اما زم، که این سفر مشتری در میان بخش ها ی،ان باشد، مردم می توانند بگویند. در گزارش ما از وضعیت مصرف کننده متصل، 83 درصد از مشتریان می گویند که به شرکت هایی وفادارتر هستند که در بخش های مختلف ثبات ارائه می کنند.
او گفت: «به منظور ایجاد تجربیات مرتبط، مهم است که همه داده هایی را که در مورد آن فرد داریم در نظر بگیریم. برای مثال، ما می خواهیم بد،م چه زم، در وب سایت ما مرور کرده اند یا با خدمات مشتری تماس گرفته اند. ما به ،وان بازاریاب اغلب به همه این داده ها دسترسی نداریم، زیرا ممکن است در بخش های دیگر سازمان زندگی کنند.
پرایس گفت: "مردم فکر می کنند، "من می توانم صد کار را با شخصی سازی انجام دهم." "اما فقط روی وب سایت خود و موارد استفاده ساده تمرکز کنید، روی برنامه ایمیل خود تمرکز کنید، و می تو،د از آنجا تکرار کنید و رشد کنید."
هیچ ، نمودارهای شما را درک نمی کند - در اینجا نحوه تغییر آن آمده است
شما همچنین به یک نیاز خواهید داشت تیم اجرای کانال برای کمک به شما در هماهنگی و اجرای کمپین ها. آنها ممکن است با یک کانال شروع کنند و سپس تلاش های شخصی شما را در کانال ها کم کم گسترش دهند.
رهبر تجزیه و تحلیل: یک سرنخ تجزیه و تحلیل می تواند داده ها را ،یب کند و همه بینش های برنامه را در اختیار دارد. از همان ابتدا، شما به این سهامدار کلیدی نیاز دارید تا در هدف خود بم،د، به اه، خود برسید و رویکردهای جدیدی برای شخصی سازی ابداع کنید.
5 دقیقه مطالعه
آیا می خواهید رهبر بهتری شوید؟ کنترل را رها کنید
هنگامی که بخش ها را در یک راستا قرار دادید، باید مطمئن شوید که آنها با داده های مرتبط کار می کنند. گزارش ما نشان می دهد که 39 درصد از بازاریابان معتقدند که کمبود داده مانع از شخصی سازی می شود.
5 دقیقه مطالعه
مانع سوم: فقدان دانش و مهارت
مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ در اینجا ذینفع، که به آنها نیاز دارید و اینکه چگونه با سه حوزه عملکردی هماهنگ می شوند، آورده شده است:
با هماهنگی و دسترسی به داده های من،، اکنون زمان آن رسیده است که مطمئن شوید بخش شما از مهارت های فنی من، برای ایجاد یک استراتژی شخصی سازی برخوردار است. شخصی سازی به تیمی از افراد با مهارت های فنی و خلاق نیاز دارد. برخی از بازاریابان مهارت های فنی برای ارائه شخصی سازی انتها به انتها ندارند، در حالی که برخی دیگر فاقد خلاقیت برای ارائه محتوای مرتبط و جذاب هستند.
بیایید با آن روبرو شویم: اگر تجربیات شخصی ارائه نمی کنید، احتمالاً مشتریان ارزشمندی را از دست خواهید داد. با این حال، حتی با وجود منابع بی شماری در دسترس برای بهبود شخصی سازی، بازاریابان هنوز در اجرای استراتژی خود با موانع زیادی روبرو هستند. اگر به تازگی این سفر را شروع کرده اید (یا از برخورد با موانع خسته شده اید)، ما برخی از چالش های شخصی سازی را که باید مراقب آن ها باشید - و چگونه می تو،د بر آنها غلبه کنید، بیان کرده ایم.
رهبر فنی: اگرچه بازاریاب ها می توانند بسیاری از جنبه های کمپین های شخصی سازی را به طور مستقل اجرا کنند، هنوز تعیین یک رهبر فناوری یا ایجاد رابطه با فناوری اطلاعات ضروری است. آنها یکپارچه سازی اولیه را راه اندازی می کنند و در صورت بروز مشکلات فنی به ،وان یک منبع در دسترس خواهند بود.
گزارش ما از وضعیت مصرف کننده متصل نشان می دهد که 66٪ از مشتریان اغلب مجبورند اطلاعات را برای نمایندگان مختلف تکرار کنند یا دوباره توضیح دهند، و 60٪ می گویند که به طور کلی احساس می شود که با بخش های جداگانه ارتباط برقرار می کنند، نه یک شرکت.
شما به یک نیاز خواهید داشت حامی اجرایی برای کمک به استراتژی، مالکیت برنامه کلی و ارائه پشتیب،. این ممکن است معاون، بازاریابی، مدیر ارشد مدیریت یا حتی مدیر ارشد مشتری شما باشد.
مدیر برنامه: این شخص با مدیریت و حفظ برنامه ها، هماهنگی گروه ها در بخش ها و تهیه منابع، بر برنامه شخصی سازی نظارت خواهد کرد.
لی پرایس، مدیر ارشد بازاریابی محصول در Salesforce می گوید: «اگر با هم هماهنگ نباشید، نتیجه این است که مشتریان تجربه ای بی خطر به دست می آورند.
یادگیری در مورد هوش مصنوعی می تواند به بازاریابان کمک کند تا مشتریان را به سمت ،ید سوق دهند و پیام های مرتبط و به موقع برای آنها ارسال کنند. برای مثال، می تو،د از پیام های راه اندازی، ایمیل هایی استفاده کنید که به طور خودکار زم، که مشتری اقدام خاصی انجام می دهد - مانند قرار دادن یک کالا در سبد ،ید، اما عدم ،ید، ارسال می شوند.
پس از تدوین استراتژی و تعیین حامی اجرایی، به چندین ذینفع نیاز دارید تا به شما در اجرای و مدیریت برنامه شخصی سازی کلی خود کمک کنند. برخی از این نقش ها عبارتند از:
«اگر همسو نباشید، نتیجه این است که مشتریان تجربه ای بسیار ناخوشایند دارند.»
لی پرایس، مدیر ارشد بازاریابی محصول در Salesforce داده های مخفی - زم، که دپارتمان ها اطلاعات ی،، ندارند - منجر به تجارب مشتری قطع می شود. در اینجا دو راه برای غلبه بر این وجود دارد.