ما دریافتیم که 72 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که از خدمات دیجیتال ،تی شخصیشده راحت هستند. و 24 درصد گفتند که از جمعآوری اطلاعات از سوی ،ت از اشخاص ثالث با رضایت، علاوه بر آنچه قبلاً میدانند، رضایت دارند. به ،ه خود، این داده ها بینش هایی را ارائه می دهند که به آژانس ها کمک می کند خدمات بهینه و خودکار بیشتری ارائه دهند.
در سطح جه،، 49 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که حداقل یک بار در هفته از خدمات ،تی آنلاین استفاده می کنند و 23 درصد حداقل یک بار در روز به خدمات دسترسی دارند. وقتی کووید تعاملات حضوری را محدود کرد، بخش عمومی به طور جمعی با راهحلهای دیجیتالی که به طور گسترده در سراسر جهان استفاده میشد، پاسخ دادند.
ارتباط ساده ای بین کیفیت خدمات و اعتماد وجود دارد. یک تجربه آنلاین مثبت – مانند تمدید آسان مجوز یا پرداخت صورتحساب – می تواند اعتماد به خدمات ،تی را افزایش دهد. با این حال، رضایت مشتری از سال 2018 به همان اندازه باقی مانده است و تنها به 63 درصد رسیده است که فضای کافی برای بهبود بخش ،تی را نشان می دهد.
شخصیسازی همچنین میتواند به ،تها کمک کند تا راهحلهایی را ارائه دهند و از طرف رای دهندگان خود اقدام کنند.
تنها 14 درصد از پاسخ دهندگان در سراسر جهان حاضرند به ،ت اجازه دسترسی به هر داده ای را بدهند، حتی اگر این امر زندگی آنها را آسان تر کند. اما 54 درصد حداقل به داده های مرتبط دسترسی دارند و 91 درصد حداقل به حداقل داده های مورد نیاز دسترسی خواهند داشت.
چه به دنبال این باشید که اتوبوس شهری بعدی چه زم، می رسد یا به دنبال مزایای ،تی آنلاین هستید، همه ما بیش از آنچه فکر می کنیم به خدمات دیجیتال ،تی متکی هستیم.
با این حال، ایالات متحده و کانادا روندهای جه، را دنبال می کنند، به طوری که تنها 39٪ از ایالات متحده و 27٪ از پاسخ دهندگان کانادایی از خدمات ،تی آنلاین یک یا چند بار در هفته استفاده می کنند. شایان ذکر است، کانادا کمترین درصد پاسخ دهندگ، را داشت که به طور هفتگی به خدمات دسترسی دارند از همه کشورهای مورد بررسی.
این شکاف استفاده سؤالاتی را ایجاد می کند: آیا ایالات متحده و کانادا از فناوری با پتانسیل کامل خود در خدمات ،تی استفاده کرده اند؟ آیا اعتماد به این خدمات متز،ل است؟
در سطح جه،، 85 درصد از پاسخ دهندگان آماده ارائه فعالانه خدمات و اطلاعات به ،ت هستند. این تعداد در کانادا بیشتر است، جایی که 89٪ از پاسخ دهندگان خدمات ،تی فعال را ترجیح می دهند. با این حال، ایالات متحده کمی پایین تر از میانگین جه، است و 82٪ خدمات فعال را انتخاب می کنند.
تصور کنید که یک تجربه مشتری بینقص با سازمانهای ،تی محلی یا ایالتی خود داشته باشید، مانند شما با ،بوکارهای بخش خصوصی. اگر آنها در طول رویدادهای مهم زندگی، به ،وان مثال، یک بسته مراقبتی برای والدین نوزادان تازه متولد شده ارسال کنند، یا به بازنشستگان در مورد برنامه های جدید برای پیری فعال بگویند، چه می شود؟
ببینید چرا اعتماد کلید موفقیت بخش عمومی است
برای سازمان های ،تی که به دنبال شخصی سازی خدمات آنلاین خود هستند، امیدی وجود دارد. نظرسنجی ما نشان داد که 89٪ از پاسخ دهندگان ایالات متحده و 91٪ از پاسخ دهندگان کانادایی مایل به اشتراک گذاری داده ها با حداقل یا بالاتر از حداقل شرایط هستند.
بیاموزید که چگونه شهر تورنتو سیستم های داخلی خود را دوباره اختراع کرد و نحوه برقراری ارتباط با جامعه خود را بهبود بخشید.


افزایش اعتماد به خدمات ،تی با رفع ،ری اعتماد آغاز می شود
در ایالات متحده، 70٪ خدمات شخصی را ترجیح می دهند، و در کانادا، این تعداد به 76٪ افزایش می یابد.
با این حال، برای افزایش اعتماد به خدمات ،تی، بخش عمومی باید در نحوه جمع آوری و استفاده از آن داده ها عاقلانه عمل کند.
با استفاده مسئولانه از داده ها، ،ت می تواند فعال باشد
خدمات شخصیشده میتواند تجربه را از طرق مختلف بهبود بخشد، از فرمهای تکمیلشده خودکار با دادههای شخصی موجود یا توصیههای محصول و خدمات متن، با نیازهای منحصربهفرد یک فرد.
تنها 14 درصد از پاسخ دهندگان در سراسر جهان حاضرند به ،ت اجازه دسترسی به هر داده ای را بدهند، حتی اگر این امر زندگی آنها را آسان تر کند.