در بسیاری از موارد مانند مورد بالا، یک سیاست تنها راه حل برای یک مشکل بالقوه نیست. درعوض، به گسترش تمرکز شما کمک میکند تا محصولات، فرآیندها و همه راههایی را که سازمان شما بر افراد و مکانهایی که به آن خدمات میدهد، تحت تأثیر قرار دهد، شامل شود.
پاسخ به این سؤالات همچنین به شما امکان می دهد در نظر بگیرید که آیا مشکل در نقاط مختلف جهان ی،ان به نظر می رسد. این ممکن است مانند یک تمرین کوچک به نظر برسد، اما مهمترین آن است – یک فشار کوچک که شما را در جهت درست شروع می کند.
به ،وان مثال، تصور کنید که در آلمان یک سازنده اپلیکیشن هستید و متوجه میشوید که تعامل شما – دانلودها، استفاده، و وزوز آنلاین – در تعدادی از کشورهای آفریقایی که میخواهید جامعه کاربری گستردهتری در آنها ایجاد کنید، بسیار کم به نظر میرسد.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. تاریخ – و تأثیرات آن امروز – را در ذهن داشته باشید
اگر به مردم نشان دهید که برای ایمن، مؤثر و قابل اعتماد ، محصولات خود برای جوامع مختلفشان تلاش خواهید کرد، به آنها دلیلی میدهید که شرکت شما را نسبت به رقبای کوتهبینتر انتخاب کنند. به عبارت دیگر، سیاست جه، محصول به شما کمک میکند تا در دنیایی که به طور فزایندهای به هم متصل میشوند، مسئولیتپذیری ،بوکار داشته باشید.
ارتباط بین نوآوری اخلاقی، شمول و محصولات چیست؟ درباره خط مشی استفاده اخلاقی ما بیشتر بیاموزید.