مراکز تماس یا خدمات مشتری شما ارزان نیستند. یک تماس به طور متوسط می تواند بین 15 تا 25 دلار هزینه داشته باشد، بدون اینکه به هزینه ناامیدی مشتری از انتظار در انتظار اشاره کنیم. این یک چالش برای ،ب و کار شما در زم، است که ا،ر شرکت ها به دنبال راه های جدیدی برای کاهش هزینه ها هستند و در عین حال درآمد را از طریق منابع موجود هدایت می کنند.
این بسته مدیریت سفارش و بستههای پیادهسازی شریک از پیش تعریفشده را برای زمان سریعتر ،یب میکند تا به یک بسته مقرونبهصرفه تبدیل شود، بنابراین میتو،د از امروز تا 30 درصد صرفهجویی را مشاهده کنید.