چگونه هوش مصنوعی مولد به بازاریابان کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند

هوش مصنوعی مولد می تواند در تهیه پیش نویس مواد بازاریابی یا ارائه پاسخ های سریع به پاسخ های مشتریان کمک کند. اما این تازه شروع کاری است که ،ب و کارها می توانند با این فناوری انجام دهند.

مشتریان امروزی در هر مرحله انتظار شخصی سازی دارند. اخیراً، ما متوجه شدیم که 65٪ از مشتریان می گویند اگر شرکت تجربه من، تری ارائه دهد، وفادار خواهند ماند.

قبلاً دیده‌ایم که هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به بازاریابان، تیم‌های بازرگ،، فروشندگان و سایرین در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کند. این فقط سطحی را در مورد نحوه استفاده برندها از هوش مصنوعی در بازاریابی خود برای کارآمدتر شدن و بهره وری ،اش می دهد.

مصرف کنندگان همچنین انتظار دارند که برندها از داده های خود برای ارائه خدمات مرتبط تر استفاده کنند. ما دریافتیم که بیش از 60 درصد از مشتریان انتظار دارند که شرکت‌ها در هنگام انتقال به بخش‌ها، فوراً با به‌روزترین اطلاعات واکنش نشان دهند. هوش مصنوعی مولد می‌تواند این نیاز مشتری را با دادن پاسخ‌های پیشنهادی به نمایندگی‌ها که در لحظه تولید می‌شوند، بر اساس داده‌های زمان واقعی برآورده کند.

از آنجایی که جمع‌آوری، ذخیره و تجزیه و تحلیل داده‌ها به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود، بازاریابان اکنون می‌توانند برای کمک به تجزیه و تحلیل داده‌هایی که در اختیار دارند و تصمیم‌گیری درست، به ابزارهای هوش مصنوعی روی آورند. هوش مصنوعی به بازاریابان کمک می‌کند تا داده‌های شخص اول موجود و شاید محدود خود را پردازش کرده و بینش غنی را در اختیار آنها قرار دهد.

راه هایی برای توسعه هوش مصنوعی مولد مسئولانه

،یب قدرت هوش مصنوعی مولد با داده‌های CRM به بازاریابان این توانایی را می‌دهد که چنین تجربه‌های دیجیتالی را برای مشتریان خود ایجاد کنند. در مجموع، این منجر به سفرهای بازاریابی کارآمدتر می‌شود که در تولید محتوا، طراحی و هدف‌گذاری، برای مخاطبانشان بهتر است.

هوش مصنوعی مولد این قدرت را دارد که شیوه زندگی و کار ما را متحول کند، اما بدون خطر نیست. در اینجا پنج دستورالعمل برای ساختن آن به طور فراگیر و عمدی وجود دارد.


به شما اجازه می دهد بر روی مشتری تمرکز کنید

اگرچه هوش مصنوعی مولد هنوز در مراحل اولیه خود است، در اینجا سه ​​راه وجود دارد که بازاریابان می توانند امروز از آن برای ارتباط بهتر با مشتریان استفاده کنند.

هوش مصنوعی مولد برای بازاریابی چگونه می تواند باشد؟

هوش مصنوعی مولد اخیراً سر و صدای زیادی به پا کرده است، اما با این هیاهو، تصورات غلط و سردرگمی زیادی در مورد اینکه چگونه می تواند به بازاریابان کمک کند، به وجود آمده است. با افزایش انتظارات مشتری و شخصی‌سازی در حال حاضر یک انتظار است، بازاریابان می‌توانند از هوش مصنوعی مولد برای کمک به حفظ وفاداری مشتری و ،ب بینش در دنیای پس از کوکی استفاده کنند.

منسوخ شدن کوکی های شخص ثالث و دسترسی به داده های با کیفیت بالا – داده هایی که به خوبی ساختار یافته و مفید هستند – یک چالش رو به رشد برای سازمان های بازاریابی است. ما متوجه شدیم که 41٪ از رهبران ،ب و کار به دلیل اینکه داده ها بسیار پیچیده هستند یا به اندازه کافی در دسترس نیستند، به عدم درک داده ها اشاره می کنند.

با هوش مصنوعی مولد که وظایف سطح پایین‌تری را انجام می‌دهد، بازاریابان می‌توانند بر کمپین‌های استراتژیک، اجرای خلاقانه و ایجاد ارتباط با مشتریان تمرکز کنند. هوش مصنوعی مولد می‌تواند اساساً نحوه عملکرد بخش‌های بازاریابی را تغییر دهد و به تیم‌ها اجازه می‌دهد تمرکز بیشتری در جایی که متعلق به آن است – روی مشتری – قرار دهند.

اولین هوش مصنوعی مولد برای CRM

این تغییر در تمرکز و مکالمه پیرامون هوش مصنوعی مولد ضروری است، نه یک اتفاق خوب. با از بین بردن سردرگمی و تأخیر در تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی مولد مسئولیت تولید محتوا را از بین می برد. این فناوری می تواند توصیفات محصولی را ایجاد کند که برای موتورهای جستجو دقیق، قانع کننده و بهینه شده باشد.

مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

آ،ین مایل شخصی سازی

،یب هوش مصنوعی مولد با یک پلتفرم داده‌های مشتری بصری می‌تواند شرکت‌ها را با ابزارهایی مسلح کند تا در بینش‌های زمان واقعی اقدام کنند. این می‌تواند به شما کمک کند شخصی‌سازی را در مقیاس انجام دهید، مانند توصیه‌های محصول، متن، با مشتریان فردی بر اساس سابقه مرور و ،ید آن‌ها.

ببینید چگونه هوش مصنوعی مولد می تواند فناوری CRM را متحول کند و محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی را در تمامی تعاملات فروش، خدمات، بازاریابی، بازرگ، و فناوری اطلاعات ارائه دهد. سطوح جدیدی از بهره وری را باز کنید و تمرکز خود را بر مشتریان خود بازگرد،د.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/outreach-marketing-use-cases-generative-ai/