بگوید باید در بازاریابی تهاجمی‌تر سرمایه‌گذاری کنید یا سیاست محصول خود را برای رفع نگر،‌های جوامع محلی تغییر دهید. با این حال، اگر عمیق‌تر کاوش کنید، ممکن است متوجه شوید که هزینه متوسط ​​آن یک گیگ داده در آفریقا تقریبا دو برابر اتحادیه اروپا است.

4 دقیقه مطالعه

3. بد،د سیاست محصول چه کاری می تواند انجام دهد – و چه چیزی نمی تواند

کاری که امروز می تو،د انجام دهید: یک نقطه دردناک را در سازمان خود انتخاب کنید و با تیم خود کار کنید تا انواع مختلف راه حل ها را فهرست کنید. برخی ممکن است کاملاً مبتنی بر خط مشی باشند، در حالی که برخی دیگر به تحقیقات اضافی، تغییر در محصول یا خدمات یا راهنمایی های عمیق نیاز دارند. در اینجا ،وماً نیازی به اعمال تغییر ندارید – هدف این است که عضله ای برای حل مشکلات چندجانبه ایجاد کنید.

بهترین زمان برای بررسی خط مشی محصول جه، خود اکنون است

این سؤالات شما را وادار می کند تا عمداً تأثیر آن را بر مشتریان خود و جامعه گسترده تر در نظر بگیرید.

به ،وان مثال، در برنامه نویسی، می تو،د عباراتی مانند “master” و “،” را با عبارات کم هزینه، مانند “primary” و “secondary” جایگزین کنید. اگرچه تلاش انجام شده ممکن است برای برخی ساده یا سطحی به نظر برسد، اما سود آن برای ،، که تحت تأثیر این زبان قرار گرفته اند می تواند بسیار زیاد باشد.

به ،وان مثال، در ایالات متحده و بسیاری از نقاط اروپا، فناوری بیومتریک اغلب به ،وان تهاجمی دیده می شود. در واقع، Salesforce صراحتاً توسعه فناوری ما برای تشخیص چهره – یک نسخه برجسته از بیومتریک – را به دلیل احتمال سوگیری مضر ممنوع می کند. اما در سایر نقاط جهان، بیومتریک گاهی به ،وان راهی برای ایمن‌تر ، مردم در نظر گرفته می‌شود رسیدگی به تغییرات در بازار کار.

سیاستی ایجاد کنید که در دنیای واقعی کار کند

کاری که امروز می تو،د انجام دهید: برای شروع به جمع‌آوری بازخوردهای عمیق در مورد خط‌مشی خود و تأثیر آن بر جوامع محلی، روی گروه‌های متمرکز سرمایه‌گذاری کنید. این می تواند راهی عالی برای حرکت از ملاحظات سیاست کلی به ترفندهای خاصی باشد که مکان ها و فرهنگ های مختلف را در نظر می گیرند. با خط مشی خوب محصول، بودن در یک مکان متفاوت به م،ای ،ب تجربه کمتر رضایت بخش نیست.

مقالات پرطرفدار

مردی که به صفحه نمایش بزرگ نگاه می کند

چگونه می تو،د از MuleSoft و Genie Customer Data Cloud برای ارتقای اتوماسیون به سطح بعدی استفاده کنید

اگر به مردم نشان دهید که برای ایمن، مؤثر و قابل اعتماد ، محصولات خود برای جوامع مختلفشان تلاش خواهید کرد، به آنها دلیلی می‌دهید که شرکت شما را نسبت به رقبای کوته‌بین‌تر انتخاب کنند. به عبارت دیگر، سیاست جه، محصول به شما کمک می‌کند تا در دنیایی که به طور فزاینده‌ای به هم متصل می‌شوند، مسئولیت‌پذیری ،ب‌وکار داشته باشید.

به دلیل آن تاریخ، مهم است که در مورد بررسی زمینه های تاریخی که در آن خدمات ارائه می کنید و واقعیت دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم، آگاهانه و آگاهانه عمل کنید.

پاسخ به این سؤالات همچنین به شما امکان می دهد در نظر بگیرید که آیا مشکل در نقاط مختلف جهان ی،ان به نظر می رسد. این ممکن است مانند یک تمرین کوچک به نظر برسد، اما مهمترین آن است – یک فشار کوچک که شما را در جهت درست شروع می کند.

و بینش مشتری را فراموش نکنید. با افراد و سازمان‌هایی که از یک محصول استفاده می‌کنند، تماس بگیرید و با آن‌ها برای ایجاد سیاست‌هایی پیرامون نیازهایشان و ایجاد روابط مبتنی بر اعتماد با ،، که به آنها خدمت می‌کنید، همکاری کنید.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. تاریخ – و تأثیرات آن امروز – را در ذهن داشته باشید

وقت گذاشتن برای بررسی چندین دیدگاه و تفکر دقیق در مورد رویکرد خود ممکن است سرمایه گذاری بزرگی به نظر برسد، اما در نهایت در زمان و تلاش خود صرفه جویی خواهید کرد. و هر چه زودتر چشم انداز سازمان خود را گسترش دهید، بی عدالتی تاریخی را در نظر بگیرید و خط مشی خود را با سایر راه حل های تجاری هماهنگ کنید، ارتباط کامل در هر جامعه آسان تر خواهد بود.

نکات مهم برای موفقیت در بازار جه،

چگونه مطمئن می شوید که سیاست های شما می تواند در طیف وسیعی از جوامع و زمینه ها قوی باشد؟ تیمی بسازید که شامل کارشناسان، ذینفعان داخلی و شرکا از بخش‌های مختلف ،ب‌وکار شما و نقاط مختلف جهان است. صداهای متنوع تر می تواند به شما کمک کند مشکلاتی را پیدا کنید که در غیر این صورت ممکن است مورد توجه قرار نگیرند، یا خطراتی را که در نگاه اول آشکار نیستند پیش بینی کنید. ایجاد یک گروه اختصاصی مانند یک شورای مشورتی استفاده اخلاقی یک مکان برای شروع است.

مهم نیست در کجای دنیا تجارت می کنید، مشتریان شما را با محصولاتتان می شناسند. قو،نی که در مورد اینکه چگونه می توانند تعیین کنید استفاده کنید این محصولات مستقیماً بر میزان اعتماد مردم به شما تأثیر می گذارد. اگر یک خلأ خط مشی به شخصی اجازه می دهد تا از محصول شما برای ایجاد آسیب استفاده کند، تعمیر آن آسیب ،وماً آسیب وارد شده به شهرت شما را ترمیم نمی کند.

کاری که امروز می تو،د انجام دهید: به ،وان یک تیم، سازمان یا شرکت، فهرستی از کارهایی که انجام می‌دهید، کجا اتفاق می‌افتد و چه ،ی آن را انجام می‌دهد، تهیه کنید. به دنبال شکاف هایی بین چیزهایی که ارائه می کنید – محصولات، خدمات و پشتیب، – و جوامعی که خدمات شما را دریافت می کنند، باشید. یک صدای جدید از جامعه‌ای بیابید که در حال حاضر در بحث‌های خط‌مشی محصول بین‌المللی شما درگیر نیست و ببینید چگونه این دیدگاه تصمیمات شما را شکل می‌دهد.

در بسیاری از موارد مانند مورد بالا، یک سیاست تنها راه حل برای یک مشکل بالقوه نیست. درعوض، به گسترش تمرکز شما کمک می‌کند تا محصولات، فرآیندها و همه راه‌هایی را که سازمان شما بر افراد و مکان‌هایی که به آن خدمات می‌دهد، تحت تأثیر قرار دهد، شامل شود.

این نوع انعطاف‌پذیری متمرکز بر جامعه، شرکت‌ها را تشویق می‌کند تا از سازندگان یک محصول بیاموزند و در عین حال آن دانش را در زمینه‌های جدید و متنوع به کار ببرند. به ،ه خود، شرکت‌هایی که محصولاتی را برای دنیایی متنوع می‌سازند، می‌توانند بر اساس نحوه استفاده جوامع مختلف از ابزارهایی که ایجاد می‌کنند، یاد بگیرند و تطبیق دهند و به انتخاب‌های سیاست بین‌المللی محصول آینده اطلاع دهند که می‌توانند:

  • هدایت نوآوری فراگیر،
  • ایجاد فرصت های شبکه، و
  • ویژگی‌ها را تنظیم کنید تا بهترین عملکرد خود را در دست مشتریان واقعی داشته باشند.

خط‌مشی محصول – قو،نی که مشخص می‌کند مشتریان شما چگونه می‌توانند و نمی‌توانند ویژگی‌ها، خدمات و فناوری شما را برای برآورده ، نیازهایشان اعمال کنند – برای دستیابی به دو هدف کلیدی طراحی شده است: به کاربران اجازه می‌دهد تا بهترین استفاده را از ویژگی‌های محصول داشته باشند، و از آسیب‌هایی که ممکن است در اثر سوء استفاده از آن ویژگی‌ها، عمدی یا غیرعمدی ناشی شود، جلوگیری می‌کند. از آنجایی که این قو،ن باید در دنیای واقعی کار کنند، باید تفاوت‌های بین مکان‌ها، فرهنگ‌ها و حتی قو،ن را در نظر بگیرند.

5 دقیقه مطالعه

جغد هوتی، م، قاطر، و دیتا را،تار آسترو در حال جشن گرفتن گواهینامه‌های خود هستند.

آمادگی برای صدور گواهینامه Salesforce: 4 راه برای دریافت گواهینامه با هزینه کمتر!